The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 I_vote_lcapMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 I_voting_barMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 I_vote_rcap 
Zero
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 I_vote_lcapMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 I_voting_barMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyLør Sep 15, 2012 7:51 am

Gabriel smilede bredt til ham med et venligt grin, og rystede så på hoved. "Det er fordi alle vores vinduer var åbne, og hvad så hvis de høre dig stønne? Jeg syntes du er vidunerlig præcis som du er, også når du stønner virkelig højlydt." sagde han vnligt, og kyssede ham blidt på munden. "Ingen af vinduerne er åbne nu, så ingen vil kiunne høre os." forklarede han ham roligt med et bredt smil på læben.
Gabriel skubbede sig så mod Nathan, da han selv skubbede sig mod Gabriel.
Tilbage til toppen Go down
Nathan

Nathan

Antal indlæg : 593
Race : Furry (Kat)

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyLør Sep 15, 2012 8:13 am

Nathan svarede ikke men stødte sig derimod mere imod gabriel og stønnede igen. "Så tag mig!" pev han i ren liderlighed og lagde sig ned på ryggen foran gbriel med benene spredte da han virkelig gerne ville have at gabriel fik ham til at komme i stedet for at han selv skulle sørge for det ude på badeværelset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyLør Sep 15, 2012 8:22 am

Gabriel smilede bredt over Nathans ord, og gik så hurtigt i ham efter det. Han begyndte så at rykke på sig, og nusse ham foran imens han kyssede ham ned af halsen.
"Jeg elsker dig det ved di godt ikke?" sagde han roligt, og gav et lidt hårdere ryk fra sig, men så Nathan kunne gå igen bagefter.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyLør Sep 15, 2012 8:37 am

Nathan stønnede virkelig højt da gabriel gik ham med det samme. Han lagde armene om hans hals og holdt sig godt ind hos sig. "Jeg.. el..skerrr .. også ..dig.." stønnede han virkelig højt og havde helt glemt alt om naboerne og diann mens han nød den dejlige følelse gabriel gav ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptySøn Sep 16, 2012 5:27 pm

Gabriel smilede bredt til ham, da han hørte de vidunderlige støn, som Nathan om med. Han rykkede konstant videre imens han kyssede Nathans hals med små slik og nap. "Hvor er du dog vidunderlig." sagde han glad inden han gav et lidt større ryk fra sig.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptySøn Sep 16, 2012 8:10 pm

Nathan stønnede videre og var glad for de ord han hørte Gabriel sige til ham. Gabriel talte altid til ham som var han hans kæreste eje. Nathan selv havde det da på den måde med Gabriel. Han ville gøre alt for ham. Selv gå i døden hvis bare der var en chance for at han kunne rede Gabriel.
Han gav så et højere støn fra sig og følte kort der at han var ved at komme. Men han ville ikke. Ikke endnu. Han holdt sig godt fast til Gabriel med armene om hans hals benene om hans krop. Han mærkede tydeligt hvordan Gabriel var inde i ham. Helt vidunderligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyMan Sep 17, 2012 5:24 am

Gabriel nussede bilst Nathans hals og brystkasse imens de lå og hyggede sig virkelig meget sammen. Han elskede sin skat så inderligt, at det var helt ubeskriveligt! Nathan fik ham jo til at gøre ting, som han aldrig havde turde håbe på. Han vidste allerede nu, at han ville danne en familie med sin elskede skat. Få børn, lade ham flytte ind, alt det virkelige seriøse i et forhold. Han ville endda bryde guds love og sine egne grænser for sin skat, bare for at se ham lykkelig.
Gabriel lagde sig helt ned til Nathan, og begyndte at kysse sin skat blidt på munden imens de lå her. Perfekt at Diann ikke vågnede af dette her.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyMan Sep 17, 2012 5:51 am

Nathan stønnede videre og mærkede hurtigt hvordan han kom tættere og tættere på at komme. Han kunne ikke meget mere af denne dejlige og vidunderlige følelse og gav så et højt støn fra sig da han kom. "Undskyld at jegkom så hurtigt.." stønnede han og holdt om gabriels hals for at sige at han desværre ikke kunne meget mere end at komme en gang idag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyMan Sep 17, 2012 6:35 am

Gabriel kyssede blidt videre under dette vidunderlige. Roligt mærkede han hvordan han snarrt ville komme i Nathan. Han kunne ikke så meget i dag åbenbart.
Han smilede så forelsket til Nathan,da han kom, hvoefter kom han selv, og han blev bare liggende inde i ham, og kyssede ham så blidt på munden.
"Det er okay min skat." sagde han venligt, og krammede ham ind til sig.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyMan Sep 17, 2012 6:45 am

Nathan elskede den vidunderlige følelse af at gabriel kom inde i ham. Den dejlige varme følelse var altid godt selvom han de første gange han havde sex havde følt at det var klamt. Men det var det bestemt ikke nu. Det var bare fantastisk at mærke det.
han smilede og kyssede ham blidt igen bagefter og lagde sig ind hos ham så gabriel gled ud af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyMan Sep 17, 2012 7:06 am

Gabriel smilede varmt til Nathan, og nussede ham godt ind til sig, imens han viste hvor tilfreds han var lige nu. Han blev dog lidt trisst over, at Nathan fik ham trukket af sig,. Selvfølgelig skulle Nthan have lov til det, hvis han ikke længere ville have ham inde i sig. "vil du låne en hættetrje af mig i stedet for?" spurgte han venligt, da Nathan sikkert hellere ville have noget varmere tøj på, da det var begyndt at gå mod aften.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptySøn Sep 30, 2012 10:30 am

Nathan smilede over hvordan Gabriel bare nussede om ham. Han elskede det virkelig. Det var altid så vidunderligt at blive nusset om på den måde med kys og kram. "Det ville være dejligt. Men jeg vil nu stadig putte med dig under en varm dyne." Svarede han tilfreds og spandt mens halen den snoede sig lystigt og tilfreds.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyMan Okt 01, 2012 5:36 am

Gabriel smilede varmt til Nathan, og kyssede ham blidt ned af halsen, inden han tog Nathan op i sine arme, og lagde ham så ned i den bløde sofa, og tog et tykt tæppe over dem, hvorefter han fik sørget for, at Nathan lå halvt oven på ham. "Bedre?" spurgte han, da han flere gange syntes, at hans tæppe var bedre end dynen. Så han håbede Nathan intet havde imod det, da Diann jo lå og brugte hans dyne.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyMan Okt 01, 2012 8:39 am

Nathan fnisede let da Gabriel bare bar ham over på sofaen. Han nød at der ikke var så meget plads da de så kunne ligge helt tæt op ad hinanden i stedet for at have den mulighed med at flytte sig over i den ene side af sengen. "det var meget bedre." svarede han blidt og lukkede sine øjne i for at få lidt søvn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyTirs Okt 02, 2012 8:12 am

Gabriel kyssede ham ned af halsen og på kinden imens han bar ham over i sofaen. "Har jeg nogensinde fortalt dig, at din latter er vidunderlig?" spurgte han venligt med et varmt smil.
Da de lå under tæppet, lod han Nathan putte sig så meget ind til ham han kunne. Blidt blev han kysset i håret, hvorefter han så satte sig til at nusse ham i håret. "Drøm sødt min egen" hviskede han blidt til ham.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyTirs Okt 02, 2012 9:15 am

Nathan lagde sig virkelig tæt ind hos Gabriel imens de lå på sofaen. Det var så hyggeligt at ligge sammen med Gabriel. Han ville aldrig synes andet end det. Han faldt langsomt i søvn i hans arme men nåede lige at mumle. "det skal du også."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyTirs Okt 02, 2012 10:06 am

//Sal vi gå til di vågner?//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyTirs Okt 02, 2012 8:23 pm

//Vi kunne også stoppe det der og starte et nyt med hvor de tager i tivoli med diann.//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyTirs Okt 02, 2012 11:06 pm

//Ja skulle vi gøre det?//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyTirs Okt 02, 2012 11:43 pm

//Ja xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyOns Okt 03, 2012 5:49 am

//Hvem starter og hvor henne?//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyOns Okt 03, 2012 6:58 am

//Kan du ikke men jeg er fuldstændig lost med hvor//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyOns Okt 03, 2012 7:08 am

//det skal nok være tivoli ikke xD og jeg starter ikk?//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyOns Okt 03, 2012 7:13 am

//JovxD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 5 EmptyOns Okt 03, 2012 7:17 am

//okay xD//

Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Jeg er syg! - Nathan
» Pisse fornem... - Nathan
» Jule aften med Diann - Nathan
» Floridas kyster - Nathan
» Ingen ved vi er forlovede - Nathan