The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 I_vote_lcapIkke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 I_voting_barIkke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 I_vote_rcap 
Zero
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 I_vote_lcapIkke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 I_voting_barIkke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Snow

Snow

Antal indlæg : 198
Race : menneske

Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 12:44 am

Snow fnisede let over ham da han sagde det om dem. Han havde jo ret i at de var ualmindeligt rolige men det var også virkelig rart. Hun satte så sit hoved foran hans op smilede stort. "det kan vi sagtens lave om på." sagde hun og drak den sidste smule af sin drink. "hvad siger du så til at vi fester igennem og hygger imorgen?" spurgte hun med et smil selvom hun blev siddende på hans skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 2:30 am

Cäsa smilede varmt over Blain, da hun bare var virkelig sød. Hun var jo bare helt perfekt. Han smilede så bredt over hendes nervøsitet over den snurretur han gav hende. Han kiggede hende så ind i øjnene med et varmt smil, inden han lænede sig tættere på hende. "må jeg kysse dig igen?" spurgte han hende venligt om.
Blain

Blain

Antal indlæg : 244
Race : Varulv

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 2:41 am

Blain så ham ind i øjnene med et forelsket blik og stillede sig så tit på ham som overhovedet muligt. "du må altid kysse mig.." sagde hun stille da hun var bange for at han afviste hende fordi hun var meget interesseret i at få flere kys fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 3:05 am

Xerox grinede stort over hende, og bundede hele sin øl på en gang. Det var noget han havde gjort siden han var lille. Alt andet end rødvin skulle bare bundes, medmindre det selvfølgelig var meget varmt. Hvorfor han gjorde det vidste han dog ikke, men det var blevet en vane, og han panikkens lidt hvis det ikke blev gjort.
Xerox smilede så varmt til hende og nikkede. "Det lyder som en fornuftig plan." Sagde han glad til hende.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 3:57 am

Snow grinede og bestilte dem en pakke med 6 shots. "noget bestemt du vil have i dine?" spurgte hun og bestilte selv nogen forskellige som smagte af kakao, lakris og en af sukker. Hun var mest dem som rent faktisk smagte godt. Dem med ren vodka kunne hun virkelig ikke drikke. Hun ventede så bare på alle var blevet hældt op så de kunne bælde dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 9:16 am

Cäsa smilede varmt til hende hvorefter han kyssede hendes læber så meget længe på munden hvorefter han så fortsatte han så kyssende. Han begyndte så at stoppe dansen hvor han bare begyndte at kysse Blain løs på munden hvor han bare ikke kunne stoppe med at presse hende tæt ind til sig.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 9:42 am

Blain holdte hele kroppen ind til ham og lod sig føre af stemningen. Hun gned kroppen imod hans og tog tungen i brug. Hun nussede ham i nakken og ville bare gerne sætte sig over ved en af sofaerne og bare sidde der og nusse og måske kæle lidt da de efterhånden var nået dertil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 10:09 am

Xerox smilede varmt til Snow med et lille grin. "jeg kan drikke alt." forklarede han venligt til hende, og nussede hende blot tættere ind til sig. Han vidste ikke helt hvorfor, at han gerne ville have hende tættere på sig. Det ville han bare gerne have.
Xerox smilede så varmt til hende bagefter at have drukket sine drinks. Han kyssede hende så blidt på kinden bagefter.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 10:19 am

Snow bældede lynhurtigt de tre shots hvorved man så godt kunne se at der skete lidt. Hun var en af som blev fuld efter 6shots i trak så hun ville lige vente med de sidste tre så hun kunne få en 4 med. "okay hvis du virkelig kan drikke alting kan du så også lave den med tequiela shots. Hvor man først spiser salt så citron og så shottet? Det smager af helvedes til men det er meget sexet når det er lavet om til bodytequiela..." sagde hun og efter nogle flere shots så kunne hun garanteret godt finde på at ligge krop til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 9:12 pm

Cäsa kunne umuligt få sig selv til at stoppe dette her. Han elskede bare at mærke Blains læber mod sine, og mærke hendes fantastiske krop mod ain egen krop. Det var som om, at de skød gnister afsted over dette her, og Blain gav ham helt vildt meget stød i kroppen, og han ville bare gerne have mere.
Derfor trak han dem så også over i et hjørne, hvor han forsigtigt stillede hende op ad væggen.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyFre Jan 11, 2013 9:29 pm

Blain fulgte med ham over i hjørnet selvom hun ikke var meget for at slippe hans læber og krop. Hun følte at de forenede dem mere end de allerede var når de var tæt på hinanden. Hun kyssede ham igen da de endelig var kønt derover. Hun stod med kroppen helt op af hans og med armene om hans hals. Hun havde lyst til at dele mere med ham men det skulle ikke være foran alle de mennesker. De skulle være alene før hun ville begyndte at smide tøjet for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyLør Jan 12, 2013 10:24 pm

Xerox kunne umuligt lade vær med at grine lidt over det hun sagde. "Jup det kan jeg nemlig. Og jeg har spist taberormen i en anden flaske op til flere gange." Sagde han venligt til hende, og drak så sin øl videre. Han havde jo allerede drukket en del lige nu, så det var faktisk meget morsomt, at han virkede ædru i forhold til hende.
"Hva der skal ikke så meget til før du bliver beruset hva?" Spurgte han med et lille grin, og bad så om endnu en Øl.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyLør Jan 12, 2013 11:13 pm

Snow kiggede imponeret på ham og havde nu bestemt sig for at gøre ham stang stiv selvom det nok ville blive ret svært. "vildt nok.." sagde hun og snuppede hans øl. "du skal ikke drikke det her hvis du skal blive ordentligt fuld." sagde hun smilende. Hun var stadig kun beruset så de mærkelige tanker var ikke kommet endnu. "jeg har bestemt mig for at vi to skal blive stang stive sammen i aften." sagde hun grinende og kyssede ham kort på kinden.
"jeg drak altså også før jeg kom hen til dig. Og 3 shots i træk er meget for en der stort set ikke drikker." svarede hun bestemt og bestilte en pakke med 10shots til ham med de stærkeste sager. "jeg vil væde med du ikke kan drikke alle dem." sagde hun udfordrende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyMan Jan 14, 2013 9:14 am

Cäsa kyssede løs på Blain, og kunne umuligt undgå at gnide sin krop en lille smule mod hendes krop, især nu når hun ikke virkede til at have det store imod det. "Du siger stop eller slår hvis du ikke vil have jeg gør noget" mumlede han venligt mod hendes læber, og lod så den ene hånd glide ned på hendes røv, og startede forsigtigt op med at nusse den, da hun kunne sige stop hvis hun ikke ville have han skulle gøre det.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyMan Jan 14, 2013 9:24 am

Blain nikkede blidt og gned kroppen imod hans da hun også ville have mere. Hun håbede dog ikke at cäsa var fuld da det så ikke ville være det samme. "du er ikke fuld vel? For ellers må du gøre som du ønsker.. Men ikke her.." svarede hun ham og kyssede ham blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyMan Jan 14, 2013 9:35 am

Xerox grinede lidt over hendes ord. "Nah har drukket siden jeg var 4 så det går nok man vænner sig til det" grinede han venligt til hende, og man kunne tydeligt se at han ikke drillede hende med det han sagde. Det var virkeligt nok.
Xerox kiggede lidt utilfreds på sin øl, da den blev snuppet, men grinede dog stort over det hun sagde til ham. "Jamen så skal vi da blive stang stive i aften." Grinede han venligt til hende, og ville intet have imod det. Især ikke hvis hun blev det først.
"Sandt nok. Men Cäsa og jeg har drukket tit siden vi kom fra to timer siden" forklarede han med et grin, og kiggede så udfordrende på hende. "Tror du ikke det?" Spurgte han hende om. "Jamen så se her!" Grinede han, og bundede den ene efter den anden.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyMan Jan 14, 2013 10:08 am

Snow var imponeret selvom det ikke var godt at man drak fra man var 4 år gammel. Det kunne man altså den gang godt blive virkelig syg af.
Hun smilede udfordrende tilbage til ham og ville se det før hun troede det. bartenderen løftede et øjenbryn og smilede til hende hvorefter han hældte ti shots op til dem. "hvis han også kan drikke dem her så får i den gratis." sagde han udfordrende til dem hvor han satte bakken foran ham. "men hvis han ikke kan så betaler i og et snav oveni" sagde han og snow gav hånd på det da hun godt vidste at xerox nok godt kunne gøre det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyTirs Jan 15, 2013 2:08 am

Cäsa stoppede straks kysset, da han hørte hvad hun sagde. Hvad var det lige hun havde sagt til ham? "Først og fremmest, så er jeg ikke fuld nej. Og for det andet. Må jeg lige få det du sagde igen?" Spurgte han lettere undskyldende, og Blain kunne tydeligt se, at han havde hørt det, men han havde ikke regnet med at hun ville sige lige de ord til ham.
Cäsa kyssede hende så blidt op af halsen, og helt til øret. "Jeg vil kun gå fuldt ud, hvis du også siger, at jeg ikke er den eneste der er forelsket i den anden her" hvislende han blidt i hendes øre. Hvis hun ikke også var forelsket i ham, så ville han bare få flere følelser i klemmen for hende hvis han gjorde det.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyTirs Jan 15, 2013 2:41 am

Blain smilede til ham og lagde hænderne på hans kinder. "du må gøre det du vil med mig men ikke her.." sagde hun blidt og kyssede ham. Hun smilede kæmpe stort og kyssede ham igen da han lige havde fortalt at han var forelsket i hende. "du er ikke den eneste som er forelsket.." sagde hun genert og kyssede ham endnu engang hvor man virkelig kunne mærke at hun var forelsket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyTirs Jan 15, 2013 3:40 am

Xerox grinede stort over manden, og kiggede lidt på dem begge to. "Hm for mig lyder begge slag som ret så gode" grinede han, og havde intet imod at tabe eller vinde. Begge dele ville være meget godt, så det ville være ligegyldigt hvad der skete.
Xerox drak så løst, og nåede kun lige at synke det i glasset inden han tog det næste glas og bunede også det.
Han nåede så den sidste og tømte den, og var nu kun en anelse højere end Snow, med giga hovedpine og kunne umuligt lade vær med at smile stort.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyTirs Jan 15, 2013 3:47 am

Snow grinede blidt over det smil han sendte dem. Han var helt sikkert fuld. "hvor kan han drikke meget." sagde bartenderen og gik videre da han holdte sit ord.
Snow lod fingrene glide op i hans hår. "hvor fuld er du?" spurgte hun og bestilte selv nogle shots da hun kun var beruset. De røg ned hurtigt så hun var lige så fuld som ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyTirs Jan 15, 2013 3:58 am

Cäsa kiggede på hende med et smil, og nussede blidt sin næse mod hans. "Der hjemme eller ude på et toilet. Det afhænger jo trods alt hvor offentligt du ikke vil have det." Sagde han venligt til hende, og nussede bare hendes krop så langt ind til sig som han overhoved kunne.
Cäsa smilede så stort, og begyndte at kysse lys på hende i en så stor iver, som han ikke troede var muligt.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyTirs Jan 15, 2013 4:39 am

Blain smilede og kyssede ham. "kan vi ikke tage hjem?" spurgte hun da hun ikke var meget for at gøre sådan nogle ting på et diskotek. Hun ville også gerne kunne ligge og putte både før og efter de havde hygget sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyTirs Jan 15, 2013 8:55 am

Xerox grinede stort over bartenderen. "Du kigger på en kriger du. Jeg kan klare alt!" Grinede han stort, og kunne umuligt stoppe sig selv i at slikke Snow lidt op af halsen. "Hvor fuld tror du?" Spurgte han så, og kunne umuligt undgå at nusse hende længere ind til sig, og ville bare gerne mærke hende lidt tættere på sig.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 EmptyTirs Jan 15, 2013 9:30 am

Snow smilede over at han slikkede hendes hals. Hun fnisede og slikkede hans øre. "meget fuld.." sagde hun selv lige så fuld som ham. Hun satte kroppen helt op af ham for så at hive ham bestemt med ud på dansegulvet. Hun lagde armene om hans hals og dansede med kroppen helt op af hans så det bestemt ville kunne tænde ham da hendes bryst og underliv gned imod hans krop.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain    Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain  - Page 2 Empty

Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Morgengry - Blain
» Arrruuuuh - Blain
» Pirart, kanin og bøf - Blain
» Ikke mere kaos i dag tak - Demise
» Ødelægge to liv. Hvorfor dog ikke? - Danica

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum