The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
endelig juleaften! - Gabriel I_vote_lcapendelig juleaften! - Gabriel I_voting_barendelig juleaften! - Gabriel I_vote_rcap 
Zero
endelig juleaften! - Gabriel I_vote_lcapendelig juleaften! - Gabriel I_voting_barendelig juleaften! - Gabriel I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
endelig juleaften! - Gabriel EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
endelig juleaften! - Gabriel EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
endelig juleaften! - Gabriel EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
endelig juleaften! - Gabriel EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
endelig juleaften! - Gabriel EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
endelig juleaften! - Gabriel EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
endelig juleaften! - Gabriel EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
endelig juleaften! - Gabriel EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
endelig juleaften! - Gabriel EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

endelig juleaften! - Gabriel

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Nathan

Nathan

Antal indlæg : 593
Race : Furry (Kat)

endelig juleaften! - Gabriel Empty
IndlægEmne: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyMan Dec 03, 2012 10:07 pm

S: i stuen foran det store juletræ.
T: kl. 16
O: pynt og pakker
V: sne sne og atter sne

I stuen var der varmt og dejligt da der var tændt op i kaminen. Hele huset duftede af and og småkager efter at have bagt. Risalamanven var i køleskabet og pakkerne var ved at blive puttet under træet. Bordet var dækket op til en hel masse og var klar til at der bare skulle mad på bordet. Juletræet var flot pyntet og lysene strålede smukt men julemusik spillede i baggrunden. Nathan var godt i gang med at ligge sine gaver under træet mens han sang "all I want for Christmas" ham glædede sig til at Gabriel kom over de skulle holde jul sammenog det skulle nok blive hyggeligt. Han sad i et par røde stramme bukser og hvid skjorte med rød butterfly om halsen mens skjorten var lidt åben om halsen så han var lidt sexet og ikke bare som de andre. Han var helt vildt glad for at måtte invitere Gabriel og vise ham frem da hans far endelig havde fået at vide at han var bøsse og at hans søster var lesbisk. Fantastisk at han rent faktisk havde forstået det. Han vidste dog intet om at han var forlovet med Gabriel og det gik der nok også noget tid med før han fik det at vide. Det var nok bedste at vente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyMan Dec 03, 2012 10:18 pm

Det var jul! Endelig var det jul, og Gabriel skulle fejre den med sin elskede skat og hans familie. Hele Nathans familie var jo klar over at de var et par, og ikke bare rigtig gode venner. Nu behøvede han slet ikke at skjule sine følelser for familien, han kunne kysse sin skat, men alligevel være bare en anelse forsigtig med hvad han sagde og gjorde, da Nathans far sikkert ikke var såå tilfreds med at de to var sammen. Det ville jo sikkert være mærkeligt for ham, at se sin elskede søn sammen med en anden fyr, og endda en engel.
Gabriel kom gående i sin hvide lange jakke, sammen med de hvide sko, hvide stramme bukser, hvide luffer og hvid hue, som lignede en Bjørn. På ryggen havde han en pose med gaverne i.
Efter noget tid stod han og trippede udenfor Nathals dør, hvorefter han ringede på døren med tænderne i underlæben. Han ville altid ved at være nervøs når han stod overfor Nathans familie. Han ville jo nødigt være ond eller mærkelig overfor dem.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyMan Dec 03, 2012 11:07 pm

Nathan løb straks ud til døren hvor han åbnede døren for Gabriel imens han lige fik synget. "all I want fop Christmas is you.... velkommen skat" han smilede til Gabriel og ventede med at overfalde ham med kys og kærtegn til efter han havde fået overtøjet af. Han overfaldt ham så med kys da han havde fået jakken af. "glædelig jul" sagde han glad og begyndte at kysse ham helt vildt meget. Han var hoppet op i hans arme og sad nu med armene om hans hals og benene om hans hofter. Han kyssede ham godt da han virkelig havde snavet ham efter ikke at kunne ses i en uge fordi hans forældre mente de skulle på familie tur.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 1:15 am

Alt. Nervøsiteten forsvandt fra Gabriel, da han så sin elskede skat, og hørte den vidunderlige sang han endda sang. "glædelig jul skat" svarede han ham glad, og gav ham blidt et kram inden han gik indenfor, hvor han stillede skoene, som var fyldt med sne, pakkerne blev lagt på gulvet, hvorefter huen og vagterne kom af, og ned i jakkens lommer.
Gabriel tog så jakken af, og hang den op, så NathN kunne se den røde stramme skjorte, som var blevet hevet op i ærmerne, og åbnet lidt på brystkassen. Et grin kom så, da Nathan ligefrem angreb ham med kys. Det havde han dog heller intet imod, og stillede sig blidt på af væggen imens han bare kyssede løs med sin skat.
"jeg har savnet dig skat" svarede han ham lykkeligt, og kyssede ham endnu mere. Han var dog bare lidt spændt på hvis hans far kom der ud og så dem sådan, da Gabriel jo måtte holde Nathan på røven for ikke at lade ham falde ned på jorden.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 1:48 am

Nathan smilede og kyssede ham om og om igen da han bare havde savnet ham så forfærdelig meget. "jeg har også savnet dig skat" svarede han imod hans læber og nød at kunne være så tæt på Gabriels varme krop. Han elskede at være så tæt på ham.
Hans far kom så gående forbi indgangen og så dem kysse imens Gabriel havde hænderne på nathans røv. "jamen goddag Gabriel" sagde han glad og virkede ikke frastødt eller noget over at hans yngste søn var sammen med en mand på 20. Nathan kiggede på sin far og smilede til ham. "hej far" sagde han og viste Gabriel at han gerne ville blive oppe i hans arme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 2:15 am

Gabriel kyssede ham lystigt videre på munden, og kunne mærke hvor meget hans hjerte galoperede af sted. Han havde sådan savnet at mærke sin elskedes læber mod sine, og mærke hans krop mod sin. "Skat du ved godt vi ikke står under en mistelten ikk?" Spurgte han med et lille grin på hans læber.
Gabriel var ved at tabe sin Nathan i et chok over hans far. Han kiggede så nervøst på ham, hvor han hev Nathan over den ene hånd, og rakte den anden frem til ham. "Goddag hr. Glædelig jul" sagde han venligt, men også virkelig nervøst. Det kunne man skam også se på ham.
Nathans far ville nok kunne se, at han prøvede bare at gøre alt perfekt for ikke at få hans far på nakken, da han ikke ville miste sin Nathan på grund af en dum ting.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 3:38 am

Nathan kyssede videre og nussede Gabriel i nakken. "jeg ved det godt. Men jeg kan altså ikke lade være med at kysse dig. Men der hænger en i stuen til senere." sagde han glad og kyssede ham igen helt vildt nydende da han elskede hamvirkelig meget.
Nathan hev sig op til Gabriel da han var ved at tabe ham da hans far kom ind. Hans far grinede bare over ham og tog Gabriels hånd. "også glædelig jul til dig." svarede han blidt tilbage og hev dem begge ind til sig i et kram. "hav nu en god aften." sagde han da krammet var slut. Han stillede sig så hen til Gabriel og hviskede i hans øre: "og hold nu øje med at nathan ikke drikker al for meget" han grinede så og gik. "far gider du lige! Jeg drikker kun til fester!" grinede nathan over ham og gav Gabriel et kys da hans far havde accepteret deres forhold fuldstændigt nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 4:07 am

Gabriel trykkede Nathan helt ind til sig under kysset. Han ville bare gerne have den bedste jul nogensinde. "det er okay skat... Vi skal jo også nå at få kysset så leget som vi ikke gjorde sidste uge." forklarede han venligt, og kyssede ham lystigt igen, da han ikke ville glemme de vidunderlige kys. "så vinsalget bare have den bedre jul nogensinde som ringforlovet." hviskede han blidt mod hans læber med et bredt smil. Tænk første jul med en ringforlovet sol han elskede så højt.
Gabriel gav hans far et blidt klem i hånden, og kiggede så overrasket på ham, da han fik et kram fra en mand. "tak og i lige måde." takkede han, og kiggede helt mundlam på Nathans far imens han gik, hvorefter han kiggede chokeret på sin skat. "ham krammede mig... Vent hvor skal han egentlig hen?" spurgte han så lettere forvirret, og tog gaverne og Nathan med sig ind i stuen hvor han satte sig ned.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 5:02 am

Nathan kyssede og puttede med ham imens han nussede ham i nakken. "jeg elsker dig skat" sagde han virkelig glad og kyssede ham videre da han ikke kunne få sagt det til ham nok gange. Han elskede ham så forfærdelig højt. "ja det bliver helt perfekt." sagde han og tænkte på den overraskelse han havde til Gabriel. De var nemlig nødt til at sove i skuret udenfor fordi der ikke var plads med alle de mennesker der skulle sove der i nat. "du bliver hos mig i nat, ikke?" spurgte han da han havde planlagt det hele for dem.
Han smilede over ham og kyssede ham. "han skal bare flytte bilen så der er plads til de andre gæsters biler." sagde han smilende og lod Gabriel tage ham med ind i stuen. Hvor hans søster sad med sin kæreste. Om noget tid ville hendes kæreste gå hjem men så senere ville hun komme tilbage igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 6:55 am

Gabriel smilede stort til nathan, da han hørte de søde ord. Man kunne tydeligt se hvor glad han blev over de ord. "Jeg elsker også dig min forlovede" sagde han glad og kyssede så blidt på munden, menmåtte kysse Nathan lidt ned af halsen også, da han ikke kunne lade vær med det. Gabriel nappede ham så blidt i halsen. "Bre du er der, så bliver det perfekt" sagde han glad, og nussede så sin næse mod hans. Blikket blv så kort overrasket, hvorefter han kiggede beroliget på ham. "Hvis du ønsker jeg skal være her, så bliver jeg med glæde, men i skal ikke gøre det store på grund af det" forklarede han venligt, og kyssede ham så endnu engang på munden.
Gabriel nikkede så af Nathans ord. "din far krammede mig... kammer han folk?" spurgte han lettere forvirret.
"Goddag" sagde Gabriel til Nathans søster og kæresten, hvorefter han nussede Nathan blidt på ryggen.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 7:23 am

Nathan smilede til ham og kyssede ham blidt videre da han var så glad for at høre de ord. "det var faktisk min mor der foreslog det at du kunne sove sammen med mig. Men vi skal være i skuret hvor der er sat radiatorer ud og en dobbelt madras plus dobbeltedyne. Så det skal nok blive hyggeligt." sagde han virkelig glad da deres skur var beboeligt. Han var blevet tilbudt at flytte derud men det var mindre end hans værelse så det gad han ikke.
"ja altid det er kun når han ikke kan lide folk at han ikke giver dem et hurtigt kram." svarede han glad og kyssede ham. "så du er i den grad godkendt af min far nu"
Nathan smilede til sin søster og hendes kæreste. De smilede tilbage og smuttede op på værelset hvor nathan var hundrede på hvad de lige skulle inden kæresten skulle hjem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 7:47 am

Gabriel smilede bredt over Nathans ord. Havde hans mor forslået det?Hold kæft en sej kvinde hun var! Gid han også havde sådan en cool or som hende! Gabriels mor havde heller ikke sin egen mening, men fulgte bare fars ord. "Det lyder helt fantastisk skat.. det vil jeg meget gerne"sagde han glad, og kyssede ham så dybt forelsket på munden, hvor han så smilede varmt til ham.
Gabriel smilede bredt til ham, og kyssede ham så længe på munden. "Er jeg bleet godtaget?! og blevet krammet af en far!" sagde han lykeligt, og knugede så Nathan ind til sig. Da pigerne så var gået, begyndte han at kysse ham lystigt på munden igen.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 8:15 am

"jahhh!" grinede han virkelig glad for al Gabriel ville blive hos ham. Hvor var det dog vidunderligt at han ville tilbringe natten med ham også ville han også kunne få den overraskelse han havde fundet på til ham. Han håbede virkelig at han kunne lide den overraskelse.
"ja du er! Han kan godt lide dig nu" sagde han glad og kyssede ham. "så du skal ikke være nervøs overhovedet for ham eller resten af min familie. De vil elske dig." sagde han tilfreds og lykkelig. "men de vil ikke elske dig ligeså meget som jeg elsker dig." sagde han forelsket og kyssede ham igen imens de sad der på sofaen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 8:35 am

Gabriel grinede blidt over Nathans udbrud. "Det virker til du skjuler noget for mig skat" sagde han og fik så lagt han ned på køkkenbordet, med sig selv lidt oven på. "Såååå hvad er det?!" spurgte han nysgerrigt, og kyssede ham ned af halsen med snå nap. "Du må hellere sige det nu inden jeg bruger lumske tricks" grinede han drillende.
Gabriel grinede stort, og kyssede ham lystigt på munden. "Bare jeg har dig hos mig, så kan jeg klare hvad so helst uanset hvor og hvornår det er" sagde han glad, og lagde så Nathan ned på sofaen under kysset.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 8:41 am

Nathan grinede da han blev lagt ned på sofaen. "jeg skjuler ikke noget. Jeg vil bare gerne have en vidunderlig juleaften med min vidunderlige kæreste." sagde han da han ikke kunne sine forlovede når hans familie var i huset. "og du skal ikke til at bruge beskidte tricks mens resten af min store familie er på vej for at få en juleaften hvor de ikke finder mig der er ved at blive rapet af sin kæreste herinde i stuen." grinede han og kyssede ham. Han måtte bar vente til i aften.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 8:52 am

Gabriel grinede stort over ham, og slikkede ham op af halsen, da han faktisk snart følte, at Nathan smittede med alt den kælenhed, og sex. "Jamen jeg vil vide det nu!" peb han drillende med et grin, og kyssede ham såned til blusens start.
Gabriel kyssede så blidt hans kind, og kiigede ham så forelsket i øjnene. "Jeg har ikke set min elskede skat i en hel uge... ikke kunne mærke hans nærvær eller mærke hans vidunderlige krop samt den fantastiske stemme han har. Så en kæreste har altså krav på beskidte tricks før familien kommer." forklarede han virkelig forelsket med et stort varmt smil og kyssede ham så varmt på munden igen. "Jeg elsker dig ufateligt meget Nathan" hviskede han varmt til ham, inden han kyssede ham endnu engang på munden.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 9:04 am

Nathan gav et gisp fra sig da han blev slikket på halsen af Gabriel. "jamen du må vente. Man må jo heller ikke åbne julegaverne før at man har danset om juletræet og spist julemad." grinede han og gispede igen da Gabriel kyssede hans hals. Han måtte så stoppe ham da han hørte dørklokken. "Gabriel nu kommer der flere gæster." sagde han men hans søster åbnede for ham.
Nathan syntes virkelig at Gabriel var virkelig sød med alt det han sagde. "jeg har også snavet alt ved dig min skat" svarede han og kyssede ham. "jeg elsk..." længere nåede han ikke da hans farmor pludselig stod over dem. "sig mig lige nathan hvem er den flotte unge mand du ligger med der" spurgte hun smilende og nathan sad straks oppe da han virkelig syntes det var pinligt at hans farmor havde fanget ham i at kysse sin forlovede. "hej farmor." svarede han og rejste sig op da han nok ikke skulle kysse mere med Gabriel nu. "det er min kæreste Gabriel." forklarede han hende med et bredt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 9:20 am

Gabriel grinede bæidt over hans samligning. "Jamen jeg er en værre lille drillenisse som snyder med sådan nogle ting" grinede han bblidt, og begyndte så i stedet for at kilde Nathan rundt på kroppen i stedet for. "Nårh fortæller du mig det nu så?" spurgte han drillende, og kildede ham bare endnu mere imens. Dette var for godt til at være sandt.
Gabrieol smilede bredt over hans ord, og kyssede ham blidt på munden. Han kiggede dog flovt op på Nathans ældre kvinde, og satte sig hurtigt op imens. "Tak for komplimenten" sagde han varmt til hende, hvorefter han rejste sig op. "Hyggeligt at møde dem frøken og glædelig jul" hilste han varmt med et bredt smil på læben, og hoved let på skrå, så han så noglelunde sød ud. Dette var bare virkelig pinligt! En farmor havde fanget dem imens de lå og ærklerede deres kærlighed til hinanden, med kys og det hele! For himmelens skyld!

//søde???//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 10:04 am

//Ja??//

Nathan begyndte at grine højt da han blev kildet af Gabriel. Han fægtede med arme og ben fordi det kildedd så meget og var af og til ved at ramme Gabriel. ".. Du.. Får intet.. At vide" grinede han da Gabriel bestemt ikke skulle kende til sin overraskelse. Det var jo en hemmelighed som skulle holdes tæt med. "stop Gabriel..! Stop! Min mor bliver !! Sur hvis vi gør det!! Her i køkkenet...!" grinede han videre og fik hevet hans hoved ned sig hvor han kyssede ham for at få ham til at stoppe.
Farmoren så smilende på Gabriel også over på nathan. "pas på at der ikkep er nogen der stjæler ham fra dig søde.. Han er værd at holde på" sagde farmoren da nathan fik et kram af hende. "skal jeg nok farmor" svarede han glad og tog Gabriels hånd for kun at håbe på at få lagt hans arme om kroppen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 10:25 am

Gabriel grinede lykkeligt videre med Nathan, og sørgede også for at passe på med ikke at blive slået eller sparket til. "Jamen jeg vil vide det!" grinede han, og satte bare tempoet lidt mere op, da han var ved at sprænges af nysgerrighed. Tænk hvor meget Nathan havde ændret på ham fra da de startede med at kende hinanden.
"Hvem gar sagt det skulle være her inde? Jeg kunne hive dig med ud i sneen og tø den op!" drillede han, men stoppede så da han blev kysset. Det var da helt vidunderligt.
Gabriel smilede varmt til hans farmor, og da hans hånd blev taget, hev han Nathan ind til sig, og kyssede hans kind blidt med armene om nathan. "Bare rolig. Englen her vil ikke miste sin juvel til nogle som helst." sagde han glad, og stod så med Nathan, som var de allerede et ægtepar.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 7:54 pm

Nathan grinede løs over at blive kildet på den måde. Det var da helt forfærdeligt så god Gabriel var til at kilde ham. Det var bare for meget at han kunne det.
Endelig stoppede han da han kyssede ham og måtte så lige gøre det igen som tak for at han var stoppet med at kilde ham. Ikke flere problemer i det.
Nathan smilede til sin farmor da hun gik og kyssede så hurtigt Gabriel inden hans farfar kom ind til dem. "hejsa" sagde han smilende. "jeg havde ikke troet at du var en pige nathan men det må du nu selv om." grinede han drillende. "jeg er ikke en pige.." brokkede han sig og så lidt irriteret på Gabriel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTirs Dec 04, 2012 8:15 pm

Gabriel syntes altid det var så morsomt at kilde sin skat, da han havde den sødeste latter nogensinde. Det var så sødt af han havde sådan en latter, og at han kunne finde så mange kilde-steder på ham.
Et blidt kys blev endnu engang sat på Nathans læber, da han ikke kunne lade vær med det. De bløde smukke læber, som bare var for fristende. "Jeg elsker dig" hviskede han blidt, og kyssede ham så lige endnu engang.
Gabriel kiggede så undskyldende på Nathan. "Bare rolig skat du er ingen kvinde. Du er den mest vidunderlige, fantastiske mand jeg nogensinde har mødt. Ikke en kvinde. Desuden er du meget feminin som dreng, men du er stadig en vidunderlig kæreste." Sagde han roligt, da Nathan virkede utilfreds med at være blevet kaldt en pige. Blidt fik han så et kys på munden, hvor Gabriel fik hvisket: "min forlovede" meget lavet så ingen kunne hører det.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyOns Dec 05, 2012 12:40 am

Nathan smilede op til ham med armene om hans hals. "jeg elsker dig også dig skat." hviskede han tilbage og kyssede ham igen og igen. Da han virkelig ikke kunne lade være med at holde af hans vidunderlige tosse. Han var bare vidunderlig lige meget hvad han gjorde.
Han lyttede til Gabriels søde ord og smilede bare større og større imens da han virkelig ikke kunne få nok af ham. Han var vidunderligt. "hvor er du sød skat" sagde han blidt og nussede sin mase imod hans. "du er altså lidt en pige når du er sammen med en dreng og er så feminin." forklarede farfaren. Hen var typen der bare ikke vidste hvornår man skulle stoppe så man ikke gjorde andre kede eller sure. "jeg er bare en smule feminin? Ikke en pige. Farfar!" sagde nathan bestemt og farfaren blev så hevet væk af hans far. "nu skal jeg vise dig vores nye bil far" sagde. Nathanp far og gik så med ham med et undskyldende blik til nathan og Gabriel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyOns Dec 05, 2012 2:46 am

Gabriel kyssede ham lystigt igen. Han kunne ikke modstå ham overhoved. "Jeg elsker dig endnu mere skat" svarede han blidt tilbage, og nussede sin krop ind til Nathans krop, da han bare ville mærke ham hos sig. Og derfor kunne han umuligt lade vær med at nusse ham blidt ind til sig under kysset, hvorefter han smilede varmt til ham.
Gabriel nussede sin næse blidt mod Nathans. "Alt for dig min skat. Du er mit livs kærlighed..." Forklarede han venligt, og kyssede hans pande blidt imens med et smil. Han krammede så Nathan ind til sig imens hans farfar bankede rundt med nogle steder han ikke skulle blande sig i. Gabriel gav roligt hans far et "det går nok"-blik inden han blidt kyssede Nathan på munden. "Tag dig ikke af det skat." Sagde han venligt, og nussede hans kind blidt.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel EmptyTors Dec 06, 2012 9:36 pm

Nathan stod virkelig og havde lyst til at råbe af sin farfar da han altid mente at han kunne sige hvad som helst til andre lige meget hvad det var. Om det så var noget godt eller noget dårligt så fløj det ud af munden på den sindssyge gamle mand. Han havde aldrig været normal oppe på den øverste etage. Han manglede ligesom den sympati for andre og det med at andre altså kunne blive kede af dt når han ikke stoppede med at tale nedladende til folk og især sin familie og han blev kun værre når han fik alkohol. "Det ved jeg at jeg ikke burde men det gør bare virkelig ondt når han er sådan der altid..." sagde han trist men fik det straks bedre da gabriel kyssede ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel Empty

endelig juleaften! - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Varm chokolade? - Gabriel
» Hjem til Gabriel. Wiiiii
» ingen ide til overskrift xD- gabriel
» aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero
» Sandheden skal frem - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum