Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Apr 24, 2013 1:17 pm
Cäsa kunne ikke lade vær med at fryde sig lidt over dette her. Han lå sammen med den helt perfekte pige, og havde planer om, at være sammen med hende resten af sit liv. Kort efter Blain havde sat hånden under hals bluse, hev han den hurtigt af, hvorefter han så kyssede hende lykkeligt videre, og smilede så lidt. "Hvordan får vi din kjole af?" Mumlede han så mod hendes læber.
Blain
Antal indlæg : 244 Join date : 04/04/12 Age : 28 Race : Varulv
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Apr 24, 2013 7:42 pm
Blain smilede over at han var så desperat efter at fåtøjet af hende og grinede bare blidt over det han spurgte om. Hun tog blidt fat i siden på sin kjole og lynede den roligt op hvorefter hun hev den lidt ned for ham så hun begyndte at afsløre at hun ikke havde nogen bh på i den her kjole.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Apr 24, 2013 9:35 pm
Xerox sad og betragtede Snow imens hun blottede sin meget flotte bh faktisk. Det var lidt utroligt, at hun ikke frygtede at vise ham den, men bare trak ned i kjolen i stedet for. Han grinede så stort, og satte sig ved hendes side, hvor han lod den ene hånd glide ned under hoften på hende. "Jeg er mand nok til alle dine udfordringer." Sagde han kæft, hvorefter han tog det short hun havde mellem brysterne. "Andre udfordringer du vil stille mig?" Spurgte han og satte glasset på bordet, og slikkede sig om læben
Snow
Antal indlæg : 198 Join date : 29/01/12 Age : 30 Race : menneske
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Apr 24, 2013 10:46 pm
Snow smilede over at han rent faktisk bare rørte ved hendes krop i stedet for slet ikke at gøre noget. "er du virkelig? Spurgte hun grinende og satte sig op så hendes kjole faldt helt ned så den kun var som et lille skørt. "er du så mand nok til at strippe for mig?" spurgte hun let drillende og lænede sig hen og kyssede ham godt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Apr 24, 2013 11:06 pm
Cäsa løftede sig lidt over Blain, og betragtede hende roligt imens hun tog kjolen af. Dog måtte han lige synke en kæmpe klump, pg styrer de røde kinder, da han opdagede, at hun slet ikke var bh overhoved. Alligevel kunne han ikke fjerne blikket fra hendes smukke krop. "Wauw hvor er du flot." Mumlede han så lavt, da hendes kjole var helt taget af. Derefter begyndte han så roligt at kysse hende ned af kroppen.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Apr 25, 2013 7:56 am
//gå til bagefter?//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Apr 25, 2013 8:16 am
Xerox sad roligt og nussede hele Snows krop, imens han drak, og også bagefter, hvor han bare kiggede hende i øjnene med et stort grin. "Ja det er jeg da!" Sagde han med et bestemt nik, og smilede så stort over hendes ord. Roligt rejste han sig så op, og knappede sin skjorte roligt af, hvor han så smed den på gulvet, så hele hans stærke overkrop kunne ses. Derefter blev bukserne taget af, og til sidst hans boxers, så hele den muskuløse krop var nøgen. "Ja det tør jeg." Sagde han, og gik hen til hende, hev hende ind til sig, og kyssede hende så varmt på munden.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Apr 25, 2013 8:32 am
Snow smilede tilfreds til ham da han faktisk smed alt tøjet og derefter tog hende ind til sig. Efter han havde smidt tøjet smed hun selv tøjet så hun stod i undertøj hvor bhen var åben så hun kun holdte den oppe med sine arme. "skal den af?" spurgte hun og vendte ryggen mod ham da hun sagde det næste og smed den ned på gulvet. "eller skal vi bare fortsætte i soveværelset?" spurgte hun sexet og gik ind og lagde sig på sengen efter at have sendt ham et sexet blik.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Apr 25, 2013 8:47 am
Cäsa lå udstrakt på sofaen med Blain oven på sig da de var færdige. Roligt nyssede han hendes ryg blidt, imens han havde lukket øjnene lidt i. "Blain jeg elsker dig over alt på jorden." Sagde han så glad, og kyssede hende blidt, inden han lagde et tæppe over dem, og krammede hende ind til sig.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Apr 25, 2013 4:26 pm
Blain nussede sig roligt ned at ligge mellem cäsa og sofaen hvor hun bare nød den vidunderlige varme som cäsa gav hende. Hun kyssede ham så virkelig forelsket og kærligt da hun ville vise hvor meget hun elskedm ham. "jeg elsker dig endnu højere end det." svarede hun tilfreds og måtte bare ligge og putte samtidigt med de kunne kysse hinandenh.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Apr 25, 2013 6:56 pm
Xerox var ret så tilfreds med at have Snow ind til sin nøgne krop, især fordi hendes kjole var faldet så langt ned, at det på en måde var hud mod hud. Det var jo helt vildt fedt. Xerox betragtede hende roligt ned et smil. Han behøvede jo ikke engang at svare hende på det spørgsmål, da hun jo alligevel tog den af. Roligt fulgte han så med Snow ind på sengen, og kravlede over hende, hvorefter han begyndte at kysse hende ned af kroppen. "Skal de ikke også af?" Spurgte han så og legede lidt med hendes trusser.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Apr 25, 2013 7:05 pm
Snow smilede frækt til ham da han satte sig over hende og begyndte at kysse hendes krop. Det føltes så rart når han rørte ved hendes krop. De bløde læber der gled hen over hendes krop var vidunderlige og hun kunne ikke undgå at blive lidt afhængig. "du tager dem bare af.." svarede han kælent og fandt et kondom frem fra skuffen ved siden af sengen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Apr 25, 2013 7:13 pm
Cäsa lagde armene tæt om Blain, hvor han blidt kyssede hende, og trak så tæppet lidt længere op af hende, da han lidt frygtede, at hans storebror kom hjem lige nu med sin kæreste. "Gift dig ned mig Blain." Bad han så en smule for sjov om, men mente det nu skam også lidt. Han elskede hende jo over alt på jorden, og ville kun være sammen med hende resten af livet.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Fre Apr 26, 2013 8:39 am
Blain lagde sig blidt på siden så hun lå op af ham og puttede bare med ham under tæppet og kyssede blidt hans hals. Hun fnisede blidt over ham og var lidt i tvivl om han var seriøs eller om det han sagde bare var for sjov så hun puttede bare med ham og kyssede hans læber.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Fre Apr 26, 2013 9:50 pm
Xerox var meget tilfreds med, at han fik lov til at tage Snows trusser af. Hvad der på ingen måder tog lang tid, og han skulle kort lige betragte hende, inden han kyssede hendes læber blidt igen. Roligt lod han så den ene hånd glide ned forsigtigt mellem hendes ben og begyndte at nusse hende der.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Lør Apr 27, 2013 8:16 am
//Gå til bagefter?//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Lør Apr 27, 2013 8:34 pm
Cäsa holdte armene godt om sin elskede Blain, og kunne stadig ikke helt fatte, at hun havde givet ham lov til dette her. Det var jo mere end bare helt fantastisk! Det havde været det mest vidunderlige i hele verden! Cäsa fik så roligt fanget hendes blik, og kiggede lettere alvorligt på hende. "Hvis jeg friede til dig. Ville du så gifte dig med mig når vi kunne?" Sotehye han hende og forventede skam et svar nu.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Man Maj 06, 2013 9:24 pm
Blain så nervøst på ham da hun godt vidste at han ville have svar nu. Hun turde bare ikke svare da hun stadig var bange for at blive forrådt og efterladt som før. Hun havde allerede prøvet det for mange gange med kærester og ville ikke prøve det med at være forlovede endnu. Hun var alt for ung. Han gemte bare ansigtet væk fra ham så han ikke kunne se at hun i virkeligheden var bange.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Maj 07, 2013 12:30 am
//ja lad os det. Hvem starter så?//
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Maj 07, 2013 6:22 pm
//Jeg kan sagtens//
Snow vågnede op til at ligge helt tæt op af xerox med en god omgang hovedpine. Havde hun virkelig været så væk eller hvad? Hun så på ham med et let smil da det var ret afslørende hvad de havde lavet i nat. hun kunne efterhånden huske det hele. Om den vidunderlige aften de havde haft sammen selvom den gik mest på druk og lignende. Men det havde været vidunderligt med alle de kys de havde delt. "godmorgen.." sagde hun stille og nussede sig ind til ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Maj 07, 2013 8:22 pm
Cäsa sank en lettere trist klump, da Blain havde kigget væk. Hun ville ikke være sammen med ham mere end de allerede var? Måske var hun blot lidt nervøs for fremtiden lige nu? Cäsa krammede hende så tæt ind til sig, og kyssede hende blidt i håret. "Jeg elsker dig mere end noget andet Blain... Og jeg skal nok bevise det for dig." Forklarede han hende venligt, selvom han følte sig lidt afvist.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Maj 08, 2013 12:17 am
Blain begyndte at få tårer i øjnene da minderne om at blive forrådt vendte tilbage til hende. "jeg kan bare slet ikke overskud ægteskab må jeg ikke engang har regnet ud hvordan jeg skal klare mig gennem dette..." mumlede hun virkelig trist da hun ikke ville gøre ham ked af det bare fordi hun var svag.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Maj 08, 2013 4:50 am
Xerox var helt væk i sine drømme indtil nogle sagde godmorgen til ham. I ren refleks hev han blot personen helt tæt på sig, og lagde hoved oven på hendes. "Godnat jeg vil ikke op endnu." Mumlede han meget søvnigt og kom så med nogle lettere dybe indåndinger, inden han åbnede øjnene. "Hva... Du er okay med det der skete i går?" Spurgte han så lidt nervøs, da han kom i tanke om hvad der var sket.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Maj 08, 2013 7:44 am
Snow kunne ikke undgå at komme med et lille fnis over at han lå og ikke ville op selvom den var langt over 12. "jeg har det helt fint efter det vi gjorde igår.. Ville gerne gøre det igen hvis ikke det var fordi jeg har tømmermænd lige nu." grinede hun meget blidt og kyssede ham blidt på læberne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Maj 08, 2013 7:57 am
Cäsa løftede blidt Blains hoved op med et lille smil. "Det er okay. Det gør ikke noget Blain. Det eneste du skal vide er, at jeg elsker dig, og jeg vil altid være der for dig. Den dag du har det bedre med det tager vi den der fra. Men jeg vil ikke have du føler jeg er en belastning eller at du sårer mig på grund af dette her. Vi tager den tid du har behov for, og så venter vi bare med at jeg spørger dig." Forklarede han hende venligt, og krammede hende ind til sig.