The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 I_vote_lcapNej!!!! - åbent emne - Page 3 I_voting_barNej!!!! - åbent emne - Page 3 I_vote_rcap 
Zero
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 I_vote_lcapNej!!!! - åbent emne - Page 3 I_voting_barNej!!!! - åbent emne - Page 3 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Nej!!!! - åbent emne

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Blain

Blain

Antal indlæg : 244
Race : Varulv

Nej!!!! - åbent emne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 12:14 am

Blain lukkede sine øjne nydende i og stillede sig helt op af ham imens de delte det vidunderlige kys som hun havde ventet på at få så længe. Det var helt igennem fantastisk og hun ville ikke stoppe endnu.
Hun tænkte sig godt om før hun svarede ham. "altså.. Jeg bor hos min veninde da jeg er løbet fra mine forfærdelige forældre så jeg går på gymnasiet her i den her by men folk ignorere at jeg er tilstede." forklarede hun roligt da det var det første der faldt hende ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 1:23 am

Cäsa kunne virkelig ikke lade vær med at kysse løst på Blain. Det var virkelig vidunderligt at mærke hendes bløde læber, og bare føle hendes krop tæt på sig. Blidt nussede han Blains ryg, og syntes det var ret så utroligt at hun stolede så meget på ham, og at de allerede sad og kyssede hinanden.
Cäsa kiggede roligt på hende med et smil. "Jeg duntes aldrig jeg har set dig på gymnasiet..." Sagde han venligt, og tog blidt hendes ene hånd i hans. "Men måske er det fordi jeg læser konstant" grinede han så bagefter. "Hvad kan du godt lide at lave Blain?"
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 2:13 am

Blain smilede til ham over at han altid læste. "jeg sidder altid udefor de klasselokaler jeg skal have timer i." forklarede hun da hun altid sad der og ventede. Hun lavede altid sine lektier der så hun ikke skulle lave dem derhjemme. "jeg kan godt lide at bage.. Jeg kan bruge flere timer a!på at lave alle mulige slags kager for folk, som de har bestilt hos mig." svarede hun glad og fik faktisk lyst til at lave nogle cupcakes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 2:35 am

Cäsa smilede bredt til hende, og kyssede kort Blains pande. "Så skal jeg nok finde dig så du ikke er alene i frikvarterne." Forklarede han venligt, og gav hendes hånd et lille klem, da hun skulle vide at han altid var der for hende.
Cäsa følte jo ikke vitterligt en tilknytning til nogle på gymnasiet, så han havde altid en virkelig tyk bog med sig som han fik læst. Derfor var det også meget godt når han så skulle læse noget der over, for det gik så hurtigt som en leg.
Cäsa smilede så bredt til hende. "Det lyder virkelig hyggeligt Blain. Skal jeg købe noget ind til kager i morgen?" Spurgte han hende venligt om.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 2:59 am

Blain smilede over at han kyssede hendes pande. "det skal nok blive hyggeligt at finde dig." sagde hun glad og smilede hvorefter hun spiste videre. Men ikke så meget da hun ikke var så sulten. "det kan vi sagtens.. Men har du ikke noget i skabene? For skal ikke bruge noget specielt." sagde hun stor smilende og kom i tanke om hendes tøj der lå oppe i bjergene. "men kan vi ikke hente mit tøj? Idag? Det ligger et sted oppe i bjergene" forklarede hun da hun sagtens kunne finde det der oppe med lethed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 4:22 am

Cäsa smilede bredt til hende med et nik. "Så kan vi hygge os sammen i stedet for at være alene i frikvarterene." Sagde han glad til hende, og havde mest af alt lyst til at sidde helt tæt på hende, bare holde hende i sine arme, og hygge med hende, som de gjorde inde i stuen.
Cäsa trak på skuldrene. Vi kan kigge om der er noget inden vi går op og henter dit tøj." Sagde han venligt, og rejste sig så op, hvor han begyndte at kigge skabene igennem, hvor han satte ting på bordet. "Kan disse ting bruges?" Spurgte han venligt om.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 4:39 am

Blain smilede til ham sammen med et "det vil jeg virkelig glæde mig til" blik. Hun glædede sig til ikke at skulle være alene derover længere.
"ja der er alle de nødvendige ting men vi mangler chokolade og smør.." sagde hun og smilede til ham. Hun rejste sig så og begyndte at tage af bordet da det lod til at cäsa også var færdig med at spise. "er det muligt vi kan gå forbi min veninde så jeg kan få noget tøj og nogle sko?" spurgte hun og bad til at hendes veninde stadig var på tur med sin kæreste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 4:51 am

Cäsa smilede varmt til hende, da det virkede til at hun glædede sig til at de skulle være sammen i frikvarterene. Det kunne blive virkelig hyggeligt, især fordi de også hyggede sig meget nu.
Cäsa smilede varmt til hende med et nik. "Så smutter vi bare ud og køber noget chokolade og smør." Sagde han glad, og lagde sin pung i bukselommen. Han orkede ikke helt at gå op på værelset hvor at skifte til et par nye bukser, og det så ikke ud til at være koldt udenfor.
Hurtigt tog Cäsa så tallerknerne fra hende. "En prinsesse som dig skal ikke arbejde på de. Måde" sagde han venligt, og tog alle tingene ned i opvasken, hvorefter han tog sine sko på, og jakken under armen. "Øm du kan have disse sko på" sagde han venligt, og gav hende nogle sko, som desværre var blevet for små til ham.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 5:07 am

Blain nikkede og lod ham bare tage tallerkenerne fra hende. Han var altså bare virkelig sød overfor hende. "tak.." sagde hun genert over at han havde kaldt hendetdmp en prinsesse. Det var der ingen der havde sagt før.
Hun tog glad imod de sko han gav hende og støttede sig til ham da hun tog dem på. "skal du ikke have noget på overkroppdm?" spurgte hun da han jo kun havde bukser på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 5:23 am

Cäsa smilede bredt til hende, og gav hurtigt hendes pande et kys, inden han fortsatte med at fjerne det hele på bordet. "Du skal da ikke takke. En prinsesse skal jo tages hensyn til. Hun skal jo ikke arbejde som en tjener." Forklarede han hende roligt, og nussede hendes kinder blidt bagefter.
Cäsa smilede bredt til hende, og holdte så fat i Blain imens hun tog hans sko på. "Nej jeg fryser kun på mine fødder og hals" forklarede han hende venligt, og gav hende så sin jakke på, hvor han så tog et halstørklæde på.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 6:06 am

Blain grinede blidt over ham og kyssede hans kind. "men folk vil da tro at du er tosset fordi du går ud i så lidt tøj." sagde hun med et blidt grin og lukkede hans jakke. Hun smilede og tog hans hånd. "men det må du selv om." grinede hun blidt og tog ham med ud af døren med et smil. Hun tog ham op i bjergene hvor hun kunne hente sit ødelagte tøj og sin vinterjakke. Hun førte ham så hen til sin veninde som stadig ikke var hjemme. Hun ville nok ikke komme hjem før juleferien var slut. "du kan vente i stuen imens jeg skifter" sagde hun blidt og gik ind og skiftede til en hvid kjole som var med masser af skørter hvor der var blå og sorte sløjfer overalt i skørtet. Og sort og blåt bånd i corsagen der var på ryggen. Hun tøj så sine sorte lange støvler på og sin jakke før hun gik tilbage til ham med en pose med tøj til de næste dage. "så er jeg klar til at gå videre..." sagde hun glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 6:59 am

Cäsa smilede varmt til hende efter sit kindkys. "Ja men hvornår har de ikke gjort det?" Spurgte han hende drillende, og nussede så roligt hendes kind med sine to fingre. Han grinede så over hendes ord, og lagde armen om hende imens de gik. "Jeg vil hellere fryse en lille smule, og så være sikker på at du har det varmt" forklarede han hende venligt, og fik en trang til at kysse hende igen, men kiggede så bare ligeud imens hun samlede sit ødelagte tøj op. Hvor måtte det være forfærdeligt at skulle lede efter sit tøj på den måde, vel vidende om hvad der var sket om aften. Og så vide, at ingen ville have kontakt med en bagefter, i frygt for det der var sket... Stakkels Blain.
Cäsa smilede så var Tim hende med et nik, og ventede så bare på at hun ville komme tilbage. Han måbede så lidt da hun kom tilbage til ham. "Ved du hvad? Jeg syntes du skal gå meget mere i dit tøj end mit. Det klæder dig virkelig meget" sagde han glad, og satte så armen frem som en gentleman til hende. "Skal vi så gå?" Spurgte han venligt.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 7:18 am

Blain drejede let rundt for ham og satte så sit lange hår op med en elastik. Hun gik så hen og krammede ham med et smil. hun gav ham så sin jakke igen da hun havde sin egen nu. "men alligevel.. Tak for lån" sagde hun glad og gav ham en pose med hans tøj. Hun tog så hans hånd og gik ud af døren med ham hvor døren så smækkede bag dem. Hun lagde hovedet på hans skulder imens de gik afsted mod det nærmeste supermarket for at hente de sidste ting til kagerne. Efter det smuttede de hjem til cäsa hvor blain gjorde noget ved den kæmpe trang hun havde til at kysse ham. Hun lagde forsigtigt armene om hans hals da de var kommet ind hvor hun så ham lettere forelsket i øjnene. Hun krammede sig ind til ham og kyssede ham blidt på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 7:35 am

Cäsa smilede bredt til hende, og klappede let i hænderne, da hun virkelig så elegant ud sådan. Hun var jo utrolig smuk, og det kunne man også tydeligt se på hans ansigt. Roligt gik han så hen til hende, og lod hendes hestehale løbe blidt om hans hånd. "Hvorfor sætter du dit smukke hår op på den måde? Det liger du vil skjule det mere end vise det frem til verden." Spurgte han venligt om, og betragtede hendes øjne blidt imens. Han tog så tøjet med sin pose, og smilede bredt. "Til hver en tid. Det nytter jo ikke noget at du bliver syg på grund af mig" sagde han venligt, og svang det hele om på ryggen.
Cäsa smilede så stort da de var på vej hjem fra supermarkedet. Det havde været rigtig hyggeligt, og han havde været meget besluttet på, at han skulle bære posen hjem.
Han smilede så varmt til hende, da hun pludselig lagde armene om ham, og kyssede ham. Tilfredst lagde han armene om hende, og trak hende ind til sig, hvor han glædeligt kyssede hende igen.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 7:58 am

Blain smilede bare stort over ham og tog elastikken ud af sit hår og lagde den i bhen. "sådan her?" spurgte hun selvom hun godt vidste at han ville have det løst. Hun var selv virkelig glad for sit hår men det var meget langt og besværligt at holde.
Hun var glad for at det ikke kun var hende som kyssede ham men at hun faktisk tydeligt kunne mærke ham kysse igen. Det var virkelig rart at vide at hun ikke var den eneste der havde lyst. Hun stoppede så smilende kysset og nussede sin næse mod hans. "skal vi gå ind og bage nogle cupcakes? Eller skal vi blive her i gangen?" spurgte hun og håbede han forstod hvad hun mente.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 8:10 am

Cäsa smilede bredt til hende med et nik. Roligt lod han sine fingre glide gennem hendes hår, og havde glemt alt om, at han havde rykket sig helt op af hende imens han bare nussede hendes hår blidt, og fik det frem foran hende. "Du har et utroligt smukt hår Blain." Komplimenterer han hende glad, og lod til sidst sine hænder glide ud af hendes smukke hår.
Cäsa kyssede hende glad igen, og smilede så bredt over hendes næsekys. "Ham jeg tror nu mere jeg har lyst til." Grinede han drilsk, og hev hende så op i sine arme, hvor han bar hende ind i køkkenet. Satte hende på bordet, og posen på stolen. "Skal vi fortsætte?" Spurgte han, og kyssede hende så blidt på munden igen, hvor han hev hende helt ind til sig.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 9:04 am

Blain så undrende på ham men fnisede så da han bar hende ud i køkkenet. Han var da virkelig romantisk! Han var så sød. Hun smilede og lagde armene tættere om hans hals for så at kysse ham godt igen med et lille smil over sine læber. Hun lagde benene om ham så han kom meget tættere på hende. Det var også hyggeligere på den måde. Hun var virkelig glad for ham og det var han vist ret sikker på. Det med at bage måtte vente til senere. Ligenu handlede det kun om ku kysse cäsa og vise at hun hold af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 9:13 am

Cäsa smilede bredt til hende, og kyssede hende så lystigt videre på munden. Han var utroligt overrasket over at hun gerne ville kysse med ham. Det virkede også til at hun kunne lide ham, så det var jo bare totalt bonus!
Han hev så Blain helt ind til sig, så der kun var tøjet imellem dem, hvor han så lod den ene hånd glide op i hendes hår, og den anden holdte hendes tøj i hånden, og knugede hende ind til sig.
Forsigtigt lagde Cäsa hende ned på bordet, og sig selv oven på, men holdte alligevel en smule afstand til hendes krop så hun ikke blev mast.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 9:24 am

Blain kyssede ham om og om igen for at sige at hun virkelig syntes om ham. Hun stoppede blidt deres kys efter han havde lagt hende ned. "kysser du mig af lyst eller kan du godt lide mig?" spurgte hun forsigtigt da hun ikke senere ville såres som af de andre der havde kysset hende. Hun ville bare gerne vide det inden de gik længere end bare at kysse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 9:30 am

Cäsa kiggede lidt undrende på hende, hvorefter der så kom det rolige varme smil. "Bare rolig jeg voldtaget dig ikke Blain. Det ville jeg aldrig gøre." Beroligende han hende hurtigt om, og nussede blidt hendes kind.
"Jeg er kun sådan her overfor piger som jeg kan lide, og ikke af deres udseende. Så hvad tror du selv på?" Spurgte han venligt, og kyssede hendes pande blidt. "Jeg kan godt lide dig" hvislende han så blidt mod hendes pande, hvorefter han kiggede hende i øjnene med et smil. "Og uanset om du ikke ønsker mig i dit liv eller ej, så vil jeg altid gå lige bag dig og beskytte dig for alt." Fortalte han hende venligt, og håbede inderligt på at hun troede på ham.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 9:51 am

Blain begyndte svagt at få tårer i øjnene da hun bare var så glad over at få det at vide. Hun ville så gerne vide mere om ham og vise ham at hun var lige så glad for ham som han var hende. Hun var bare så glad. Hun krammede sig godt ind til ham mens hun kyssede ham. "jeg kan også lide dig" sagde hun glad og håbede ikke at han spurgte om de skulle være kærester for det vidste hun ikke endnu og hun ville ikke såre ham. Hun smilede til ham før hun forenede deres læber endnu engang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 9:56 am

Cäsa nussede blidt hendes kinder, da det lignede, at hun snart ville græde, hvad han slet ikke ville gave skete på grund af ham! Dog blev han overrasket over, at han blev krammet ned til hende i et kys, men han smilede dog bredt og kyssede hende vat igen.
Han smilede så bredt over hendes ord, og kyssede hende varmt igen. "Jeg håber vi kan lære hinanden lidt mere at kende disse dage, og ses bagefter også?" Sagde han venligt til hende, og kyssede hendes kind blidt bagefter.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 10:11 am

Blain kyssede ham blidt en sidste gang før hun krammede ham blidt. "det håber jeg også vi gør" svarede hun virkelig glad og var glad for at have en hun kunne stole på så meget som hun kunne med ham. Det var helt igennem vidunderligt at de allerede var så tætte at de næsten snavede på køkkenbordet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 10:26 am

Cäsa smilede varmt til hende, og nussede sin næse mod hendes næse, og smilede bredt til hende. "Jamen så skal vi helt klart ses noget oftere." Sagde han glad, og hev hende så op på sit skød, så de sad på bordet i stedet for.
"Hvad med vi går igang med bagningen nu?" Spurgte han venligt, og kyssede hende blidt på munden inden han løftede dem op, og gav hende så blidt et kast op i luften, inden han greb hende igen med et grin.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2012 11:06 am

Blain smilede nussede tilbage da hun virkelig var blevet glad for ham. Hun kyssede ham derfor også kort før han fik sat hende på sit skød. "ja selvfølgelig.." sagde hun smilende og krammede ham godt da hun allerede var faldet pladask for ham.
Hun nikkede til ham med et "mmm" og et smil. Hun var helt klart med på noget bagning sammen med ham. Hun grinede så da hun blev kastet op i luften og gav ham et kys før han satte hende ned igen. "vil du hjælpe mig med at bage cupcakes?" spurgte hun blidt da hun gerne ville have noget hygge over det når nu han var der og hun ikke var alene.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 3 Empty

Nej!!!! - åbent emne
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Hm... Mad? Åbent emne
» Lev dog livet! ~ Åbent Emne