The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero I_vote_lcapKære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero I_voting_barKære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero I_vote_rcap 
Zero
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero I_vote_lcapKære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero I_voting_barKære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Kære Gud hvorfor er dette så svært? Zero

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero Empty
IndlægEmne: Kære Gud hvorfor er dette så svært? Zero   Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptyOns Sep 05, 2012 8:14 am

S: skoven
T: aftenstid
O: ingen
V: en bitte smule køligt

Solen var gemt bag skyerne, og var allerede på vej ned bag horisonten. Skoven begyndte at blive lidt mørk nu. Alt virkede bare til at gå til ro, og næsten falde i søvn over dagens travle dag.
Gabriel var stadig iført alt sit hvide tøj, og sad oppe i et træ, hvor det ene ben han nede, ansigtet var oppe i skyerne, så han kunne se skyerne begyndte at forsvinde væk fra ham.
Hvorfor var han blevet så sur på Demise? Det var jo ikke engang fordi de kunne lide hinanden? Nej det kunne de da på ingen måder overhoved! Føj bare tanken fik ham til at gyse.... Men alligevel havde Demise været der... Bare på en mærkelig måde. Gabriel sukkede så og lukkede øjnene. "kære Gud hvorfor er dette så svært?"
Tilbage til toppen Go down
Zero
Admin
Zero

Antal indlæg : 542
Race : Fuldblodsvampyr

IndlægEmne: Sv: Kære Gud hvorfor er dette så svært? Zero   Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptyTors Sep 06, 2012 5:57 am

Zero var på vej gennem skoven med sin dejlige kat Diimon siddende på sin højre skulder som sædvanligt. Hun spandt højt og kælede ansigtet mod hans kind imens han gik hjem til slottet igen hvor han nok ville blive mødt af en glad demise. Det fik ham helt ved at smile ved tanken. Hurtigt slog lugten af engel imod ham og hans mave gav for første gang ikke en lyd fra sig da han trods alt lige havde spist. Diimon stirrede på gabriel som sad i træet mens delangsomt og ubemærket gik tættere på ham.
"Det tror jeg desværre ikke at du kan få svar på." svarede han gabriels spørgsmål ret så provokerende og smilede på en måde der fortalte at han kun var ude på at provokere og at være pisse irriterende.
https://thedarkness.danskforum.net
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kære Gud hvorfor er dette så svært? Zero   Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero EmptyFre Sep 07, 2012 8:11 am

Gabriel for sammen da han så Zero, og var lige ved at falde ned fra sin gren... Bare fordi den skiderik skulle svare på hans spørgsmål. "haha... Jeg spurgte Gud, og ikke dig Zero! Hvis jeg bad om en vampyrs menig, så havde jeg kaldt på dig med det samme!" hvrængede han, og kiggede så lidt væk fra ham, men sank så en klump.
"hvordan har Demise det?" spurgte han roligt, stadig uden at kigge på Zero.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kære Gud hvorfor er dette så svært? Zero   Kære Gud hvorfor er dette  så svært? Zero Empty

Kære Gud hvorfor er dette så svært? Zero
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Læsning? hvorfor? - Cäsa
» Ødelægge to liv. Hvorfor dog ikke? - Danica

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Darkness :: Naturam :: Skoven-
Gå til: