Gabriel kiggede stadig med et alvorligt blik på Nathan selvom han græd. Han havde aldrig set så ulykkelig ud som han gjorde nu. Stakkels Nathan, han måtte virkelig have det dårligt siden han græd nu. Problemet var dog bare, at de var forlovede, og Nathan flirtede med andre end Gabriel. Det kunne han stadig ikke fatte. Da Nathan så faldt til knæ fik Gabriel en trist udtryk Det havde han aldrig haft hensigt at gøre. Han satte så sig selv ned på knæ, og hev Nathan ind i sin favn, hvor han løftede hans hoved op. Bagefter det, gav han Nathan et blidt langt kys på munden. "Rolig nu skat." sagde han blidt, og vuggede ham i sine arme. "Jeg elsker dig" hviskede han blidt i hans øre, og kyssede ham igen.
Nathan
Antal indlæg : 593 Join date : 05/02/12 Age : 29 Race : Furry (Kat)
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 03, 2012 8:05 am
Nathan sad dernede og næsten stortudede over det hele der var sket. Han lod bare Gabriel gøre med ham som han ønskede. "nej jep vil ikke være rolig for du vil jo ikke være sammen med en der ikke kan styre sin instinkter! Så lad være med at sige at du elsker mig når du jo ikke gider mig..." græd han helt ulykkelig. Han var trådt helt ind i en cirkel af gråd og ulykkelighed. Han ville gøre alt for Gabriel. "bare giv mig halsbånd på og lad mig blive i din lejlighed som dit kæledyr i det mindste." spurgte han for at vise at han ville gøre alt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 03, 2012 8:23 am
Gabriel knugede ham godt ind til sig, og tyssede blidt på ham imens han sad der og trøstede Nathan. wow han havde jo gjort ham helt vildt ulykkelig over dette her! Han havde det virkelig dårligt med bare at gå sådan kødet på Nathan, og såret ham så meget. "Skat det passer jo ikke! Ellers havde jeg da ikke friet til dig, og siddet med dig her nu. Alle har deres problemer, og jeg kan sagtens leve med det. Det gør ikke noget. Jeg elsker dig alt for højt til at ødelægge vores forhold over sådn noget småt. Du prøver jo at stoppe, og det er det eneste jeg ønsker" sagde han venligt, og kyssede ham blidt i håret. Gabriel fik ham så til at kigge op på sig, og yssede ham så på munden, hvor han nussede sin næse mod hans med et lille smil. "Du får et halsbånd på, hvor min andresse og navn stå på. Så er du kommet i halsbånd" sagde han venligt, og man kunne tydeligt høre, at Gabreil ikke ville tage hans frihed. "Skat slap nu helt af... tag en dyb indånding, og pust ud." sagde han venligt, og nussede hans kinder væk fra tårer, og smilede varmt til ham, så man kunne se, at han ikke var sur på nogle måder. "Min elskede forlovede Nathan, slap helt af...tag det roligt."
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 03, 2012 9:20 am
Nathan holdt bare op med at svare da Gabriel tydeligvis ikke kunne se hvor forfærdelig en ting han havde gjort imod ham. Han havde det så dårligt med det og ville ærlig talt helst have at Gabriel bare gav ham det halsbånd og lænkede ham fast til sin seng så han ikke have nogen mulighed for at bedrage ham på nogen som helst måde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 03, 2012 9:49 am
Gabriel nussede ham blidt videre på ryggen, kyssede ham i håret, og vuggede ham i sine arme, Herre gud Nathan var o også kun 6 år, han havde massere af tid til at begå fejl i, så det var helt naturligt. Gabriel kulle nok bare vænne sig til, at det var en halv hankat han var forlovet med, og ikke en engel, som ham selv. "Sig noget til mig skat... jeg har det virkeligdårligt med at have gjort dig så ked" sagde han venligt, og puttede sit hoved mod hans, og fik sat Nathan på sit skød.
Nathan
Nathan snøftede videre mens gabriel bare sad med ham på den måde. "men jeg kunne jo ikke stoppe mig selv i at gøre det og du burde være sur på mig over hvad jeg har gjort." snøftede han stadig helt ulykkelig men han var dog holdt op med at græde da han følte sig tryg og beroliget i gabriels arme. Han ville aldrig blive træt af det selv efter det her ville han helst bare sidde i gabriels favn.
Gabriel var virkelig tilfreds med, at Nathan var begyndt at snøfte i stedet for at græde sig selv i laser. Han nussede ham stadig blidt videre i sin favn, med små beroligende vugninger. Han begyndte så at grine blidt over hans ord. "Søde skat... prøv at se hvor dårligt du fik det efter det. Jeg er bare glad for, at du hellere vil sidde sådan med mig, end en anden dreng. Skat du har det så dårligt over dette her, så jeg ville aldrig blive vred på dig. Jeg ville bare vide om du fortrød det eller ej, hvad du gør, så jeg er ikke sur" sagde han med en beroligende stemme, og krrammede ham tættere til sig.
Nathan
nathan lukkede sine øjne i og snøftede nogle sidste gange da han bare var så trist så man skulle tro det var løgn. han lagde så tilsidst armene om gabriels liv og ville bare gerne sidde og blive vugget i hans arme. Han sagde ikke noget da han endelig havde forstået hvorfor gabrie ikke var sur. Han havde jo fortrudt helt vildt meget og siddet og surtudet så hans øjnene nu var helt røde sammen med resten af hans ansigt.
Gabriel nussede ham blidt videre på ryggen og i håret, imens han kyssede ham i håret, hvor hånden ikke var, og vuggede ham forsigtigt fra side til side. Lidt mere afslappet lukkede han øjenne i, og sad bare der med Nathan. Han var nok stadig en smule såret over det Nathan havde gjort, men han havde det endnu mere skidt ved at få ham til at græde så meget. Hvorfor havde han dog været så ond mod Nathan? Gabriel kiggede så varmt ned på Nathan, og fik løftet hans hoved lidt op, så han kunne se det røde ansigt, og de røde øjne. Det fik ham dog til at mile lidt mere, og kyssede han så længe på munden.
Nathan
Nathan sad bare helt stille i Gabriels favn. Han rykkede kun af og til på hovedet fordi han fik håret i ansigtet. Han kiggede Gabriel undskyldende i øjnene og lukkede dem så i da Gabriel kyssede ham. Han svarede på kysset men han vidste ikke helt hvordan. Altså om han skulle stoppe det eller angribe ham med kys og sådan.
Gabriel nussede ham blidt videre i håret, og skubbede det vidt muligt væk fra hans pande, og kyssede ham blidt der imens de sad der. Måske ville Nathan helst hjem lige nu, men Gabriel ville ikke lade ham gå fra sig før Nathan var helt vildt hyperglad igen. Også selvom han fulgte Nathan hjem, stak hans forældre en lille løgn, og blev hos ham hele aften. Gabriel gav ham et blik tilbage, som viste, at det ikke gjorde noget, og lagde så sin hånd om i hans nakke, da han bare holdte så meget af Gabriel.
Nathan
Nathan snøftede lidt endnu men lagde så hovedet på hans skulder. "undskyld Gabriel." hviskede han stille med en trist stemme. Han var stadig ked af det men det var lidt bedre da han jo sad i hans arme nu uden at de følte at den ene havde bedraget den anden så meget som før. "jeg er så ked af at det her skulle ske. Jeg lover at det ikke vil ske igen" sagde han og kyssede ham på munden i håb om at mærke at Gabriel stadig elskede ham.
Gabreil nussede ham blidt i håret, og havde et meget lille smil på, men han kiggede dog stadig vildt forelsket på Nathan imens de sad der. Han kunne ikke hade Nathan på nogle måder overhoved. "Du skal ikke undskylde min egen." sagde han roligt, og kyssede ham blidt i panden imens de sad der. Gabriel knugede ham ind til sig imens de sad der, og smilede så over hans ord. "Bare rolig skat... jeg er ikke sur mere" sagde han og kyssede ham dybt forelsket på munden. Han elskede ham jo stadig lige så meget som før.
Nathan
Nathan nikkede bare og var virkelig glad for at Gabriel ikke virkede sur på ham længere. Han kyssede ham så igen som havde han glemt det hele selvom han i virkeligheden følte sig plaget af ikke at have kunnet stoppe sig selv i at gøre det imod Gabriel.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Ons Okt 10, 2012 8:15 am
Gabriel kyssede ham glad videre, og havde virkelig godt fast i Nathan, med hans arm om hans krop og sørgede for, at de stod helt tæt op af hinanden imens. Bagefter tog han rosen op i sin hånd, hvor han blidt slog den ned i Nathans næse. "Min tossede lille skatte kat..." sagde han med den forelskede stemme, og det forelskede blik.
Nathan
Nathan stirrede ned på rosen da den ramte hans næse. Han begyndte at spinde og pupillerne blev større da han bare følte sig legesyg. Han begyndte så at daske til rosen og snappe ud efter den. Han kunne virkelig ikke styre sig da den var så fin at slå til. Han begyndte og så at daske lidt til Gabriel imens han legede med rosen.
Gabriel grinede lidt over Nathans reaktion. Han begyndte endelig ikke at virke så trist over dette som lige var sket. Han slog ham derfor flere gange med rosen, og fægtede med den, så Nathan havde svært ved at daske til den. "Dasker du til mig!" grinede han, og begyndte at kilde ham, imens han tryggede ham ind til sig, og nappede ham blidt i halsen, bare for at drille ham lidt. Han daskede ham så videre med rosen, og morede sig grænseløst over Nathans kattereaktion med rosen. Han var bare så kær! Gabreil ville altid elske ham uanset hvad.
Nathan
Nathan sad bare og blev ved med at daske til rosen eller snappe ud efter den hele tiden. Han grinede imens han spandt og sprang så ud efter den og gabriel på samme tid da den var foran ham så de faldt ned i sandet og gjorde så han kunne få fat på den. Han satte den så imellem sine tænder og smilede triumferende mens han sad ovenpå gabriels mave. "hehe jeg fik den!" grinede han og smilede bare sexet til ham for at sige at han sagtens kunne gøre hvad han ønskede med ham.
Gabreil grinede over den måde Nathan opførte sig overfor rosen. Han hev den konstant væk fra hans mund når han snappede ud efter den. Dette var virkelig hyggeligt, og især fordi Nathan ikke var ked af det mere, men morerede sig grænseløst. Han gav et gisp fra sig, da han blev væltet ned i sandet, men grinede så bagefter. "Ja det har du, og jeg har dig" sagde han, og tog fat i hans hofter, hvor han så løftde sig lidt op, og tog rosen fra ham i et kys hvor han så fik drejet med tungen. "Hvad med vi hygger lidt?" spurgte han så med et kækt smil.
Nathan
Nathan grinede over ham og nød at mærke hans hænder på sine hofter. Det var en rar følelse. Han smilede og lod hm snuppe rosen fra ham men dog ikke bare sådan da han lige måtte lade sin tunge glide over hans først. Der skulle bare lige lidt betaling på når nu han ville have den. Han smilede sexet og lod hænderne køre igennem sit halvvåde hår. "Hvordan hygge?" spurgte han da han havde misforstået det fuldstændigt.
Gabriel vidste allerede nu, at han var manden i foroldet, især på den åde han havde taget fat i Nathans hofte på. Blidt nussede han det foreste af hans hofte imens han kiggede ned på sine hænder. Det var stadig helt uvirkeligt, at han sad sammen med Nathan. Hvordan kunne nogle overhoved blive sure eller vrede på ham? Det var også helt ufatteligt, af ud af alle de mænd Nathan kunne få, så valgte han hvide Gabriel. Han smilede lidt, og holdte så kysset lidt længere, da han nød det virkelig meget. Gabriel grinede så stort over Nathans ord, og rystede så på hoved, inden han vendte dem om, og fik lagt Nathan ned i sandet, og med vilje sit skridt oven på hans. "Din perverse missekat" sagde han drilsk.
Nathan
Nathan slikkede sig over læberne efter kysset og smilede til Gabriel. Han grinede så da de blev vendt rundt og han begyndte bare at spinde over at blive kaldt for en pervers missekat. "er jeg det?? Det vidste jeg sket ikke." sagde han sarkastisk men med en sexet tone i stemmen som tydeligt fortalte at hvis Gabriel blev i den stilling han var i nu så ville han komme til at skulle skylde sex. Og den slags hvor nathan følte at han ikke kunne noget som helst bagefter.
Gabriel nussede blidt videre, og drejede så rosen endnu engang i munden. Han syntes virkelig, at dette var morsomt. Hvordan kunne han Undvære ham, når han ikke var hjemme hos ham! Det var da ikke fair, at han boede hos sin mor og far endnu. Gabriel smilede bredt til ham, og tog så rosen ud af munden, og stak den ned i sandet, så den stod, som hvis den ikke var blevet plukket. Han kyssede så Nathan på munden igen. "Jov og derfor skal vi lære at danse tangonæste gang du er hjemme hos mig" sagde han drillende, og kyssede ham så drilsk på halsen, uden at rykke sig væk fra ham.
Nathan
"hvilken slags tango? Den hede jeg elsker dig overalt på jorden og vil aldrig forlade dig og dine læber eller vredt og sexet?" spurgte han grinende og bad til det var den første. Han lod så Gabriel kysse hans krop selvom den var dækket af sand og saltvand. Gabriel lod sket ikke til at tage sig af det eller da ikke endnu...
Gabreil smilede bredt til Nathan, og nussede blidt sinn næse mod hans, og grinede lidt. "Den sensuelle blide tango... desværre skal du ikke have kjole på, men jeg har nu fundet på noget andet til dig så" sagde han varmt, og var ved at skrige, da han ikke havde fortalt noget om saltvandet. Han gik så op til at kysse has mund i stedet for, og prøvede bare at glemme det med saltvandet.