The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 I_vote_lcapSurfing!!! - Cäsa - Page 2 I_voting_barSurfing!!! - Cäsa - Page 2 I_vote_rcap 
Zero
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 I_vote_lcapSurfing!!! - Cäsa - Page 2 I_voting_barSurfing!!! - Cäsa - Page 2 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Surfing!!! - Cäsa

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Surfing!!! - Cäsa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyFre Sep 07, 2012 8:29 am

//er sat ind i det nu >.< Nathan du er min! Så skal nok sørger for, at du bliver min! Skriver Nathan bare, så mig, og så Cäsa?//
Tilbage til toppen Go down
Nathan

Nathan

Antal indlæg : 593
Race : Furry (Kat)

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyFre Sep 07, 2012 9:03 am

//Ja så svare jeg//

Nathan smilede blidt tilbage og nød virkelig at kunne få lov til at være tættere på casa selvom han nu hellere ville surfe videre. Han blev dog inde da. casa ikke skulle føle sig alene. "ja meget." svarede han glad og kørte fingrene hen over den. Han brugte det lidt til at komme tættere på ham selvom han jo havde sin Gabriel. Men der var nu noget i hans sind som sagde at han sagtens kunne være sammen med flere. Det var nok det der hankatte-instinkt om at man kunne være sammen med alle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyLør Sep 08, 2012 3:44 am

Gabriel kom flyvende med et bredt smil på læberne. Han havde en rose i sin hånd. Han havde fløjet alle steder hen for at finde sin dejlige skat Nathan i dag. Strøget, søen, centeret, tøjbutikker, caféen, forlystelsesparken, og alle de andre steder. Nu var han på vej ned til stranden for at finde sin elskede.
Han landede så lidt væk, og gik så mod stranden, med rosen imellem begge hænder. Dog kom der et lidt trist overrasket blik på hans læber, da han så Nathan stå sådan med en anden fyr. Begge arme blev pagt ned af siden, så rosen hang med hoved nedad. Hvad havde Nathan gang i?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyLør Sep 08, 2012 3:55 am

Cäsa smilede bredt til Nathan, og kiggede så ned på det han havde i hånden. "hvor er du bare god til at finde sådan nogle smukke skatte!" sagde han vildt imponeret med et bredt smil og et lille grin, hvor han lagde hoved let på skrå.
Imens Nathan så ned på sin konkylie fik Cäsa noget Hvidt i øjenkrogen, og kiggede så hen på en... Engel! Wow stod der seriøsitet engle og gloede på dem! "du... Jeg tror jeg drømmer eller er død... For der står en engel og kigger på os..." sagdehun til Nathan stadig overrasket.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyLør Sep 08, 2012 8:20 pm

Nathan grinede blidt over at casa mente at han var god til at finde sådan noget. Han havde jo bare rakt ned ved siden af sig og derved havde han fundet den. Han havde bare været heldig. "jeg gjorde nu ikke så meget for at finde den men når nu den er så flot så tror jeg vil beholde den. " han ville nemlig godt give den til Gabriel som en lille overraskelse.
Han så så meget undrende på casa over hans ord og så i samme retning som ham. Han fik så et kæmpe smil på læberne og rejste sig. "jeg skal lige noget." sagde han hurtigt casa før han løb op til Gabriel og nærmest overfaldt ham da han ville give ham et kys og et kram.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 1:23 am

Gabriel vinkede lidt til Nathan, da han kiggede over på ham, men han nægtede at kigge på den fyr Nathan åbenbart... Kunne lide? Var han seriøst blevet erstattet med en anden fyr uden han selv vidste det? Var Nathan ham utro?
Et lille smil kom så på hans læber med er venligt blik, og nåede lige at bremse med et ene ben, inden de faldt ned på jorden. "Hej... Hvad laver du?" spurgte han efter et kys, og rakte ham så den røde rose han havde med sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 1:28 am

Cäsa smilede til Nathan med et nik og lille grin. "så må du være virkelig heldig med at finde dem, så er lykken jo med dig konstant." sagde han venligt, og kunne ikke lade vær med at more sig. Dette var jo virkelig hyggeligt, og afslappende på en måde.
Cäsa måbede lidt, da han så, at Nathan var kærester med englen, og roligt, samt en smule forsigtigt gik han ind til dem, og vi kede lidt til englen. Var han sur?
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 1:52 am

Nathan smilede og kyssede igen mens han havde hænderne om Gabriels hals. han så på rosen og tog den så hvorefter han gav Gabriel en masse kys. "hvor er du romantisk skat!" sagde han bare virkelig glad og kyssede ham igen. "jeg har surfet lidt. Men så mødte jeg casa." han så smilede på ham da han så stod ved siden af dem. "jeg forsøgte at lære ham det men vi opgav og satte os til at snakke. Også fandt jeg den her." han tog konklyligen frem og vidste ham den. "jeg tænkte at du skulle have den her." sagde han glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 2:13 am

Gabriel smilede roligt til Nathan, da det virkede til, at han havde glemt alt om den anden fyr, og derfor blev Nathan hevet længere ind til sig, og kyssede ham meget længe og flere gange på munden. "må man nu ikke forkæle sin kæreste lidt?" såourgte han venligt til ham med et varmt smil på læben.
Gabriel smilede så venligt til ham, som hed Cäsa. "ja vel ja... Men nu ikke noget med at kidnappe min skat... Han er kun min." sagde han venligt til ham, men mente det skam pænt meget.
Han kiggede så ned på konkylien, og tog den så op i hånden. "hvor er den dog smuk... Tak skat." sagde han blidt, og kyssede ham længe på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 2:17 am

Cäsa smilede venligt tik ham med et smil, og løftede så armene op. "hey bare rolig, jeg stjæler på ingen måder nogle kærester, og jeg vil aldrig gå imod en engel." sagde han venligt til ham, og syntes faktisk de var rigtig søde sådan som de var. Hvor var det dog kært af ham.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 3:03 am

Nathan kyssede gerne Gabriel igen men tog mængden af kys lidt ned da casa jo også var tilstede nu. Det ville jo ikke være sjovt for ham at de stod og bundsnavede foran ham. "du ved jo godt at jeg altid vil forkæles så selvfølgelig må du det." sagde han og stillede sig selv ind til ham mens han så begyndte at nusse ham i nakken.
Han grinede blidt over ham. "hvad skat er du jaloux??" spurgte han drillende da Gabriel virkelig virkede til at have stor ejerfornemmelse omkring ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 5:51 am

Ganriel smilede bredt til Nathan efter alle de vidunderlige kys han fik fra ham. Han ville så gerne bare være alene med Nathan, og bare tag fat i ham, flyve væk fra denne Cäsa, og bare sørger for, at Nathan kun var hans.
"så er det godt, at du har en kæreste, som vil forkæle dig til hver en tid." sagde han venligt, og nød virkelig meget at blive nusset sådan i nakken.
Han nikkede så bestemt til Cäsa, og kiggede så overrasket på Nathan med let røde kinder. "jaloux!?" spurgte han overrasket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 6:21 am

Cäsa satte sig ned på en sten med et smil på læben. Hvor var de dog bare virkelig søde sammen! Hvorfor havde han ikke også en kæreste??
Cäsa grinede så lidt over Gabriels overraskede udtryk. "ja du virker meget jaloux over at han snakker med mig." sagde han venligt.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 6:38 am

Nathan grinede svagt over Gabriel. "ja det er virkelig godt at jeg mødte dig i det hele taget. Du gør mig virkelig glad." sagde han med smil og havde kort glemt alt om casa. Det var mest fordi han helst bare ville snave Gabriel godt og grundigt. Lige her og lige nu men det ville ikke være sjovt for casa. Kort slog tanken ind omkring en virkelig hed trekant. Men casa og ikke mindst Gabriel som jo bestemt ikke ville dele nathan med nogen som helst og det var også meget normalt når nu de var sammen.
Nathan fniste let over dem. "jo du er måske en lille smule jaloux. Men det er helt okay." sagde han virkelig glad dog en smule drilsk. "jeg ville nok også være det hvis jeg så dig med andre drenge."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 6:52 am

Gabriel smilede bredt til Nathan. Han løftede ham lidt op, og snurrede sig så en hel omgang rundt med ham i sin favn. "du gør også mig til den mest lykkelige mand på jorden. Hvad skulle jeg gøre uden dig?" spurgte han glad, og kyssede hm blidt på munden.
"og jeg deler dig ikke med nogle som helst." hviskede han ham blidt mod munden. Han vidste godt, at han havde fået egerfornemmelse over ham, men sådan var det bare. Han fandt bare ikke andre end Mathan, som han ville elske.
Gabriel smilede bredt til Narhan. "hmmm jeg ville nu gerne se hvordan du ville reagere på set." sagde han lidt tænkende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 09, 2012 9:41 am

Cäsa smilede bredt til dem. "nårhhh hvor er i søde!" udbrød han, og smilede så bredt til dem med et smil.
"hey jeg vil gerne giver jer lidt tid. Mor jer okay?" sagde han venligt, tog så sin taske, og traskede så roligt afsted med tasken og vinkede til dem. De skulle have lov til at være sammen, desuden virkede det til at de havde behov for lidt alenetid sammen.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyMan Sep 17, 2012 6:37 am

Nathan grinede imens han blev snurret rundt af gabriel´. Han var virkelig glad for at gabriel var kommet og faktisk havde redet ham fra at kysse cäsa. Det havde virkelig ikke været godt hvis han havde gjort det. Han havde bare fået den største skyldfølelse nogensinde.
"Nej det synes jeg ikke du skal se." svarede han grinende da det nok bare var ment som en joke. Han vendte hovedet imod cäsa og smilede farvel til ham før han vendte ansigtet tilbage imod gabriel. Han begyndte så at overfalde ham med kys da det jo var tilladt nu hvor cäsa var gået.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyMan Sep 17, 2012 6:59 am

Gabriel smilede bredt til Nathan imens han snurrede rundt, han var bare så glad for, at han havde stoppet Nathan i a være for tæt på denne Cäsa. Hvad ville der ikke være sket hvis han ikke var kommet over til dem! Havde Nathan så været utro? Kunne han dog også finde på at være det?
Gabriel grinede og nikkede så. "Jov det vil jeg nu alligevel gerne se, især nu hvor du har set det med mig." sagde han varmt og venligt til ham med et bredt smil på læben.
Gabriell var stort tilfreds med, at han gik. Så kunne han jo være helt alene med sin Nathan. Da cäsa så var forsvundet helt, trrak han sig helt væk fra Nathan, men så de alligevel stod tæt. "Kan vi blive engige om, at du ikke kun var ved at snakke med ham?" spurrgte han alvorligt.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptySøn Sep 30, 2012 10:45 am

Nathan forstod på ingen måde hvorfor Gabriel ligepludselig trak sig sådan væk fra ham. Det gav altså ikke nogen mening. Men det gjorde det så da han talte. Han så trist på ham og så ned på det varme sand. "Jeg har problemer med ikke at kunne undgå at flirte med folk. Jeg ville aldrig være dig utro. Aldrig nogensinde! Men det med at undgå at flirtedes ligger i min natur som kat så jeg kan ikke gøre for det.... Undskyld." Sag han helt på randen tilmtårer da han virkelig havde dårligt med hvad han havde fået Gabriel til at tro om ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyMan Okt 01, 2012 8:02 am

Gabriel smilede på ingen måder imens de snakkede om dette emne. Nathan skulle vide, at bare fordi han var en engel, så ville han ikke bare stå og se på mens Nathan flirtede med alle eller var ham utro. En engel havde også sin egen mening og selvrespekt, så han nægtede at være den lille tilgivende engel.
Gabriel lyttede roligt til hvad Nathan sagde, og følte sig så en anelse mere lettet. "Så du ville aldriig bare begynde at kysse med Cäsa eller en fremmed hvis jeg ikke var kommet og hevet din opmærksomhed væk fra den anden?" spurgte han, og ville være på den sikre side inden han ville kysse Nathan igen, han ville vide hvor han havde Nathan, også selvom de ikke var nær hinanden på det tidspunkt.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyMan Okt 01, 2012 8:27 am

Nathan så op pc ham med et blik der sagde at intet af det han sagde var en løgn. Han ville aldrig kunne finde på at lyve for sin Gabriel. "jeg ville aldrig kysse dem eller noget andet. Jeg ville ikke gå længere end flirt. Selvom jeg ville ønske jeg bare kunne lade være med det. Det ville være meget nemmere og du ville ikke stå her og tro at jeg kunne finde på at være dig utro." svarede han med tårer i sine øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyTirs Okt 02, 2012 8:35 am

Gabriel så alvorligt på ham, uden et smil eller glimt i øjnene. Nathan havde nok aldrig set ham så sur, kun på Zero, da han ville lege sådan med Nathan, men det var ikke engang nær så surt et blik, som han havde nu. Han var så gal på Nathan at det var løgn.
Gabriel kiggede bare på ham med et alvorligt blik, selvom det gjorde ondt at se Nathans tårer i øjnene. Han sukkede så, og pressede så det mellem sine øjne sammen med sine to fingre.
"Måske skulle jeg bare have dog i en kattesnor..." mumlede han, og tænkte lidt på om det nu havde været en smart idé at fri til ham, men han smilede så. "Fortryder du det virkeligt?" spurgte han så, og kiggede alvorligt på Nathan.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyTirs Okt 02, 2012 9:34 am

Nathan nikkede bare stille og roligt imod ham. Han var virkelig virkelig ked af hvad han havde gjort. Han følte sig virkelig ynkelig over at han ikke kunne styre sinetdgmd instinkter. Han så så Gabriel meget tæt på at græde fuldstændig da han ikke kunne klare hvad han lige havde gjort imod Gabriel. "jeg fortryder det virkelig til det inderste af mit hjerte. Jeg ville ønske at jeg bare kunne stoppe de instinkter."svarede han helt vildt trist. "du burde næsten bare give mig halsbånd på og holde mig indendøre som en huskat." svarede han helt alvorligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyTirs Okt 02, 2012 10:05 am

Gabriel var vred og ked over, at Nathan bare sådan kunne stå og flirte med de andre mænd han kom i nærheden af. Tænkte han overhoved på Gabriels følelser! Det var da også irriterende at lille hr hankat ikke kunne tage og holde styr på sine instinkter. Mest af alt havde Gabriel lyst til at gå, da han fik kvalme over denne smtale, men det var ikke fair overfor Nathan, selvom han havde flirtet med en anden.
Gabriel kiggede så på Nathan, og mærkede hans hjerte gav et hop i smerte over at se Nathan være så ulykkelig over dette her. "Lover du, at prøve at holde dem inde i dig, og kun vise dem for den person du faktisk er forlovet med?" sppurgte han lettere alvorligt, og lagde armene over kors, bare for at se hvordan Nathan reagerede på, at Gabriel var rasende over dette her.
Et nik kom så fra gabriel. "Det burde jeg måske ogå gøre hvis du ikke stopper med bare at lade dine instinkter tage over. For helved Nathan jeg kastede mig ud i vandet for din skyld, jeg spiser endnu mere for du ikke skal bekymre dig, og dropper så tit jeg kan de hansker jeg har haft ppå i det meste af mit liv! jeg gør da i det mindste en indsats for at gøre dig lykkelig" sagde han lettere opgivende, og ømmede sine øjne, så han ikke også kom til at græde over dette her.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 EmptyTirs Okt 02, 2012 6:45 pm

Nathan kiggede ned i jorden imens han blev skældt ud af Gabriel. han så så op på ham med øjnene fulde af tårer og flere løbene ned af sine kinder. Han græd aldrig hvis der ikke var en god grund og lige nu var der en meget god grund til det. "jeg ved det godt at du har gjort alt og jeg sad også og forsøgte at kæmpe imod med at sige til mig selv at jeg havde dig men jeg ville aldrig nogensinde gå længere end det. Aldrig. Den eneste jeg elsker står lige foran mig og er pisse sur på mig for noget som der er et psykisk problem i min hjerne." græd han og faldt ned på sandet hvor han lagde panden på knæene og armene omkring dem.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Surfing!!! - Cäsa   Surfing!!! - Cäsa - Page 2 Empty

Surfing!!! - Cäsa
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Stille og fredlidt - Cäsa
» Fridag - Cäsa