Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Man Okt 29, 2012 7:59 am
Gabriel nød virkelig at ligge sådan med Nathan og bare putte som en gal med ham. Uanset hvor varmt det blev, så havde han intet imod at ligge så tæt. Han havde jo også trods alt gået rundt med hansker nede i Afrika, og sit normale lange hvide tøj, så han tog sig ikke særlig meget af varmen. "Selvfølgelig må du det min egen" svarede han varmt tilbage, og slap Nathan rolig hvor han så lagde ssig ned på ryggen, hvor han bare betragtede Nathan imens han gik totalt nøgent hen til vinduet. Et varmt smil blev sendt til Natthan, selvom han intet havde over sin egen nøgne krop. "Du har ret her er meget meget meget varmt" grinede han blidt, hvorefter han rejste sig op, gik hen til Nathan, hvor han lagde armene om hans krop, bre for at støtte ham en smule. "Må man få et ky?" spurgte han varmt.
Nathan
Antal indlæg : 593 Join date : 05/02/12 Age : 29 Race : Furry (Kat)
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Man Okt 29, 2012 8:24 am
Nathan smilede over at Gabriel bare lagde sig sådan uden noget tøj foran ham. Han var glad for at de kunne tåre sammen lige meget hvad de havde pc eller hvordan de så ud. Han grinede med ham over det han sagde om at der var varmt. Man kunne da sige at de havde gået til den med at have sex. Det var der nok ingen der ville sige dem imod for. Han lagde så armene om Gabriels hals og var glad for at han kom over så han havde noget at støtte sig til da han var ved at falde konstant på grund af hans svage ben. Han faldt så også halvt nogle gange men fordi Gabriel var der så kunne han lige rede sig selv i faldet. "hvornår må du ikke få et kys af mig?" spurgte hann med en hentyding til at han altid kunne få et kys af ham og derfor ikke behøvede at spørge om lov til at få et. Han kyssede ham godt og grundigt selvo m han følte at hans ben var ved at blive til celé.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Man Okt 29, 2012 8:48 am
Gabriel syntes det var helt fantastisk, at han bare sådan havde tilladelse til at se på Nathans nøgne krop, uden han havde noget imod det. Nathan kunne jo tydeligt se, at Gabriels blik stod på hans krp, og de vidunderlige øjne han havde. Det var også helt ufatteligt, at han bare lå der, og intet selv havde imod, at Nathan bare kunne betragte hans egen krop. De havde da også et perfekt forhold. Hvis de gk fra hinanden... så ville Gabriel nok bede Guud om at tage ham tilbage. Gabriel smilede stort over, at Nathan havde armene om ham, så kunne han gså konstant mærke hvornår Nathan hev sig p fra et kommende fald, da deres sex nok lige havde drænet Nathans ben en del. "Det er eg glad for at høre min egen" grinede han blidt tilbage til ham, og tog så armen under Nathans røv, hvor han så løftede ham op. "Skat du kan jo knap nok så op selv... var jeg så ond?" spurgte han drillende med et grin, og stod bare med Nathan flyvende i sine arme.
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Man Okt 29, 2012 9:17 am
Nathan smilede til ham og kyssede ham godt efter at han havde fået lov til at sige sin sætning færdig. han så så undrende ned på Gabriels armene da han blev løftet op. Han anede ikke hvorfor han skulle derop selvom det gjorde det meget meget nemmere for ham at stå der med Gabriel. "måske var du lidt ond efter min røvs mening og resten af min krop og især mine ben. Okay faktisk var du ret ond mod min krop. Men jeg elskede det. Det var det hele værd." de sidste af hans sætning blev sagt med en meget flirtende stemme da det virkelig bare havde været godt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Man Okt 29, 2012 9:38 am
Gabriel kunne ikke lade vær med at smile en smule under kysset. Han ville bare have mere og mere fra ham. Kysse ham i timevis of bare leve på den måde resten af sit liv. Det var bare så fantastisk. Især fordi Nathan ikke sagde noget til at komme op på hans arm og sidde. Arme Nathan! Han kunne jo ikke engang stå op uden støtte, og selv der havde han svært ved det! "Beklager det blev så hårdt, jeg troede ikke jeg var så hård" grinede han varmt til ham, og kyssede ham så blidt på munden, hvor han så lagde dem ned i sengen igen, og nussede ham bidt videre.
Nathan
Nathan grinede over ham og misforstod sætningen fuldstændig. For han lod det som at Gabriel havde været så hård imod ham og hans krop fordi nathan havde formået at gøre ham så pisse stiv at det næsten gjorde ondt på ham at have den. Han stoppede så med at grine lige så stille sammen med Gabriel og stoppede straks da Gabriel begyndte at nusse hans krop. "ved du hvad jeg synes du skylder mig efter at have gjort min krop så øm og svag? Spurgte han blidt og grinede så ved det næste. " jeg synes du skylder en omgang massage." grinede hen og var lidt ligeglad med om Gabriel gjorde det eller ej. Han ville bare være nær ham og det var helt fint sådan.
Gabriel kiggede lidt undrende på Nathan, da han begyndte at grine. Men han kunne alligevel ikke undgå at smile varmt til ham. Det var altid noget som fik ham til at smile eller blive endnu mere forelsket i Nathan (hvis det var muligt) det var hans latter og søde rare grin. "Hvad griner du over skat?" Spurgte han varmt til Nathan, da han ikke forstod en disse af det overhoved. Gabriel smilede så varmt til ham. "Nej jeg ved ikke hvad jeg skylder dig min egen." Sagde han varmt med et smil. Dog begyndte han at grine over det han skyldte ham. "Så læg dig på maven skat. Så skal jeg nok give dig det." Sagde han varmt til ham, hvor han kyssede hans mund meget blidt.
Nathan
Nathan grinede blidt videre. "jeg misforstod det du sagde." svarede han med et blidt grin. Det var altså sjovt at Gabriel ikke kunne se det. Han grinede lidt videre før han tog sig lidt sammen og stoppede med at grine men smilede bare i stedet for. Han flyttede sig let så han kom ned fra Gabriels arm. Han lagde sig så over på sengen selvom han nok nærmere vaklede over til sengen. Han lagde sig ned på maven og mærkede hvordan hans hale og ører kom tilbage. Den store pjuskede hale med den orange spids viftedd rundt i luften mens han ventede på sin Gabriel. "jeg er klar til min massage." sagde han blidt.
Gabriel kiggede undrende på ham med et hævet øjenbryn og smil på læben. "Misforstod du det?" spurgte han undrende, da man kunne se, at han ikke forstod en prik af hvad der var at misforstå. Hvordan kunne Nathan være så pisse pervers og sexed konstant! Gabriel fulgte ham så roligt over til sengen, hvor han smilede stort til Nathan. "Jamen så slap helt af min egen" sagde han blidt, og kyssede ham så roligt i nakken, inden han satte sig blidt på Nathans røv, og begyndte at give ham massage.
Nathan
Nathan grinede blidt over at Gabriel ikke forstod hvordan han kunne misforstå det. " det er ikke så svært. Det lød som om du sagde at jeg havde gjort dig så stiv og liderlig at du kun kunne tage mig hårdt." grinede han og kyssede ham. Han lagde halen ned på Gabriel sad oven på den men ikke så det gjorde ondt. Han slappede så helt af i kroppen og begyndte at spinde højt da det bare var dejligt. Halen gled også frem og tilbage under Gabriel uden at han lagde mærke til det. Det var bare vidunderligt det her.
Gabriel smilede stort til ham med et kæmpe stort smil på læben. "Nårh okay! På den måde, din perverse lille mis" grinede han blidt, og kyssede ham så varmt på munden. Han elskede jo helt vildt meget Nathan. Gabriel smilede varmt over Nathans spinden, og kyssede ham blidt i nakken imens han masserede ham, og også på armene.
Nathan
Nathan smilede på en fræk måde til Gabriel da han jo lige så godt kunne indrømme at hans tanker var virkelig perverse. Gabriel kendte jo godt til at han var ret pervers. "jeg ved det" grinede han og kyssede ham igen. Han bare så glad for sin Gabriel. Han spandt højere og begyndte at vifte mere med halen hvorefter den gled under Gabriels røv så den endte foran ham. Den viftedd så frem og tilbage på Gabriels bryst og mave hvor han så kom til at putte spidsen i hovedet på ham uden at han tænkte over det. Han var for optaget af at nyde den massage Gabriel gav ham.
Nathan grinede stort over Nathan, og nussede hans næse blidt med sin egen næse. "Og du er stadig pisse vidunderlig... det er bare en bonus i en del til" forklarede han med et grin, og kyssede ham så blidt på munden, da han stadig var helt vildt glad og lykkelig over dette her. Gabriel smilede bredt over Nathans spinden, men gispede en del, da hans hale kom under ham. Den havde han nu ikke lige set komme! Dog prøvede han at glemme det, og smilede over den måde hans brystkasse blev nusset på. Et nys kom så fra ham, da han fik en hale i hoved. Han tog så blidt fat i den, og lagde den rundt om sig selv, og kyssede den blidt ved af starten af halen. "Din lille tossede mis" hviskede han så grinende i hans øre, og nappede ham blidt i øret, dog ikke uden at stoppe nusningen.
Nathan
Nathan smilede over gabriel og begyndte at nusse ham i nakken også ved det lille kys han fik. Han var så lykkelig over det forhold han havde med Gabriel. Han var så tilgivende og glad. Han fnisede da han mærkede hans hale glide under Gabriel og derefter da han hørte et nys fniste han lidt højere. Han lod den vride sig lidt i hans hænder da han bare var så glad. Han gav et blidt gisp fra sig da han blev nappet i øret. "må jeg ikke nusse dig med min hale." spurgte han blidt.
Gabriel nød at kunne forkæle Nathan sådan. Hvorfor kunne det være, at Nathan vare var så vidunderlig som han var? Gabriel ville nok altid tilgive Nathan for hvad han gjorde, også selvom han sagde der var begrænsninger på hans tilgivende sjæl. Han ville nok bare på et tidspunkt undgå Nathan hvis det kom så vidt, men Nathan havde hans nøgle, så de kunne altid snakke sammen med hinanden. "Ikk morsomt." Grinede han blidt, da han havde nyst, og Nathan havde grint af det. Han nappede ham så lige en ekstra gang på øret, da han fik det gisp. "Det må du altid, men ligefrem mellem mine ben og under næsen, der trækker jeg grænses skat." Grinede han blidt, og kyssede ham endnu engang i nakken.
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Tors Nov 01, 2012 12:00 am
Nathan fnisede videre og lod sin hale nusse Gabriel på brystet. Han var så glad for at det var sådan her når de var sammen. Han smilede og grinede da han så begyndte at fører halen ned mellem benene på Gabrielj igen for at drille. "hvorfor må den ikke være der?" spurgte han fnisende og nussede hans skridt med sin hale.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Tors Nov 01, 2012 1:13 am
Gabriel var ikke helt tryg ved det fnis, men håbede nu ikke på, at det blev så slemt som hans tanker tænkte. Dog ville han åbenbart gerne drille ham meget, siden hans hale nussede stakkels Gabriels skridt. "Nej for så tænder du mig bare igen skat. Og så sker der dette her." Grinede han og pressede sit underliv mod Nathans røv.
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Fre Nov 02, 2012 9:11 am
Nathan fnisede igen og blev ved med at nusse sin hale imod hans skridt. Han havde ikke noget imod en anden omgang men så måtte Gabriel også tænde ham til det før han ville. Han skulle jo have lysten til sex før han ville gøre det. Han gav så et støn fra sig da Gabriel fik presset sit skridt ned i hans røv. Dog gik han ikke i ham men han nød stadig følelsen. "gabii.. Du kommer altså til at tænde mig hvis du bliver ved." pev han og vendte sig om så Gabriel kom til at sidde helt tæt på hans skridt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Fre Nov 02, 2012 9:24 am
Gabriel kiggede lidt ned af sig selv, og hævede så sine øjenbryn. "ej helt ærligt!" udbrød han utilfreds. "din hale kan tænde mig hvad sker der for det!" det var dog noget af det mest irriterende på hele jorden! Hvad gik det lige ud på? At hans pik var meget følsom eller hvad? Gabriel smilede bredt over stønnet, og nussede ham blidt ned mod røven. "ja så?" spurgte han, og nussede sit underliv blidt mod hans. "nu skal jeg nok fortsætte min massage." grinede han blidt, og begyndte at massere hans underliv.
Nathan
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Fre Nov 02, 2012 9:42 am
Nathan begyndte straks at grine over Gabriel og så på det han havde gjort ved ham. "må jeg nu ikke engang tænde dig med min hale længere??" spurgte han drillende og nussede ham op af siderne da han ikke kunne nå så meget andet så det blev godt når nu han havde vendt sig om på ryggen. Han stønnede over hvor han blev "maseret" og så med tiggende øjne på Gabriel. "du tænder mig igen!" sagde han og stønnede endnu engang. "please ikke der.." stønnede han selvom det var virkelig tydeligt at han gerne ville have mere. Meget mere.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Surfing!!! - Cäsa Fre Nov 02, 2012 9:46 am
Gabriel fik helt rødkindet over det. Det var da dissideret pinligt at han skulle blive tændt via en hale. Hvorfor kunne han ikke bare være lidt stærk? Nathan kunne også tydeligt se hvor flov han var blevet over det. "nej det er ikke fair du må det! Jeg stikker jo heller ikke mine vinger op i dig." brummede han lidt utilfreds, men med et smil. Gabriel smilede bredt, og havde intet imod de tiggende øjne, da han bare fortsatte med det, og masserede lidt mere hårdere og langsommere, hvor han slikkede Athan blidt op af halsen. "glem det det er ren hævn." grinede han blidt.
Nathan
Nathan grinede over hans eksempel og smilede til ham. "nej men det er også noget andet. Det er jo bare lidt ligesom en blødere ekstra hånd for mit vedkommende." fnisede han og nød at føle den lille smule magt han havde over ham. Han stønnede og skubbede sit skridt op mod sin hånd. Han var begyndt at få stiv på endnu engang på grund af ham. "gabii.. Stop.. Please.." pev han videre selvom han stadig gerne ville være med til det.
Gabriel begyndte at surmule meget. Dette var ikke fair overhoved! "Bare rolig jeg finder en anden måde at få dig tændt på, om jeg så skal gøre mig selv til grin." Forklarede han med et bestemt nik, da han virkelig håbede at han kunne gøre det på en eller anden måde. "Ej den var ikke fair skat!" Sagde han lidt grinende over Nathans ord, og kyssede hans næse blidt. "Så stikker jeg midten af vingen op i dig og spreder min vinge i dig. Gabriel smilede stort til ham over Nathan, og nussede så sit eget problem op mellem Nathans ben, dog ikke med at gå i ham. "Er du dukker på, at du vil have mig til at stoppe dette?" Spurgte han lidt drillende, og lod den anden hånd nusse sig på hans brystkasse.
Nathan
Nathan så fnisende på Gabriel da han bare var for åndssvag lige nu. "jamen det gør du bare skat." fnisede han og kunne ikke ligefrem se Gabriel binde ham fast til sengen eller sådan noget lignende. Han kunne sket ikke forstille sig det og slet ikke at Gabriel brugte forskelligt sexlegetøj på ham. Det kunne han virkelig ikke se for sig. Han så så noget overrasket på ham da det altså ville gøre virkelig virkelig ondt på ham hvis han gjorde det. "please lad være med det for ellers så kommer du til at ødelægge mig." sagde han virkelig trist. Han stønneded højere og skubbede sit underliv og resten af sin krop op mod hans hænder. Han ville virkelig bare gerne have mere men stadig så ville han have det stoppet. "jeg ved det ikke." svarede han stønnendd.
Gabriel ginede over hans ord, og nikkede så til ham. "Vi skal jo også snart danse tango, så det skal jeg nok finde ud af." forklarede han med et grin, da hans ven allerede havde valgt noget tøj til ham... det var nu noget Gabriel ikke helt turde vise sig i, men han skulle fandeme tage røven på Nathan på en eller anden måde. Og ikke bare med hånden, han skulle snyde ham og så tage ham på røven. Gabriel grinede over Nathans reaktion, og rystede blidt på hoved. "Skat jeg er en engel... tror du selv jeg ville gøre det? Det vil ødelægge dine knogler indefra, og det er altså en dårlig ting." forklarede han venligt, og kyssede ham på munden. Han havde jo ikke ment det, men hvordan kunne det være, at Nathan alligevel havde troet på det? Gabriel forstod virkelig ikke Nathan lige nu, og kiggede ham så ind i øjnene imens han nussede videre. "Hvad mener du med det?" spurgte han lettere alvorligt, da han var lettere nervøs for hvad der blev sagt til ham.