The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
At work - åbent emne  - Page 3 I_vote_lcapAt work - åbent emne  - Page 3 I_voting_barAt work - åbent emne  - Page 3 I_vote_rcap 
Zero
At work - åbent emne  - Page 3 I_vote_lcapAt work - åbent emne  - Page 3 I_voting_barAt work - åbent emne  - Page 3 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
At work - åbent emne  - Page 3 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
At work - åbent emne  - Page 3 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
At work - åbent emne  - Page 3 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
At work - åbent emne  - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
At work - åbent emne  - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
At work - åbent emne  - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
At work - åbent emne  - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
At work - åbent emne  - Page 3 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
At work - åbent emne  - Page 3 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

At work - åbent emne

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Snow

Snow

Antal indlæg : 198
Race : menneske

At work - åbent emne  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyMan Jan 14, 2013 9:40 am

Snow var overrasket over at han selv hev hende tættere på sig og så helt forvirret ud. "virkelig? Jeg troede ellers der var mange som fandt interesse i dig.." sagde hun og vidste ikke hvor hun skulle sætte sine hænder og arme så lod dem hvile på hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 1:59 am

Xerox var overrasket over det hun sagde. Det havde han ikke regnet med overhoved! "Øh nej egentlig ikke. Jeg havde en bedste ven og hans familie samt min storesøster og hendes kærestes famile, og så nogle få deltidsvenner. Jeg er og har altid været en særling, så der er ikke ret mange, som vil være sammen med sådan en særling." Forklarede han hende venligt, og nussede roligt hendes ryg og baghoved imens han snakkede. Det var jo helt vildt dejligt at stå sådan her med hende.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 2:04 am

Snow var virkelig overrasket over det han fortalte. Hun smilede lidt og lagde armene om hans hals igen da han trods alt nussede hendes ryg. "utroligt!.. Jeg var helt vildt populær hos drengene men blev hurtigt sat til at være en luder selvom jeg slet ikke havde haft sex på det tidspunkt de begyndte at kalde mig det. Jeg havde bare mange drengevenner.." forklarede hun roligt og nussede ham i nakken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 2:26 am

Xerox smilede varmt til hende, og nussede så kort hendes kinder, inden han fortsatte med at nusse hendes ryg. "Dig luder? Ej nu må de altså tage sig lidt sammen! En luder ville ikke være så langt nede på jorden, og finde særlinge som dig." Sagde han med et lille grin, og nussede hende så blidt videre, inden hun blev båret over til sofaen, hvor han så satte dem ned.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 3:02 am

Snow begyndte helt at smile som han sagde at han ikke forstod hvorfor de havde kaldt hende det. Hun lagde så armene tættere om ham da hun blev båret over på sofaen. Hun smilede og kyssede ham blidt. "tak.." sagde hun glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 3:28 am

Xerox smilede varmt til hende, men blev dog overrasket over det kys han fik fra hende. Alligevel kunne han ikke undgå at smile over hende. Hvorfor gjorde hun dog dette her? Det gav i hvert fald ikke mening i hans hoved, så han faldt næsten helt hen i alle sine tanker.
Roligt lagde han sig tilbage i sofaen, og nussede hendes kind meget blidt. "Du behøver altså ikke takke" sagde han så glad, og nussede hendes kind lidt videre.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 3:35 am

Snow smilede og nussede hans kind med sine fingerspidser lige så blidt. Han var så sød at være sammen med. "jov for du er virkelig sød overfor mig.. Det kan jeg virkelig godt lide ved dig.." sagde hun og lænede sig ind mod hans bryst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 3:48 am

Xerox smilede bredt over hendes ord, og kunne umuligt undgå at grine en smule. "Det er fordi jeg er blevet opdraget af min storesøster, og hun vil helst have at alle bliver behandlet med lige meget respekt, så det er nok derfor skal du se" sagde han venligt til hende, og legede så lidt med hendes hår. Hvor han også begyndte at flette det. Han havde været nødt til at lære det fra sin søster, men det havde været sjovt.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 3:54 am

Snow begyndte let at nusse hans bryst hvor hun smilede. "men alligevel.. Der er ingen som har behandlet mig så godt når de lige havde mødt mig.." forklarede hun og gabte da hun virkelig var træt. Hun endte med at falde halvt i søvn imod hans bryst da han virkelig gjorde hende tryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 8:26 am

Xerox smilede roligt, og bar hende så ind på sit værelse, hvor han satte hende på sin seng, og rakte hende så en af sine T-shirts og smilede så varmt til hende. "Sov du her i nat, det gør ikke noget. Du tager bare sengen" sagde han venligt til hende, og nussede hende roligt på kinderne imens han kyssede hendes mund meget blidt.
Xerox smilede så varmt til hende inden han rejste sig op, for at finde sine ting så han kunne sove inde på sofaen.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 9:18 am

Snow vågnede let da han satte hende på sin seng. Han var da bare vildt sød siden han ville låne hende sin seng. Hun tog imod t-shirten og smilede. "tak.." sagde hun og regnede med at han sov derinde. Hun tog så fat i hans arm for at stoppe ham i at gå. "bliv her.." sagde hun blidt og forsigtigt da det nemt kunne misforstås. Det var kun nemt til hygge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 11:17 pm

Xerox kiggede lidt overrasket på Snow, da hun ligefrem stoppede ham i at gå. Det havde han ikke lige ventet på den måde. Derfor vendte han også front til hende, og nussede roligt hendes kind. "Du skal jo også skifte, jeg plejer at sove i boxers. Så for ikke at du skal blive genert, så sover jeg bare inde på sofaen. Så kan du sove roligt" sagde han venligt til hende, og kyssede roligt hendes pande.
Det nyttede jo ikke noget at det hele blev så akavet. Og han kunne jo ikke bare kigge på hende imens hun tog tøjet af! Det ville jo være mega pinligt for dem begge to, men nok mest Snow.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 11:39 pm

Snow lagde let grinende hovedet på skrå. "hvis det er fordi du er bange for at jeg vil vise min krop så tager du altså fejl..." sagde hun og hentyded til at hun for blot få timer siden havde hvis det meste af sin krop frem for vildt fremmede. Xerox var jo ikke fremmed længere og hun havde jo en stor t-shirt på når hun sov så det at han sov i boxers gjorde bestemt ikke noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2013 11:58 pm

Xerox væltede Snow ned på sengen, og stillede sig over hende. "Ja jeg ved det godt... Men de mænd er nogle klamme stodder som ikke tænker på andet end at se halvnøgne kvinder og drikke Øl. Sådan er jeg ikke. En pige skal have respekt, og nok vil dette her ikke være en grænse for dig, men jeg ved hvordan det er at skulle ligge halvnøgen i en seng med nogle. Og det er altså ikke rart for de første." Forklarede han hende imens han knugede lagnet ind i sine hænder.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyOns Jan 16, 2013 1:11 am

Snow var noget overrasket over at blive smidt sådan ned sengen af xerox. Hun noget overrasket over at rent faktisk at høre at xerox behandlede kvinder med så meget respekt. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre så hun blev bare liggende under ham. Hendes udtryk var overrasket men også nervøst da hun jo ikke anede hvad hun skulle gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyOns Jan 16, 2013 9:46 am

Xerox sank en klump, og tog så en dyb indånding inden han kort kiggede væk, og rystede kort med kroppen. "Du ved ikke hvordan det er at blive udnyttet af din egen far som er alkoholiker." Forklarede han med en ret så mørk stemme, inden han rejste sig op fra sengen og stod bare der.
"Nok er dette ikke din grænse. Men det er min. Selvom jeg er den store og stærke, så tænker jeg på at jeg er ham. Og det vil jeg ikke blive" forklarede han hende stadig ret så trist.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyOns Jan 16, 2013 9:58 am

Snow blev helt trist af at høre det og rejste sig hvor hun blidt lagde armene om ham. "du skal bestemt ikke se det som udnyttelse.. Jeg ville bare gerne have dig liggende hos mig da jeg har det svært ved at føle mig tryg når jeg sover.. Derhjemme har jeg en stor hund men her troede jeg måske at du ville ligge her.. Hvis det kunne hjælpe med det med tøjet så kan vi jo bare beholde det vi har på nu på..." hun havde ondt af ham og ville gerne vise ham at hun stolede på ham. Desuden så havde hun lige givet ham hendes største hemmelighed og svaghed...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyOns Jan 16, 2013 10:08 am

Xerox smilede varmt til hende, og nussede blidt hendes hår med et kort grin. "Det er ikke dig der vil udnytte dig. Jeg føler det er mig... Men hvis du føler dig tryggeste ved at jeg sover hos dig... Så okay. Men ikke noget med at sige dette videre til nogle, og du bliver nødt til at fortælle mig i morgen at jeg ikke har udnyttet dig, for tror jeg panikken ellers." Sagde han venligt til hende, inden han kyssede hendes pande meget blidt, og krammede hende kort ind til sig.
"Nej tag du bare T-shirten på og sov i den" sagde han så efter at have tænkt sig lidt om.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyOns Jan 16, 2013 10:21 am

Snow lyttede bare til hans ord og forstod ham godt selvom hun ikke havde det som han havde. Men han forklarede godt. "jeg lover dig at fortælle dig at du ikke har gjort noget andet end at give mig tryghed. For det andet ved jeg ikke vil komme til at ske.. Det er du alt for sød til." hun smilede og kyssede ham blidt på kinden tæt på munden.
Hun nikkede og foldede t-shirten ud hvor hun tog den over hovedet og hvis lynhurtigt bluse og bh af under t-shirten. Bukserne tog hun så af mens hun sad på sengekanten og lagde sig så under dynen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTors Jan 17, 2013 6:59 am

Xerox smilede varmt sf hendes ord, og nussede hende så blidt i håret, inden hun fik et kys lige i midten af panden. "Jeg ced ikke engang hvorfor jeg fortalte dig det Snow" mumlede han venligt, men krammede hende nu alligevel ind til sig med lukkede øjne og et smil på læben. James ville have slået ham ihjel hvis dette her var sket mens han havde levet!
Xerox kiggede så væk imens hun skiftede tøj, og tog selv sit af så han stod i de røde boxers. Da han så hørte at hun havde lagt sig i sengen, vendte han sig om, og lagde sig ved siden af hende, men ikke helt under dynen.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTors Jan 17, 2013 7:07 am

Snow smiledd tilbage til ham som de krammed hinanden endnu engang. Det var vidunderligt at have fået lært ham at kende. Hun ville bestemt ikke lade ham gå fra sig da han virkelig var sød og dejlig. Det udviste han allerede nu.
Hun grinede blidt over ham og lagde dynen over ham hvorefter hun puttede sig ind hos ham. Hun havde lagt hovedet på hans bryst og faldt lynhurtigt hen i søvnen da hun tydeligt kunne mærke trygheden hos ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTors Jan 17, 2013 7:41 am

//skal vi gå til morgen?//
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTors Jan 17, 2013 7:47 am

//Sagtens xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTors Jan 17, 2013 12:45 pm

Xerox vågede roligt op, og havde fuldkommen glemt alt om, at Snow lå ved siden af ham i sengen. Da det så endelig gik op for ham, at han ikke var alene med sin papegøje, skulle han næsten til at skrige. Han nåede dog heldigvis at lægge kvindn tilbage, som han havde rettet mod Snow.
Han sukkede så lidt opgivende, hvorefter han tog en T-shirt og nogle bukser på. Derefter gik han så ud i køkkenet, for at lave morgenmad til Snow og ham. De skulle jo trods alt havd noget at spise denne morgen, og han var nu også ret så sulten.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 EmptyTors Jan 17, 2013 7:44 pm

Snow vågnede af at der var en som bevægede sig i sengen men det endte med at da hun endelig stod op at ham hun havde ligget så godt var endt med at gå fra hende. Hun sukkede og trak i tøjet hvorefter hun gik ud i køkkenet for så at ligge sine arme om livet på xerox som han stod op lavede mad. "...godmorgen.." sagde hun virkelig træt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: At work - åbent emne    At work - åbent emne  - Page 3 Empty

At work - åbent emne
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hm... Mad? Åbent emne
» Nej!!!! - åbent emne