The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 I_vote_lcapendelig juleaften! - Gabriel - Page 5 I_voting_barendelig juleaften! - Gabriel - Page 5 I_vote_rcap 
Zero
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 I_vote_lcapendelig juleaften! - Gabriel - Page 5 I_voting_barendelig juleaften! - Gabriel - Page 5 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

endelig juleaften! - Gabriel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Nathan

Nathan

Antal indlæg : 593
Race : Furry (Kat)

endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Maj 05, 2013 7:56 am

Nathan grinede bare stort over Gabriel og grinede større over de ting mændene sagde tilbage. "oh tøsen i forholdet får også lidt ekstra!" grinede de højt udenfor mens nathan bare smilede sexet ned til Gabriel mens han let spredte benene for ham. "har du virkelig tænkt dig det skat." sagde han sexet mens han lod tungen glide over sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Maj 05, 2013 8:02 am

Gabriel kunne ikke lige fatte hvad han havde sagt. "Du er godt læst over, at før jeg havde mødt dig havde jeg aldrig tænkt mig at sige sådan noget højt." Grinede han blidt til Nathan. Bagefter råbte han så tilbage med et grin til mændene: "han nyder det jo, så det er et fast ritual nu."
Gabriel kyssede ham så blidt på inderlåret. "Jeg blev jo afbrudt før, så når du nu har lyst så vil jeg da udnytte det." Sagde han roligt, og slukkede ham så blidt på ***.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Maj 05, 2013 9:40 am

//Skal jeg gå til bagefter?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Maj 05, 2013 9:48 am

//ja tak det ville jeg være taknemlig for//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Maj 05, 2013 10:01 am

Nathan lå helt igennem udmattet på sengen var helt svedig og sådan efter deres meget hede omgang hvor hans onkel og de andre havde stået og grinet og joket ude foran med alle de støn nathan lavede i starten. De blev trætte af at lave sjov med dem da de fortsatte i mere end et kvarter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Maj 05, 2013 10:07 am

Gabriel havde lagt sig fuldkommen udmattende om på ryggen, hvor han lagde hænderne under hoved. Dette her havde jo været så fantastisk! Ligesom den gang Nathan var blevet stang stiv, men det var sikkert kun Gabriel der kunne huske hvid vidunderligt det havde været.
Bagefter hev han så Nathans hoved op på sit bryst, og nussede så blidt hans ryg med den ene hånd. "Har det som jeg lovede?" Spurgte han så venligt.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyMan Maj 06, 2013 4:33 am

//skal vi slutte det her emne??//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyMan Maj 06, 2013 4:45 am

//jov det er ved at gentage sig tit. Skal vi så starte et nyt?//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyMan Maj 06, 2013 9:14 pm

//Sagtens xD men er som sagt død for krea.. Dx//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyTirs Maj 07, 2013 12:26 am

//eh hvad med et hvor Nathans far findet ud af at de er forlovede? Hvor Gabriel sidder på knæ og jan kommer frem?//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyTirs Maj 07, 2013 6:25 pm

//Kan vi godt xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyTirs Maj 07, 2013 8:18 pm

//hvor skal det så være henne? XD //
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyTirs Maj 07, 2013 10:36 pm

//Jeg aner det virkelig ikke xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyOns Maj 08, 2013 4:47 am

Hvor ville dwt være praktisk? For det ville nok være kedeligt hjemme igen//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyOns Maj 08, 2013 7:32 am

//Hvad med parken eller sådan noget lignende? XD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyOns Maj 08, 2013 7:40 am

//parken, søen, café?//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyFre Maj 17, 2013 6:37 pm

//Alle kunne være helt fine steder xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyLør Maj 18, 2013 10:10 pm

//skal vi så tage caféen? Det er nok et af de steder vi ikke har været endnu XD //
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyTirs Maj 21, 2013 10:50 pm

//sagtens x3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptySøn Jun 02, 2013 9:26 am

//jeg skulle starte den på caféen hvor faren opdager de er forlovet ikke??//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyMan Jun 03, 2013 5:18 pm

//Ja var det ikke? X3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 EmptyFre Jun 07, 2013 6:03 am

//jov så laver jeg det// xD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 5 Empty

endelig juleaften! - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Varm chokolade? - Gabriel
» Hjem til Gabriel. Wiiiii
» ingen ide til overskrift xD- gabriel
» aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero
» Sandheden skal frem - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum