The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Pisse fornem... - Nathan I_vote_lcapPisse fornem... - Nathan I_voting_barPisse fornem... - Nathan I_vote_rcap 
Zero
Pisse fornem... - Nathan I_vote_lcapPisse fornem... - Nathan I_voting_barPisse fornem... - Nathan I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Pisse fornem... - Nathan EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Pisse fornem... - Nathan EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Pisse fornem... - Nathan EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Pisse fornem... - Nathan EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Pisse fornem... - Nathan EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Pisse fornem... - Nathan EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Pisse fornem... - Nathan EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Pisse fornem... - Nathan EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Pisse fornem... - Nathan EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Pisse fornem... - Nathan

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Pisse fornem... - Nathan Empty
IndlægEmne: Pisse fornem... - Nathan   Pisse fornem... - Nathan EmptyTors Feb 09, 2012 7:36 am

S: Parken på en af stigerne
T: Middag
O: Få mennesker
V: Let brise, men ellers klart

Danica gik med blikket nede i jorden, hun fulgte en af de mange stier. Hverken hendes ører eller hale var fremme. Hun fik altid sådan en fornem fornemmelse når hun gik på de her stier, hvor alt var velklippet og sat op i fine lige rækker, det var så kedeligt, men alligevel kunne hun godt lide at gå der. Hun sukkede og kiggede op igen på alle blomsterne. Hun gik med langsomme og rolige skridt på sine højhælede sko og hendes kjole blafrede let i vinden. Hun tog fat i sit sorte hår og satte det op i en høj knold, for at det ikke kom til at genere.
Tilbage til toppen Go down
Nathan

Nathan

Antal indlæg : 593
Race : Furry (Kat)

Pisse fornem... - Nathan Empty
IndlægEmne: Sv: Pisse fornem... - Nathan   Pisse fornem... - Nathan EmptySøn Feb 26, 2012 9:50 am

Nathan sad på en af de mange bænke og nød bare at der var noget sol. Han slappede lidt af efter at have hoppet rundt ude på græsset. Det var ret tydeligt at han havde været der med de grønne pletter på hans blå cowboybuksers knæ, smat en smule på ryggen men det var ikke så meget. Efter at have hvilet lidt kom han på en sjov ide der indgik bænkens ryglæn. Han rejste sig og tog sine fingerløse handsker på igen før han tog fat i ryglænet for at svinge sig op såhan stod på hænder på det. Det gik fint og han forsøgte at gå lidt men faldt ned. "Så var er det jo bare op igen." grinede han for sig selv og gjorde det samme igen bare uden at falde.
Tilbage til toppen Go down

Pisse fornem... - Nathan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg er syg! - Nathan
» Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx
» En lille mærkelig vane - Nathan
» Ved ikke hvad jeg skal kalde det - Nathan
» Ingen ved vi er forlovede - Nathan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum