The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
At work - åbent emne  I_vote_lcapAt work - åbent emne  I_voting_barAt work - åbent emne  I_vote_rcap 
Zero
At work - åbent emne  I_vote_lcapAt work - åbent emne  I_voting_barAt work - åbent emne  I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
At work - åbent emne  EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
At work - åbent emne  EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
At work - åbent emne  EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
At work - åbent emne  EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
At work - åbent emne  EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
At work - åbent emne  EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
At work - åbent emne  EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
At work - åbent emne  EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
At work - åbent emne  EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

At work - åbent emne

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Snow

Snow

Antal indlæg : 198
Race : menneske

At work - åbent emne  Empty
IndlægEmne: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyMan Jan 07, 2013 10:12 am

S: stripbar
T: 2.30
O: fulde folk og let påklædte piger
V: let skyet men lunt

Musikken var kun lige høj nok til at overdøve alle de mange unge men dog også gamle mænd og få kvinder som sad og snakkede eller nok nærmere råbte igennem lokalet efter den nærmeste tjener eller stripper. Alle var fulde og lod til at være tilfredse med den dans som pigerne gav sig til at lave på de tynde pæle. Baren var travl da alle skulle have deres farverige drinks til showet så pengene fløj over disken konstant eller også røg der en seddel eller to ned i en af pigernes små trusser eller toppe i håb om at de så ville give lidt mere for dem som havde givet dem lidt drikkepenge. En af de mange småt påklædte piger var snow. Hun snoede sig smidigt omkring stangen og gav dem som var foran hende et vidunderligt show da hun kun var iført en meget lille hvid bikini og nogle høje glimtende stilletter. Hun var yndefuld smuk og sexet som hun langsom gled ned af stangen for så at ende i split.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyMan Jan 07, 2013 11:30 pm

Xerox kunne ikke fatte hvad det var han lige havde rodet sig ud i! Klanen ville stadig være sikker på at han kunne klare at køre solo som han var fast besluttet om. Så selvfølgelig skulle de sende ham til dette sted! Helt ærligt det var da for ydmygende! Alle mændene der inde var nogle klamme stoddere, og han ville helst ikke være som dem! Han tænkte jo ikke konstant på de perverse ting. Det var kun hvis han lige kunne fornemme at hans afdøde makker James ville komme med en komisk kommentar om sex eller noget helt andet pervers.
Her ville han så nok sige: "lad os så gå ind og se en smuk barm!" Og så ville han hoppe ind i lokalet. Gud hvor han savnede den klov! Hvis nu James lillebror ville være skyggejæger, så kunne han komme i gruppe med Xerox, men den lille rod ville nok ikke være en som slog onde skabninger ihjel.
"Here we go~" sukkede han så, og gik så ind, hvor pirathatten blev holdt nede, så han ikke kunne se andre end dem som sad ned og stirrede på de dansende kvinder. Dette var bare for pinligt! Gid han havde to klapper for begge øjne i stedet for det ene, og at den 69'er han havde tegnet på kinden var væk!
Heldigvis havde han en sort skjorte på, og så nogle militærbukser på med en masse kæder, en masse armbånd, et hundetegn og et kors han havde fået fra James, og så de sorte støvler. Heldigvis lignede han så ikke alle de gamle og unge klamme mænd som bare sad og nød det hele. Han var kommet for at dræbe en mand og det var det vigtigeste!
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 12:52 am

Snow dansede rundt som hun plejede da hun pludselig fik øje på en som var meget speciel i forhold til de andre der var tilstede i lokalet. Han var helt sin egen. Det udstrålede han tydeligt med sin meget specielle stil. Hun måtte bare se hans ansigt! Hun gik ned til ham hvor hun stillede sig foran ham og derved efterlod mændene omkring sig som gav tydelige tegn på at de var utilfredse. "hej?" spurgte hun da han virkede til at lede efter en eller anden. "leder du efter nogen?" spurgte hun meget nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 1:16 am

Xerox undrede sig kort over, at mændene begyndte at brokke sig over et eller andet. Kort kiggede han op, men gemte sig hurtigt bag sin pirathat igen, da han opdagede en pige var på vej hen til ham! Niksen han skulle ikke smakke med hende! I totalt forvirring, endte det dog med, at hun stod foran ham.
Roligt skubbede han så op i sin pirathat, og kiggede afslappet på hende med sine ravbrune øjne, og det brune hår med et meget rødligt skær kom en anelse frem, og strittede ud af hatten.
Xerox sørgede konstant for at kigge hende i øjnene imens. "Ja jeg leder efter ham der... Øh eger dette sted... Men hvor han er henne er jeg ikke sikker på, men jeg leder bare videre" sagde han roligt til hende, og rettede så lidt på den hvide klap han havde foran det ene øje.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 2:57 am

Snow fik sig en god overraskelse da han så på hende og ikke ned i gulvet eller på hendes krop. Han lod tydeligvis til ikke at ville være der. "ejeren? Ham kan jeg sagtens vise dig til.." sagde hun virkelig stor smilende. Hun tog så fat i hans hånd og førte ham ud i baglokalet da hun alligevel havde fri nu. "forresten så kan jeg godt lide din stil. Den er helt speciel." sagde hun så mega glad og positiv. Hun tog ham med sig ind i hendes lille omklædningsrum som hun delte med 5 andre piger men de var ikke på arbejde nu. "lad mig lige skifte også kan jeg vise dig videre." sagde hun glad og gik om bag et forhæng hvor hun skiftede til et par stramme jeans og nedringet bluse dog så det ikke var vulgært samt en lille jakke og et par små støvler. Hun kom så frem med et smil og førte ham videre til ejerens kontor. "her er det så" sagde hun stille og lukkede døren op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 3:19 am

Xerox kiggede hende uafbrudt i øjnene, og havde et lille anstrengende smil på læben imens. Hun virkede venlig og ikke som en kæmpe ubehagelig snob, men som en sød pige, som slet ikke burde være dette sted. Han nikkede så roligt til hendes ord. "Ja jeg har noget forretning jeg skal have snakket med ham om." Forklarede han hende roligt, og kiggede så ned på sin hånd, da hun tog den, men gik Fog villigt med hende afsted, og gemte hoved bag sin hat, da han på ny trak den ned over sit hoved. Dette var bare for mærkeligt og akavet! Det gav ikke nogle mening, og ærligtalt så var det altså også en smule ulækkert med alle de klamme fyre her. "Tusind tak for det... Du virker også som en virkelig glad pige" svarede han venligt til hende, da han jo ikke kunne komplimentere hendes tøj. Hun havde jo intet på!
Xerox nikkede så af hendes ord, og stillede sig så op af væggen, med den ene hånd i lommen, den anden holdte stadig hatten, og den ene fod var på væggen. "Bare giv dig god tid jeg har ikke travlt" sagde han venligt til hende, da han jo bare skulle dræbe ham, så det var intet problem at vente lidt, så ville han også tro at Xerox ikke kom.
Xerox smilede så varmt til hende med et smil, og fulgte så roligt med hende til hans kontor. "Tusind tak... Men måske skal du begynde at finde dig et nyt job" sagde han venligt, inden han kiggede triumferende på manden, som kiggede roligt tilbage på ham.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 5:15 am

Snow smilede over at han sagde hun var sød. Det var de færreste mand der havde sagt det til hende da de mere så hende som et objekt. Dog var det sådan at snow ikke lod nogen tage hende som var hun en ting. Hun var stærk og selvsikker og sagde bare hvad der passede hende og det var også overfor folk som sagtens kunne skade hende men ingen havde nogensinde gjort det da de hurtigt fandt respekt. Hun var bestemt ikke svag hverken med sin krop eller sine ord.
Hun trak på skuldrene og smilede til ham. "jeg har noget at falde tilbage på" sagde hun smilende og kyssede ham kort på kinden. "har du lyst til at mødes ude foran?" spurgte hun blidt da hun gerne ville lære ham bedre at kende. Hun var nysgerrig efter at se hvordan han var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 6:26 am

Xerox smilede roligt til hende imens hun fulgte ham ind til sin ejer af dette klamme ulækre sted. Xerox havde det ret så mærkeligt ved at være her. Nok var han en dreng og syntes at pigerne havde nogle utrolig smukke kroppe, men de var jo et kunstværk fra Gud af. De skulle have respekt, kærlighed, og selvom de sagde de ikke ville have beskyttelse, så skulle de alligevel have noget beskyttelse, bare så de ikke følte at de havde bukserne på konstant. Man skulle alligevel have respekt får kvinderne, men de kunne jo stadig ikke tage så meget som mændene, så de var alligevel også meget skrøbelige.
Xerox nikkede over hendes ord, og var faktisk glad for at kunne tage hende væk fra dette job. Han kiggede så overrasket på hende, da hun kyssede hans kind, og i kort tid stod han helt lamslået foran hende. Kort efter smilede han varmt til hende. "Kun hvis jeg må kende dit navn" sagde han venligt til hende.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 7:14 am

Snow smilede til ham over at han fik sådan et udtryk over at være blevet kysset på kinden. Han var så sød. Men også heldig. Hun gav kun kys til dem som hun syntes var interessante eller specielle. Og hvis der var noget denne fyr var så var det speciel og det gjorde hende nysgerrig efter at lære ham at kende. "mit navn er snow." sagde hun glad og sendte ham et luftkys. "venter på dig ude foran." sagde hun flirtende men på en sød ikke seksuel måde før hun gik ud og ventede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 7:41 am

Xerox kunne umuligt fatte hvad det var der lige var sket for ham. Man kyssede da ikke bare folk sådan lige uden videre uden at kende i det mindste deres navn! Hvad var det lige der var sket her! Det var jo ikke noget han bare sådan lige havde drømt. Det var jo virkeligt da han stadig kunne mærke hendes løber mod kinden.
Han nikkede så med et smil over hendes ord. "Mit navn er Xerox" sagde han venligt inden han lukkede døren så Snow ikke kunne se dem.
Han fik så manden til nogle ting inden han dræbte ham, så det lignede selvmord, og sørgede for at man ikke kunne se at han var der, men så det ikke lignede beviser var forsvundet. Derefter låste han døren og kastede nøglen under døren, hvor han så gik ud til Snow.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 8:02 am

Snow stod ude i den lune sommernat og ventede på ham. Ingen lod til at tage sig af at hun stod der ved en lygtepæl og ventede på nogen. Hun havde allerede en god idé om at denne xerox ikke bare var helt almindelig. Han var ikke bare et menneske med en anderledes tøjsmag. Han var noget andet. Noget der var meget mere interessant men hvad det var et spørgsmål.
Da hun så xerox komme ud af døren smilede hun stort og gik hen til ham. "fik du ordnet det du skulle?" spurgte hun blidt og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 8:16 am

Xerox kunne ikke fatte, at han faktisk havde sagt god for at se Snow efter han lige havde dræbt hendes chef! Han havde dog hurtigt ringet til sine overordnede og havde fortalt dem at nu var han altså død, så han ville sgu snart gerne køre solo! Desværre mente de stadigvæk ikke at han var helt klar til at køre solo, så han skulle vente i længere tid. Irriterende.
Xerox smilede så varmt, da han så Snow, og gik afslappet en til hende med hænderne i lommerne. "Jup det gjorde jeg, men skal vi ikke gå væk fra dette sted?" Spurgte han venligt, og begyndte at gå videre forbi hende, dog stadig med blikket rettet mod Snows.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 8:31 am

Snow smuttede let og elegant efter xerox hvor hun gik ved hans side. Hun gik tæt på ham men stadig med afstand så det ikke blev akavet. "har du lyst til at finde en café eller noget? så kan vi bare sidde og snakke lidt eller noget." spurgte hun med et smil da hun godt kunne drikke en stor kop koffeinfri kaffe eller kakao. Bare et eller andet lunt da hun alligevel ikke skulle noget som helst senere idag. Hun skulle bare have sig en fri weekend.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 8:48 am

Xerox smilede varmt til hende, da hun faktisk fulgte efter ham imens han bare gik. Han havde på en eller anden måde faktisk ikke regnet med at hun ville følge ham. Hvem ville dog følge en så sær pirat, som lige havde dræbt en chef? Hun var sær siden Snow gjorde det, og bare virkede afslappet imens. Det var han ikke helt vandt til, men det var nu alligevel virkelig rart at han kunne få den fornemmelse.
Xerox nikkede så af hendes ord med et varmt smil. "Ja selvfølgelig kan vi det. Jeg har alligevel også fri for arbejdet nu." Sagde han venligt, og havde fået fortalt af Cäsa, at han ikke skulle komme hjem før om laaaaang tid, så hvorfor ikke bare hygge sig med Snow?
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 9:24 am

Snow fnisede let og vidste ikke rigtig hvor de skulle tage hen da klokken var mange og de fleste af cafeerne var proppede eller lavet om til et mini diskotek. Hun gad bare ikke at tage sådan et sted hen efter arbejde så de måtte nok lede længe eller også tage på tanken eller til en 7-eleven også tage det med til et sted hvor de kunne eller noget i den stil.hun sukkede efter de var gået ind flere steder hvor der ikke var plads. "hvad siger du til at hente noget i 7-eleven også sætte os på den nærmeste bænk for det med at finde en café på denne tid er håbløst..." sukkede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 9:31 am

Xerox var ved at blive godt utoldmodig over ikke at kunne finde et lille skide sted til to personer. Det var da ufatteligt at det var umuligt! Folk havde åbenbart besluttet at være mod dem lige i dag. Meget flot!
Han smilede så varmt til Snow og et bestemt nik. "Jup det lyder helt fint med mig. Dette her vil ellers virkelig gå mig på nerverne" grinede han varmt, og gik så besluttet mod en 7-eleven. "Der er heldigvis en bænk ved springbindets længere nede af gaden, så det skulle ikke være et problem at finde en bænk til os." Forklarede han hende venligt, og strakte sig kort, så man svagt kunne se hans stærke mave.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 10:05 am

Snow grinede blidt og gik med ham ind og købte en stor kakao og en pose med skumfiduser. Hun ventede pænt på ham før hun lod ham føre an ned til den nærmeste bænk hvor hun satte sig til rette. Så måtte han selv bestemme hvor tæt på hende han ville sidde. Hun kunne jo ikke tvinge ham til ting han ikke ønskede at gøre. hun så bare og spiste let af sine skumfiduser hvor nogen af dem endte i kakaoen. Hun elskede den kombination og havde gjort det længe. "men hvad bruger du så fritiden på når du ikke har spændende aftaler med min nu forrige chef?" spurgte hun blidt og drak lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 10:13 am

Xerox smilede bredt over, at hun faktisk grinede af det han sagde. Det var nu mere hans søster og hendes venner der gjorde det end nogle han mødte. Hvad fanden var hun for en person? Var hun virkelig et menneske som han troede, eller var hun et ondt væsen som bare ventede til hans fulde tillid kom, og så dræbe ham? Begge dele var jo mulige, også selvom han ikke ville forstå at hun ville tilbringe tid med ham hvis hun var et menneske.
Da Xerox så havde købt en cappuccino, og et brød fulgte han hende roligt over til bænken, hvor han satte sig en smule væk fra hende, spredte benene og lagde en arm på hver, hvor han så drak roligt at sin dejlige kaffe. Han kiggede så venligt på hende da hun rent faktisk stillede spørgsmål til ham. "Altså jeg har et arbejde som tatovør, hvad jeg aldrig vil anbefale dig! Alle mine er med kuglepen. Så hjælper jeg min storesøster med sit bryllup, og har hendes forlovedes lillebror boende hos mig i noget tid nu. Så render jeg rundt og sørger for det som jeg fik snakket med din chef om, og passer min papegøje oxygen." Forklarede han hende venligt, og tog så en bid af sit brød. "Hvad med dig? Hvad laver du?" Spurgte han så lidt nysgerrigt.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 10:29 am

Snow lyttede interesseret til det som han sagde selvom hun var lidt skuffet over butiam næsten satte sig i den modsatte ende af bænken. Hun var jo ikke farlig på nogen måder med mindretmam mødte hende i dårligt humør for så var man som gået i døden. "hvor hyggeligt. Faktisk da jeg var yngre ønskede jeg at få lavet en men nu ved jeg godt at det jo aldrig vil komme af igen." sagde hun og drak videre af sin kakao. "altså jeg er der hjemme imens jeg venter svar på at kunne være med i den næste store danske film. Ellers så er jeg model men en gang om måneden har jeg lige en times job der hvor vi mødte hinanden. Det er mest på grund af min interesse for poledance" forklarede hun da hun var godt til tops som model og snart også skuespiller.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 7:22 pm

Xerox smilede varmt til hende efter at have fortalt hende lidt om hvad han lavede. Dog var han glad for, at hun ikke udspurgte ham om arbejder med hendes job. Det kunne være at hun spurgte på et tidspunkt, men det nægtede han at snakke lidt om. Især fordi han nok var den dårligste løgnhals i hele verden, så det var et mirakel at han stadig var i live som skyggejæger.
Xerox smilede så varmt til hende, hvor han begyndte at grine en smule. "Så det vil jeg sige at jeg sidder og snakker med en berømthed?" Spurgte han venligt, og tydeligt kunne man se at han ikke ændrede attitude overfor hende. Om hun så var dronningen hende selv!
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyTirs Jan 08, 2013 9:15 pm

Snow grinede blidt over ham og drak det sidste af sin kakao. "nej så berømt er jeg heller ikke.. Jeg har kun små jobs indefor film men jeg har fået taget en del modelbilleder... Så lidt berømt er jeg måske.. " sagde hun og smilede let. Hun var faktisk virkelig glad for at han ikke var anderledes overfor hende bare fordi han havde fået at vide at hun var en smule berømt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyOns Jan 09, 2013 8:57 am

Xerox nikkede lige, og drak så det hele, og spiste brødet, inden han krummede papiret om kruset, hvor han så kastede den over i den skraldespand som var længst væk fra dem. Den ramte direkte i uden besvær, og så lænede han sig helt tilbage på bænken, hvor han så slappede helt af.
"Jeg fatter faktisk ikke du gider det. At være totalt anonym, hvor kun få mennesker kender mig... Sådan syntes jeg det er bedst. Totalt anonym." Sagde han med et bredt smil, og tog kort hatten af for at skubbe det brune hår tilbage, inden den så kom på igen.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyOns Jan 09, 2013 9:30 am

Snow trak på skuldrene og smilede til ham. "jeg kan bare godt lide at få taget billeder og sådan.. Så det gør ikke noget at nogen kender mig.." sagde hun smilende og lænede sig tilbage da hun virkelig ikke vidste hvad hun ellers skulle tage sig til. "jeg vil jo også gerne være skuespiller så jeg ber vel på en måde selv om at folk kommer til at kunne genkende mig.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyOns Jan 09, 2013 9:43 am

Xerox grinede blidt over hendes ord, og nikkede så. "Jup du beder virkelig selv om det så Snow" grinede han varmt, og prikkede hendes næse for sjov så. Det kunne altid være ret så komisk at se om hun havde en komisk reaktion på det, eller om hun bare ville glo latterligt på ham.
Xerox hev så det ene ben op til sig. "Hvordan kan det være at du tillader dig selv at være i nærheden af sådan nogle svin som var der inde? De fleste der inde er nogle røvhuller, som virkelig fortjente en lærestreg." Smilet forsvandt kort, men kom så hurtigt tilbage igen med et lille grin.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  EmptyOns Jan 09, 2013 10:30 am

Snow kiggede helt skeløjet på hans finger da han prikkede hende på næsen. Hun havde det altid med at stirre på det der havde ramt hendes næse da det altså kildede en del og sådan.
Hun trak på skuldrene over det han spurgte om da hun faktisk ikke rigtig vidste hvorfor. "jeg tror bare at det er fordi jeg elsker at danse.. Tror jeg.. Er ikke helt sikker da jeg ikke rigtigt har tænkt over andet end at have det sjovt med noget poledance..." forklarede hun da hun ikke tog sig af at blive gloet på. Hun elskede opmærksomhed.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  Empty

At work - åbent emne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hm... Mad? Åbent emne
» Nej!!!! - åbent emne