|
| Læsning? hvorfor? - Cäsa | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Læsning? hvorfor? - Cäsa Tirs Jan 31, 2012 9:09 am | |
| S: Biblioteket T: Tæt ved lukketid O: nogle få mennesker V: overskyet
Danica gik imellem de utallige bogreoler, skænkede ikke de forskellige bøger nogen speciel opmærksomhed. Hun vidste ikke engang hvorfor hun var gået herind, til at starte med. Hun gik ikke specielt op i bøger og læsning. Hun var typen der spurgte folk hvis hun havde brug for information, ikke ledte efter den i en bog. Alligevel blev hun ved med at hive diverse bøger ud af bogreolen, kigge på deres forside for igen at putte den tilbage i reolen, gå nogle meter og starte forfra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Tirs Jan 31, 2012 9:27 am | |
| Cäsa var lige kommet til, da hans storebror skulle flytte til i byen, da han skulle arbejde der og Cäsa var stadig ikke myndig, så han boede hjemme hos ham. Åbnede så forsigtigt døren til et bibliotek, smilede lidt over at se alle de bøger og gik hen til fantasi afdelingen og fandt en bog og åbnede den. Glemte alt om at der var borde og stole han kunne sidde på, stod bare der hvor han havde taget bogen og læste med et smil på læben. Fnes så lidt over det der stod, men drømmede sig helt ind i bogen og begyndte at gå lidt rundt. Lukkede så bogen sammen og andt syv andre bøger, så han havde otte bøger i favnen og var på vej afsted hen for at låne dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Tirs Jan 31, 2012 9:33 am | |
| Danica satte endnu en bog tilbage på bogreolen. Hun kiggede op på en dreng der kom gående med favnen fuld af bøger, hun kiggede undrende på bøgerne, og genkendte nogen af bøgerne, det var sikkert nogen af dem hvor hun havde givet selv tid til også at læse titlen "Tror du at du har bøger nok?" Spurgte hun i en undrende tone da han passerede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Tirs Jan 31, 2012 9:46 am | |
| Cäsa var utrolig glad for at han havde fundet bøgerne hos denne nye by, som han havde været ret så skeptisk angående yen, men bare de havde gode bøger, så skulle det no gå alt sammen, så det var findt nok. "Øhm... nej det tror jeg faktisk ikke" sagde han roligt og kiggede ned på bøgerne. Smilede så venligt til hende og satte bøgerne i den ene arm og rakte den anden til ham. "Cäsa, jeg er ny her i byen" sagde han venligt og pustede lidt af sin brune hår, med et let rødligt skær væk fra hoved, smilede venligt til hende, selvom han helst bare ville hjem lige nu, til storebror, som pakkede ud på livet løs. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Tirs Jan 31, 2012 9:51 am | |
| Danica grinede lydløst og gav ham hånden "Danica, jeg er ny på biblioteket" Grinede hun, hun kendte byen, men det var vist nok en af de første gange hun befandt sig på biblioteket "Hvad mangler du da?" spurgte hun og kiggede på hans bog bunke. Hvordan kunne han overhovedet mangle nogen som helst bøger? han havde jo kapret halvdelen af bøgerne allerede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Tirs Jan 31, 2012 9:54 am | |
| Cäsa smilede venligt til hende og gav hendes hånd et blidt klem. Bukkede kort med hoved for hende. "mig en fornøjelse" sagde han blit og begyndte at grine blidt over det hun sagde. Slap hendes hånd og kiggede ned på bøgerne, som han rettede i sin favn. Trak så blidt på skuldrene. "de holder kun til to uger max, så der er ikke særlig meget at læse i" mumlede han, selvom man skulle tro at det var ordbøger han skulle til at læse, hvad der var lidt utroligt, men sådan var han jo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Tirs Jan 31, 2012 9:59 am | |
| Danica grinede forundret. To uger? Hun pegede på bunken "Det der er mere end jeg læser på 2 ÅR.... Hvis det virkelig er nogle kedelige år, og selv der er der ingen garanti for at jeg ville komme igennem dem alle" grinede hun, hun havde ikke noget imod at gøre lidt grin med sig selv, når det kom til sådan noget "Skal jeg hjælpe med at bærer eller finde eller noget som helst?" Ikke fordi at hun troede at hun ville kunne hjælpe ham med at finde nogen bøger... overhovedet, men hun ville da gerne forsøge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Tirs Jan 31, 2012 10:11 am | |
| Cäsa grinede blidt af hende og rystede så på hoved. "nej tak, de er ikke sørlig tunge, men du må da godt vise mig rundt i byen på et tidspunkt, hvis du gerne vil det, igen har vist mig rundt endnu, da jeg lige er kommet her til og havde ingen bøger med mig" forklarede han roligt og gik så lidt hen og fik skannet dem og ned i en rød rygsæk og om på ryggen. Smilede så roligt til hende. "hvor lang tid har du været her?" spurgte han venligt og satte sig ved et bord. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Tirs Jan 31, 2012 10:16 am | |
| Danica nikkede da han valgte selv at bære bøgerne, hvilket endelig også passede hende bedst "Jeg vil med glæde vise dig rundt" Smilede hun og fulgte efter hende, hun satte sig ved det samme bord "I byen eller på biblioteket" det var en betydelig forskel om hvor lang tid hun havde været der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Søn Feb 05, 2012 1:16 am | |
| Cäsa smilede venligt til hende og skubbede bøgerne lidt på plas, da de var en smule tunge, men det skulle han ikke tænke så meget på. Grinede blidt over det hun sagde og rystede lidt på hoved. "Hvor er du sjov. Jeg mente selvfølgelig byen, jeg tror jeg kommer til at kende biblioteket mere end dig, ikke for noget" sagde han venligt og smilede lidt venligt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Søn Feb 05, 2012 5:00 am | |
| Danica grinede svagt og nikkede "Det tror jeg også du kommer til." Uden tvivl. Hun brød sig ikke om biblioteker, der skete aldrig noget underholdende, og som sagt så læste hun ikke bøger med mindre der ikke var nogen anden udvej "Og jeg vil med glæde vise dig rundt i byen" Svarede hun til hans tidligere spørgsmål. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Søn Feb 05, 2012 5:02 am | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Søn Feb 05, 2012 5:03 am | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Søn Feb 05, 2012 5:04 am | |
| //er også Cäsa, så bare skriv under jeg søger// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Søn Feb 05, 2012 5:05 am | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa Søn Feb 05, 2012 5:48 am | |
| //gå under jeg søger med Cäsa og så skriver vi hvor det næste skal være henne// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Læsning? hvorfor? - Cäsa | |
| |
| | | | Læsning? hvorfor? - Cäsa | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |