Antal indlæg : 593 Join date : 05/02/12 Age : 29 Race : Furry (Kat)
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Ons Sep 05, 2012 6:10 am
"Du har nok ret. Vi kan ikke nå at gøre det ordentligt." svared han med et skævt smil og lod gabriel kysse sin hofte. "Det må du da godt men skal det være med eller uden ører og hale." spurgte han og vrikkede med ørerne mens halen snoede sig i luften. Han spiste roligt videre af gabriel og syntes faktisk at de jordbær smagte meget meget bedre når de blev spist af gabriels dejlige krop.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Ons Sep 05, 2012 6:33 am
Gabriel nikkede til ham, da Nathan endelig forstod hvorfor de ikke kunne klare det helt igennem lige nu. Det ville også være katastrofalt hvis de skulle ind og vække Diann helt svedige, uglet hår, og tøj, som ikke sad normalt. Han smilede så stort over det ja han fik af Nathann "med hale og øre." sagde han bestemt, og kyssede ham blidt på hoften igen, da han bare ikke kunne lade vær med at smile over det. Gabriel smilede varmt ned til Nathan, og nussede hans hår blidt imens han spiste fra hans krop.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Ons Sep 05, 2012 6:47 am
Nathan smilede og vidste godt at han ville sige det men han kunne jo lige så godt spørge alligevel. Bare for lige at være sikker. "Du siger bare til også smider jeg tøjet." grinede han blidt. Han sluttede af med at spise det sidste bær han havde lagt på gabriels dejlige krop og satte sig på hans mave.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Ons Sep 05, 2012 6:54 am
Gabriel smilede bredt over Nathan. "bare rolig, det er kun mig, som kommer til at se det billed, og ingen andre, med mindre det bliver solgt når jeg er væk." sagde han venligt, og hev ham så ned til sig, hvor han begyndte at nusse hans øre blidt imens han sad der og betragtede ham. Da Nathan så var færdig med det nussede han blidt hans hofter, og tog så et jordbær i mellem sine læber, og man kunne tydeligt se, at han gerne ville have sådan et kys igen.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Ons Sep 05, 2012 5:31 pm
Nathan grinede blidt og vidste nu at Gabriel ville passe godt på billedet lige meget. Det gjorde ikke nathan så meget at andre så det så længe det ikke også viste hans nedre religion frem så måtte alle udover Gabriel vel godt se det. "okay men husk at du bare skal sige til også gør vi det." svarede han ham blidt. Han smilede over at se at Gabriel tog et bær i munden igen. "med eller uden tunge?" spurgte han drillende da der var flere måder at give sådan et kys på.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Ons Sep 05, 2012 5:45 pm
Gabriel smilede varmt til ham med et smil. Han nød bare at kunne få tilladelse til at tegne Nathan. Han fik altid så meget kreativitet når han så Nathan, så det var jo helt vildt, at han fik lov til det. "og du siger bare når vi skal have taget de fotos, så du kan få nogle billeder ikk?" sagde han varmt til ham med et smil på læben. Gabriel smilede så stadig med jordbæret i munden. "surprise me" sagde han med lidt besvær, og nussede Athan blidt videre på hoften.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Tors Sep 06, 2012 6:38 am
Nathan nikkede med et kæmpe smil og fjerned sit pandehår fra øjnene da det var ved at blive for langt igen. Han måtte til at få det klippet endnu en gang. "Det skal jeg skam nok gøre men det må vente til et andet tidspunkt for lige nu der vil jeg helst bare hygge med dig." sagde han glad og satte sig bedre til rette på hans skød. Han grinede let og så på ham med et frækt blik og et sexet smil før han lod sin tunge glide omkring de lille jordbør så han kunne snuppe det hele. Han grinede så blidt efter at have taget sine læber til sig og sad bare og tyggede med et smil.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Tors Sep 06, 2012 11:06 pm
Gabriel smilede en smule over Nathan, og nikkede så af hans ord. Det var klart, at det ikke skulle blive lige nu, men at det blev på et senere tidspunkt. Han ville også meget heller side og putte sådan med Nathan, som de gjorde nu. Mand de burde gøre det noget oftere! Hvordan kunne det være, at det altid var vidunderligt at være sammen med Nathan uanset hvordan dagen eller ugen havde været. Så var dette bare virkelig vidunderligt. Gabriel kiggede lettere fornærmet på Nathan, dahlan bare satte sig sådan til at tage hele jordbæret. "hva er du en lille drillepind?" spurgte han, og fik vendt dem om, så Nathan lå ned. Derefter begyndte han blidt at slikke hans hals blidt.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Sep 07, 2012 1:01 am
Nathan nikkede til ham med et lille grin mens han tyggede færdigt. Hans hale snoede sig rundt i drillende tag og ørerne var let lagt tilbage for at vise at han havde det sjovt og var afslappet. "Ja jeg er og hvad vil du gøre ved det?" spurgte han og grinede så over at blive vendt om af gabriel. Han fniste og begyndte så at spinde højere over aat blive slikket på halsen. "Hvis du bliver ved sådan så bliver jeg altså tændt." fniste han videre og ville gerne have mere selvom han ikke kunne få det nu.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Sep 07, 2012 7:59 am
Gabriel kunne ikke lade vær med at smile forelsket op til Nathan, og tog så selv et jordbær, da Nathan havde stjålet det jordbær de skulle have delt, men okay så... Så måtte han selv spise sit eget UDEN Nathan! "åh jeg kunne gøre en del ting ved dig." sagde han med et grin på læben, og kyssede ham så blidt på munden. Han nød virkelig meget at høre hans spunden, og fyrede sig stort over hans ord. "så må du blive tændt." sagde han mere lysten efter Nathan, og slikkede ham så videre, og ned på brystkassen.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Sep 07, 2012 8:07 am
Nathan grinede over at Gabriel så bare tog sit eget og ikke ville have ham med til et nyt kys. "hvorfor vil du nu ikke dele? Bange for at jeg stjæler det igen?" spurgte han fnisende. "hvad kunne du så finde på?" spurgte han og smilede sexet mens han blidt lod tungen glide over sine læber. Gabriel skulle vide at nathan var sexet hele tiden. Nok mest fordi det lå i hans natur hele tiden at skulle have opmærksomhed. Nathans åndedrag blev tungere efterhånden og han mærkede hvordan han langsomt blev større længere nede da han ikke længere kunne holde liderligheden tilbage.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Sep 07, 2012 8:19 am
Gabriel fik sit jordbær lidt galt i halsen, og måtte hoste det lidt op, inden han sank det ordenligt igen med et bredt smil på læben. "du er jo en lille sexed tyv! Så glem det du, jeg skal have underskrift på, at du ikke stjæler..." drillede han med et grin, med lagde så alligevel et jordbær ind imellem læberne, og viste, at han faktisk gerne ville det igen. Gabriel smilede til ham med et smil, og kunne ikke lade vær med at fryde sig over synet med Nathan. Han elskede at give ham hele sin opmærksomhed, bare vise hvor meget han elskede ham, og hvor meget han ville gøre for ham. "uuuhh det er jo ikke godt at vide." sagde han drilsk, og lagde så sit underliv oven på Nathans, inden han kyssede ham på munden. Gabriel smilede lidt over, at Nathan så småt begyndte at få et problem. "hva skat? Bliver du tændt?" spurgte han, og slikkede ham lidt længere ned af maven, og såigen, hvor han begyndte at nusse ham på bæltestedet.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Søn Sep 09, 2012 2:17 am
Nathan smilede over ham og så så lidt bekymret på ham da han hostede. "er du okay?" spurgte han og håbede ikke at der skete noget ubehageligt for ham. Han sukkede så lettet da Gabriel holdt op medat hoste. Han rystede så let på hovedet af ham med et smil over læberne. Han grinede blidt og bed jordbæret over i to så han ikke stjal det som sidst. Han begyndte let at stønne over at mærke alt det Gabriel gjorde ved ham. Det var virkelig dejligt alt sammen. "ah... Ja..." stønnede han og ville have meget meget mere.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Søn Sep 09, 2012 2:38 am
Gabriel smilede bredt til ham med et grin, og nikkede så til ham. "ja jeg har det fint. Jeg slugte bare jordbæret for hurtigt." sagde han venligt, og kyssede Nthan blidt på munden. Han elskede bare at blive sådan her med Nathan. Han var virkelig tilfreds med, at Nathan ikke tog jordbæret helt væk fra ham igen, og så lagde han sin hånd bag Nathans nakke, hvor han hev ham ned i et lidt længere kys. Han elskede bare at kysse ham så længe. Gabriel grinede så blidt over ham, og pressede ham så lidt længere ind til ham, og kyssede hans hals blidt.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Søn Sep 09, 2012 7:56 am
Nathan smilede lettet til ham over at han ikke var ved at blive kvalt eller noget i den retning. "det var godt..." sagde han stadig lettet og kyssede ham blidt igen. Han fulgte bare Gabriel med ud i det virkeligt lange kys og nød at mærke hans arme omkring sig. Han lagde også selv sine arme bedre om hans nakke og kyssede ham godt igen. Han stønnede i kysset han fik og følte sig virkelig pint. Han ville have mere. Meget meget mere fra ham. Han ville have ham op i sig men diann lå jo oppe på værelset og sov mens klokken var angst over 1. Var det ikke forkert at sex mens hun var i huset?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Søn Sep 09, 2012 9:17 am
Gabriel smilede bredt til ham med et bredt smil på læben og et lille fnis. "tag det roligt søde. Jeg overlever uanset hvad. Jeg forsvinder ikke fra dig på grund af et jordbær." sagde han venligt, og kunne virkelig godt lide, at han bare kunne nyde de vidunderlige kys fra sin elskede skat. Roligt klemte han ham længere ind til sig med et smil, og nød at føle ham mod sig. Gabriel smilede let over kysset, og fik nusset sit underliv mellem Nathans ben, bare for at spørge om han måtte have tilladelse til at gå i ham.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Sep 14, 2012 4:31 am
Nathan grinede over gabriel og kyssede ham igen og igen. han stønnede let da han mærkede gabriel imellem sine ben. Han kunne virkelig ikke mere men de kunne jo ikke gøre det når diann lå oppe på værelset og kunne høre dem. "Vi kan jo ikke gøre det." stønnede han liderligt "diann er jo deroppe."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Sep 14, 2012 7:10 am
Gabriel smilede bredt over Nathan vidunderlige, ubeskriveligt behageligt, og dejlige latter, som hans vidunderlige Nathan kom med. Og så de vidunderlige kys bagefter! Han kunne umugeigt beskrive hvordan det var, da han følte han var kommet op i himmelen med en lækker engel/kat hos sig. Gabriel smilede bredt til ham, og nussede sig blidt videre. 2hun vågner på ingen måder overhoved, og hun har slet ikke prøvet det, mor og far har gjort det en masse gange uden hun opdagede det." hviskede han lokkende i hans øre.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Sep 14, 2012 7:20 am
Nathan bed sig let i underlæben for at forsøge at holde fokus selom han var næsten helt væk i den liderlighed gabriel havde givet ham. Hvorfor skulle gabriel også være pisse lækker at han kunne tænde nathan stort set kun ved at tage tøjet af normalt. "men.." han stoppede da han ved at stønne igen da gabriel lige ramte rigtigt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Sep 14, 2012 7:39 am
Gabriel smielde bredt til ham, og gjorde det så lige en gang til hvorefter han kyssede ham på munden, så han ikke bed sig i læben mere. '"Er du sikker på, at jeg skal stoppe dette her? Eller vil du fortsætte?" spurgte han, og sørgede for at gnide sig meget op af ham imens.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Sep 14, 2012 7:53 am
Nathan slap sin læbe da han blev kysset og kyssede kort igen da endnu et støn kom i vejen. "jeg..." han stønnede igen. "ved det ikke." ztønnede han og ville egent helst have mere..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Sep 14, 2012 7:58 am
Gabriel kyssede Nathan så længe på munden, og smilede bredt til ham, hvorefter nussede sin næse mod hans hals. "Skat hvis du ikke har lyst til det, så er det okay med miig, vi behøver heller ikke have sex hver gang... og især ikke nær du er i tvivl." sagde han venligt til med et forelsket smil og blik.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Lør Sep 15, 2012 7:16 am
"Jamen jeg vil jo gerne!!! Det er bare at jeg helst ikke vil vække diann eller naboerne fordi jeg stønner for højt." sagde han bestemt og stønnede let videre da gabriel jo stadig var imellem benene på ham. Ikke nemt at skulle være bestemt når sådan en pirrende følelse var der.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Lør Sep 15, 2012 7:22 am
Gabriel smilede bredt til ham med et lille grin. "Ja du stønner højt, men ingen udenfor kan høre dig, og Diann vågner på ingen måder. Tro mig skat, du kunne stille et rock orkester ved hende, og hun ville ikke vågne, det er kun en bestemt sætning som vækker hende." Sagde han venligt.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Lør Sep 15, 2012 7:32 am
"Jov naboerne hørte mig sidste gang vi havde sex! De spurgte mig da jeg var på vej over til dig idag om jeg skulle ind og have en hård omgang lige som sidst." svarede han og nikkede over det med diann. Han bed sig igen i læben og stødte sig imod gabriel helt ubevidst da han gerne ville have meget mere.