The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 I_vote_lcapNej!!!! - åbent emne - Page 6 I_voting_barNej!!!! - åbent emne - Page 6 I_vote_rcap 
Zero
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 I_vote_lcapNej!!!! - åbent emne - Page 6 I_voting_barNej!!!! - åbent emne - Page 6 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Nej!!!! - åbent emne

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Nej!!!! - åbent emne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 4:57 am

Cäsa kiggede overrasket på hende, da hun sagde de ord til ham. Gab smilede så bredt og kyssede hende blidt på munden. "Jeg vil hellere ligge her med dig hvis det er okay" sagde han glad, og kyssede hende blidt på munden. Han ville gerne have sit problem til at forsvinde ja! Men Blain var vigtigere end det, så han vinke hellere nusse om hende.
Tilbage til toppen Go down
Blain

Blain

Antal indlæg : 244
Race : Varulv

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 5:43 am

Blain smilede tilbage til ham og kyssede blidt hans læber. "det er helt okay" sagde hun glad og lagde sig på siden så der var plads til ham. Hun ville gerne ligge og putte med ham da hun virkelig havde lyst til at ligge i hans arme ind mod hans varme krop. Han var bare så glad for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 6:46 am

Cäsa var virkelig glad for, at han stadig gerne måtte ligge med hende, også selvom han havde sit problem. Roligt lagde han sig så om på siden, og hev hende ind i sin favn, efter at have taget et tæppe om dem begge.
"Så hvad er planen for i dag? Klokken er jo kun på vej mod 3." Sagde han venligt til hende, og kyssede så blidt Blains pande. Han nussede så blidt hendes ryg, og lod den anden hånd lege blidt med hendes hår imens de lå så tæt.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 8:58 am

Blain puttede sig ind mod hans bryst med et blidt smil. "vi kunne gå en tur eller vi kunne tage til centeret... Jeg ved det ikke rigtigt..." sagde hun med et blidt smil og en fnisen. Hun var glad bare cäsa var sammmm med hende. Han gjorde hende bare virkelig glad lige meget hvad han end gjorde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 9:16 am

Cäsa nussede hende så blidt ind til sig, og kyssede hendes pande blidt efter hendes helt vildt søde, vidunderlige fnisen. Han kiggede hende så varmt ind i øjnene. "Hvad så med at når det bliver mørkt så går vi os en tur til mit yndlingssted?" Spurgte han hende venligt, og nussede hende blidt på kinden.
"Det er altid så smukt efter fuldmåne at det er helt ufatteligt smukt, og det er kun i aften, og så næste måned" forklarede han hende venligt, efterfulgt af et langt blidt kys.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 9:30 am

Blain så nysgerrigt på ham. Gad vide hvad det var for et sted han snakkede om? Det lød til at være virkelig romantisk og smukt. Det var nok noget natur når han sagde der skulle være tæt på fuldmånen. Det var jo vidunderligt. "det kan vi godt. Jeg vil meget gerne se det sted." sagde hun virkelig forelsket da det lød virkelig romantisk. "vi kunne lave noget kakao til når vi tager derhen... Det bliver mega hyggeligt." sagde hun virkelig glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 9:39 am

Cäsa smilede bredt til ham, da han kunne se, at hun virkede meget nysgerrig. Det var helt vildt godt at han fik vækket den. "Jeg ved ikke helt om du vil syntes det er lige så fantastisk som jeg syntes, men det er helt specielt for mig." Forklarede han hende venligt, og nussede hendes kind meget forsigtigt.
Cäsa nikkede så af hendes ord, og nussede sin næse mod hendes. "Lige mine ord. Vi skal bare hygge os virkelig meget, og jeg håber virkelig du også kan lide det." Forklarede han hende venligt.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 11:02 am

//Skal vi tage det over til der hvor de ser cäsas sted??//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 11:16 am

//sagtens hvordan starter vi så og hvem starter?//
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 11:40 am

//Altså blain ved jo intet om stedet så jeg ved det ikke helt//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 11:55 am

// jeg starter så xD //

Da det endelig var blevet aften og alle problemer var løst, havde Cäsa inviteret Blain udenfor til sit yndlingssted. Han havde dog denne gang taget sine lange sorte bukser på, og en blå skjorte, som havde samme farve som Blains hår.
Inden de var kommet helt frem til stedet, havde Cäsa givet Blain bind for øjnene, og førte hende meget forsigtigt ind til det sted de skulle være, hvor Blain sikkert nu kunne høre lidt vand, og vinden blæse gennem bladene.
Da han så endelig stoppede, satte han kurven ned på jorden med deres ting, og kiggede sig kort omkring med et smil.
Træerne langs søen blev lyst op af forskelligefarvet dæmpet belysning, som nogle folk havde sat op. Søen havde små blomster med lys i, som flød roligt rundt i søen, og nu stod Blain og ham midt ude på broen, hvor grenene var flettet over den som et tag, hvor der hang lanterner ned fra. Alt var lyst op med en rolig glød, og det hele var bare virkelig afslappet.
Forsigtigt tog Cäsa så hendes bind væk bagfra, så det første hun ville se var det smukke landskab.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 12:11 pm

Blain var bestemt ikke meget for at få bind for øjnene og derefter blive ført afsted af andre. Normalt ville hun have brugt sin forbedrede hørelse og lugtesans til at give sig selv etoverblik imens de gik men når det var cäsa der førte hende så havde hun masser af tillid og lod ham bare føre hende hvor han nu end ville hen.
Hun smilede så kæmpestort da bindet kom af og hun kunne se det hele! Det var så smukt og vidunderligt. Det gav bare så meget romantisk til luften og hun stillede sig storsmilende op af broens side og kiggede ud over det hele. "det er helt vildt smukt!!" sagde hun virkelig forelsket i dette pragtfulde sted.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 12:21 pm

Cäsa smilede bredt over Blains reaktion over stedet. *yes man!* skreg hans tanker næsten med en sejersdans. Hun kunne lide dette sted! Helt seriøst det var jo bare fantastisk! Roligt foldede Cäsa et tæppe ud på broen, og satte alle tingene klar, inden han atter gik hen til Blain, og lagde armene om hende bagfra, hvor han så betragtede det smukkeste. "Min far friede til min mor lige her den gang de stadig var i live. Jeg forstår udemærket godt hvorfor far valgte dette sted til mor... Det er helt perfekt til alt det romantiske" sagde han glad, og kiggede roligt videre på Blain. Hun var jo trods alt stadig det smukkeste her, så hun kunne jo lige så godt få den opmærksomhed som hun fortjente.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 10:42 pm

Blain smilede stort over ham da han lagde armene om hende. "det er også et virkelig smukt og romantisk sted. Det er det perfekte sted til en date eller til at fri." sagde hun helt drømmende og følte bare at dette umuligt kunne blive mere perfekt end nu. hun vendte sig dog om og strøg blidt en hånd igennem hans hår med et forelsket smil. Denne her fyr havde i den grad givet hende lykke og romantik tilbage i hendes. Gid denne aften aldrig ville få en ende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 11:07 pm

Cäsa nikkede smilende over hendes ord, og nussede hendes mave meget forsigtigt, hvor han nussede hende blidt længere ind til sig. Hun var den helt rigtige at vise dette sted. Ingen andre end hende skulle opdage dette sted. Han var også fast besluttet på, at den dag han skulle fri til en, så var det lige her det skulle være.
Cäsa smilede så varmt til hende, og kyssede hende så længe på munden. "Jeg håbede du ville kunne lide dette sted." Forklarede han hende glad, og trak dem så roligt over til tæppet, hvor han hjalp hende ned og sidde, og satte sig selv bagefter. Dette skulle bare være en perfekt aften med Blain. Intet ville ødelægge dette her. "Jeg tænkte at vi kunne komme her hver aften efter fuldmåne." Tilbød han hende venligt, og flettede blidt sin hånd ind i hendes.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyFre Dec 28, 2012 11:30 pm

Blain smilede til ham og satte sig ned på tæppet hvor hun så ventede på at han satte sig hos hende da der var ret så køligt her. Det var trods alt vinter så det sagde vel sig selv. Hun flettede bare fingrene ind i hans men efter kort tid slap hun hans hånd og rykkede ind til hans bryst. "jeg vil meget gerne komme her med dig efter hver fuldmåne.." sagde hun helt forelsket og puttede sig ind mod hans varme krop. Hun var efterhånden blevet dybt forelsket i ham og hun bad virkelig til at han også var forelsket i hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyLør Dec 29, 2012 1:48 am

Cäsa satte roligt nogle stearinlys til, så der kunne komme en smule mere lys, og hvis deres hænder blev kolde kunne de varme dem ved den lille ild. Dette skulle nok blive virkelig hyggeligt, og helt igennem fantastisk.
Roligt lagde Cäsa armene om Blain, da hun kravlede ind til hans varme. "Det vil jeg så se meget frem til." Sagde han utrolig glad, og kyssede hende så blidt i håret, inden han tog sin jakke af, og lagde den over hende, inden han tog en ny på.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyLør Dec 29, 2012 12:17 pm

Blain smilede til ham og lagde hans jakke over deres ben så de ikke blev kolde da hun havde det varmt nok om armene og hovedet da hun havde taget nogle fine pelsørervarmere på. Hun smilede til cäsa og gav ham et lettere koldt kys på kinden da kulden ramte hendes ansigt hårdt. Hun lagde sig så helt ind hos ham og smilede med lukkede øjne da det bare var så fredfyldt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyLør Dec 29, 2012 10:47 pm

Cäsa smilede bredt over hende, og kyssede hendes pande så blidt, inden han lagde sig ned på albuerne, hvor han kiggede varmt på hende. Han havde det så hyggeligt med hende, og nu havde de jo også en fast aftale efter fuldmåne, så det var jo perfekt!
Cäsa sad nu og tænkte, om det ikke var smart at følge efter hende når det var fuldmåne, da hun jo var så ked af det bagefter, og hun heller intet tøj havde, så det kunne være smart hvis han havde noget med til hende.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyLør Dec 29, 2012 11:09 pm

Blain fulgte med ham da han lagde sig på albuerne. Hun lagde blidt ind til ham og nussede blidt hans hals. Hendes fingre gled forsigtigt rundt på hans hals i snørklede mønstre. Hun så så smilende på ham før hun lagde sig tilbage hos ham. Han var noget for sig. En hun aldrig ville glemme eller give slip på selv hvis der skulle komme en der var bedre. Hun ville ikke forlade eller skade ham på nogen som helst måde da hun havde en spirende kærlighed i sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyLør Dec 29, 2012 11:19 pm

Cäsa smilede stort over, at hun lå sådan og nussede hans hals på den måde. Derfor fik hun også nusset sin ryg blidt, imens han smilede ned til hende. Dette var virkelig rart, også selvom der var denne tavshed imellem dem, så var den ikke akavet, eller ubehagelig.
Cäsa begyndte så forsigtigt at lege med hendes hår, og kyssede hendes kind blidt. "Vil du have noget varmt at drikke?" Spurgte han venligt om, og nussede hende blidt ind til sig.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptyLør Dec 29, 2012 11:55 pm

Blain smilede til ham og nikkede svagt. "det vil jeg meget gerne." svarede hun blidt og satte sig op så cäsa også kunne sætte sig op. Det gik bestemt ikke at han hældt noget varmt ud sig selv bare fordi hun ikke ville rykke sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptySøn Dec 30, 2012 12:07 am

Cäsa smilede varmt til hende, hvorefter han så satte sig op, og gik ned i kurven. Derefter hev han to termokrus op, og hev lågene af dem, så man tydeligt kunne se dampen. Forsigtigt rakte han så den ene til Blain. "Vær forsigtig den er varm" advarede han hende om med et varmt smil, og pustede så blidt til sin egen.
Bagefter lagde han så armen om Blain, og kyssede hendes hals blidt med sine varme læber.
Blain

Blain

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptySøn Dec 30, 2012 12:35 am

Blain tog smilende imod det varme krus og pustede let til det så dampen fløj op om ørene på hende. Hun lod sine hænder varme sig på kruset og lænede sig så helt ind til ham igen imens hun sad og drak stille af den varme kakao. Hun kyssede ham så blidt på munden og lagde sig tilbage. "dette er så romantisk.." sagde hun helt flyvsk og drømmende. Hun havde ikke engang lagt mærke til hvad hun egentlig havde sagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 EmptySøn Dec 30, 2012 3:47 am

Cäsa smilede varmt over Blain, og kyssede hende med glæde igen, hvor han så bagefter nussede sin næse mod hendes. Det var virkelig hyggeligt at være sammen med hende, og kunne umuligt lade vær med at hygge sig meget med hende.
"Ja det er rigtig romantisk" sagde han glad, og nussede hende blidt ind til sig med et smil på læben.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Nej!!!! - åbent emne   Nej!!!! - åbent emne - Page 6 Empty

Nej!!!! - åbent emne
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Hm... Mad? Åbent emne
» Lev dog livet! ~ Åbent Emne