The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx I_vote_lcapMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx I_voting_barMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx I_vote_rcap 
Zero
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx I_vote_lcapMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx I_voting_barMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Empty
IndlægEmne: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptySøn Aug 12, 2012 10:51 pm

S: hjemme hos Gabriel
T: næsten 12
O: hans lillesøster Diann
V: solrigt.

"lille Peter edderkop kravlede op af muren, så kom regnen og skyllede Peter ned. Så kom solen og tørrede Peters krop, lille Peter edderkop kravlede atter op." sang Gabriel roligt, imens han lavede den lille edderkoppe dans imens. Det var hans uge til at passe Diann, og hun skulle hjem om nogle dage. Han havde desværre ikke set sin kæreste imens, og havde virkelig travlt med at se til hende, da hun kun var fem år gammel.
Diann klappede storsmilende i sine hænder og grinede blidt over det. "igen Storebror!" sagde hun med sin lille fine søde stemme. Gabriel smilede blidt til hende, og kyssede hendes lyse pande blidt. Diann begyndte at fnise lidt over ham, og satte sig så i sin uskyldige søde stilling hun altidsad når hun lyttede. Til sin storebror synge. Hendes store hvide hår var sat op i lange tykke rottehaler, de store blå øjne stirrede spændt på sin storebror, hendes hud var lige så lys som Gabriels, og hun havde en sød hvid kjole på, og vrikkede med sine små tær. Roligt begyndte Gabriel så at synge igen med et blidt smil til Diann.

Sidst rettet af Gabriel Søn Sep 16, 2012 5:28 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nathan

Nathan

Antal indlæg : 593
Race : Furry (Kat)

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptySøn Aug 12, 2012 11:40 pm

Nathan havde tænkt sig at overraske Gabriel med at komme forbi idag. Han havde været over og købe jordbær og is samt chokolade sovs. Han havde tænkt så at de skulle have bodydessert. Det tag kun fordi de ikke .bude været så meget sammen at han tænkte det kunne være sjovt at prøve. Han håbede bare virkelig at han var hjemme og havde tid. Han ringede på døren og rettede på sin vest og kiggede ned på de korte shorts for at tjekke for om de var åbne. Det var de ikke. Han ventede spændt så at der blev åbnet op for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyMan Aug 13, 2012 12:16 am

Gabriel sang roligt videre indtil hans dørklokke ringede. Mystisk hvem kunne det dog være? "Diann bliv lige her jeg åbner døren." sagde han venligt, og kyssede lige sin lillesøsters pande igen inden han rejste sig op.
Roligt åbnede han døren op og spærrede øjnene op. "Nathan!" sagde han glad, men sørge for at han fyldte hele døren. "hvad laver du her skat? Hvordan har du det?" spurgte han venligt med et varmt smil på læben.
Bag hans ben kunne man se en lille hvid hånd holde fast i hans bukseben. Gabriel åbnede døren så lidt mere op, og to store blå øjne kom til syne. "Nathan dette er min lillesøster Diann. Diann dette er min kæreste Nathan." sagde han lidt nervøs for Dianns reaktion på Nathan. Den lille pige, som ikke engang gik Gabriel til hofterne stirrede op på Nathan.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyMan Aug 13, 2012 3:52 am

Nathan smilede stort og faldt lige ind i armene på Gabriel. Han kyssede ham glad på munden og lagde armene tæt om hans hals imens. "jeg har bare savnet dig helt vildt meget." sagde han glad med lukkede øjne og kyssede ham en anelse mere heftigt end før.
Han kiggede så ned da han mærkede noget ved sit ben. "nej hvor er hun sød!" sagde han helt vildt glad og satte sig ned på hug foran hende. Hej med dig." sagde han glad og nussede hende på kinden. Han havde bare lyst til at tage hende op i sine arme og skrammer hende. Hun var så kær.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyMan Aug 13, 2012 4:27 am

Gabriel tog Nathan blidt ind i sine arme, og prøvede på at gøre kyssene så uskyldige og forsigtige som muligt. Det nyttede jo ikke noget, at hans lillesøster blev skræmt fra hvid og sans på grund af dem. "jeg har også savnet dig skat. Hvor ser du godt ud i dag." sagde han venligt til ham, og betragtede sin skat lidt, men var dog nødt til at kysse ham glad igen, hvad han ikke havde noget imod, han elskede det jo meget, men han kom hele tiden til at tænke på sin lillesøster.
Gabriel gemte hoved i hænderne, da han hørte sin skat være sådan over for sin lillesøster. "ja det var dette her jeg ikke havde håbet på. Kunne du have kommet om tre dage så var hun hjemme igen." sagde han og kiggede så smilende ned på dem.
Dianngemte sig bag sin storebrors ben, så man kun kunne se hendes øjne, og den lille hånd, som knugede storebrors bukser ind i sin lille hånd. "ja Diann er fem år gammel og totalt nuttet." sagde han venligt, og nussede hendes hår blidt. "Hej" sagde hun med sin lyse lille lespede stemme, og gemte sig endnu mere ind til sin storebror, hvorefter hun grinede lidt Voer at blive nusset på kinden. "søs han er god nok, han er ligesom mor og far med mig." forklarede han roligt. Diann vinkede så på børnemåden. "Nathan?" sagde hun og strakte armene ud til ham for at sige hun ville op i hans arme. " kom inden for Nathan Diann vil vidst gerne lege med dig." sagde han og åbnede døren helt op for ham.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyMan Aug 13, 2012 8:39 am

Nathan kunne ikke forstå hvorfor de ikke kunne kysse mere intenst. Det var som om Gabriel holdt ham en smule tilbage. Han forstod det så senere. "mange tak. Jeg vidste at du ville kunne lide det." sagde han glad og kyssede ham igen selvom det var besværligt.
Han smilede op til Gabriel. "hvorfor dog ikke? Jeg synes hun er mega kær." grinede han stor smilende og rettede blikket tilbage mod diann. Han vinkede tilbage til hende og tog hende op i sine arme da diann ville op. Han gik så ind med hende i stuen men stoppede på halvdelen og så tilbage på Gabriel. "kan du ikke lige komme tingene i posen på plads så det ikke bliver dårligt?" spurgte han glad og tog så diann med ind på sofaen. "hvad har du så lyst til at vi skal lave?" spurgte han hende og nussede hende i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyMan Aug 13, 2012 9:56 pm

Gabriel havde nu mest håbet at Nathan var kommet om tre dage i stedet for, da han syntes det ville blive lidt pinligt med sin lillesøster. Legetøj, børnebøger og masse andre ting lå rundt omkring. I Gabriels seng lå en lille bamse, og man kunne se de lå i sengen sammen, selvom der nu stod en lille seng inde i soveværelset. Diann ville sikkert også have ham til at synge foran Nathan, så dette var ikke lige så heldigt.
Gabriel smilede varmt til til sin skat, og kunne se hans lillesøster bare stirrede på ham for at finde ud af om han var okay. "jov efor dette kommer til at blive virkelig pinligt, og du vil se et rodet hus." sagde han venligt, og grinede lidt over Diann. Hun tog bare ikke blikket væk fra Nathan. "forresten elsker hun katte, og kan ikke få nok af dem, så du skal måske lige passe lidt på din hale og dine øre." advarede han ham roligt om.
Gabriel grinede stort over Nathan. Især efter hans spørgsmål. "jov min skat." sagde han venligt til sin kæreste. De opførte sig jo som et ægtepar med deres lille barn. Det var egentligt ret sødt. "jeg lovede forresten lige at tage nogle billeder imens hun var her, så var klar på et kamera." forklarede han ham venligt imens han puttede tingene ind i køleskabet efter det var blevet lukket.
Diann havde lagt sit hoved på Nathans skulder, holdte fat i hans bluse med den ene hånd og den anden var ved hendes mund. Diann puttede sig altid ind til folk når hun blev båret.
Gabriel kom så ind med en lille flaske mælk til Diann, som hun holdte med begge hænder, og fik så mælkeskæg, da hun rakte Gabriel glasset igen, som blev sat på bordet. "vi var igang med at dynge lille Peter edderkop ikke?" sagde Gabriel blidt, og tørrede mælken af hendes ansigt med sit ærme. Han havde aldrig haft et problem med hende mærkeligt nok.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 1:39 am

Nathan forstod slet ikke hvorfor han ikke måtte møde Gabriels lillesøster. Det var jo ikke et svar nok at det var pinligt at han mødte noget af Gabriels familie. Gabriel havde jo mødt hele nathans første dag de mødtes så hvad var så slemt ved at nathan så Gabriels? "rolig nu skat du så jo mit værelse hvor der lå synger af tøj og andet på gulvet så lidt hist og her er altså ikke særlig slemt." forklarede han ham for at berolige ham. Hans værelse var ofte som en slagmark hvor gulvet knapt nok kunne ses for tøj og andet. Gabriel var kommet en af de dage hvor han lige havde ryddet lidt op så man da kunne se gulvet. Nathan nikkede blidt til Gabriel. "det skal jeg nok huske." sagde han selvom han godt vidste hvordan børn var ved ører og haler på dyr.
Nathan var godt tilfreds med at de var sammen på denne her måde hvor alt bare føltes rart og naturligt. "du tager bare så mange du vil. Men jeg ved ikke hvad dine forældre vil sige til mit outfit. Små shorts og lille vest." grinede han.
Han kunne umuligt undgå at synes diann var sød da hun sad og drak og følte en lille smule at han selv var blevet far. Eller mor. Han følte dig faktisk mest som en mor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 2:49 am

Gabriels famile havde det meget med ære, og man skulle have det reste hus tøj og måde at være på. Det var bare typisk hans familie at være sådan, så når Diann var hjemme hos Gabriel, så blev der løsnet for tøjlerne, da Gabriel syntes Diann skulle have lov til at more sig en del.
"vi var i skoven i går." sagde hun glad til Nathan med meget røde kinder, men hun skulle lige vænne sig til ham, så hun begyndte bare at fortælle hvad de havde lavet sammen, for storebror var sej i hendes øjne.
Gabriel smilede varmt til Nathan, og nikkede blidt. Han skulle jo lige advare om hans lillesøsters kærlighed til dyr. Den var virkelig stor, og hun kunne stirre på dem i flere timer, hvor Gabriel ville kede sig ihjel og ville videre. Dog havde han så sat sig til at tegne sin lillesøster med dyr, og de var så også kommet op og hænge. Det bedste og største hang i stuen, hvor Diann sad på hug, med hænderne om benene og stirrede med store blå øjne på en Sommerfugle på en blomst.
Gabriel grinede blidt over ham. "det ved jeg heller ikke, men det må de leve med, jeg kan lide dig som du er, og intet skal ændres." sagde han blidt med et varmt smil. "Nathan skal med til fest ikk?" spurgte Diann så, og nu ville Nathan nok opdage hvorfor Gabriel havde været så genert og ikke lige havde haft så meget mod til sig. Diann kiggede spændt på Nathan. "familiekomsammen! Gabriel fik af vide at invitere dig!" sagde hun med sin lyse lespende stemme og strålede op med armene op i luften.
Gabriel fik så hurtigt taget et billed via at klikke på en snor, og smilede så genert til Nathan. "familien vil møde dig..." mumlede han genert, og kiggede så lidt ned på sit ærme, som var fyldt med massere af mælk på grund af Dianns tørst.
"storebror ville tage mig med i Tivoli i morgen." sagde Diann spændt, og man kunne se hendes øjne lyste op. Gabriel smilede så til hende, og fik taget endnu et billed. Der var bare ingen blits pådrog Dianns skyld.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 4:37 am

Nathan lyttede godt til hvad diann havde at fortælle da børn altid skulle have masser af opmærksomhed. Han grinede let over at Gabriel bare tog det med hans tøj smag for okay. Selvom det ville være godt at fremstå lækker og sexet foran ham. Det var nemlig det han prøvede på at være. "det er godt. For jeg tror du kommer til at få en lille snart med dem om min meget lette påklædning." grinede han med et smil.
Nathan rettede så blidt blikket mod diann. "fest? Hvilken fest?" spurgte han da det for ham lød som et teselskab. Han kiggede så over på Gabriel. "så må jeg hellere få fat på noget hvidt tøj." sagde han med et smil da Gabriel havde bekræftet at det var en familiekomsammen. "jeg til da også møde dem." svarede han glad og tog diann op på skødet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 7:10 am

Diann krammede sig ind til Nathan, da hun allerede virkelig godt kunne lide Nathan. Han var sjov og mærkelig." "honey? Shut up yor're hot in that clothes. You turning me on. If she wasn't her..." sagde han, så Diann ikke ville kunne forstå det, men så Nathan havde på. Gabriel syntes jo han var over lækker i det tøj, og ville ønske han bare kunne være alene med Nathan nu... Men de havde selvfølgelig Diann hos sig nu, så det ville aldrig komme til at ske. De kunne først om tre dage om aften, efter 17. Tænk han skulle vente så lang tid på at være 'kæreste' med sin skat, og ikke lege forældre. "ja det gør jeg nok... Men de er nu glade for du ikke er vampyr eller dæmon." sagde han glad til Nathan, og kyssede ham så blidt på kinden.
Diann fnes lidt. "hvert år holder familie fest, fordi vi er i mange lande." forklarede Diann selvom hun selv var lidt forvirret. "så møder vi moster igen, så kommer hun hele vejen fra øst Rusland, og onkel fra Australien." forklarede Gabriel hende glad med et smil, og hendes hoved blev nusset blidt.
Diann kiggede uforstående på Nathan, da han snakkede om Hvidt, men Gabriel grinede stort. "nej det behøver du altså ikke skat. Du skal bare være klar på, at der mange fine normer, og man skal sidde fint og være ordenlig." sukkede han træt af det, men smilede venligt til dem begge bagefter.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 7:56 am

Nathan smilede og kunne umuligt holde sin spinden tilbage da han hørte det. "so then you would take me hard...?" spurgte han stadig mens han spandt. Han kunne jo sagtens snakke dirty når diann alligevel ikke kunne forstå engelsk endnu. Nathan var jo trods alt lidt af en ekspert med engelsk da han jo var englænder.
Han nussede blidt diann i håret og begyndte at flette hendes ene rottehale i en sildebensfletning. "nå så der kommer familie fra hele verdenen? Ej hvor hyggeligt." sagde han virkelig glad til diann da hun virkede til gerne at ville have ham med til den fest. "nå hvis det er sådan så tager jeg vel bare det jeg plejer på... Eller måske ikke lige helt da de nok vil misforstå det..." grinede han og blev færdig med den ene sletning og begyndte så på den anden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 8:32 pm

Gabriel slikkede sig om læberne, da Diann ikke så det. Bare for at have sit forhold med Nathan kørende. "yes of course... Really hard..." sagde han virkelig sglad, og blinkede så til Nathan. "hvad snakker i om?" spurgte Diann så forvirret og kiggede på sin storebror. "vi snakker bare om hvor fin din kjole er." sagde Gabriel venligt til hende, da det faktisk var tøj de var startet med, men ellers gået hen til sex... Noget Diann var for lille til at vide noget om endnu. Gabreil vidste også han ikke ville give hende flov til at have en kæreste til hun var mindst 20 år.
Diann smilede så stort op til Nathan. "ved du hvad? Der hjemme har jeg fået min egen seng jeg skal sove i, selvom jeg engang imellem får lov til at sove hos mor og far... Men hos storebror får jeg altid lov til at sove sammen med ham i hans seng." sagde hun glad, og man kunne høre hun godt kunne lide at sove i storebrors arme. "sover du her i nat Nathan? Og med os i tivoli i morgen?" spurgte hun nysgerrigt, og man kunne høre hvor svært hun havde det med at sige hans navn, og hun ikke anede hvad et tivoli var.
Diann nikkede så ivrigt. "de er bare svære at forstå når de snakker." grinede Diann blidt, og kiggede nysgerrigt på hendes hår, da der blev lavet noget med det.
Gabriel begyndte at grine stort. "det der tøj er nu mest mig der for lov til at se. Lange bukser og en T-shirt eller skjorte." forklarede han ham blidt, og nussede så Diann let på armen. Da hun begyndte at synge lille Peter edderkop og lavede fingerdansen til.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 9:22 pm

Nathan smilede tilbage til Gabriel og kunne ikke lade være med at se på med et sexet og en smule dyrisk blik som bare sagde at han virkelig gerne ville have ar de kunne gøre det lige med det samme. Han passede dog på da diann ikke skulle se det og var glad for at Gabriel lige kom med en lille løgn om det de snakkede om.
Nathan smilede til hende oh kyssede hende blidt i håret. "så du kan godt lide at ligge og putte med ham? Ved du hvad det kan jeg også og jeg vil meget gerne sove her i nat." sagde han glad og vidste godt at han nok lige havde sagt noget dumt men det kunne ikke trækkes tilbage nu.
Han gjorde den sidste fletnng færdig og kiggede på om han havde lavet nogle fejl. Niks ingen fejl. "det skal jeg huske. Lange bukser og kortærmet skjorte bliver det så." sagde han med et blidt grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 9:32 pm

Gabriel havde faktisk ikke regnet med, at de stadig kunne have det sexede i forholdet, selvom Diann var der. Han var meget imponeret over det, og ville bare ønske han kunne give Nathan det, så det dyriske blik kom væk igen, men blev ril et udmattet tilfreds smil. Dog skulle de vente til Diann var faldet i søvn, og så være meget stille.
Diann skubbede sin pande mod hans læber, og Gabriel vidste hun elskede at blive kysset i panden. "ja jeg elsker at putte med storebror. Han er dejlig varm, og kan tæve selv den værste dæmon i verden og spøgelserne under ens seng." sagde hun glad, og Nathan var den eneste der kunne se, at Gabreil var ved at dø af grin over det. Diann klappede så glad i hænderne med et stort grin, og Gabriel smilede til Nathan, inden han kyssede ham blidt på kinden. "du er altid velkommen til at komme her hjem." sagde han blidt, da Nathan jo ikke havde spurgt om han måtte sove der, men det var nu okay, han havde også lavet en ekstranøgle til Nathan.
Gabriel blev glad for, at han allerede havde valgt lidt af tøjet.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 9:50 pm

Nathan kunne virkelig godt lide at han og Gabriel bare kunne være sådan med hinanden uden at diann ville opdage re noget som helst. Han stoppede det dyriske blik ved at lade det gå over til at sexet smil bare luge for at drille Gabriel. Gad vide om han kunne tænde ham bare ved at smile og lave blikke? Det ville være ondt at prøve overfor hans lillesøster men det var svært at lade være.
Han havde så virkelig svært ved at holde et grin tilbage da diann sagde at Gabriel kunne tæve hvem som helst. Det kunne han ikke noget der lignede. "kan han det? Jamen så er han jo også min stærke og flotte beskytter." grinede han blidt men mente det kærligt.
Ham nikkede til ham mig vidste nu godt at han altid bare kunne komme over selvom det nu var rart at få at vide at han måtte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 10:37 pm

Gabriel sendte ham et irriteret blik, da han følte han havde mere og mere lyst til ham. Hvis. nathan ikke stoppede så ville Gabriel få et seriøst problem nede i bukserne. Hvor irriterende at Nthan var sådan en sexed over lækkre fyr, som han havde fået som sin kæreste.
Gabriel syntes det var sødt, at hans lillesøster var så sød overfor ham, og forstod godt hans reaktion på Diann reaktion på Gabriel. Nathan var bare så sød overfor hende. Diann nikkede ivrigt til Nathan. "må jeg sove imellem jer i aften?" spurgte hun med hoved let på skrå og smil på læben.
Gabriel smilede varmt til Nathan. "også selv hvis jeg ikke er hjemme." forklarede han roligt, og rakte ham en ny nøgle til Gabriels hus.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTirs Aug 14, 2012 11:43 pm

Nathan smilede så straks normalt til Gabriel. Der var måske en anelse triumf i det smil da Gabriel så ud til at være ved at få stiv på bare af de blikke og smil nathan sendte ham. "sorry honey." sagde han med et smil og gav ham et blidt kys på munden som diann nok ikke ville se som noget underligt.
Han smilede til hende og nussede hendes kind. "selvfølgelig må du det." sagde han da det ville være vildt hyggeligt heltmm han helst bare ville kunne ligge og putte sig ind i Gabriels arme som sidste gang han sov her.
Han smilede så kæmpe stort og var faldet om halsen så Gabriel og kysset løs på ham. Nu kunne han komme lige så tit han ønskede. Tænk så alle de ting han kunne overraske Gabriel med. Han gav ham et kys på munden efter at have fået nøglen i hånden. "tak skat."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyOns Aug 15, 2012 2:43 am

Gabreil lod som om han surmulede over det der var sket lige nu. Han syntes på ingen måder dette var morsomt. Nathan skulle jo bare give ham blikke, og Gabriel ville begynde at tænke på deres vidunderlige sex. Han blev tændt ved et blik! Ikke fair overhoved... "it's okay darling" sagde han så blidt til ham. Man kunne jo ikke være sur på sådan en lækker fyr som ham.
Diann grinede og hoppede lidt på Athans ben. "så skal vi ligge rigtig tæt ikke bror?" spurgte hun venligt, og fik så et blidt jov som smil. "I feel we are parents... Mumlede han til Nathan, og håbede ikke han var den eneste der følte sig sådan.
Gabriel nåede lige at gribe Diann inden hun væltede ned af chokket, og kyssede Nathan glædeligt videre, med den ene arm om hans liv, og den anden om Diann, som nu lå op af sin storebror.
Gabreil nikkede blidt til ham. "så lidt. Og hvis du vil have lidt tøj her over eller sådan noget, så må du gerne det, jeg har allerede købt en tandbørste til dig." sagde han venligt med et varmt smil, og kyssede ham så blidt igen.
"storebror jeg tegner lige." sagde Diann, og satte sig på gulvet med farver, og tegnede. Nathan kunne sikkert opdage nu, at gulvet skulle vaskes af alle de streger Diann havde tegnet på gulvet, da hun var kommet ud over tegningen.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyOns Aug 15, 2012 9:36 am

Nathan gav Gabriel et blidt prik så næsen og smilede glad. "ikke noget med at surmule." drillede han ham blidt. Han smilede større over at diann gerne ville ligge og putte med dem begge hele natten selvom nathan nok på en eller anden måde ville få sig selv til at ligge udelukkende med Gabriel i løbet af natten. Det vidste han efter at have delt seng med to hvor den ene var en han var vild med og den anden selvfølgelig havde lagt sig imellem dem. Det endte med at nathan vågnede i ham han var vild med arme og så blev der godt nok kyssset men den sidste sov. " i feel like that too." sagde han stille og kunne nu godt lide éen følelse.
Nathan var virkelig begejstret og sådan og kunne ikke rigtig styre sin glæde og undskyldte også over at han havde været ved at smide diann på gulvet. Han smilede glad og havde i den grad tænkt sig at flytte halvt ind hos Gabriel nu. "mange tak det vil jeg gøre."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTors Aug 16, 2012 12:19 am

Gabriel nøs stort over det prik på næsen, og det fik så Diann til at grine stort. "storebrors følsomme punkt." grinede hun blidt, og kyssede sin storebrors kind blidt på kinden. Gabriel rødmede så lidt over det, da det var ret så flovt, at sidde sådan og Diann fortalte om det punkt, som fik ham til at nyse hele tiden.
Gabreil kom lidt i tanke om, at Diann kunne lide, at ligge oven på Gabriels mave, så hun kunne ligge oven på ham, imens han holdte sin Nathan ind til sig. Hvor ville det være perfekt, så de kunne ligge og putte sammen imens. De kunne lige far mor og datter! Selvfølgelig skulle Gabriel være faren, da han bare nægtede at være kvinden. "thats good to hear mom." sagde han bare for at understrege hvem der var hvem i denne familie. Han smilede varmt til Nathan, og begyndte blidt at kysse ham.
"det okay." sagde Diann glad, til den undskyldning hun fik, og begyndte at tegne Nathan og Gabriel med hende i tegningen. Et bredt smil blev så sendt fra Gabriel til Nathan, og kyssede ham så længe, imens han havde fat i hans hofte og ryg, så de sad helt ind til hinanden. "det er jeg glad for at høre." sagde han blidt med et varmt smil.
"du øhm... Nathan... Hvornår har du egentlig fødselsdag, og hvor gammel er du?" spurgte Gabriel blidt, og trykkese Nathan lidt ind til sig.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyOns Aug 22, 2012 7:40 am

Nathan fik et lumsk smil over sine læber da han fik den indformation fra diann . "det skal jeg skam nok få brugt til et eller andet." grinede han og lænede sig frem hvor han så gav Gabriel et kort og hurtigt slik på næsen for at drille ham en lille smule med det.
Han smilede og havde ikke noget imod at blive kaldt for mor lige i den her sammenhæng da det jo virkede lidt som om de var i familie med hinanden. Han ville godt have sagt noget tilbage til Gabriel hvor ordet daddy indgik men han kunne ikke finde på noget som helst at sige.
Han kyssede godt igen med Gabriel selvom det var en smule mærkeligt at gøre det overfor hans lillesøster.
"Hugh?" spurgte han da det kom lidt randog. "jeg er 16. Hvorfor spørg du?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyLør Aug 25, 2012 11:45 pm

Gabriel så lidt tøsefornermet ud over, at Diann havde fortalt Nathan det med hans følsomme næsetip. Det var på ingen måder sjovt overhoved! Især ikke når han fik det blik fra Nathan... Men Diann kunne jo ikke vide det, så det var jo ikke noget at blive sur på hende over. Gabriel troede dog,mat han ville få et kys fra sin skat, men nøs så stort over, at hans næse var blevet slikket.
Ganriel var glad for, at hans skat havde taget så godt imod hans lillesøster. Han havde ikke troet, at Nathan var til børn, så han var virkelig tilfreds med det.
Han rød,ede så lidt over hans spørgsmål til Nathan.
Han fik dog et meget versaler blik på, og havde let røde kinder... "er du 16?" spurgte han forskrækket. "jeg ville gerne give dig en overraskelse på din fødselsdag." forklarede han så.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyTors Aug 30, 2012 11:22 pm

Nathan smilede til ham over den reaktion der var kommet fra Gabriel. Han var bare helt vildt sød når han nøs sådan selvom han hellere ville have at han bare var kilden på næsen ligesom ham selv. Det var sjovere end at få ham til at nyse.
"Ja jeg er 16. Er der noget i vejen med det? hvor gammel er du da?" spurgte han roligt og let uforstående. HVor gammel var gabriel egentlig. "Men jeg har fødselsdag den 17. august." forklarede han ham da han nok stadig ville vide hvornår han havde fødselsdag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx EmptyFre Aug 31, 2012 6:10 am

Gabriel skød underlæben surt frem til Nathan, da det bare lignede, at han morede sig stort over det der var sket når man rørte hans næse... Lort og lagkage! Derfor kunne han ikke dy sig, og begyndte selv at røre ved Nathans næse. Han måtte bare prøve.
Gabriel rystede så på hoved, så håret fløj omkring, og sad helt uglet bagefter. "nej der er intet galt med du er 16.... Jeg troede bare du var ældre." forklarede han og kløede sig lidt i nakken. Han kiggede så ned på sofaen ved hans egen alder. "plus din alder med fire, så har du min...." forklarede han, og troede at Naan nu ville gå fordi deres aldersforskel var på fire år.

Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg er syg! - Nathan
» Pisse fornem... - Nathan
» Jule aften med Diann - Nathan
» Floridas kyster - Nathan
» Ingen ved vi er forlovede - Nathan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum