Nathan så undrende på ham men stadig på sin sexede hvis da han var blevet helt kælen. "hvad er det så for noget? Små shorts og ingen bluse?" spurgte han for sjov og kyssede ham igen da han var ved hans læber igen. Han lod sine hænder glide ned og op af hans ryg imens de snakkede.
Gabriel grinede blidt over hans ord, og kyssede ham så forelsket, for at fortælle hvor sød han var. "I dit vedkommende ja! Mit... bukser og butterfly." forklarede han ham venligt, og kyssede ham så tilfedst på munden. Armene blev lagt under Nathans krop, så han kunne trygge ham tættere på. "Hvad siger du til det? Så kan vi danse sammen, uden du kommer til at se for godt ud sammen med en danseidiot" sagde han grinende, og kyssede ham så længe på munden. Hvis man ikke vidste bedre, så lignede det, at de lå på bryllupsrejse sammen. Gabriel rykkede så lidt på sig, så han lå lidt bedre, men lod dog alligevel sit underliv røre Nathans bare for at drile ham.
Nathan
Antal indlæg : 593 Join date : 05/02/12 Age : 29 Race : Furry (Kat)
Nathan spandt højt og kyssede ham. Det kommer til at blive mega sexet så jeg håber der er tid til lidt mere seksuel dans end bare det?" spurgte han ham mens han kyssede hans øre. Det var lidt for at hentyde til at det nok ville tænde ham hvis Gabriel kun var i bukser og butterfly. So sexy!! Nathan gav så et lille piv fra sig da Gabriel rykkede sig så deres underliv ramte hinanden på en anden måde. Det kær bare så rart og godt. Han ville have mere men beherskede sig fordi de stadig lå på stranden.
Gabriel smilede kækt til Nathan, da han hørte, at han spandt sådan. Den lyd var jo helt vidunderlig! Hvordan kunne han leve uden sin lille sexede missekat. "Alt for dig min elskede. Jeg regnede da heller ikke med, at vi dansede, og så gik hvert til sit." Sagde han varmt til ham, og fik automatisk krymmet sig lidt sammen, da hans øre blev bidt i. Det var da skide vidunderligt! Gabriel smilede bredt over, at Nathan gav det piv fra sig. Oh han skulle så meget drilles lige nu og her! Derfor bevægede han sit underliv lige en ekstra gang, hvor han så kyssede ham videre på munden, og spurgte så ind til, om tungen også kunne være med på spild denne gang.
Nathan
Nathan fnisede og bed ham igen i øret og hviskede til ham: "Så sover jeg hos dig." sagde han glad og kælen og begyndte at slikke ham på øret igen. Han smilede til ham og pev igen da Gabriels underliv maste sig imod hans endnu en gang. Han elskede den følelse men sidste gang de havde gjort det på stranden så var han besvimet. Det havde gjort Gabriel helt vildt bekymret over ham. Han ville dog alligevel gerne det her da han havde sørget for at drikke masser af vand idag. Han lagde armene tættere om Gabriels hals og legede godt med hans tunge.
Gabriel smilede varmt til Nathan, og kødvirksomheder meget hvor kælen Nathan var lige nu. Det var helt vildt vidunderligt og rart, især fordi Gabriel bareaædrig kunne få nok af Nathans berøringer, og derfor blev lysten til ham større og større. Gabriel grinede lidt over Nathans piv. "hva gør det ondt eller noget?" spurgte han varmt og venligt, og lagde Armenien ned på sandet, så han var en anelse hævet over Nathan, men kun meget lidt, inden han begyndte at kysse ham videre, og var utrolig glad for den kildende fornemmelse han fik i kroppen af at mærke Nathans tunge.
Nathan
Nathan så undrende på ham da han da tydeligt kunne høre forskel på et nydelses piv og et hvor det gjorde ondt. "hvis du bliver ved sådan så bliver jeg altså liderlig." pev han som et svar og håbede ikke at Gabriel ville stoppe men derimod blev ved eller tog ham med til et andet sted hvor de sagtens kunne kæle.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Søn Okt 21, 2012 5:42 am
Gabriel smilede varmt til ham da han fik et undrende blik. Han var jo stadig mindre erfaren i dette emne angående sex end Nathan var. Nathan var jo stadig prof til dette mens Gabriel stadig var en nybegynder. Dog kiggede han lidt overraskende på Nathan, og kyssede ham så blidt på munden igen. "Har jeg stadig tilladelse til det? Eller vil du gerne have jeg løfter mit underliv væk?" Spurgte han venligt, og kyssede så Nathan nogle flere gange på munden, da han faktisk gerne ville fortsætte og have mere fra Nathan.
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 24, 2012 12:33 am
Nathdm rystede på hovedet og lagde armene tættere om Gabriel. Han smilede til ham og følte at hvis Gabriel blev ved for længe så ville han begynde at få et problem længere nede som nok ville være ubehageligt at få i sine badeshorts. "ja du har tilladelse til at røre mig og sådan men hvis du fortsætter så.." han så ned på deres underliv der var imod hinanden. "kan vi ikke flytte væk fra selve stranden. Hvad hvis nogen ser os?" spurgte han bekymret for at Gabriel så ville blive fundet med bukserne nede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 24, 2012 6:57 am
Gabriel smilede bredt over, at Nathan gav ham tilladelse på denne måde. Det var bare vidunderligt at være sammen med Nathan, og han håbede så inderligt, at der ikke kom noget imellem dem på noget tidspunkt, da han ikke ville miste sin elskede, eller se ham have andre så tæt på sig, som de to var. "Er du da bange or at blive set?" spurgte han venligt til ham med et smil, og nussede ham blidt ned af siderne. Han var lidt ligeglad med hvis nogle kom forbi dem, men hvis Nathan ikke ville, så flyttede de sig bare.
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 24, 2012 7:12 am
Nathan følte langsomt hvordan trangen til sex steg en smule efterhånden som tiden gik. Han så på Gabriel med et spørgende udtryk. "nej men er du ikke? Vi er trods alt på den af stranden hvor folk kommer." sagde han bekymret for sin dejlige Gabriels reaktion. "jeg vil helst have dig helt for mig selv." sagde han og følte sig lettere egoistisk da han sagde det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 24, 2012 7:24 am
Gabriel rystede roligt på hoved ved spørgsmålet. Han følte sig faktisk ikke så flov over at vise det. Altså han var gået rundt uden hansker eller noget på overkroppen i offentlighed, så han tog det ikke så tungt mere, men alligevel så ville han gerne bare være helt alene med Nathan. Gabriel smilede så bredt over hans ord, og kyssede ham så på munden. "Hvor forslår du så vi tager hen?" spurgte han afslappet, og fik sine vinger frem, så de bare kunne flyve afsted.
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 24, 2012 7:40 am
Nathan kyssede Gabriel igen på munden i længere tie og lod sin tunge glide over hans læber selvom det ikke var noget han gjorde med vilje. Lysten var den der lige tog over og som fik ham til at spinde mens han bare lod sine hænder glide kælende rundt på Gabriels krop. Især hans røv og hår skulle han lige rage godt på imens de snakkede. "mine forældre er ikke hjemme de næste to dage så jeg tænkte på om du ville med hjem til mig?" spurgte han blidt og kyssede ham endnu engang på munden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 24, 2012 7:56 am
Gabriel smilede en smule, da hans læber blev slikket af Nathan. Han havde åbenbart gjort ham meget kælen lige nu... Men hvornår var han ikke det? Sandt nok, der skulle næsten intet til før han begyndte at flirte eller kælen. Gabriel smilede så mega meget over hans rrøv blev rørt, og så blev hans hår nusset. "Jamen så ad os komme hjem til dig med det samme" sagde han glad, og lagde armene om Nathan, hvor han klemte ham godt ind til sig, hvr han så lettede og fløj mod Nathans hus.
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 24, 2012 8:14 am
Nathan kunne umuligt tænke på noget andet end Gabriel da de fløj igennem luften sammen. Han kyssede hans hals undervejs og tog sig ikke af at de var meter over jorden. Han stolede på at Gabriel ikke tabte ham og at han heller ikke kunne finde på at tabe ham hvis det altså skulle være med vilje.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 24, 2012 8:27 am
Gabriel knugede Nathan ind til sig imens de fløj. Han ville nødig tabe sin Nathan, og det var bare svært at konsentrere sig når hans hals blev kysset så vidunderligt dejligt, og meget. Han ville bar ikke tabe sin elskede skat på nogle måder. Farten blev så sat op, og kort efter var de flyvende ved nathans dør. "Så er vi her skat" sagde han glad, og landede forsigtigt på jorden.
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 24, 2012 8:36 am
Nathan tog hurtigt fat i kraven på Gabriel da de var landet og gav sig til at kysse ham lettere desperat imens han fik ført ham indenfor og op på sit værelse. Han stoppede dog på gangen da han hørte få støn fra sin søsters værelse. Hun var kun et år yngre end ham også lå hun allerede med sin kæreste og havde sex. Han forstod ikke sin søster da hun var til piger men det måtte hun jo selv om. Bare fordi han selv ikke var til piger så betød det jo ikke at hun ikke kunne være det. Han hev så Gabriel ind på sit værelse og hev ham med ned på sengen imens de stadig kyssede. Det var blevet noget hedt for ham det her og hans shorts var ikke ligefrem blevet behagelige når nu han blev tændt mere og mere.
Gabriel blev noget overrasket over, at Nathan bare sådan tog fat i hans krave, og begyndte at kysse ham så meget, som de aldrig skulle ses igen. Han havde dog ikke noget imod det, og gav endelig igen af samme skuffe, med den ene hånd i Nathans nakke, og den anden hånd fik lukket døren efter dem. Han fnes så lidt da han hørte nogle andre more sig. "Det ser ud til de er kommet os i forkøbet" nåede han lige at sige, inden han blev hevet ind i Nathans seng, hvor han begyndte at nusse Nathans krop.
Nathan
Nathan havde kun en ting i sine tanker imens han kyssede og forsøgte at få revet tøjet af Gabriel lige netop hans dejlige og meget tilgivende forlovede Gabriel. Han elskede ham og ville ønske at de kunne blive ved med at dele stunder som den her hvor de virkelig viste at de elskede alt ved hinanden. Ligefra det mindste hårstrå til hvervem del af deres personligheder. Han elskede det overalt på jorden og ville ikke give det væk for noget som helst andet i den her store verden. Han tog tungen i brug da han havde fået Gabriel til at ligge over sig og begyndte så at få knappet knapperne op selvom de bare ikke ville hvad han ville. De ville ikke åbne før efter 20 forsøg men han fik tilsidst åbnet skjorten og skubbede den af hvor hans hænder så gled videre rundt på hans krop.
Gabriel famlede rundt på Nathans krop imens Nathan forsøgte at knappe hans skjorte op. Han overvejede lidt at hjælpe ham med det, men det var simpelthen for kært at han ville gøre det. Hanskerne blev hurtigt taget af, inden han hurtigt lige nussede sin hånd over Nathans underliv, inden han begyndte at åbne hans bukser op. Dog nåede han ikke så langt, da Nathan skubbede til hans skjorte. Den blev så hurtigt taget af, og smidt ned på gulvet, hvor han bare begyndte at hive Nathans bukser helt væk. Gabriel var så lykkelig over Nathan virkelig holdte af ham, og bare ikke udnyttede at han var engel. Kort efter hev han sin egne bukser og boxers af, og begyndte så at nusse ivrigt videre på Nathans krop. Et svagt smil kom på hans læber, da han kyssede Nathan med tungen. Det var da helt vildt, at Nathan havde gjort ham så antiangst.
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Man Okt 29, 2012 2:29 am
//jeps//
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Man Okt 29, 2012 3:06 am
Nathan lagde sig helt forpustet ind gør Gabriel efter de havde haft nok noget af deres mest aggressive sex nogensinde. Den havde været så hed at hans ruder var dugget til så man ikke kunne se ud. Han havde det virkelig varmt men det afholdt ham altså ikke for at putte med hans Gabriel. Han vidste godt at det var åndssvagt da han bare ville blive endnu mere svedig end han allerede var i forvejen. "det var vidunderligt." sagde han lykkeligt og nussede hans bryst lige så stille. Det her ville han ikke glemme nogensinde. "jeg elsker dig." sagde han stadig lykkelig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Man Okt 29, 2012 4:14 am
Gabriel pustede tungt ud efter deres agresive sex. Hvorfor det var end i en så agresiv måde anede han dog ikke. Gabriel var jo ikke sur på Nathan mere, han havde jo accepteret det, men Nathan måtte stadig døje med et eller andet. Alligevel lagde han armen om Nathans krop, og nussede ham blidt ned af siden imens Nathan bare nussede sig ind til ham. Det var helt vildt varmt inde på Nathans værelse, og man kunne jo ikke se ud af vinduerne. Var dette blevet en sauna? Gabriel smilede blidt over hans ord. "Det er det altid med dig skat" svarede han blidt tilbage, hvor han så kyssede Nathans hår blidt. Den anden arm lagde sig så om Nathans krop, imens den anden hånd nussede han venligt Nathan krop, og kyssede hans pande blidt. "Jeg elsker også dig"
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Man Okt 29, 2012 7:43 am
Nathan smilede til ham og nød at mærke Gabriels blide læber i sit hår og derefter på panden. Ghan var bare så glad for sin Gabriel. han lå længe og nussede sig ind hos ham men efterhånden var det meget meget varmt at ligge der i hans arme. Han elskede det men lige nu var det altså for varmt så efter noget tid hvor han havde tænkt over Gabriels dejlige svar rykkede han lidt væk. "må jeg godt lige åbne vinduet for her er meget meget meget varmt." grinede han og så hen på den tilduggede rude. Han rykkede så roligt ud af sengen og gik bare hen og åbnede vinduet så der kom lidt koldere luft ind i rummet.han stod der lidt før han vendte hovedet mod Gabriel med et smil. han havde mega øm efter det her og virkelig svag i kroppen men mest i benene.