Antal indlæg : 593 Join date : 05/02/12 Age : 29 Race : Furry (Kat)
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Aug 31, 2012 6:22 am
Nathan så ned på sin næse og begyndte at fnise let over det da det altså kildede en hel del. "Ej lad være." grinede han og kørte bagsiden af sin hånd mod sin næse for at få den kildende følelse til at gå væk igen. Man var ikke i tvivl om at han var en kat med den måde han sad og nærmest tørrede sin næse. "Det kilder." sagde han smilende og tog hånden ned igen. Nathan var virkelig lettet over Gabriel ikke havde noget imod hans alder og smilede. Dog ikke så længe da Gabriel virkede til ikke at synes om aldersforskellen. "Er du tyve? Jamen det gør ikke noget overhovedet. For mig betyder alder intet. Bare man elsker hinanden så er alting godt." svarede han og tog gabriels hoved op imens han talte og så ham blidt i øjnene. Han sluttede sin sætning af med at kysse ham blidt og længe på munden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Aug 31, 2012 6:29 am
Gabriel grinede stort over det, og fortsatte så med at prikke hans næse, og lade sin finger glide ned på tippen af den. "Nike dette er hævn for min næse du! Hvor er jeg bare glad for, at du ikke har fundet men kvindesiden endnu. Det ville ikke være sjovt." sagde han med et grin på læben, og syntes bare det var så sødt at MAthan bare lignede en kat vildt meget lige nu. Gabriel blev bange for at Nathan ville skride på grund af at han var 20 år gammel, så da han fik af vide, at Naan intet havde i od det smilede han stort, og i ugede Nathan ind til sig under kysset. Da han så slap Nathan læber kunne han ikke lade vær med at grine lettet over det. "så du har intet imod det at jeg er 20!?" sagde han vildt glad, og krammede Nathan ind til sig.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Aug 31, 2012 6:38 am
"Jamen jeg gjorde det ikke så længe." grinede han og flyttede næsen da det altså kildede alt for meget det andet. Han så nysgerrigt på ham og rykkede tættere på ham til han tilsidst sad helt oppe på skødet af ham. "Hvilken kvindelig side?" han ville gerne kende til den. Han havde trods alt selv nogen kvindelige sider såsom at han gik meget op i at have en ren hud med ansigstmasker og sådan og at håret altid skulle sidde perfekt og det samme med tøjet. stramt var det bedste. "Jeg elsker dig lige meget hvor gammel du er. Om du så var 25 så havde jeg stadig elsket dig." sagde han blidt og lagde armene om halsen på Gabriel og havde virkelig stor lyst til at vælte ham ned på sofaen og bare give ham en hed omgang men kunne ikke mens Diann stadig var her i huset og kunne se dem.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Aug 31, 2012 6:48 am
Gabriel grinede stort over ham, og nikkede så lidt. "det er sandt nok! Men jeg nægter at stoppe nu! Du er så sød når du er i kattehumør!" sagde han glad til ham med et bredt grin på læben. Han morede sig grænseløshed over dette her lige nu, men endte bare med at kramme ham stort med et grin på læben. Gabreil grinede lidt over, at han kom op og sidde på hans skød på den måde. "kan vi ikke bare sige det sådan, at min lille mus kar kaldt mig for mor op til en del gange? Især når det handler om ting til hende eller søde dyr. Især babyer der går jeg helt bananas." sagde han med et lille grin. Den dag Diann havde kaldt ham mor var han blevet lidt tøsefornermet, men han havde nu grint til hende alligevel. "du må bare ikke finde mine kildesteder!" sagde han og prikkede så Nathan på næsen. Gabriel smilede bredt til ham, og kyssede ham så længe på munden. Roligt satte han sig tilbage i stolen og mislede stort. Diann gabte så blidt, og trak sin storebrors bukseben imens hun kløede sit ene øje.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Aug 31, 2012 7:16 am
"Jamen du skal for det kilder helt vildt meget." grinede han og var virkelig glad da han tilsidst bare blev krammet ind hos ham i stedet for at blive kildet på næsen. Det var meget bedre og også meget meget hyggeligere. Nathan fnisede lidt og havde det fuldstændig på samme måde som gabriel. Nogen gange ønskede han bare at han kunne komme til at være en pige bare for en dag så han kunne prøve det der med at tænke på nuttede ting hele tiden og at folk ikke kiggede underligt på en når man gik hen og sagde at en eller andens baby var helt vildt cute. "Jeg har det lidt på samme måde." grinede han blidt og gav gabriel et kys på munden. Nathan kyssede løs med Gabriel og havde næsten glemt alt om Diann indtil hun kom over og hev i gabriels bukseben. Han smilede blidt til hende og kunne ikke lade være med at synes hun var helt vildt sød. "Er du træt?"spurgte han og satte sig op da han næsten var kommet ned at ligge med gabriel under sig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Aug 31, 2012 8:01 am
Gabriel grinede stort over Nathan. "jamen du er så nuttet!" sagde han glad, og prøvede så at finde andre kildesteder på hans krop, så han ikke behøvede at kilde hans næse. Derfor var det også perfekt for ham at kramme ham meget godt ind til sig, det var det perfekte ved det, så kan han holde ham virkelig godt ind til sig. Gabriel rødmede lidt over det. "du er bare så nuttede! Især hvis det er små babydyr, så kan jeg ikke modstå at kramme dem!" sagde han med et grin, men mente det skam da. Han huskede selv den dag ham og hans søster havde sminkedag. Hold kæft hvor havde det været sjovt! Det havde nu alligvel klædt dem meget, men det havde så også skræmt Gabriel en del! Han pustede lettet ud, da han ikke var ene om det. "men jeg er nu alligevel glad for du er en dreng og det samme med mig.... Ellers var vi jo ikke kommet sammen." sagde han glad, og kyssede ham blidt på munden. Gabreil smilede til Diann, da hun kom, og hun nikkede til det Nathan spurgte hende om. Hun strakte så armene op til Nathan. "du skal putte mig og synge godnatsang." sagde hun med et smil på læben, men var næsten helt væk i søvn.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Aug 31, 2012 8:11 am
Nathan fik helt røde kinder over at blive kaldt for nuttet. Han fniste så flere gange da gabriel forsøgte at finde hans andre kildne punkter. Han var kilden på halsen, bag ørene og på maven. Lidt de samme steder som katte var kildne. "så burde du næsten se nogle billeder af min lille kusine mens hun har ørene fremme. Hun er så nuttet! Hun er en rævefurry." sagde han med et smil da hans kusine ikke var ældre end lidt over et år. Så kær. "Det er jeg også." sagde han med et smil. Han ¨så glad på Diann og gik ned af Gabriels skod og tog Diann op i sine arme. "HVad med at jeg fortæller en godnathistorie i stedet for?" spurgte han da han virkelig ikke kunne synge lige meget hvor meget han prøvede så var hans sangstemme forfærdelig. Lidt som en voilin når der blev spillet forkert på den.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Aug 31, 2012 8:23 am
Gabriel smilede stort over de røde kinder han fik, og kyssede dem så blidt. "hvor jeg elsker du er så genert." sagde han glad til Nathan, og kyssede ham så blidt igen. Gabriel fik godt fat i alle de steder, hvor han kunne komme til at kilde Nathan, men fandt hurtigt ud af, at hans mave kildede meget, så der blev han lystigt videre. "det vil jeg da meget gerne hvis jeg må." sagde han glad, og kunne lige forestille sig det, og kom så med et "nurgh" bare ved tanken om det, men rødmede så stort Voer det. Okay han måtte se at styre sig! Nathan blev kysset lidt længere. Hvis de to ikke var sammen, så var livet ikke sjovt. Nu vidste han hvor vidunderligt livet var med en man elskede, og det ville han ikke give slip på. Gabriel rejste sig op, da han fik Nathan af sit skød. Diann puttede sig godt ind til Nathan, og havde fat i hans bluse. "hvorfor ikke synge? Storebror synger altid for mig." sagde hun ikke så tilfreds med, at han ikke ville synge for ham.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Fre Aug 31, 2012 9:18 am
Nathan blev bare endnu mere genert over at høre at Gabriel elsked når han blev genert. Det var altså ret så pinligt at få at vide selvom det nu var meget sødt at Gabriel ligefrem elskede det. Han var jo bare dejlig. En man aldrig i hele sit liv kunne finde på at glemme eller gå fra. "jeg skal så nok sige ntil æste gang hun kommer på besøg." svarede han smilende og kunne tydeligt se på Gabriel at han bestemt ikke følte sig mandig ligenu. Nathan sukkede let og blev en smule nervøs for hvordan diann ville tage det med at han ikke ville synge for hende. "jeg kan desværre ikke synge. Men jeg kan gode historier om smukke prinsesser og modige prinser." svarede han da han kendte stort set alle historierne om prinsesser. Mærkeligt nok. Det var ikke engang fordi han selv så det eller at hans søster gjorde det. Hun havde aldrig kunnet lide pigeting. Hun var faktisk tit mere mandig end han selv var.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Lør Sep 01, 2012 2:28 am
Gabriel smæde bredt over, at Nathan blev endnu mere genert over hans ord. Det var bare så sødt af ham! Så derfor fortjente han også et kys på kinden igen, og så blev Nathans hoved vendt om, så han kunne kysse de vidunderlige læber hans skat havde. Det var ikke til at fatte, at Nathan intet havde imod, at Gabriel var 20 år gammel. Det var fantastisk! Gabreil rødmede lidt, og smilede så til ham med et smil og lille nik. "jeg glæder mig allerede til det." sagde han med et bredt smil, og kyssede ham så blidt på munden igen. Han kunne bare ikke lade vær med at kysse hans skat. Gabriel lagde blidt sin hånd på Nathans hofte imens Nathan bare Diann op til hans værelse. Han kunne tydeligt se, at det var noget Nathan ikke ville, og det var også helt okay. Diann skulle lige til at sige Nathan imod, da Gabriel afbrød hende. "hvad med at Nathan fortæller en godnat historie, og så synger jeg bagefter for dig?" tilbød han venligt med et smil, hvorefter Diann nikkede lidt.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Lør Sep 01, 2012 11:43 am
INathan blev bare mere genert over først at blive kysset på kinden og så bagefter på munden efter Gabriel havde vendt hans ansigt imod ham. Han tog imod det dejlige kys som han aldrig ville kunne stå imod at sige ja til. De var så fantastiske. Han havde øjnene lukket blidt i mens han bare nød det at blive kysset af Gabriel. Han smilede som et svar til det at Gabriel gerne ville se hans søde lille kusine. Hun var altså også bare uimodståelig! Men han syntes nu bedst om at være sammen med Gabriel i en rum. Så behøvede de ikke at tænke på at de kunne blive opdaget. Han så op på Gabriel og lod ham bare holde sin hånd der hvor han ønskede. Han bar så diann op på værelset og satte hende af på sengen da hun jo skulle have gjort klar til at gå i seng.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Søn Sep 02, 2012 8:58 am
Gabriel nød virkelig at kysse med Nathan, og især når hans skat var blevet så pisse genert som han var. Det var altid dejligt, da Gabriel følte sig mere såom en mand på den måde, selvom det var tydeligt i forholdet, at han var manden. "næste gang du kommer her... Så tag noget lidt mindre tøj på. Gider du?" spurgte han med et smil, og munden tæt på Nathans stadigvæk. Han ville virkelig gerne have udnyttet, at Nathan havde så lidt tøj på, men han kunne ikke med sin søster. Imens Nathan smilede til ham, og Gabriel selvfølgelig smilede tilbage til ham, kom han i tanke om hvornår Nathan ville fortælle sine forældre om deres forhold, og om han overhoved havde sagt det... Han ville bare ikke presse sin skat til det overhoved. Gabriel smilede varmt til Nathan imens de gik op. Da Diann var sat på sengen stillede hun sig op, med armene i vejret, så Gabreil kunne tage hendes kjole af. Han kunne dog ikke lade vær med at silke over hende, imens han tog kjolen af hende, så hun kun havde sine underbukser på. "hvad har du der?" spurgte han og prikkede hendes bryst blidt. Diann smilede Per refleks. "et hjerte der kan lide storebror." sagde hun, og krammede så hans arm. "og Nathan!" sagde hun så hurtigt, og krammede sig ind til ham imens Gabriel fandt hendes natkjole frem.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Søn Sep 02, 2012 9:41 am
Nathan smilede til gabriel og fik nogle meget frække ideer omkring hvor lidt tøj han kunne tage på. "Selvfølgelig. Men næste gang har jeg en overraskelse til dig. Men jeg fortæller ikke mere end det." svarede han med et smil og gav gabriel et kys på munden. Gabriel ville elske det men han blev nødt til at finde ud af om han kunne lide flødeskum og jordbær før overraskelsen. Nathan kunne umuligt holde et kærligt smil tilbage da diann sagde det om sit hjerte. Det var vildt sødt. Han lagde armene om hende efter at have sat sig så han var på højde med hende. "Hvor er du bare sød diann." sagde han med et bredt smil.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Søn Sep 02, 2012 10:12 am
Gabriel smilede bredt til Nathan, og nussede sin næse blidt mod hans. Han kunne tydeligt se på Nathan, at han havde fået en strålende idé. "ej! De kan du altså ikke bare sige uden at fortælle mig hvad hemmeligheder er!" sagde han lettere utilfreds med det, og man kunne tydeligt se, at han var vildt nysgerrig. Blidt kyssede han ham dog igen, da han aldrig kunne sige nej til de dejlige læber Nathan havde. Gabriel nussede blidt Diann i håret "dygtig pige." sagde han blidt, opfandt en lyserød natkjole frem med en bamse på maven. Diann krammede sig ind til Nathan med et lille grin. Fuldkommen ligeglad med, at hun stod iført uderbukser. "kommer du også næste gang jeg er på besøg?" spurgte hun så, opfisk kjolen på af sin storebror. Hvorefter håret blev sluppet fri. Blidt fik hun et kys på munden, og stillede sig så med let strittende læber. Klar til sit godnatkys af Nathan.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 6:11 am
Nathan grinede blidt over den måde gabriel var når han blev nysgerrig. Han var virkelig dejlig når han var sådan. "Nej du får ikke noget som helst at vide. det er jo trods alt en hemmelighed." sagde han smilende og kyssede gabriel på munden lige ¨å blidt. Nathan smilede til diann. "Ja selvfølgelig vil jeg være her næste gang du kommer." sagde han virkelig glad og slap hende så Gabriel kunne give diann natkjolen påså hun ikke stod kun i undertøj. Det kunne godt være at hun var lille men det var stadig lidt underligt for ham at stå med en pige uden tøj. Han gav hende dog et hurtigt godnat-kys. "Godnat søde."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 6:30 am
Gabreil kiggede lettere utilfreds på ham, og pustede så noget af sit pandehår væk fra hoved, så han kunne se Nathan bedre. "det er altså ikke fair overhoved! Jeg vil vide det nu!" sagde han med et grin, men blev mere afslappet, da han fik det dejlige kys fra Nathan. Hn elskede bare virkelig meget det kys, det var jo helt vidunderligt. Roligt lagde han ham ned, og satte sig oven på ham, hvorefter han kyssede ham på munden. Diann grinede stort, og hoppede op og ned mens hun sagde: "yaaaay!" og klappede i hænderne. "rolig nu lille juvel... Det nytter ikke noget du geare dig selv op på den måde." sagde babel blidt. Diann kyssede så Nathan igen med et smil, og lagde sig under dynen. Gabriel kyssede hendes pande blidt igen, og begyndte at synge okay rent til hende, men kun i kort tid, da hun allerede var faldet i søvn. Forsigtigt listede han sig neden under med Nathans hånd i sin.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 6:58 am
"Jov det er. Du dør jo ikke af at vente nogle dage." sagde han og hentydede til at det ikke gik at diann var her mens gabriel skulle have sin overraskelse. Han kyssede ham igen og gad egentlig ikke diskutere det da han stod fast ved ikke at sige noget om overraskelsen som han fakstisk ville have gaivet gabriel idag men diann var lidt en forhindring for det. Nathan gav bare diann et kys til og smilede over den måde gabriel og diann var. De var mere som far og datter end søskende. Han lyttede til gabriels snag og var virkelig glad for det ikke var ham selv da han var ret så tonedøv. Han listede så nedenunder sammen med gabriel.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 7:11 am
Gabriel skød underlæben utilfreds frem, men kunne høre på Nathan, at det var fordi de havde selskab af hans lillesøster. "hun tager hjem om tre dage efter frokost... Så efter der tager du bare en af dagene okay?" sagde han venligt, og kyssede Nathan længe på munden, for at sige, at han ikke ville presse Nathan til noget, og han følte også, at han havde såret Nathan på en eller anden måde. Hvad hans blik også viste ham tydeligt. "undskyld skat." undskyldte han så bagefter. Gabriel smilede lidt over, at Nathan faktisk på en måde opførte sig så meget dom en mor for Diann allerede. Det var virkelig rart. Især fordi Diann trængte til en ordenlig barndom, og ikke en åndssvag højrøvet barndom. Da de var kommet neden under slap Gabriel Nathans hånd, og kiggede på det familiebiler der var taget af ham, hans 5 søskende samt forældre. "de to hr altid været meget strenge. Diann kan kun lege ordenligt her hjemme uden at skulle være elegant og rank." forklarede han med et lille trist smil, og nussede så alle børnene undtagen Diann. Den ældste af de 4 børn var på Nathans alder, så en, som var 14, så 89, og til sidst den næstyngste som var 7 år. Diann var jo kun fem, men hun var alligevel for ung til at forstå det med familien.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 7:32 am
"Det gør vi bare skat. Jeg lover dig at du vil kunne lide det." forklarede han med et smil og var gald for gabriel endelig var holdt op med at plage ham om at få lov til at få noget at vide om hans overraskelse. "Det gør ikke noget." sagde han roligt og gav ham et blidt kys for at sige at det var helt okay. Nathan nikkede til gabriel og kunne godt forstå hvad han mente selvom han nu ikke havde prøvet det selv. Han havde dog en veninde hvis forældre virkelig var strenge og ikke lod hende gøre noget. Hun tog altid hjem til ham og var der hvis det hele blev lidt for meget for hende og det havde gjort at de nu var bedste venner.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 7:43 am
Ganriel smilede varmt til Athan med et smil på læben, og kyssede ham så roligt på munden. "hvis en overraskelse kommer fra dig... Så vil jeg elske den." sagde han venligt, men vidste godt, at overraskelsen om utroskab og at de blev skilt ikke lå i favoritterne, men dem behøvede han vel heller ikke at sige højt. Det ville han slet ikke tro kom til at ske mellem dem. "tak" sagde han så lidt mere glad, og kyssede ham blidt på munden igen. "det er nok også derfor jeg mere opføre mig som en far foran Diann... Det gjorde jeg for dem alle 5 af, så jeg fortsætter stadig med Diann." sagde han med et bestemt smil, imens han kiggede på Nathan. "Diann tager dig allerede lidt som fars kone." sagde han venligt.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 7:58 am
Nathan nikkede meget forstående over hvordan gabriel fortalte om sit familieforhold. "Det kan jeg godt forstå at du har valgt at gøre for ellers ville de da ikke have det lige så sjovt." sagde han blidt og smilede til ham. "Virkelig? Er jeg "fra's" kone?" spurgte han kælent for at løfte stemningen. Imens gik han om foran ham og mærkede hvrodan hans øre og hale endelig havde bestemt sig for komme frem.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 8:10 am
Gabriel smilede blidt til ham ed et lille nik. "så får de... Hun en ordenlig barndom." sagde han glad, og kyssede hans skat blidt på panden med et smil. "jeg er bare glad for, at du ikke stak af da du så min opførsel overfor hende." sagde han varmt til ham med et smil på læben. Gabriel smilede varmt til ham med mange små nik. Han flettede begge sine hænder ind i hans skats hænder med et smil. "ja det er du allerede blevet." sagde han glad, og stillede Nathan helt op af væggen, og sig selv op af ham.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 8:41 am
Nathan grinede blidt over det. "jeg var jo ikke selv.meget bedre. Jeg er bare glad for at du også elsker børn for så kan vi adoptere en masse senere i vores liv." sagde han virkelig glad og kyssede ham da Gabriel ligeså godt kunne bide nu at nathan ville have mange børn. Han smilede forelsket og slap Gabriels hænder da han blev stilt ind imod væggen for så at ligge dem om halsen på ham. "jeg elsker dig." sagde han glad og kyssede ham længe og intenst som havde han helt glemt at diann stadig var i huset.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 9:06 am
Gabriel grinede lidt med ham, og nikkede så. "du bliv helt nurgh Ihh urgh hvor er hun sød!" grinede han ved tanken om hans reaktion på det med Narhan, som så Diann. Han var jo gået helt bananas over det med hende og hendes størrelse, alder og opførsel. Totalt nuttet. "helt fint med mig. Jeg vil selv gerne have børn." sagde han glad til Nathan, og var lykkelig over, at de var begge enige over, at de skulle have børn i fremtiden. Gabriel smilede bredt til nathan over de ord. "jeg elsker også dig min skat." sagde han inden han kyssede Nathan, og stillede sig helt op af ham med et lykkeligt smil.
Nathan
Emne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx Man Sep 03, 2012 5:40 pm
Nathan havde det vidunderligt ved at få at vide at Gabriel også ville have børn. Helst ville han selv kunne lave dem sammen med Gabriel men det var ret umuligt for to drenge at gøre det. Desværre. Han ville godt kunne gå rundt med sit barn som en mor. Nathan snoede stille sin hale omkring benet på Gabriel. Eller det var nu nærmere om hans lår da han stadig havde lyst til mere end bare kys men de kunne ikke med diann i huset. De ville vække hende også ville hun finde dem midt i det. Det ville bestemt ikke være godt men han havde sådan lyst til det.