Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 15, 2013 11:25 pm
Cäsa smilede stort til Blain. Hvor han tog sin SMS til Xerox, så han bare vidste hvor han var henne. "Hvem vil du så gerne hjem til? Spurgte han, og fandt så sin jakke, som han forsigtigt lagde over Blains skuldre. Hun fik så et vildt langt kys af Cäsa, som virkelig viste hvor højt han elskede hende, inden han trak hende udenfor.
Blain
Antal indlæg : 244 Join date : 04/04/12 Age : 28 Race : Varulv
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 15, 2013 11:47 pm
Blain smilede til ham og gik med udenfor. "hvem er tættest på?" spurgte hun mens de igen var begyndt at kysse bare udenfor. Hun kunne ikke vente længere til virkelig at vise ham hvor meget hun elskede ham. Det at give ham lov til at røre sig var stort for hende. Det betød virkelig meget.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 16, 2013 9:21 am
Xerox grinede stort over hendes ord, og kyssede hende ned af halsen og brystkassen til der hvor blusen stoppede. Han tænkte ikke så meget over hvad han gjorde, men han ville bare gerne have hende tættere og tættere på sig. Xerox fulgte så roligt med id på dansegulvet, og smilede bare imens han bare betragtede den utrolig smukke Snow.
Snow
Antal indlæg : 198 Join date : 29/01/12 Age : 30 Race : menneske
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 16, 2013 9:32 am
Efter lidt tid på dansegulvet satte hun hænderne på hans skuldrene hvor hun så lod sig glide ned af hans krop så hun endte på hug. Hun lavede så et lettere sexet sving så hun endte med at stå med ryggen til ham da rullede op med kroppen !så hendes røv ramte hans skridt. Hun var elegant, smidig, hurtig og ikke mindst sexet på samme tid selvom sexet stod højere oppe end det andet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 16, 2013 10:01 am
Cäsa smilede bare stort og virkelig varmt til Blain efter kysset. "Vi tager bare en taxi hjem til en af os hvis det er lidt for langt. Så du siger bare hvem du vil være hos." Sagde han glad, og kyssede så hendes kind blidt, inden hun fik flettet sine fingre ind i hans. Cäsa kyssede hende bare blidt igen inden han kiggede nervøst på hende. "Hvad er vi så nu Blain?" Spurgte han ret så nervøst om.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 16, 2013 10:08 am
Blain nikkede bare og tænkte på om de kunne være hos hende men det gik ikke. "vi kan ikke være hos mig for og veninde tager sin kæreste med derhen nu..." sagde hun roligt da hun lige havde fået en besked fra hende. Hun skrev selv tilbage at hun var sammen med cäsa. Hun så nervøst på ham hvor hun rødmede helt vildt meget. Hun lagde så hovedet til siden så hendes hår dækkede for hendes ansigt. "hvad har du lyst til at vi er..?" spurgte hun forsigtigt da hun var blevet rigtig rigtig glad for ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 17, 2013 1:26 am
Xerox betragtede meget glad Snow. Hun var jo en mega lækker sild, som bare stod og dansede op af ham. Hvorfor hun gjorde det var han ikke helt klar over, da hun trods alt kunne danse med alle drenge hun ville have en dans med, og alligevel dansede hun med ham. "Du siger bare hvad du vil have ikke?" Spurgte han, da han havde fanget hende med ryggen tæt på sig, armene om hende, og kyssede hendes hals blidt imens.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 17, 2013 6:07 am
Snow stoppede dansen og kiggede sig over skulderen og smilede flirtende til ham. "selvfølgelig.." sagde hun sexet og nussede hans hænder. Hun vendte sig så rundt mod ham igen og slikkede kort hans læber. "skal vi hente et par shots til?" spurgte hun og lagde hænderne på hans røv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 17, 2013 7:11 am
Cäsa smilede varmt til hende, og måtte dog alligevel kysse hende på munden efter hun havde skrevet en SMS. "Så smutter vi skam bare hjem til mig" sagde han glad til hende. Derefter trak han hende roligt mod den vej han boede af, da han gerne ville hjem i varmen ret så hurtigt. Det nyttede jo ikke noget at de begge blev syge af dette her. Cäsa sank så en klump, og kløede sig i nakken, imens han kiggede op i luften. "Eh altså jeg er jo forelsket i dig... Så jeg vil gerne være mere end bare venner." Mumlede han nervøst, og var bange for hvad hun sagde til det.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 17, 2013 7:46 am
Blain så meget overrasket på ham da han faktisk sagde at han gerne ville være sammen med hende. Han var den første som havde fortalt hende at han rent faktisk var forelsket i hende. Han elskede hende faktisk! hun faldt straks om halsen på ham og var ved at vælte ham da hun bare var så lykkelig for at høre det! "jeg vil gerne være din hvis du vil være min.." sagde hun stille men mega glad.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 17, 2013 12:49 pm
Xerox smilede varmt til hende, og kunne ikke lade vær med at smile lidt over det hun havde gang i lige nu. Det var simpelthen for morsomt, og ærligtalt også ret rart, så hun måtte med glæde gerne fortsætte med at gøre dette her mod ham. Xerox fik så hevet hendes hænder op og langt væk fra hans røv, da mindet om hans far lige kom for tæt på der. I stedet lagde han sine hænder på hendes røv, og kyssede hende så på munden. "Vil du seriøst have at vi bliver så fulde at vi ikke er ved bevidstheden?" Spurgte han hende så stor grinende over.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 17, 2013 7:53 pm
Snow var en smule skuffet over ikke at måtte tage ham på røven da han virkelig havde en god røv. Det var vildt strengt! Men da han så flyttede sine hænder ned på hendes røv blev hun glad igen. Hun elskede når andre rørte ved hendes krop da det gav en kilderende følelse i underlivet når de rørte de rigtige steder. Men det var bestemt ikke alle som fik lov til at røre ved hendes krop."nej men jeg vil gerne holde det level vi er på nu..." sagde hun og slikkede ham op halsen. "men vil du hellere danse tæt?" spurgte hun og gned hele kroppen op af ham for at sige hvad de kunne lave her.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 17, 2013 9:00 pm
Cäsa kiggede flovt væk, og kunne bare mærke, at hans kinder blev mere og mere røde. Det var da så akavet, at han lige havde sagt det til hende. Hvad tænkte han dog på! Det var da mega pinligt at han lige havde sagt det til hende! Cäsa gispede så stort, og nåede kun lige at stoppe den alle i at falde ned på horden med et brag. "Jeg har sgu lige sagt jeg gerne vil være sammen med dig." Sagde han glad, og kyssede hende så længe på munden.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 17, 2013 9:43 pm
Blain kyssede ham længe igen i ren glæde og begyndte bare at føle sig endnu mere glad end nogensinde før. "jeg har bare aldrig oplevet at nogen har været så forelsket i mig at de har været så nervøse men forelskeded!" sagde hun bare helt vildt glad og følte at hun var ved at tude i ren glæde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Fre Jan 18, 2013 7:55 am
Xerox begyndte blidt at nusse hendes røv imens han stod med hende. Han var faktisk ret så overrasket over, at han faktisk fik tilladelse til at gøre dette på hende. Det var da lidt morsomt at han fik grønt lys til det. Xerox kyssede hende så længe på munden. "Jeg vil med glæde stå tæt på dig, men jeg skal ikke danse!" Grinede han, og trak hende så hen mod baren på ny.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Fre Jan 18, 2013 9:30 am
Snow grinede blidt over ham selvom han nu ikke var så dårlig til den dans de havde lige nu. Især kysset var godt og meget endda da hun elskede når han rørte ved hendes røv. "men du danser da nu.." grinede hun og fulgte med ham over til baren. "eller det gjorde du" grinede hun videre og bestilte to shots til sig selv for så at kigge over på xerox. Han skulle vel også have noget.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 29, 2013 12:56 am
Cäsa grinede blidt af hendes ord. Hun var da bare vildt sød og fantastisk og nu var hun også hans! Han tog så fat i hendes sider, og løftede hende op i et sving og grin. "Hvis mænd ikke står i kø for at blive din så er de dummere end den dummeste dør." Forklarede han hende venligt med et varmt kys, inden han roligt fulgte hende hjem mod sig.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 29, 2013 6:11 pm
Blain grinede da hun havde stor tiltro til at han ikke bare tabte hende nu hvor han havde løftet hende op en del gange. Hun smilede over hans søde ord og kyssede så kort hvorefter hun flettede fingre med ham mens de stadig gik. Hun ønskede kun at de kom derhen så de kunne hygge sammen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 30, 2013 6:51 am
Xerox grinede stort over Snows ord, og kyssede hende blidt. "Nu skal jeg fortælle dig mine fantastiske dansetrins hemmelighed..." Startede han virkelig seriøst op, og fik nusset hende ind foran sig, hvor han lagde armene om hendes krop, og gyngede dem blidt frem og tilbage. "Jeg lader pigen danse, og så betragter jeg hende bare imens, og spiller forpustet." Grinede han drilsk, og bestilte så rent vodka, som han bundede løs.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 30, 2013 7:23 am
Snow grinede over ham og var lige ved at vælte på de højehæle da en fik skubbet til hende. Men faldt ind i hans arme så hun ikke faldt ned på gulvet. Hun grinede så over det han sagde med dansen. "okay så du kan altså godt lide når vi danser helt tæt?" spurgte hun og gned sit underliv imod hans for at drille da de begge var herre fulde. Især efter de næste drinks eller shots. Hun skubbede ham så ned på en stol og satte sig op på hans skød da hun efterhånden ikke helt vidste hvad hun lavede. Hun havde nok fået for meget men xerox var vist lige så fuld efter den flaske vodka. Hun begyndte at kysse ham op af halsen og nappede ham i øret da han bare var så lækker og flot.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 30, 2013 7:40 am
//skal vi gå til vi er hjemme hos mig?//
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 30, 2013 8:05 am
//Sagtens xD//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 30, 2013 8:22 am
Cäsa stak hurtigt nøglen ind i dørens lås hvorefter hun åbnede døren hurtigt op, hev dem ind, og lukkede døren. Derefter tog han sine sko af, og kyssede hende længe på munden. "Skal jeg sætte ild i pejsen?" Spurgte han venligt om, imens han hjalp hende af med overtøjet. Cäsa glædede sig meget til det bare skulle være de to, hvad hun sikkert kunne se på hans ansigt, og hans små trip.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 30, 2013 8:38 am
Blain smed hurtigt skoene og fik jakken af med hans hjælp. "det kan du godt." sagde hun smilende og smuttede hurtigt ud på toilettet for at tjekke makeuppen og at trusserne ikke sad dumt før hun gik ind til ham i stuen. Hvor hun lagde armene om hans hals og kyssede ham godt da hun havde ventet meget længe på at nå hjem til ham så det kun var dem og ingen andre.hun gjorde normalt ikke det her men fordi det var cäsa så kunne hun altså ikke lade være med at blive virkelig kælen overfor ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Søn Mar 03, 2013 8:19 am
Xerox greb hurtigt fat i Snow, da hun blev skubbet ind i ham, hvorefter han kiggede ret så vredt mod den person, der havde skubbet til hende. Dog kunne han ikke lade vær med at smile stort til Snow, da hun fik sagt de ord, og fik ham tændt en lille smule. "Pas på eller jeg tager dig med hjem ret så hurtig" sagde han drilsk, og nussede hendes røv blidt, bare for at vise hvad det var han snakkede om. Det nyttede jo ikke noget, at han tændte hende her, da han ikke ville gå rundt med et problem i offentligheden. Xerox kunne ikke lade vær med at grine lidt, da han blev hevet ned på en stol. Derefter begyndte han at nusse hele hendes ryg. "Hvis du fortsætter sådan, så må vi altså finde et andet sted Snow." forklarede han hende roligt, og kyssede hende så der hvor han kunne nå.