The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero I_vote_lcapaftale om betaling med blod - Gabriel og Zero I_voting_baraftale om betaling med blod - Gabriel og Zero I_vote_rcap 
Zero
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero I_vote_lcapaftale om betaling med blod - Gabriel og Zero I_voting_baraftale om betaling med blod - Gabriel og Zero I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nathan

Nathan

Antal indlæg : 593
Race : Furry (Kat)

aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero Empty
IndlægEmne: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyMan Aug 13, 2012 7:23 pm

S: nathans hus
T: aften
O: møbler og sådan samt nathans forældre
V: stadig varmt

Nathan havde taget Gabriel indenfor i huset og havde brugt en del tid på at forklare hvorfor han først var kommet nu da de skulle spise om ikke så længe da zero snart kom og de derfor skulle have spist inden. Efter at alle havde spist havde nathan taget Gabriel med hen på sit værelse hvor de kunne være lidt alene inden. Zero kom og gjorde krav på nathans blod igen. . Lige nu troede hans forældre at Gabriel var en af nathans bedste venner. Det var fint sådan til han fik mod på at sige at han kun var til drenge.
Inde på værelset havde nathan sat musik på så hans forældre troede de sad ved hans computer men i virkeligheden havde nathan sat sig på skødet af Gabriel og var ved at kysse ham så meget som overhovedet muligt inden zero kom. Han ville ikke bare lige af med Gabriel bare fordi zero snart kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyMan Aug 13, 2012 10:10 pm

Gabriel havde været ret så genert, da han havde mødt Nathans forældre. Hvis han ikke fik lavet et godt første indtryk hos dem, så ville Nathan og ham jo aldrig kunne være sammen. Han havde dog også undskyldt at han havde holdt Nathan så længe væk fra dem.
Han havde faktisk moret sig helt vildt imens de havde spist aftensmad, selvom han havde tvunget en del mad i sig. Han vidste allerede nu at han ville kaste op når han kom hjem, men han kunne jo ikke være uhøflig.
Gabriel havde kigget lidt rundt i Nathans værelse, da det slet ikke lignede hans hus, men han havde dog smilet, da han sad ned med Nathan på sit skød. Han nussede blidt Nathans ryg imens de kyssede, og nød det virkelig meget. De ville få et problem hvis hans forældre kom ind, og sikkert også når Zero kom, da han ville kunne lugte engelblod.
Zero
Admin
Zero

Antal indlæg : 542
Race : Fuldblodsvampyr

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyTirs Aug 14, 2012 8:54 am

Zero stod ude foran det gule murstens hus han havde stået foran så tit snart. Han lukkede glad og tilfreds over at han skulle ind til den.lille sexede mis. Desværre kunne han kok ikke tillade sig at have sex med ham med mindre.. Demise ville jo ikke få noget at vide om det så det var vel okay for ham at gøre det. Bare nathan havde sine ører fremme for ham var altså mega sexet med dem også sin meget lette påklædning.
Han ringede på døren og blev lukket ind. Først talte han med nathans far om deres aftale og forretning før han gik ned af gangen.mod sin betaling og fandt nathan sidde og kysse med en engel. Sikke dog en jackpot han havde fået sig der. Han lænene sig op af døren efter hqve.lukket den og smilede.til dem. "sikke heldig jeg er. Jeg får dobbelt op idag." sagde han og satte sig på.senge kanten. "nogen der har noget imod at vi laver en trekant?"
https://thedarkness.danskforum.net
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyTirs Aug 14, 2012 9:03 am

Nathan så forskrækket op da døren blev åbnet da han bare havde været helt igennem opslugt af at kysse og nusse med Gabriel. Han puttede så lettet ud da han så hvem det var der stod i døren. "åhh det er bare dig zero jeg troede mine forældre kom." sagde han og blev skal siddende på sin elskede Gabriel fordi han ville beskytte ham imod zero. "du får intet fra Gabriel. Kun mig. Han har intet at gøre med min fars aftale med dig. Og nej der bliver ingen trekant eller.noget idag eller på noget andet tidspunkt." forklarede han og vidste godt at desværre nok ville ende i det alligevel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyTirs Aug 14, 2012 9:20 am

Da døren blev åbnet slap Gabriel hurtigt Nathan, så han kunne springe væk når hans forældre kom ind i huset. Han var dog lettet over det ikke var dem der stod der, men en anden mand. Det måtte være noget Nathan havde snakket om, ham hans far havde en aftale med.
Gabriel lagde igen armen om Nathan, og holdte ham ind til sig. Vampyr. Så Nathan skulle give blod til Zero som betaling? Ikke på vilkår. "nej skat, jeg vil ikke give dig frivilligt til sådan en rapkæftet oppuset narrøv. Det får du ikke lov til." sagde han bestemt, og kiggede alvorligt på Nathan, og knugede ham så ind til sig igen, og sørgede for Nathan ikke kunne komme fri.

//kender Zero og Gabreil hinanden der?//
Zero
Admin
Zero

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyTirs Aug 14, 2012 9:42 am

//Nej x3 //

Zero grinede svagt over den begge to. "sikke nogle fine ord og måde at tale på du har af en engel at være. Jeg er imponeret." sagde han lettere provokerende og viste med øjnene at nathan skulle se at komme over til ham så han kunne fhå sin betaling. "og øv ingen trekant." sagde han trist. "nu havde jeg ellers lige håbet på det. Så kunne nathan blive godt og grundig liderlig lige som sidste gang vi var sammen. Efter blod så gav han lige den bedste sex jeg har fået med en så 16." forklarede han og vidste godt at han ville få ham englen helt op i det røde felt hvis han blev ved.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyTirs Aug 14, 2012 9:51 am

Nathan syntes på en måde at det var sødt af Gabriel at hjælpe selvom han jo ikke bare kunne tale sig udenom en gammel aftale som var blevet lavet lige da han blev 15. Før havde det været hans storebror det gik udover og han var heteroseksuel men gav vist også kun blod og ikke sex som nathan. Det vidste hans forældre ikke engang. "Gabriel hold op han skal bare hqve en smule af mit blod også går han. Det om sex og sådan der snakker han stort. Vi skal jo bestemt ikke have en trekant med ham." sagde han beroligende til Gabriel.
Han blev så fuldstændig flov da zero fortalte om det de havde lavet de sidste to år af hans liv. Han så væk fra Gabriels ansigt og følte sig.æha flov og bange for at Gabrielsl ville se ham som en mandeluder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyTirs Aug 14, 2012 8:39 pm

Gabriel kiggede roligt på Zero, da han roste Gabriel. "englen her kan skam også slå og banke dig, selvom du er virkelig uhygiejnisk." sagde han køligt til Zero, og dette var sikkert første gang han havde været vred foran en anden person, eller sagde en ond mand igen.
Gabriel blev dog overrasket over at høre hvad Zero sagde om, at de to havde haft sex imens. Denne gang var der på ingen måde tilladelse til at røre Nsthan igen. Han var lidt ligeglad med om Nathan havde haft sex med Zero. Hvis man rørte en person de rigtige steder, så kunne man få hvad man ville. Gabreil havde selv været et offer.
"hvad skal du have for ikke at drikke eller røre Nathan?" spurgte han med en rolig stemme og alvorlig blik. Han klemte lidt Nathan ind til sig for at sige, at dette ikke var til diskussion. Det kunne man sikkert også se på ham og høre. Nathan skille ikke røres ved.
Zero
Admin
Zero

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyOns Aug 15, 2012 9:03 am

Zero betragtede dem imens nathan forsøgte at få Gabriel til at falde lidt ned. Han var godt nok hidsig af en engel at være. Han grinede så lettere hånligt over hvad Gabriel troede han kunne gøre imod ham. "nå så det tror du. Du tror på at du kan banke nok den mest magtfulde vampyr. Det tror jeg næppe. Jeg ville kunne dræbe dug ved kun en lille bevægelse. Jeg ville kunne dræber dig med min lillefinger så du knytter bare hvis du har livet kært." sagde han skødesløst og så på hvor flov nathan var blevet. "har i ikke haft sex siden han bliver så nervøs?" spurgte han med et grin. "nej jeg trækker spørgsmålet tilbage. I har ikke haft sex så det er kun mig som kan vide at nathan bare er helt fantastisk i sengen. Kun 16 og er allerede helt vildt god. Sikke noget." han ledte i den grad efter noget til at gøre Gabriel vred.
"jeg vil ikke modtage andet end nathans blod." svarede han kor og kontant. Den var bare ikke længere.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyOns Aug 15, 2012 9:10 am

Nathan anede ikke hvad han skulle gøre. Han var nødt til at give zero det blod eller også så ville han ikke gå også fik nathan ingen tid alene med Gabriel længere. Han sukkede over Gabriel og fik med lidt besvær viklet sig ud af hans arme. "Gabriel det er en gammel aftale og jeg er nødt til at følge den." forklarede han med røde kinder da zero bare ikke gjorde det hele bedre ved at fortælle hvor god han var i sengen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero EmptyTors Aug 16, 2012 12:32 am

Gabriel stirrede olmt på Zero, da han virkelig var et arogant svin. "gud vil ikke syntes om det på nogle måder. I er allerede bandlyst for hans sted, så at dræbe en af hans engle vil ikke være særlig godt for dig." sagde han roligt med en alvorlig stemme, selvom han nu brændte af vrede inden i.
Gabreil kiggede lidt trist på Nathan, men nikkede så. "okay søde." sagde han blidt med et lille trist smil, hvor den ene mundvig kun kom op, og lagde sig ned igen.
"man behøver nu ikke at have sex for at elske hinanden Zero. Det er kun stoddere som dig, der tænker sådan hele tiden. Har din hjerne ikke andet på hoved?" spurgte han roligt med et følelsesløs ansigtsudtryk. Han ville ikke vise hvor ked han var over, at Nathan skulle drikkes af, og han måske ville komme til at have sex med Zero, og han intet kunne gøre ved det.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero   aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero Empty

aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ingen ide til overskrift xD- gabriel
» Varm chokolade? - Gabriel
» Hjem til Gabriel. Wiiiii
» endelig juleaften! - Gabriel
» Sandheden skal frem - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum