Emne: Hm... Mad? Åbent emne Lør Feb 25, 2012 5:42 am
S: Skoven V: Okay varmt faktisk T: Midnat O: Ingen
Mennesker var sære. Den konklusion var Demise endnu en gang nået til. Hvad var der galt ved at spise natmad? Han var lige kommet til stedet og var blevet sulten... Så naturligvis havde han fundet noget spændende at spise? En pige for at være mere præcis. De havde haft sex, han var halvvejs gennem at spise hende da hendes forældre kom og skreg af ham. De havde råbt af ham, indtil de havde set hans gule og røde øjne. Øje for at det ikke skulle være løgn, da han trods alt havde hår foran det andet. Da de havde set det, var de straks tavse, inden pigens mor havde stukket Demise en lussing og han havde dernæst bidt hendes hånd af, inden han stak af. Hans kind var stadig rød og moderens hånd havde han netop spist færdigt. Han smed resterne af hånden fra sig, inden han hørte den velkendte lyd af sin mave som rumlede. Den "unge" dæmon var iført en sort frakke på som var åben og viste hans lettere trænede overkrop, et par sorte bukser som sad pænt på hans slanke ben og var holdt oppe af et sort læder-bælte hvor bæltespændet forestillede et kranie. Han havde et par sorte converse på, sorte hansker på og egentlig kunne man ikke se at han næsten lige havde haft tændene i en piges kød. Hans hår sad som det plejede, strittede bagi og foran gik det ned over hans højre øje. Han så rolig ud nu, men der gik flere tusind ting igennem hans hovede - de fleste havde noget med mad at gøre. Den dominerende tanke var noget i retningen af *Jeg er suuuuulteeeeeen* og de andre tænkte på nogle af de 'grusomme' retter han fik da han var yngre. Tanken fik ham næsten til at savle - dog kun næsten.
Zero Admin
Antal indlæg : 542 Join date : 24/01/12 Race : Fuldblodsvampyr
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Søn Feb 26, 2012 10:23 am
Zero strakte sig da han var lidt stiv i kroppen efter det han havde lavet. Hvem sagde lige at sex i naturen skulle være godt? Man blev jo stiv i kroppen af det efter hvad han kunne høre på den måde hans ryg sagde knæk flere steder. Den pige han havde været sammen med eller faktisk var det to piger, den ene havde han bare ikke nået at have sex med før blodlysten var større end sexlysten. Han drukket fra begge piger og havde tydeligt kunne smage alkohollen som havde været i deres blod. Han havde dog endt med at dræbe dem begge ved at rive hovedet af dem efter at have drukket af deres blod. Han kunne jo ikke bare lade dem leve så de kunne fortælle alle deres veninder at han var farlig og en man skulle holde sig fra. Nu der gik han bare alene rundt mens han knappede sin let krøllede sorte skjorte igen. Han lod den stå åben ved de øverste knapper så man kunne se lidt af hans velltrænede overkrop. Han rettede på noget af hans mørke hår da pigerne virkelig bare havde rodet rundt i det så det sad ud til alle sider. De mørke jeans sad tæt men ikke for tæt og skoene var bare sorte sneakers. Han var det de fleste piger ledte efter men det var dumt at "lege" med ham. Da pigerne havde det med at ende som nøgne lig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Søn Feb 26, 2012 10:40 pm
Demise stoppede brat op da en duft pludseligt nåede hans næse. Den duft fik nærmest hans tænder til at løbe i vand og pirrede hans nysgerrighed. Så ville der nok et eller andet sted i verden være en person som ville sige 'nysgerrighed slog katten ihjel, Demise,' men der tog de fejl - det var formentlig musen der blev slået ihjel af kattens nysgerrighed. Demise var den store stygge kat, personen som duftede godt ville være musen. Han fulgte duften og i løbet af få sekunder havde den ført ham til en vampyr. En pæn vampyr-fyr(det rimer!), men det var en mindre detalje. Specielt fordi at nysgerrigheden måske alligevel ville få det gode ud af Demise - erh - det dårlige... Og alligevel - dum som Demise var - nærmede han sig roligt og selvsikkert. Han betragtede ham i kort tid og hørte de ubarmhjertige knæk. "Du virker stiv i det" konstaterede han uden at tænke over det. "Jeg ville foreslå en massør, men det behøver en stor og stærk vampyr som dig vel ikke at tænke på?" tilføjede han nærmest spindende. Demise havde altid beundret vampyrer - de var langt stærkere end man først lige skulle tro... Og så var de også pænt lækre... Og de smagte heller ikke så dårligt når man med lange mellemrum kunne nedlægge en og få lov til faktisk at spise den. Men at spise den her vampyr var absolut ikke hvad der stod øverst på listen over ting han ville med den her vampyr. Der var også noget over ham, som sagde Demise, at den her vampyr, var en af de der stærkere som var rene djævle i forhold til ham selv. De der fuldblodsvampyrer... Aldrig smagt en, men han var da nysgerrig.
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 12:42 am
Zero så i retningen af stemmen. Han havde lagt mærke til dæmonen men han havde ikke taget sig af ham. Hvad skulle han overhovedet med en dæmon? Intet. Han kunne dog dræbe ham bare for sjov. Men det var han ikke lige i humør til lige nu. "Jeg klarer mig." svarede han bare og mærkede at han kunne bevæge sig smidigt igen uden knæklydene. "Men tak for komplimenten."Han studerede dæmonen fra top til tå uden at det kunne ses på ham at det var det han gjorde. Han så ikke dårlig ud. Men hans sexlyst var ikke den største lige nu efter lige at have haft det. Han gik tættere på ham og smilede lidt skævt på en venlig måde. "Men hvad laver du så herude helt alene? Jeg kan forstå at det ikke bare var for at kigge på træer." Han kunne tydelligt lugte at der var en smule blodlugt i dæmonens ånde. Han havde den også selv men det var to helt forskellige lugte så de var nemme at kende forskel på.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 2:50 am
Demise's smil voksede en smule. "Jeg ville ellers gerne give den" spandt han, egentlig ikke så meget for at flirte... bare fordi han kunne! Det næste fik ham indvendigt til at dø af grin. Tak for komplimenten? Han svarede dog ikke på nogen måde, da det var utroligt morsomt. Aldrig havde han hørt om en vampyr med gode manerer overfor en dæmon af hans slags. Men på den anden side - personer heromkring kendte ikke til hans fortid, så de vidste jo naturligvis heller ikke at han var alt-ædende - bogstaveligt talt. Han ville drikke ren gift, hvis det ikke var fordi... ja at det var giftigt? Det irriterede dog Demise at han måtte se lidt op for at se den her vampyr i øjnene. "Jeg prøver at finde noget at spise... Jeg blev afbrudt midt i mit sidste måltid" svarede han tænkende. "Det vil sige det var min plan før. Men du vækkede pludselig min nysgerrighed. Jeg har ikke set en vampyr i flere årtier" Der var jo sjovt nok ikke vampyrer ude om dagen og Demise måtte rejse om dagen for netop at slippe fra hans problemer med de vampyrer han levede blandt før i tiden. Noget med en fuldblodsvampyr og et par fornærmelser fra hans side.
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 3:12 am
Zero smilede lidt af ham. "Du gør det bare hvis det er noget du virkelig har lyst til." sagde han lidt lige gyldigt. Hvis dæmonen fandt på noget så var det ikke svært at bemærke da han jo havde prøvet lignende ting masser af gange før. "Nåå men hvis du staig er sulten så ligger der to piger længere inde i skoven. De mangler dog begge deres hovedet og en masse blod men det har du nok ikke noget imod eller hvad?" spurgte han med et smil der var begyndt at blive en smule forførende. Hvis han skulle få lyst til denne her fyr så måtte han gøre lidt mere ud af det end at tilbyde massage.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 3:52 am
"Det skal jeg skam nok - senere. Men jeg kan ikke love at det kun bliver din ryg" Demise havde taget imod sin egen udfordring - han ville helt klart prøve at få en tur med den her vampyr. Han ville sgu gerne være submisiv, hvis den her fyr ikke ville - Demise havde sikkert også en masochistisk side - det var sgu det værd. Det gav lidt et selvtillids-boost? "Nah, du er mere spændende" spandt han kælent inden han roligt nærmede sig. Han stak hænderne i lommerne og lagde tænkende hovedet på skrå, mens han betragede ham. "Jeg fik vist ikke fat i dit navn..?" tilføjede han med underlæben skudt frem. Det var virkelig noget lort når man havde sex med folk, men ikke anede hvad man skulle sige for at få fat på personen uden det blev akavet.
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 4:24 am
"Nåå..? Men kan vi så ikke finde et andet sted?" sagde han og lagde blot en arm om denne fyr for trække ham ind til sig. "Jeg er mere til en seng end jorden. Hvad med dig?" spurgte han forførende med et smil og et blik der passede til stemmen. Zero var så småt ved at få lysten til sex tilbage og det passede perfekt sammen med at denne dreng viste ham at han havde lyst. "Mit navn er Zero Darkblood og dig?" Det med at tilføje efternavnet var mest for at få fyren her til at forstå at han ikke var ved at charmere sig ind på hvem som helst. Faktisk så var det jo selveste aflavampyren han var ved at lægge an på. Mange så det som en ære når de altså vidste at det ikke var dem selv det gik udover. De havde ikke noget imod sex eller kys nej det var mere det at han slog den han havde været i seng med ihjel bagefter.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 4:40 am
Et smil bredte sig let om Demise's læber da han både blev trukket ind til vampyren og der blev foreslået at finde et andet sted - og en seng. "Det lyder fristende... At dele seng med en stor og stærk vampyr som dig en nat som i nat" hviskede han let og kørte blidt en finger langs hans kraveben mens han mere eller mindre bare indsmigrede sig. Da han fik navnet at vide var det som at få smidt koldt vand i ansigtet. Var det alfa-vampyren?! Oh shit... Nå hvad fanden, det gav ham stadig et selvtillids-boost. "Demise Conchito" navnet vækkede sikkert ingen klokke i hans hovede - det navn var kendt før den her mands tid, det var han rimeligt sikker på, han havde været lige omkring 70 dengang, så det var godt og vel 500 år siden. Det var mest dæmoner der genkendte det navn. Og måske..? Nah, det var mere hans forgænger, Vanika Conchita, som var husket - på den anden side havde hun spist sig selv, hvor han fortsatte med at æde hvad han fik fat i rundt om i verden. Men det var en mindre detalje. Han hvilede hovedet på hans skulder og placerede prøvende et kys på hans hals samt et lille nap. Mest for at huske Zero på at han ligesom ikke var der for sjov.
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 4:55 am
Zero smilede over hans måde at være på overfor ham. Hvilken fantastisk måde faktisk. "Nå men skal vi så ikke finde et sted?" spurgte han stadig forførende og kiggede på fyrens hals. Hvilken smuk hals. Han kunne næsten se det pulserende blod i hans åre hvilket bare gjorde ham mere trængende. "Demise hvilket spændende navn." sagde han og nød at blive kysset på halsen. Han tog fat om hans hoved og kyssede hans læber meget intenst og sikkert. "Jeg tror ikke jeg kan vente til finder et sted." sagde han fristende og slikkede derefter hans hals for at understrege det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 5:07 am
Demise smilede skævt. Jup, han var med garanti nået i mål. "Det lyder fantastisk" hviskede han let, mens hans ene hånd kælent pillede ved en knap på hans skjorte. Han lyttede blot til hans stemme, som han placerede flere lette kys og nap på hans hals. Det var altså indtil der blev grebet fat om hans hoved og blev kysset utrolig intenst på munden. Den havde han til gengæld ikke regnet med! Men han var nu ret tilfreds med det og viste det ved at komme endnu tættere på ham og placere den hånd som ikke var optaget af hans skjorte og placerede den ved hans baghoved for at holde ham tættere på. Han trak hvad han tidligere sagde tilbage - det generede ham absolut ikke at den her mand var højere end ham. Så var det nemlig ikke ham som skulle tilpasse sig Zero's højde, men Zero der skulle tilpasse sig hans. Han var jo den laveste - hvad skulle han gøre? "Vi behøver skam ikke at finde et sted. Jeg har det fint her" hviskede han let i hans øre og gav det et let nap som afslutning på sin sætning. Og så var søde, blide Demise væk. Hans tænder kom hurtigt med i legen ved at bide ham drillende ved halsen, nok til at han kunne mærke det, men stadig så der ikke gik hul - han ville ikke kende til følgerne hvis Zero fik ar efter det her.
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 5:54 am
Zero kyssede ham bare længe og mere intenst da han mærkede Demises hånd i sin nakke. Han var dog nødt til at bøje en smule i ryggen for kunne nå hans læber men det var jo ikke meget anerledes end hvis det havde været en pige han havde gjort det med. Han smilede skævt over at høre Demise sige sådan og hev ham langsomt ned mod jorden så det ville være nemmere at få tøjet af ham. Zero mærkede at han begyndte at bruge sine tænder når han nappede, ikke at han havde noget imod det, han ville faktisk gerne have at det her ikke var alt for blidt, da det så normalt blev så forfærdelig kedeligt. Han hev jakken af ham og skubbede ham ned og ligge på jorden. Derefter åbnede han Demises bælte og bukser for at hentyde til at han ikke rigtig var god til at vente.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 6:10 am
Demise var dybt tilfreds for at sige det mindste. Han nød det her allerede. Zero var ikke en snerpet møgunge som skulle bruges timer på at få med i seng. På den anden side var han en mand, så det... ja det gav vel lidt sig selv? Og han var en af de mænd som gerne ville tage styringen, så Demise lændte sig hellere end gerne tilbage og nød det. Og alligevel. Han ville helst have noget at lave selv samtidig. Så da han lå ned og der blev åbnet bukser og at hans jakke var taget af, begyndte han også at knappe Zeros skjorte op. Bah, besværlige knapper! De var jo død irriterende når man bare ville af med tøjet. Han brummede utilfredst, men var fast besluttet på at selv ordne det. Dog tog det heller ikke så lang tid som det føltes for Demise. Men det var nok fordi at hans egen lyst jo ligesom allerede var til at se. Han var ikke helt lille dernede, og når nu hans bukser ikke skjulte så meget, var det jo ret tydeligt at han absolut godt kunne lide hvad de gjorde. Da det endelig var lykkedes hev han den af og skubbede ham bestemt ned og ligge, så han selv sad med et ben på hver side af ham. Mest for at små-irritere Zero gav han sig til at nappe, kysse og bide hans hals, inden han roligt bevægede sig ned af hans nu blottede overkrop. Han fulgte roligt hans mave ned til hans bukser som han trak lidt ned i. Med nogle øvede bevægelser, var Zero's bukser også åbne. Demise så op på ham med et skævt smil, inden han kom op og placerede sine læber over hans.
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 6:38 am
Zero nød at Demise også bare ville have at det skulle ske lige nu og her i stedet for at det tog hundrede år med at tænde hinanden først også tager man lidt tøj af også lidt mere.... Nej nej her var det bare kys kærtegn og af med tøjet i et tempo der fik det til at blive ret så hedt. Han lod bare Demise tage hans skjorte af og kunne ikke lade være med at smile over at brummede sådan over at det med knapperne. "Hva.. er de irriterende?" spurgte han en smule drillende og nussede ham over hans boxers kant. Der kunne han tydeligt mærke at Demise også var ret klar til det her mindst lige så meget som ham selv. Det var jo også en anelse svært at lægge skjul på når de sad sådan her og især når Demise lige havde åbnet hans bukser. Han fangede hans læber da han var over ham og kunne godt lide det med at Demise tog kontrollen over ham ved at nappe kysse og bide i hans hals, det pirrede ham. Men det at kunne kysse ham gjorde det godt igen. Han tog fat ved hans hofter og hev ned i hans bukser mens de kyssede, da hans trang til sex bare voksede og voksede for hvert sekund med Demise over sig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 7:21 am
Demise var virkelig irriteret på de forbandede knapper. Derfor foretrak han lynlåse - det var jo meget lettere! "Meget, kan du ikke gå med noget andet?.. Eller lade være med at gå med noget?" klagede han, egentlig slet ikke så klagende da Zero's hænder jo ligesom nærmede sig hans lille... problem. Og da han jo ligesom bemærkede at hans 'partner' kunne lide det - det trak han mest på af den fact at han kunne mærke sine bukser glide ned om hans lår - fortsatte han med også at nappe og bide ham lidt i læberne. Det var ikke nogen hemmelighed at Demise elskede at bruge tænder. "Ivrige, hva?" spandt han kælent, mens han uden at tøve lod sin ene hånd glide ned af hans bryst, ned af maven og ned til Zero's boxershorts. Han kørte en finger langs kanten inden den ene finger gled over den tydelige bule og igen var Demise's læber over Zero's. Han havde egentlig ikke tænkt sig at tage styringen så meget til at starte med... Men på den anden side, gav det ikke sig selv? Zero var jo den stærke af de to - den af de to som bare kunne knække Demise midt over hvis han ikke gjorde det ordenligt og den tanke... Den tændte faktisk Demise... Jup, han havde helt sikkert en masochistisk side. "Mmh... Zero~" spandt han let i hans øre og tog dermed et godt greb om Zero's underliv. Han kyssede ham tænkende ned af halsen inden han for alvor satte tænderne i Zero. Ikke så meget for at sætte et mærke der, mere fordi at tanken om hvordan Zero smagte ligesom pirrede hans nysgerrighed. Han regnede ikke med at få mere end et par dråber af hans blod, men det var nok til at stille hans nysgerrighed... Lidt endnu i hvert fald...
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 7:45 am
Zero kunne ikke lade være med at grine en smule over at demise virkelig ikke syntes om hans knapper. "Jeg skal nok finde på noget andet næste gang." sagde han og nød virkelig alt det Demise gjorde ved ham. Alt den nappen og biden gjorde det hele bare en smule mere hedt efter hans mening og hvis han på et tidspunkt fik muligheden for at drikke af Demise... ja så ville han nok ikke tøve med det på nogen måde. "Måske en anelse." sagde han mod hans læber. Hvordan var det muligt at den her fyr kunne tænde ham så forfærdelig meget? Han anede det ikke og var nu også lidt lige glad med bare det her ikke stoppede på nogen måde. Zero nød at høre hans stemme i sit øre på den der fantastiske spindende måde. Dog blev han en smule overrasket da der blev taget fat i hans underliv. Det fik ham til at give en stønnende lyd fra sig. "Og du sagde at jeg var ivrig." sagde han og hev så langt ned i Demises bukser som han kunne. Det kom heller ikke så uventet at Demise bed rigtigt i ham. Det gjorde ikke ondt og de huller han havde lavet skulle nok hele hurtigt igen bagefter. "Hva? smager jeg godt?" spurgte han helt roligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 8:02 am
Demise bed sig hurtigt fast på at Zero sagde næste gang. Det tegnede da godt? Forhåbentlig betød det 'Bare rolig Demise, jeg dræber dig ikke så længe du gør et godt arbejde' frem for 'Meh, jeg dræber dig så snart vi er færdige.' Det tog han som sin egen lille sejr. "Jamen så vil jeg glæde mig til næste gang" svarede han kækt, mest for at minde Zero om at nu havde han lovet ham at de gjorde det her en anden gang, så nu var der altså ikke noget med at slå ham ihjel bagefter. Desuden kunne han godt lide tanken om at være alfa-vampyrens 'legetøj'. De fleste fandt det nedværdigende, men Demise var jo heller ikke ligefrem normal. "Det har du helt ret i at jeg sagde, men jeg nævnte ikke noget om at jeg ikke var ligeså ivrig" kom hans kække svar. Han vidste godt at det hele han gjorde nu var at udfordre skæbnen, men det havde han jo gjort hele sit liv! Demise's hænder gled op om hans nakke for ligesom at have ham et sted hvor han let kunne bide. Det var rart at vide hvor han præcist havde den her vampyr, når nu han lukkede øjnene af ren nydelse over smagen af Zero's blod. Det havde langt mere smag end han nogensinde havde oplevet - var så fyldigt at han næsten blev mæt af bare en dråbe! Det var jo ligesom at tage stoffer det her?! Demise kom endda med et lille støn over det inden Zero's spørgsmål kom. Han slap hans hals med munden og slikkede blodet op, da der ikke skulle spildes en eneste dråbe af det. Og først da såret kort tid efter var lukket igen placerede han et kort kys på hans læber. "Du smager fantastisk... Og jeg vil hellere end gerne smage mere" svarede han, mest hentydende til en anden væske som Zero kunne producere.
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 8:15 am
Zero kunne godt lide det med at Demise turde være lidt kæk overfor ham istedet for at han bare var blid som mange andre. Der måtte jo være en balance i det her. Han kunne ikke lade være med at smile over det sidste han sagde og rullede dem så rundt. "Jeg har intet imod at du smager lidt på mig hvis jeg smage lidt af dig." sagde han på en lidt spindende måde og begyndte at kysse Demise ned af brystet til hans boxers kant og så tilbage igen til hans læber for at drille ham. Han var ikke tyben der bare lod det hele gå helt perfekt og kun med nydelse der måtte også gerne pirres lidt så man blev endnu mere tændt og trangende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 8:24 am
Demise smilede skævt som han blev lagt ned under Zero igen. "Jeg har intet imod at blive smagt på" spandt han kælent og kunne ligesom hurtigt mærke at de absolut ikke 'bare' skulle snakke om at smage på hinanden, men at Zero forhåbentlig var igang med at føre noget af det ud i livet. Hans egne forventninger steg som Zero's læber bevægede sig ned af hans krop og han strakte sig op imod ham for at vise at han absolut ikke skulle stoppe det... men han gjorde det alligevel... Demise skød underlæben frem da Zero jo ligesom efterlod ham mere liderlig end før - nu havde han jo haft idéer om hvad det ville blive til og så.... Skete der bare ikke noget?! Men kysset blev nu gengældt og Demise glemte hurtigt alt om at han var blevet snydt for et blowjob med risiko for skarpe tænder. Han sparkede sine sko af, så hans bukser kunne komme helt af og lod så sine tynde, men lange ben, glide rundt om Zero's hofter. Man skulle ikke sige at Demise ikke kunne noget, for mens de kyssede, og hans hænder var beskæftiget med at massere hans skuldre og ryg, løftede han sig, ved lidt hjælp fra Zero, op og stødte deres underliv sammen. Et eller andet skulle der jo ske?!
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 8:36 am
Zero elskede at se hvor liderlig demise blev af at han kyssede ham ned til underlivet. Han vidste godt hvad det var han havde været ved at lægge op til men han ville have demise til at vise sin liderlighed og det fik han også da demise holdt om hans skuldre mens han kyssede ham og derefter lod deres underliv støde mod hinanden. Zero kunne ikke lade være med at lægge sit underliv mere mod demises samtidigt med at han lod deres kys blive til et ret intenst og hedt snav, hvor han virkelig legede med hans tunge. Han hev samtidigt med det hele ned i sine enge bukser da de nu mest bare var i vejen for en rigtig god og fantastisk følelse. De kom også tilsidst af efter at han havde skubbet sine sko af.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Man Feb 27, 2012 8:51 am
Som Zero jo begyndte at gøre ham mere og mere liderlig, med det de gjorde begyndte en svag stønnen at kunne høres fra dæmonens læber. Han skubbede sig mere ivrigt op imod ham og hans hænder gled hurtigt op i Zero's hår for at han bedst muligt kunne svare på snaven og vise hvor god han kunne være med sin tunge. Et smil bredte sig på hans læber, da det pludselig var lettere at skubbe sig imod Zero, hvilket kun kunne betyde at bukserne var røget. Så langt, så godt. Så manglede de begge bare boxershortsene og så kunne de jo sagtens få gjort det færdigt. Men tanken om IKKE at skulle spise Zero virkede helt underlig. I hans lange, lange liv havde han ALTID spist sine sex-partnere... Nå, han var stort set mættet af bare den smule blod fra Zero, så det gik jo nok? " Mmh.. Zero~" sukkede han let imod hans læber og så ham i øjnene, hans egne øjne halvt lukkede og fulde af lyst. Han var for længst klar til det næste - men om Zero fortsat ville pirre, det var han ikke sikker på.
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Tirs Feb 28, 2012 3:56 am
Zero kom med en svag stønnen over det de gjorde og var ret klar på at få det sidste med. Han havde sine øjne halvt lukkede så han stadig kunne se på demise. Han var sgu lækker det måtte man da sige. Han vendte dem endnu en gang for at få demises boxers af ham så han var helt nøgen. Det her ønskede han at få gjort til ende da det var helt vildt dejligt i forhold til at de lå i en skov hvor .. ja alle der nu bestemte sig for en aftentur kunne høre eller se dem. Men det var ikke noget som Zero havde noget imod at der var nogen dem kunne han altid gøre det af med så de ikke kunne ødelægge hans ry. "mmh.. Demise.." spandt han i lange toner.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Ons Feb 29, 2012 1:45 am
Demise kom med en lidt underlig lyd da de blev vendt om IGEN, da det ikke var det han lige havde regnet med at Zero ville gøre. Han gibbede kort med øjnene og mærkede så at hans boxers var væk. Men han reagerede nu ikke rigtigt på det, for der skulle virkelig meget til at han blev blufærdig. Men han ville heller ikke være den eneste, så igen vendte han dem så han også fik Zero's boxers af til sidst. Det var utroligt som Zero's tøj åbenbart ikke var enig med Demise - eller også var det den fact at hans hænder dirrede en smule da den der meget korte bloddrikning havde nærmest gjort ham hyper på en måde så alle hans led virkede som gele og alligevel havde han brug for at bevæge sig... Endten var der stoffer i det, eller meget sukker, for aldrig havde han reageret sådan på blod fra en vampyr. Igen pressede han sine læber imod Zero's hals og bed igennem huden endnu en gang for at smage hans blod. "Jeg ender med at blive afhængig af det her" spandt han mens han lappede blodet op med sin tunge som var han en killing og blodet hans mælk.
Zero Admin
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Ons Feb 29, 2012 2:00 am
Zero forstod først ikke rigtig meningen i at de skulle rulle sådan rundt men fandt så ud af det da Demise tog hans boxers af ham. Det var jo klart at det var derfor. Han havde nok bare været for travlt optaget af Demise i det hele taget og ikke i om hans egne boxers røg af. Zero kunne ikke lade være med at smile over at Demise var så ivrig efter at smage på hans blod og det virkede lidt som at hans blod var lidt som en form af stoffer for ham. Han blottede sin hals for ham så han bare kunne bide. Han havde ikke ddet store imod at Demise havde lyst til at tage af hans blod og især ikke når han gjorde det på sådan en sexet måde som den der. "Nå af hvilken del?" Zero håbede at han bare forstod hvad det var han mente ved det. Altså om det var det med at de var ved at gøre ret meget klar til sex eller om det var det med at hans blod åbenbart smagte godt. Det måtte det vel også for en dæmon med alle de piger og drenge for den sags skyld som Zero havde været i seng med eller drukket af. Der var jo flere 100 års opsamling.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hm... Mad? Åbent emne Ons Feb 29, 2012 2:29 am
Demise var tæt på at give ham en knytnæve i ansigtet men lod være. Lysten var der bare da han spurgte hvilken del han blev afhængig af. "Det hele" spandt han kælent i hans øre inden han igen gav sig til at slikke blod op. En stor del ville nok være blodet, men der var noget andet over det når de jo ligesom lå tændte oppe af hinanden! Det gav jo en anden eh... ja han anede det ikke? Han vidste ikke engang hvordan han skulle beskrive Zero's blod for fanden, hvordan skulle han forklare hvorfor det var bedre når man sad liderlig sammen med en anden liderlig fyr og drak blod en bare at drikke blod?! Måske den der del med at være liderlig... "Har du fået kolde fødder, 'vampyr'?" hviskede han drillende i hans øre. Han vidste ikke hvorfor, men han fik bare lyst til at hælde benzin på bålet, udfordre skæbnen eller hvad man nu sagde. Og trods at han før havde drillet Zero en smule for at få hans opmærksomhed, var han jo ikke død... Så han overlevede nok at drille ham lidt igen?