The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 I_vote_lcapMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 I_voting_barMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 I_vote_rcap 
Zero
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 I_vote_lcapMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 I_voting_barMin lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyMan Sep 03, 2012 10:53 pm

Ganriel smilede varmt til Nathan, og kyssede ham længe på hans mund. "vi kan få en rugemor eller adoptere en masse børn. Du siger bare hvordan du vil have det, så skal du få alt hvad du vil have." sagde Gabriel glad, og pressede Nathan blidt ind til sig under kysset.
Gabriel smilede så bredt til ham. "du ved godt at Diann sover meget tungt, og ikke vågner før vi gå ind og vækker hende." sagde han roligt, og nappede ham blidt i øret med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Nathan

Nathan

Antal indlæg : 593
Race : Furry (Kat)

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyMan Sep 03, 2012 11:05 pm

Nathan grinede blidt og kyssede ham. Han var så glad for at Gabriel ville være med til at få børn selvmords om det jo ikke kunne blive med fælles gener uden at det blev virkelig dyrt med rugemor og kemikere.
Nathan blev straks tændt ved tanken om at diann ikke ville ligge mærke til dem. Han klappede så langsomt Gabriels skjorte op imens de snakkede og kyssede ham så igen. "jeg kan godt give dig din overraskelse nu men det kræver at du kan lide chokolade." sagde han kælen og åbnede hans skjorte helt og skubbede den af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyMan Sep 03, 2012 11:23 pm

Gabriel smilede varmt til ham med et forelsket smil på læben. "jeg har skam råd nok til, at vi kan få mindst 5 børn med vores gener i, så du siger bare hvor mange du vil have... Men kan vi ikke nok også hjælpe nogle børn væk fra plejehjemmet?" spurgte Gabriel lidt håbende over, at Nathan gerne ville have børn. Gabriel havde altid drømt om, at hjælpe nogle børn ud for plejehjemmets frygtelige favn.
Gabriel kyssede ham lystigt igen imens de stod og kyssede, og Nathan knappede hans skjorte op. "det kan alle mennesker da." sagde han roligt til ham, imens han knappede hans bukser op imens. "vi kan more os så længe vil vil nu." sagde han lettere tilfreds, og kyssede Nathan ned af halsen.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyMan Sep 03, 2012 11:37 pm

Nathan smilede til ham da han hørte hvor mange de mindst kunne få sammen. "selvfølgelig skal vi adoptere. Børn skal ikke være på børnehjem uden forældre. De have et hjem med kærlighed og varme." sagde han med et smil da tydeligt sagde hans ord.
Han trak så Gabriel over til skuffen og tog den chokoladesovs han havde købt. "hvor kan vi være uden at lave pletter på din sofa?" spurgte han kælentog kyssede ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyMan Sep 03, 2012 11:42 pm

Gabriel smilede bredt til ham med et lykkeligt smil på læben. Tænk at de allerede stod og snakkede om at få børn sammen! Nathan var allerede en del af ham, og var allerede blevet hele Gabriels liv. Han elskede han virkelig højt, og ønskede bare, at de kunne leve lykkeligt til deres dages ende. "tak skat." sagde han glad, og kyssede ham så på munden.
Gabriel kiggede lidt undrende på soves, og tilbage på Nathan. "vi kan da bare tage et af mine nivellering bløde tæpper og svine det til." sagde han roligt, og fandt tæppet frem, som faktisk var rødt. Noget af det eneste ikke-hvide han havde hos sig.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 12:03 am

Nathan smilede og lagde tæppet ud der hvor Gabriel ønskede at de måtte ligge. Derefter smed han den lille bluse og åbneded Gabriels bukser så deres tøj ikke blev ødelagt af chokoladen som nok ville lave nogle grimme pletter. Han lagde sig så ned på tæppet mens han hev Gabriel med. Han hev så bukserne af dem begge så de begge var nøgne. "skal vi starte?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 1:02 am

Gabriel hjalp roligt Nathan med at få tæppetlagt ordenligt ned på gulvet, og tog roligt sin skjorte af imens Nathan tog din bluse af. Han kunne dog ikke lade vær med at smile over, at han så Nathans lækre overkrop igen. Det var virkelig vidunderligt.
Han smilede lidt over at blive hevet ned til Nathan, og hjalp til med at hive bukserne af dem. "det behøver du ikke sige to gange." hviskede han i Nathans øre, og kyssede ham ned af halsen.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 6:53 am

Nathan var virkelig glad for at de godt kunne gøre dette uden at diann kom løbene. Det gjorde det meget nemmere selvom nathan nok skulle dæmpe sine støn en lille smule. Han mente at det var en anelse irriterende men der var jo intet at gøre ved det. Han smilede over at blive nusset om. Han rullede dem rundt og kyssede ham hvorefter han blidt hældte noget af chokoladen over hans bryst. Han begyndte så at slikke det op. "du smager godt skat." drillede han og slikkede det hele op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 7:05 am

Gabriel tog det helt roligt med, at Diann lå. Oven på, og sov sødt under hendes storebrors dyne. Hun var bare så Kær! Flere gange havde Gabriel testet hvor tungt hun sov, og det var blevet til pænt højt musik, gasalarmen igang, og Gabriel som larmede lige ved siden af hende. Det var utroligt at hun kunne sove igennem det, men det var bare virkelig praktisk når man havde kæresten på besøg.
Gabriel fik helt kuldegysninger over, at blive slikket på brystkassen, og grinede så lidt over Mathans ord. "så spis du bare løs." sagde han roligt, og nussede Nathan ned af røven imens.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 7:35 am

Nathan grinede svagt og lagde sig så oven på Gabriel bagefter at have fjernet det hele. "vil du også prøve eller er det kun mig der skal have lov til at slikke din dejlige og hotte krop?" spandt han imens halen snoede sig kælent i luften. Det var tydeligt at se på hans kropssprog at han havde lyst til at Gabriel slikkede hele hans krop. Han ville gerne have at dette skulle blive mega sexet og vidunderligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 7:45 am

Gabriel smilede roligt til ham med et forelsket smil, da Nathan bare virkede totalt kælen nu, og det var bare pisse sødt af ham, at være sådan. Roligt legede Gabriel med hans hale indtil han fik spørgsmålet. Han kiggede så lidt påNathan og smilede så inden han rullede dem rundt.
Under det kys han gav ham hældte han chokolade ned af hele Nathans krop fra halsen af, og begyndte så roligt at slikke det væk.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 7:55 am

Nathan nød at mærke at hans hale også fik en smule opmærksomhed da han faktisk blev ret nemt tændt ved aarup t nogen pillede ved hans hale. Og især hvis det blev gjort dernede hvor den startede. Der var han ret følsom og var let at gøre liderlig ved at nusse der.
Han smilede over at blive rullet rundt og kysset samtidigt. Han lukkede øjnene blidt i mens ha Kiel slikkede ham ned over kroppen. Han elskede følelsen og det var også nemt at se på den måde halen bevægede sig på og på hvordan ørerne var lagt tilbage i ren nydelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 8:01 am

Gabriel elskede fornemmelsen af at have Nathans hale i sine hænder, derfor blev den også studeret ret så godt, fra toppen af, og til bunden, hvor han så blev nede fra halens start resten af tiden. Han elskede det bare, og især fordi han så også kunne mærke lidt af hans hud imens.
Gabriel blev en del overrasket over, t Nathan smagte så godt med chokolade på... Derfor fortsatte han så også med at fylde chokolade oven på Nathan, og slikke videre. Første han han ikke fik kvalme over maden... Måske skulle han spise fra Nathan resten af livet.. Hm?
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 8:38 am

Nathan var helt igennem væk over den måde Gabriel slikkede chokoladen af hans krop. Det var en dejlig og ubeskrivelig følelse som løb igennem hans krop. Det var faktisk virkelig dejligt og lidt forkælelse over det at blive slikket over hele kroppen. "det er virkelig dejlig...." mumlede han en smule væk i sine egne tanker om hvordan gabriel var den perfekte kæreste. Han var så perfekt på alle planer både i sind udseende og sex. Men det var mest den med Gabriels personlighed det stemte mest for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 8:55 am

Gabriel nød faktisk at sidde sådan, og bare få tilladelse til at spise sådan fra Nathans krop. Det var faktisk meget dejligt af alt det der hygge de havde sammen. Han nød virkelig meget dette her, især fordi han aldrig ville have gjort det for et år siden, sikkert heller ikke med Nathan.
"det var godt at høre." svarede Gabriel ham glad tilbage, og slikkede ham så op af kroppen igen. Han ville gøre alt for at tilfredsstille Nathan til ende. Han ville altid være sammen med Nathan, især fordi han følte sig så normal i nærheden af ham, og ikke som den hygiejne-freak han var, som også havde problemer med spisning.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 7:53 pm

Nathan lagde hovedet helt tilbage og fniste let da han han svarede ham tilbage endnu engang. "noget siger meget at du har meget lettere ved at spise af min krop end af en tallerken." grinede han blidt og åbnede sine øjne igen hvor han så så ned på Gabriel. Måske skulle du bare fra nu af spise fra mig." grinede han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyTirs Sep 04, 2012 8:01 pm

Gabriel smilede glad op til Nathan, da han fnisede sådan over det. Han havde bare den sødeste latter/fnis, så Gabriel stoppede kun kort med det, da Nathan lige skulle have et kys på munden, inden han fortsatte med at slikke Nathans krop, også selvom der ikke var mere chokolade på ham. "det kan du tro jeg har." sagde han venligt, og kyssede hans kæbe blidt, hvorefter han bare satte sig til at kysse hele Nathans krop. Et stort fnis kom så fra ham. "ja det burde jeg nok gøre." sagde han venligt til til Nathan, og kyssede ham videre.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyOns Sep 05, 2012 2:15 am

Nathan tog imod kysset som han fik af Gabriel og kyssede ham godt igen med tunge før han lod ham gå tilbage til at slikke hans krop. "jamen så må vi prøve at se om du kan med andet end chokolade." grinede han og satte sig let op da han ville hente jordbærrene i køleskabet. De var vaskede og skåret så man kunne bruge dem. "jeg har også jordbær med hvis du kan lide smagen af dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyOns Sep 05, 2012 2:43 am

Gabriel nød virkelig megetdet vidunder lige kys fra Nathan, og var bare så glad for, at selvom de lige havde leget forældre, så kunne de også lege nygifte i stedet for. Det han nød virkelig meget var, at han kort kunne mærke Nathans kunne hos sig og smilede så lidt imens han slikkede ham op af kroppen.
Gabriel kiggede på Nathans røv imens han hentede noget ude i køkkenet. Han smilede så over Nthans ord og nikkede. "hold kæft du ser lækker ud i det tøj." sagde han med et varmt smil på læben.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyOns Sep 05, 2012 2:56 am

Nathan grinede blidt over Gabriel og poserede let for ham på forskellige sexede måde hvor han skjulte sit underliv fra ham. "Virkelig? er jeg lækker uden tøj på?" spurgte han ham med en stemme som spandt let. Han satte sig så ned ved gabriel og kravlede op på skødet af ham mens han havde lagt et jordbær mellem sine læber. "Kiss me..." mumlede han og lagde armene om halsen på ham og ventede på at gabriel skulle tage bæret fra hans læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyOns Sep 05, 2012 3:21 am

Gabriel grinede over Nathan, og rystede på hoved. "nu er du altså fjollet skat. Alt du har på, vil du gøre pænt, og su er pæn også uden noget på... Gide smuk endda." sagde han forelsket, og gav Nathan elevatorblikket med et smil. Han var yderst tilfreds med, at han havde Nathan som sin skat, og der var ingen fejl ved ham overhoved. Han var bare virkelig smuk.
Gabriel lagde så armene om Nathan, da han satte sig op påstand skød. Blidt skubbede han Nathan længere ind til sig. "as you wish.' sagde han så, og kyssede Nathan, og bed han bare jordbærene over i to, hvorefter han gav Nathan endnu et kys, og spiste så roligt jordbæret.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyOns Sep 05, 2012 3:36 am

Nathan grinede let og poserede videre for gabriel på sin sexede vis. Da han så sad på gabriels skød lod han fingrene glide ned over hans ryg. "Og du er skide hot og overdrevet lækker ligemeget hvornår og hvordan du ser ud." sagde han glad med et kæmpe smil da han virkelig var glad for hvad Gabriel sagde om ham.
Han spiste så bæret og og kyssede bagefter gabriel lidt med tunge. "Mmmh... jordbær." sagde han da gabriel jo smagte af det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyOns Sep 05, 2012 4:18 am

Gabriel lænede sig tilbage med et bredt smil på læben, og man kunne se, at han tydeligt viste Nathan hvor glad for det lille show han fik fra ham. Det var da en dejlig lille bonus overraskelse at få. "pas nu på, at du ikke tænder mig." sagde han med et smil, og sendte ham et kys.
Han smilede så bredt over det Nathan sagde til ham. Det havde han aldrig hørt før på nogle punkter. Det var meget overraskende, at han fik de ord, og derfor fortjente Nathan også et langt kys, og skubbet helt ind til ham.
Gabriel kyssede ham så glad igen, og kunne ikke lade vær med at fnise lidt over det han sagde.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyOns Sep 05, 2012 4:45 am

Nathan fnisede blidt over ham. "Må jeg da ikke det?" spurgte han mens han stadig gav ham forskellige måder at stå på. "Du kan tage et billed hvis du mener at det kan tænde dig." sagde han drillende for at hentyde til at hvis gabriel blev liderlig eller bare fik lyst til sex så kunne han spille den af ved lidt hjælp fra et sexet billed.
Han kyssede ham godt igen og skubbede ham ned på ryggen hvor han lidt efter blidt stoppede kysset og lagde jordbær stykker rundt på gabriels krop. Langsomt og glidende lod han tungen søge rundt på hans krop efter dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx   Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx - Page 3 EmptyOns Sep 05, 2012 5:55 am

Gabriel grinede stort til Nathan, og nikkede så til ham. "jov det må du da genre, men så har vi kun to timer til vi skal vække Diann igen. Desuden vil jeg vildt gerne tegne dig nøgen." sagde han til ham med et tilfreds smil på læben. Han hev så Nathan hen til sig, men så han stadig stod op, hvorefter han blidt kyssede hans hofte blidt. "du er min dejlige tosse." sagde han roligt, og kyssede ham så igen.
Gabriel lagde sig roligt ned, da Nathan ville have ham til det, hvorefter han bare strakte sig for Nathan imens han betragtede ham.

Min lillesøster er på besøg - Nathan xxx
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg er syg! - Nathan
» Pisse fornem... - Nathan
» Jule aften med Diann - Nathan
» Floridas kyster - Nathan
» Ingen ved vi er forlovede - Nathan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum