Emne: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 2:55 am
S: diskoteket T: aften O: unge V: lidt køligt udenfor, men varmt/fugtigt indenfor
Xerox kunne ikke fatte at han igen sad inde på dette diskotek. Han kunne ikke danse, men han havde lovet sin såkaldte lillebror at tage med ham ud og more sig. Denne gang var det dog lidt sjovere at være der. For det første var hans lillebror Cäsa der, og for det andet havde han kommet op igen fra det sorte hul da James døde. Cäsa havde besluttet sig for, at Xerox skulle se ud som han ville, da folk så ville lægge mere mærke til det, end at han ikke kunne danse på nogle måder. Så Xerox sad i sinnetbluse på, hvor man kunne se alle de tegninger han havde tegnet på maven og armene med kuglepenne, og dem op af hans hals. Det var helt tydeligt at han ikke havde rigtige tatoveringer, selvom han var tattovør i sin fritid. Så havde han nogle skrigegrønne ternede bukser på, som havde en masse kæder hængende fra dem. Til det var der de sorte sko med grønne snørrebånd, håret var i dag meget uglet, og den hvide klap var stadig for øjet sammen med alle de armbånd, halskæderne og den 69'er han altid havde tegnet på kinden. Xerox sad over sin lillebror med en Øl i hånden og grinede lystigt med ham.
Snow
Antal indlæg : 198 Join date : 29/01/12 Age : 30 Race : menneske
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 3:15 am
Snow var smuttede ind på diskoteket med nogle veninder da hun ikke havde noget arbejde længere. Hun var blevet fyret for at have taget en kunde med ind i baglokalet. Der var ingen som havde sagt at man ikke måtte det men sådan var det altså. Hun dansede rundt i mellem sine veninder men valgte så at gå over efter den første drink. Hun var ikke typen som drak så meget men hun elskede at feste og danse. Hun gik igennem mængden af dansede unge og endte ved baren hvor hun fandt en som hun kendte. Hun gik hen til ham mens hendes sorte stropløse kjole hvor der var et lille regnbuefarvet skørt. Det var dog langt nok til at hun kunne bukke sig uden at man kunne se hendes røv. Hun gik elegant i de høje sko og smilede til drengen som hun havde mødt forleden. "hej" sagde hun smilende og satte sig ved hans side hvorefter hun bestilte en drink.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 3:36 am
Cäsa havde ENDELIG fået lokket sin nye storebror Xerox med ind på et diskotek. Det havde så også bare lige taget ham flere måneder, men det var da lykkedes til sidst. Til gengæld havde Xerox fået lov til at have det på som han ønskede at have på, og så havde de taget afsted! Cäsa havde hoppet i bar glæde imens de gik der over, og han følte allerede nu, at han havde fået et bedre forhold til ham. Dette kunne bare ikke blive bedre! Han kunne stadig ikke lide Xerox storesøster, og han vidste at Xerox stadigvæk ikke kunne lide hans storebror, men nu havde de intet imod hinanden. Cäsa stod bag Xerox med armene om hans hals, og drak sin cider, imens han prøvede at lokke Xerox op at danse, hvad der ikke gik så godt. Han havde dog taget det mere roligt med tøjet end Xerox havde. Netbluse, en rød åben skjorte ud over, sorte letstramme bukser, røde sko, og havde fået en 96'er på kinden så man kunne se de to var sammen. Han var bare glad for at have sin storebror med sig. Cäsa kiggede så nysgerrigt på den fremmede pige der stod foran dem. "Hej!" Sagde han glad, og krammede så sin storebror lidt mere og uglede hans hår.
Blain
Antal indlæg : 244 Join date : 04/04/12 Age : 28 Race : Varulv
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 6:22 am
Blain stod ude foran diskoteket i sin lyseblå kjole. Hun turde virkelig ikke at gå ind men hendes veninde havde fået trukket hende ud da hun mente at hun havde brug for at komme ud noget mere. Hun var virkelig nervøs som kom hun indenfor med sin veninde lige foran sig. De gik sammen over til baren hvor blain så en hun kendte. Hun smilede og gik hen til ham imens hendes veninde smilede stolt. "cäsa?" sagde hun smilende stillede sig ved ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 7:03 am
Xerox klappede kort Cäsa på kinden med en varm latter, og klingede så sit glas mod ham, inden de skreg: "bund eller bøsse!" Og så drak de det hele i en mundfuld. De grinede så bagefter, og kiggede så på barmanden, simap helt forvirret ud over at de skulle have endnu en. De havde snart drukket virkelig meget, og det gjorde det ikke nemmere at de på ingen måder virkede påvirket. Xerox smilede så varmt da han så en pige han kendte, og kiggede så irriteret på sin lillebror, inden han hev ham under sin arm, og begyndte at gnide en knytnæve ned i hans hår. "Hej pudsigt at møde dig her. Og undskyld min lillebror!" Grinede han glad, og man kunne tydeligt se at Xerox var den person som havde styrken af de to, hvad han altid måtte drille Cäsa med.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 7:36 am
Snow smilede til ham og stillede sig tættere på ham. "lillebror var?" spurgte hun glad da hun ikke så den store lighed imellem dem. "hvor sødt. Jeg har selv en storebror" hun smilede og drak let af sin drink. De var nu tydeligvis brødre med deres måde at være på sammen. Hendes bror var på alt muligt og var indlagt på en psykiatriskafdeling. Det var bestemt ikke noget hun ville tage op da det var ret meget skam i hendes familie på grund af ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 8:08 am
Cäsa smilede varmt da han så Blain, og hun kunne tydeligt se hvor glad han var for at se hende. "Blain!" Udbrød han glad, men blev så hevet ned af sin bror, hvor han var låst nede og håret totalt uglet. Han grinede stort imens og prøvede ihærdigt at komme fri fra Xerox. "Nåh så nu vil du føst kalde mig bror?" Grinede han, og prøvede ihærdigt at komme væk fra ham. "Bores søskende skal altså snart giftes din gamle pirat!" Grinede han stort, og ville helst ikke ligne en idiot foran Blain han havde trods alt lavet nogle kager og sat dem foran hendes dør på fuldmåne dag med et brev fra ham. Bare for at berolige hende en lille smule.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 8:44 am
Blain stod bare med hænderne samlede foran og med et genert blik da det lod til at cäsa havde gang i noget andet med en af de andre gæster som åbenbart var hans bror. Hun stod bare der og var mega nervøs da hun aldrig havde været på et diskotek før.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 8:54 am
Xerox nikkede roligt til Snow. "Ja vores søskende skal giftes, så vi er blevet skubbet sammen for at få et broderbånd hvad der åbenbart lykkedes." Grinede han venligt, og smilede så over til en pige, som Cäsa havde kaldt Blain. Han smilede varmt og vinkede hende hen til dem. "Kom bare her over Blain. Min lillebror skal lige have lidt tæv og så kan du få ham for dig selv" sagde han venligt, og begyndte at blive lidt mere voldelig overfor Cäsa, hvad han jo var vandt til det, så der kom heldigvis ingen skade på ham. "Kan min lille svage lillebror og jeg byde jer kvinder noget at drikke?" Spurgte han dem venligt imens hak kiggede skiftevis på dem.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 9:07 am
Snow fnisede blidt over dem da de havde sådan et godt forhold til hinanden. De var virkelig søde. Hun gik så meget tættere på og kørte fingrene under hans hage hvorefter hun blidt hev hans hoved op mod sig. "hvis hun må låne din bror.. Må jeg så låne dig?" spurgte hun da hun var blevet virkelig interesseret i ham. Hun slap så blidt hans hage og smilede flirtende. "jeg har allerede noget men måske kunne du give mig en dans i stedet for..?" spurgte hun blidt. Hun tog sig af at denne pige der kendte broren nok gerne ville være alene med ham da hun virkede virkelig nervøs og næsten bange.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 9:18 am
Cäsa fik så hevet sig fri efter en lang kamp, og kunne umuligt lade vær med at grine stort over det denne pige gjorde ved hans bror. Forsigtigt trak han så Blain hen til dem, og kyssede hende så blidt på kinden inden han lagde armene blidt om hendes krop, og stod så bag hende imens han havde flettet sine hænder ind i hendes. "Dette er Xerox, og han er sådan set en ikke biologisk bror til mig." Forklarede han hende venligt, og Blain kunne tydeligt se hvor glad han var for at se hende. Cäsa grinede så stort over den anden piges ord. "Min bror har ikke en tone eller et danskeren i livet! Hvis du kan lokke ham til en dans, så vil jeg gøre lige præcis hvad Blain vil uanset tidspunket." Sagde han venligt, og kyssede så Blains kind.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 9:55 am
Blain smilede da hun endelig fik opmærksomhed fra cäsa. Hun var stadig genert og nervøs men ikke så meget sol før da hun nu havde cäsas beskyttende arme rundt om sig. Han gjorde altid så tryg og glad. Hun nikkede så smilende og nussede sine fingre imod cäsas da hun var meget nervøst anlagt. Især når der var så mange fulde omkring hende. "nej tak.."svarede hun forsigtigt cäsas bror på spørgsmålet med om der var noget hun ville have at drikke. Hun stillede sig så tættere ind imod cäsa for at føle sig endnu mere tryg. Men der var noget som plagede hende. Hun ville gerne danse med ham men turde altså ikke at spørge ham mest fordi det var pinligt også fordi hun ikke kunne danse. Hun var bange for at gøre sig selv til grin.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 10:20 am
Xerox smilede varmt til denne Blain, og nikkede så venligt af hendes ord. "Fair nok. Du siger bare når du vil have noget, så giver Cäsa og jeg" sagde han venligt, og kiggede så noget overrasket op på Snow, men det blev dog hurtigt lavet om til et drilsk smil. "Låne mig eller stjæle?" Spurgte han hende lidt udfordrende, da han intet ville have imod at blive kidnappet af hende. Desuden ville det ikke lykkes da hun ikke kunne bevæge ham, da han jo var pisse stærk. Xerox ansigt blev så helt Hvidt. "Jeg kan altså slet ikke danse som Cäsa siger! Tro mig han har prøvet at lære mig dig og tre vaser og fire potteplaner måtte tage livet for det." Forklarede han hende, og begyndte så at grine lidt. Det var jo totalt åndssvagt at lade ham komme op og danse. I stedet hev han hende ned på sit skød og smilede lidt. "Hvad med vi snakker her, og så får vi skubbet dem ud på dansegulvet?" Spurgte han venligt til hende.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tirs Jan 08, 2013 10:40 am
Snow lavede et lumsk smil og sendte ham endnu et flirtende blik. "måske skulle jeg stjæle dig i stedet for at låne.." hun kørte forsigtigt hånden om i hans nakke og lænede sig frem hvor hun hviskede i hans øre: "er nemlig ikke meget for at dele.." hun stillede sig på op igen og smilede stadig flirtende. Hun gav dog et lille gisp fra sig da hun pludselig sad med et ben på hver side xerox. "det kunne vi også men jeg vil have dig med til en dans.. Jeg ved at der er en dans som du kan danse med mig.." sagde hun og hentydede til den hvor pigen havde armene om halsen på drengen og hovedet på hans skulder mens drengens arme var om hans lend og hovedet hvilende imod pigens.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 09, 2013 8:46 am
Cäsa frydede sig stort over denne pige. Hun ville jo have Xerox med op af danse! Han kunne bare ikke lade vær med at grine over hvor latterligt det var! Han havde set Xerox danse. Og hvis der var han havde videooptagwt det, så var det sendt til Americans funniest homevideo og på youtube! Så havde han sikkert vundet en førsteplads og havde fået mange likes. "Bare så du ved det, så er storebror ikke mand til at danse i forhold til mig, så kom Blain" sagde han venligt, og begyndte at gå ud på dansegulvet med hende imens han dansede sig vejen. Dog havde han fat i Blains hånd imens.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 09, 2013 9:47 am
Blain stod bare og ville bare gerne ud herfra da der var så mange mennesker. Hun kunne ikke klare at være i samme lokale som så mange andre. Det gav hende nervøse træk. Hun stod bare med hurtige små åndedrag og ventede på at kunne komme lidt væk fra disse nye personer. Hun pustede så lettet ud da cäsa førte hende væk dog var det ikke lige ud på dansegulvet hun havde tænkt var den bedste idé for hende. Hun fulgte med og forsøgte let at bevæge sig til musikken men var for nervøs til virkelig at prøve at danse.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 09, 2013 9:56 am
Xerox smilede bredt over hendes ord, og lagde så hurtigt sin hånd i hendes nakke, så hun stadig var tæt på hans ansigt. "Jeg bryder mig heller ikke om at dele" hvislende han tilbage til hende, og syntes faktisk det var ret så morsomt og hyggeligt at sidde sådan her med hende, da hun endelig sad på hans lår. "Vi ses lille skid." Grinede han tilbage til Cäsa. Hans lille lortebror skulle altid drille ham med sin dans. Han kiggede så lettere nervøst på Snow, og nussede så hendes kinder med sine hænder. "Jamen så skal alle på diskoteket på skadestuen" forklarede han hende venligt med et bredt smil. "Jeg kan ikke danse Snow." Forklarede han hende så venligt.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 09, 2013 10:17 am
Snow smilede bredt over det hun fik at vide og placerede så et kys på hans øre. Det var nok på vej hen imod noget lidt mere sensuelt end blot at sidde på skød. Hun lod så blidt sine fingre glide rundt ved kanten af hans bluse i nakken da hun gerne ville vise ham at hun fandt ham meget interessant. "der er en dans alle kan danse... Det er hvor drengens hænder er på pigens ryg.." hun lagde hans armene om hende så hænderne var på hendes ryg. "..sådan der... Også har pigen armene om drengens hals sådan her.." hun lagde begge arme om hans hals. ".. Så står man tæt og vipper let på kroppen..." sagde hun og demonstrede det let for ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 09, 2013 10:26 am
Cäsa grinede stort, og dansede lidt inden han vendte sig mod Blain med et grin. Han stoppede så op og kiggede lettere nervøs på hende, inden han smilede let. Armene blev så lagt om Blains krop, og hans næse og pande lagde han mod hendes. "Bare fokuser på mig okay? Lad som om det kun er os her på dansegulvet. Vi har det godt, og der er ingen mennesker her i dag. Vi er helt alene" sagde han venligt, og tog så hendes ene hånd op på skulderen, og flettede hendes andens hånd ind i sin. Bagefter lagde han den anden hånd på hendes hofte, og begyndte roligt at danse med hende. Hun skulle trods alt lige slappe af inden han ville danse vildt med hende.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Ons Jan 09, 2013 7:52 pm
Blain nikkede over hans ord men følte sig stadig virkelig nervøs for hvad der skete rundt om hende. Hun gjorde som han sagde men endte med at ligge begge arme om hans hals hvorefter hun lagde sit hoved på hans skulder. Hun følte sig mere tryg når han var så tæt på hende. Hun rystede let af frygt for at folk ville gøre nar af hende. Men den rysten forsvandt straks i og med hun stod og dansede med cäsa. Hun havde virkelig forelsket sig ham og følte så derved også meget nervøs for hvad der skete imellem dem..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 10, 2013 5:13 am
Xerox kunne ikke undgå at blive ret så overrasket over, at hans øre fik et kys. Dernæst smilede han bredt til Snow, og lagde roligt armene om hende, inden hendes bløde kind fik et lille kys. Det var utroligt, at denne pige ikke viste nogle frygt. Hun virkede ikke bange på noget tidspunkt, og hun virkede ej skræmt for at vise hvad hun ville og ikke ville. Han gjorde så roligt hvad han blev bedt om, og smilede så stort. "Det virker ikke til at være så svært." Sagde han roligt til hende, men var stadig ikke sikker på at han turde danse med hende.
Snow
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 10, 2013 8:49 am
Snow smilede over at blive kysset på kinden af ham selvom hun selv lige havde kysset hans øre. Det var faktisk virkelig hyggeligt at sidde på skødet af ham med hans arme omkring sig. Hun lagde hovedet let på hans skulder og nussede ham i nakken da hun virkelig nød at sidde og nusse med ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 10, 2013 9:23 am
"Det skal nok gå. Du danser rigtig flot"beroligede han hende venligt om, og syntes det var så utroligt, at Blain kunne være så nervøs for at danse med alle de fulde personer om sig. Han havde aldrig set Xerox ryste når han dansede med ham, så han var ret så overrasket over, at hun ligefrem rystede over det. Roligt lagde Cäsa armene om hende, og fik så givet hende et langt blidt kys på munden, inden han smilede til hende. "Du skal slet ikke være nervøs for at danse. Du klare det helt perfekt" sagde han roligt til hende, og gav hende en hurtig snurretur om sig selv, inden ham hev hende ond til sig igen.
Blain
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 10, 2013 10:06 am
Blain stillede sig helt ind til ham da det var der hun følte sig allermest tryg. Hun ville helst bare være alene med ham da det var det hyggeligste og tryggeste. Hun tog så roligt imod hans længe kys og var faktisk lidt skuffet over at kysset sluttede så hurtigt. Hun ville gerne vise at hun var den eneste der måtte være i nærheden af cäsa. "..tak.." sagde hun stille og holdt med ryste sådan men var stadig nervøs. Hun pev så da hun blev snurret rundt af cäsa og lagde straks armene om hans hals igen. Det var der hun følte sig tættest på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain Tors Jan 10, 2013 11:12 pm
Xerox smilede varmt til hende efter at have kysset hendes kind. Han nussede så blidt hendes ryg imens de sad der og puttede. Han lagde så sit hoved oven på hendes, og vuggede dem blidt på stolen. "Ud fra dette er et diskotek, så syntes jeg vi er ret så rolige." Grinede han stort og morerede sig faktisk over dette her. Det var som om de lige var vågnet efter en lang tung dag, i stedet for at more sig med en masse alkohol.