Antal indlæg : 593 Join date : 05/02/12 Age : 29 Race : Furry (Kat)
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tirs Dec 25, 2012 11:36 pm
Nathan smilede drillende til ham og grinede blidt. "det kunne jeg da aldrig.. Finde på at drille dig med min skat" sagde han og lagde et sarkastisk tryk på "aldrig" da han lige ville drille Gabriel lige så kærligt. Han drillede ham aldrig for at være ond men kun for at kærligt. "jamen jeg glæder mig også virkelig meget til at holde en ekstra jul med hende." sagde han glad da det nok skulle blive virkelig hyggeligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Ons Dec 26, 2012 12:21 am
Gabriel kiggede skræmt på ham, hvor han så begyndte at kilde sin skat meget. "Det vover du lige på at drille med skat, for så skal jeg nok finde en made garn og bolde frem, og sørger for du ikke kan nå det!" Grinede han venligt, og kildede videre. Gabriel smilede bredt til ham med et grin, og kyssede ham så på munden. "Diana riger om en time sådan ca. Bare så du er forberedt." Forklarede han ham venligt.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tors Dec 27, 2012 9:31 pm
//Skal vi gå til efter middagen??//
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tors Dec 27, 2012 9:46 pm
//jep//
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tors Dec 27, 2012 10:16 pm
Efter middagen havde alle sat sig over i sofaerne før der blev danset om juletræet. Det var ikke alle der var med da nogen hellere ville snakke og sådan. Men da der så var blevet danset så var der race om at finde de rigtige gaver for alle de små børn der var med til festen. Nathan havde trukket en stol hen til sofaerne og sad der ovenpå Gabriels skød. Han sad bare som han plejede og ventede på at nogen af de små børn hentede gaverne der var til ham og Gabriel.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tors Dec 27, 2012 10:49 pm
Gabriel syntes det var helt fantastisk at holde jul hos Nathan. Det var så meget familiehygge og var lige som de skulle holdes. Denne familie holdte den jo med lykke og glæde. Han havde så sat gaverne under juletræet til Nathan, og nogle få nogle til hans forældre og søster. Gabriel smilede så bredt over at have Nathan siddende på sit skød, og tog så mobilen op af lommen og kiggede på sin SMS. "Prøv at se dette billed" sagde han med et smil. Det var fra hans mor, med en sovende Diann som holdte et tæppe, og så stod der glædelig jul.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Fre Dec 28, 2012 12:13 am
Nathan kiggede smilende på billedet og kyssede blidt Gabriels kind. "hvor er hun dog sød når hun sover." sagde han glad og kyssede ham blidt igen. Diann var altid så kær og sød. Han smilede så til en hans lille fætter som kom med en have til ham. "den er fra os" sagde han og luntede over til juletræet igen. Han var virkelig sød sådan som han gik og delte gaver ud som var næsten dobbelt så store som ham selv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Fre Dec 28, 2012 1:39 am
Gabriel smilede bredt over billedet, og gemte det på mobilen, inden den blev lagt tilbage i bystkasselommen. "Og i morgen vil hun være så ulykkelig over, at hun ikke har fået sagt god jul til dig" grinede han blidt, og kyssede ham med glæde igen på munden. Helt ufatteligt at de egentlig kunne sidde sådan her foran Nathans familie, uden de dømte ham og Nathan, men bare tog det som naturligt. Da Nathans lille fætter var gået, kom Gabriel med et lille nurgh! "Han er da mega sød!" Sagde han helt lykkeligt, og man kunne med lethed se hvor meget Gabriel elskede børn.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Fre Dec 28, 2012 2:08 am
Nathan smilede til Gabriel da det var på tydeligt at han elskede børn. Han åbnede så pakken og fandt et par pink bukser i pakken. Hans tante vidste da lige hvad hun skulle købe for at hun gav ham det rigtige. Det var på også ret godt hun var den som stod for at købe gaver til ham hvert år. Hver del af familien fik nogle bestemte personer de skulle købe gaver til for alle da det var det nemmeste. Efter noget tid var der en stor bunke af pakker foran ham og Gabriel. Hans forældre og nogen fra hans familie havde også købt gaver til Gabriel som en "velkommen til familien"-ting. Det gjorde de altid med de nye der kom ind i familien.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Fre Dec 28, 2012 3:32 am
Gabriel smilede varmt tilbage til Nathan, og kyssede ham blidt i panden, inden han kiggede på hvad Nathan havde fået i gave. Han kunne dog ikke lade vær med at smile stort over det. Det var så typisk Nathan! "Den passer til det lyserøde halsbånd" grinede han varmt, og nussede sin skat blidt i håret. Gabriel kiggede så videre på de små børn, og juletræet. Det var jo helt ufatteligt at han måtte holde jul med dem. Dette var jo en hel perfekt jul! Da Nathans fætter så gik forbi ham, nussede han ham blidt i håret, hvor han så smilede varmt til ham imens.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Fre Jan 04, 2013 9:47 pm
Nathan smilede til ham og kyssede ham. Han ville nok have det sæt på næste gang han skulle hjem til Gabriel. Han havde det helt fint med at gå rundt og vise hvad han var til nu da det var det nemmest. Efter noget tid kom hans fætter tilbage efter både Gabriel og nathan havde åbnet deres gaver. De havde begge fået en hel del tøj. Gabriel havde fået skjorter i alle farver af nathans familie da de mente han skulle have noget mere farve i skabet da han jo altid gik i hvidt. Han rakte nathan en pakke som han så gav videre til Gabriel. "det her er til dig min skat.. Jeg håber du synes om det" sagde han smilende men også ret nervøs for Gabriels reaktion. Han havde kigget efter den bedste gave i flere uger. Han håbede bare at Gabriel også mente det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Jan 07, 2013 4:44 am
Gabriel smilede varmt til Nathan efter kysset. Han syntes det var helt fantastisk at de kunne være seriøse kæresterforan Nathans familie uden det var akavet, og Nathan selv ville vise dem at de var kærester. Det havde trods alt været irriterende ikke at kunne vise sine følelser for MAthan på det tidspunkt, men det havde været værd at vente på. Gabriel kiggede så undrende på Nathan, og kunne ikke fatte at han havde fået så mange gaver som han havde fået nu. Det var første gang han havde fået så mange gaver ud over sin konfirmation! Han smilede så varmt til Nathan, og kyssede ham blidt på munden. "bare det er fra dig. Så er jeg allerede vild med det." sagde han venligt, og vendte så at åbne gaven op. Hvad var det?!
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Jan 07, 2013 6:19 am
Nathan smilede til ham da han gav ham det undrende blik. "de vil bare gerne give dig inogle gaver når nu du er en del af vores familie." sagde han glad da alle i hans familie var lige. Ingen stod alene. Han smilede nervøst og så på pakken da Gabriel åbnede den og fandt en æske. Inde i æsken kunne Gabriel finde en tyk sølv kæde hvor der hang et ovalt vedhæng. Hvis man åbnede den kunne Gabriel finde et lille billed af dem sammen. Hvor Gabriel havde sine arme om nathan. De smilede og så virkelig lykkelige ud.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Jan 07, 2013 6:52 am
Gabriel smilede varmt til ham, og nussede så blidt sin næse mod hans. "så er det godt jeg har en gave til hele din familie." sagde han lidt grinende, og kyssede s blidt Nathans mund igen. Han kunne ikke fatte at de alle havde givet ham gaver, så han var lettet over at han havde tænkt at købe noget til dem alle sammen. Gabriel kiggede overrasket ned på sin gave, og tog den så op, og betragtede den lidt inden han fandt ud af, at han kunne åbne den, hvad han så gjorde meget nysgerrigt. Da han så så billedet sad han bare og stirrede forbløffet på sin gave i virkelig lang tid, inden han tog den på og smilede så virkelig lykkeligt til Nathan, inden han kyssede ham længe på munden. "tak tak tak tak tak tak" gentog han om og om igen imens han havde læberne mod hans.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Jan 07, 2013 7:29 am
Nathan så overrasket på ham men virkelig glad. "hvor er du sød at du ville gøre det for dem" sagde han glad og kyssede ham blidt på kinden. Han var da altid så betænksom. Han tænkte altid på andre selvom han ikke var sikker på at andre ville tænke på ham. Det var så sødt og vidunderligt. Han fnisede over Gabriels glade reaktion og lagde bare armene om hans hals og kyssede ham imens hans familie fnisede over dem fordi de var så søde sammen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Jan 07, 2013 7:55 am
Gabriel syntes det var helt ufatteligt, at hans familie faktisk havde købt gaver til ham. Da han havde været ude og handle havde han ikke regnet med, at han ville få fra andre end Nathan. Han havde kun troet at han ville komme til at give gaver til alle, men han havde jo fået noget helt vildt fedt tøj af dem, som han med garanti ville komme til at bruge! Så kunne han nok os bruge den tossede hat han havde fået fra Diann. "ej skat du bliver lige nødt til at se noget!" udbrød han, da han kom i tanke om hatten. Hurtigt gik han ned i sin pose og holdte hånden der nede i lidt tid. "Diann mente at det var synd for mig at jeg ville være den eneste engel og i andre som dig når du er kat, så hun har givet mig denne hue i adventsgave." forklarede han, og tog så en hvid pelshue på med katteøre. Og gav så Nathan nogle vinger på. "din Advenstgave fra hende" grinede han så, og gav Nathan dem på. Gabriel kunne umuligt få en bedre gave end det han lige havde fået lige nu. Det var jo helt fantastisk! "jeg tager den aldrig af nogenside" sagde han så lykkeligt, go klemte den blidt ind i sin hånd bagefter.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Fre Feb 08, 2013 12:10 am
Nathan grinede da han så den hue Gabriel havde fået af Diann. Men grinede endnu mere da han ligefrem fik vinger på af ham. Diann var altså en skør lille pige. Men det var nu på den gode måde. "Men der er altså også engle her. Min kusines mor er en engel." svarede han da de altså havde en del hybrider i hans familie. Nathan smilede og kyssede hans læber blidt for at stoppe den lange takketale Gabriel var gået igang med. "Du er da også den bedste kæreste." svarede han forelsket og kyssede ham endnu engang.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Søn Mar 03, 2013 9:34 am
Gabriel grinede varmt med Nathan over sin hue, men havde ikke lige tænkt over, at det ene øre lå ned, og det andet strittede direkte op i luften. Hans søster havde bare syntes det var så synd, og han ville godt kunne forstå hvis Nathans familie begyndte at grine med dem. "Så har jeg også fået mig en sød lille engel" grinede han blidt, og kyssede ham så varmt på munden, hvor han bagefter kiggede overrasket på Nathan."Seriøst er det ikke kun katte her inde?" spurgte han så ret så overrasket om, hvorefter han lige måtte nusse Nathans hår blidt væk fra hoved. Gabriel kiggede så varmt over på Nathans forældre. " eh... Elain, George? Jeg tænkte om i, jeres børn, og naturligvis min skat ville med til min mosters hotel i Afrika? Min moster vil meget gerne møde jer, men hun kan desværre ikke forlade hotellet lige nu, så hun vil gerne betale for en rejse til er." tilbød han venligt til Nathans forældre, da han jo gerne ville have Nathan med rundt omkring i verden.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Apr 22, 2013 6:58 pm
Nathan grinede blidt over ham og kyssede blidt hans læber. "Nej der er lidt af hvert her." sagde han blidt og nussede ham over håret efter at have taget huen af ham og vingerne af sig selv. De var lettere besværlige at sidde med. Forældre så meget overraskede på ham og smilede så. "Vi vil meget gerne med men vi kan altså ikke tage imod sådan en stor rejse. Det koste jo virkelig mange penge." svarede nathans mor.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Apr 22, 2013 7:22 pm
Gabriel smilede varmt til Nathan, og kyssede ham så blidt på munden. "Det må være helt vildt sjove fester i så har jer." Sagde han venligt med et lille grin og smilede så varmt over, at han faktisk ikke var til en hvid fest. Gabriel sank så en klump. "Det er fordi jeg skal rejse meget rundt i verden, og hvis Nathan havde tid i weekenderne ville jeg meget gerne have ham med mig. Så det ville også være for at vise jer der ikke ville ske ham noget. Og i skal slet ikke tænke på at det koste penge. Min familie, er der en der har et fly, så vi ville bare tage det, han flyver mig til alle stederne, så det vil ikke koste noget." Forklarede han dem venligt og håbede de ville sige ja.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Apr 22, 2013 7:33 pm
Nathan grinede blidt over det. "du kommer til at finde ud af hvordan det er når de alle har fået lidt mere at drikke." svarede han grinede og kunne allerede mærke at hans familie var let fulde. "Vi ved jo godt at du er ansvarlig Gabriel og vi stoler meget på dig men sådan an stor ferie hvor ingen af os skal betale er altså rigtig mange penge og det kan vi slet ikke tage imod. Desuden tror jeg ikke Nathan har lyst til at have sine pinlige forældre med sig og sine søskende der klager over ikke at kunne snakke med deres kærester. Så det er bedst at vi bliver her også tager Nathan afsted med dig hvis du bare lover at passe godt på ham." sagde hun smilende. Det var imod deres skik at tage imod sådan stor gave.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Apr 22, 2013 9:52 pm
Gabriel kunne ikke lade vær med at smile stort over Nathans ord. "Det er allerede ti gange sjovere end min fest. Beklager du skulle se alt det crap der. Jeg er bare glad for min far ikke var vred den dag." Sagde han lettere undskyldende til Nathan, da festen virkelig havde vist det dårlige ved hans familie. Gabriel smilede så varmt til Nathans mor. "Jeg lover at passe virkelig godt på ham. Men vil det så sige at hvis det ikke påvirker Nathans skole og undervisning så må han komme med rundt omkring?" Spurgte han en smule håbende, da Nathan så allerede måtte komme med til Afrika og Japan.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Apr 22, 2013 10:36 pm
Nathan kunne ikke undgå at nikke bekræftende da han jo havde ret i at denne fest var bedre og nemmere at være til end den hos Gabriels familie men han gjorde ikke mere ud af det. Nathans mor gav ham et bekræftende smil og nikkede. "Hvis nathan kan holde sin skolegang med høje karaktere så må han. Men hvis de begynder at faldeså kan det kun være en gang imellem." forklarede hun og gjorde ikke mere ud af det. "Tak mor!" svarede nathan glad og måtte bare kysse Gabriel fordi han havde fået lov.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Apr 22, 2013 11:21 pm
Gabriel kiggede en smule flovt ned i jorden. "Jeg lover du aldrig skal deltage i nogle af dem mere. Jeg vil ikke tvinge dig til de ting. Så kan vi to bare hygge dagen efter." Forklarede han venligt, og glædede sig faktisk allerede lidt til det bare var dem alene. Gabriel smilede kæmpe stort. "Tusind tak!" Sagde han virkelig glad, og kyssede så Nathan lykkeligt på munden. "Jeg skal nok hjælpe med lektierne hvis det skal være. Så er du jo allerede klar til Japan." Hviskede han glad til Nathan, og kyssede ham så lykkeligt videre på munden.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Apr 22, 2013 11:54 pm
Nathan nussede ham blidt over håret og kyssede hans læber. "det er jo din familie og jeg bliver da nødt til at være sammen med dem for at være sammen med dig skat. Jeg vil gøre alt for dig." forklarede han blidt og kyssede ham igen. Hans familie sad og sang og dansede da de fleste var virkelig fulde nu bortset fra nogle enkelte det. Han smilede og satte sig helt overskævs på ham da alle børnene var blevet lagt i seng på hans storebrors værelse. Han var alligevel her nede og skulle sove i stuen. "hvad siger du til at vi går ud der hvor vi skal sove og hygger os lidt?" spurgte han blidt da han jo også selv havde fået en smule alkohol efter deres samtale med hans mor. "vi skal sove i vores campingvogn.. Alene.."