The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 I_vote_lcapendelig juleaften! - Gabriel - Page 4 I_voting_barendelig juleaften! - Gabriel - Page 4 I_vote_rcap 
Zero
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 I_vote_lcapendelig juleaften! - Gabriel - Page 4 I_voting_barendelig juleaften! - Gabriel - Page 4 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

endelig juleaften! - Gabriel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 12:40 am

Nathan kyssede Nathan roligt igen, og smilede så varmt til ham. "Nej du skal kke tvinge dig selv til det skat. Jeg vil alligevel ikke med til de ting. Desuden tror jeg tager Diann hjem til mig næste gang så ingen af os skal der hen." Forklarede han ham venligt. Dog kunne han ikke lade vær med at grine lidt over Nathans familie. De var virkelig komiske.
Gabriel trak så Nathan helt ind til sig inden han rejste sig op med ham i sin favn. "Fortæl mig hvor jeg skal gå hen så vi kan være bare os to og ingen andre." Sagde han glad, og kyssede ham så ned af halsen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Nathan

Nathan

Antal indlæg : 593
Race : Furry (Kat)

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 12:47 am

Nathan grinede da han blev løftet op i hans arme. "du skal udenfor til den campingvogn der står i indkørslen.. Men du må ikke gå der ind. Du skal blive udenfor indtil jeg siger du må komme ind. Jeg har nemlig en overraskelse..." sagde let beruset men kun så han var kun virkelig glad.
Da Gabriel nåede campingvognensmuttede han roligt ind og skiftede tøj. Et par minishorts i røde og et stort gavebånd om halsen samt nissehue. Han kaldte så roligt på Gabriel efter have lagt sig på meget sexet måde på sengen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 1:01 am

Gabriel smilede varmt til Nathan, og gjorde som der blev sagt til ham. Roligt gik han så ud med ham til campingvognen og ventede så derude og var lidt ivrig efter at se hvad Nathan havde planlagt for ham.
Derefter gik han hurtigt ind til Nathan og smilede bredt. Derefter gik han roligt hen til Mathan imens han tog skjorten af sig selv. "Selvfølgelig var det det. Du er en lille fræk kat er du klar over det?" Spurgte han og lagde sig så over Nathan og kyssede ham så videre på munden.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 1:22 am

Nathan smilede over at se hvor hurtigt Gabriel forstod hvad det var han ville og lagde derfor straks armene om ham. "du skal huske at pakke gaven helt op før du begynder at lege med den." sagde han med en sexet stemme og hentydede til at han stadig havde sløjfe og shorts på. Det var en lidt uåbnet gave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 4:48 am

Gabriel kunne umuligt lade vær med at hygge sig lidt over dette her. Det var da virkelig sødt af Nathan, at have lavet den overraskelse til ham. I starten kiggede han lidt undrende på Nathan, men smilede så stort, hvorefter han roligt tog sløjfen af Nathan, hvorefter han tog hans boxers af, og lod hånden glide rundt på hele Nathans krop.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 7:01 am

//Gå til bagefter?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 7:03 am

//ja lad os det//
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 7:55 am

Nathan vågnede til at ligge i Gabriels arme under den varme dyne. Der var virkelig koldt i campingvognen men det gjorde det at ligge og putte meget meget bedre. Han nussede roligt hans kind og begyndte og nusse ham mens han roligt lod sin hale nusse hans ben blidt da den og ørerne var kommet frem igår. "Gabriel.. Skat..?" spandt han stille for at vække hampå blid måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 8:11 am

Gabriel kunne ikke lade vær med at fnise lidt, da hans ben blev nusset af Nathans hale. Derfor hev han ham længere ind til sig med et lykkeligt smil, og kyssede hans pande blidt.
Lettere svært begyndte han at åbne øjnene og man kunne tydeligt se, at han ikke ville vågne lige nu. "Godmorgen skat." Sagde han venligt, og begyndte blidt at nusse hans øre blidt. "Hvorfor vækker du mig så tidligt?" Spurgte han så lettere træt og lagde benene om ham.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 8:35 am

Nathan smilede blidt hvor han rolig rullede halen om hans krop. "godmorgen~ skat.." sagde han kælent. "klokken er altså allerede 12" grinede han blidt selvom han bare var overtræt. Han var ikke frisk overhovedet. Han var virkelig træt men indså det ikke rigtig selv. "jeg vil nusse.." spandt han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 9:08 am

Gabriel mumlede så kort en masse ubetydelige lyde, inden han med benet hev Nathan ind til sig. "Godmorgen min forlovede." Sagde han glad, og kyssede ham så varmt på munden med et stort smil. "Jaja men vi var oppe til sent i går og jeg brugte altså en del energi for at tilfredsstille dig bagefter." Grinede han lettere drilsk.
Gabriel begyndte så roligt at musse hele Nathans krop efter den kommando. "Hvordan kan du altid være så skide kælen om morgen?" Spurgte han lettere undrende, og kyssede ham så blidt på munden.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 6:15 pm

Nathan smilede og nussede ham over ryggen og nakken. Han var virkelig glad for at Gabriel var vågen så han ikke behøvede at ligge alene og nusse for Gabriel. "Jeg ved det godt men du ved at jeg kræver noget opmærksomhed..." spandt han og nussede sig så tæt på ham som overhovedet muligt.
Han grinede blidt og nussede igen. "Det er rent instingt at være kælen." spandt han og lod halen glide op af hans krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 9:50 pm

Gabriel begyndte roligt at nusse ham over hele kroppen, og kyssede ham blidt på munden med et lille smil. Han nussede ham så ivrigt videre på kroppen, og hev ham helt ind til kroppen. "Det gør du. Og jeg skal nok give dig alt det du ønsker. Bare befal hvad jeg skal gøre" drillede han og lagde sig over Nathan og slikkede hans hals blidt.
Gabriel smilede så og begyndte at kysse ham ned af kroppen.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 10:15 pm

Nathan begyndte svagt at stønne da han blev kysset ned af kroppen. Han var virkelig følsom på kroppen efter igår med alt den alkohol. Han smilede hele tiden og spredte let benene da han Gabriel nåede længere ned. "rør mere ved mig." spandt han kælent.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 10:54 pm

Gabriel kunne ikke lade vær med at fryde sig over dette her og nyde det. Nathan havde de mest vidunderlige støn, som bare gav ham den bedste fornemmelse i hele kroppen. Roligt lod han hånden glide ned mellem hans ben og nussede ham meget svagt der nede, imens han kyssede ham rundt om underlivet. "Som du befaler" sagde han så glad
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTirs Apr 23, 2013 11:49 pm

Nathan var virkelig inde i det og stønnede bare højere da han mærkede Gabriels fingre i sig og hans mund ved sit underliv. Han elskede virkelig følelsen men så blev der banket på døren og hans mor kom ind medd et flad mad. "Jeg har.." hun skyndte sig at vende ryggen til dem og satte bakken på det lille køkkenbord der var i campingvognen. "Gabriel jeg håber virkelig du vasker hænder og munden før du spiser.." drillede hun og gik ud igen mens hun grinede over det hun selv havde sagt.
Nathan var virkelig flov og lå bare og dækkede sit ansigt til. Stemningen var fuldkommen ødelagt nu. "åndssvage mor.." mumlede han irriteret og havde slet ikke lyst til at fortsætte længere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyOns Apr 24, 2013 12:30 am

Gabriel fløj fuldkommen ind i det, og nød det på det grænseløse. Dette her var perfekt, og han blev bare mere mere ivrig efter at hygge sig med Nathan. Utroligt at de stadig kunne gøre det lige efter de havde sovet. Han blev dog begyndte blot at sætte sit tempo op.
Dog for han væk fra Nathan, og rødmede stort over Nathans mor. "Det skal jeg nok Fru..." Pev han lidt flovt, og kiggede langt væk, og lukkede øjnene i med et fuck! Dette her var bare pinligt! Grænseløst pinligt!
Alligevel satte han sig lidt over til Nathan, og trak hans hænder væk fra hoved, hvor han blidt begyndte at kysse hans mund svagt. "Tag det roligt. Nu ved hun i det mindste hvor højt jeg elsker dig." Sagde han lidt genert.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTors Apr 25, 2013 6:54 am

Nathan var virkelig flov over at hans mor skulle se dette her. Det var bestemt ikke meningen at hans mor skulle se ham få et blowjob af sin forlovede imens han selv bare lå og stønnede mens han rørte ved sig selv.
Han så genert på Gabriel og kyssede ham blidt igen. "jeg ber til at det der aldrig kommer til at ske igen! Det var mega pinligt!" sagde han og kunne ikke engang se Gabriel i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptyTors Apr 25, 2013 7:52 am

Gabriel syntes dette her var ufattelig pinligt! Alle vidste jo at han var bange for bakterier, og så fandt Nathans mor dem med hans hoved nede mellem hendes søns ben. Det var virkelig for akavet!
Gabriel kyssede ham så blidt videre på munden med et smil på læben. "Din mor fanger os sikkert i flere pinlige ting i fremtiden skat. Så vi må nok bare tage det lidt roligt med det, og så glemme det." Forklarede han venligt, og nussede blidt hans side.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Maj 05, 2013 5:46 am

Nathan lå bare og anede ikke hvad han skulle sige til det eller gøre nu. Hans mor havde fanget Gabriel i at give hendes søn et blowjob! Det var bare noget der bestemt ikke skulle være sket! Han så ned med stadigt røde kinder og mere eller mindre genert. Han syntes det var mega pinligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Maj 05, 2013 6:08 am

Gabriel pustede dog til sidst ud og kiggede lidt flovt på Nathan. "Men ja det var ufattelig pinligt, og vi må passe på næste gang vi vil have privatliv." Sagde han med et genert lille grin, inden han lagde sig ned, og hev Nathan ind i sin favn, og kyssede blidt hans hår.
"Tænk hvis det havde været fin far eller en anden. Så havde vi et problem." Mumlede han så lettere skræmt.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Maj 05, 2013 6:31 am

Nathan kyssede blidt Gabriel på panden efter at være blevet kysset i håret. "næste gang sørger vi for at være et sted hvor min mor ikke har en nøgle til døren." forklarede han stille og kyssede ham blidt på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Maj 05, 2013 6:36 am

Gabriel smilede stort over det kys han fik fra Nathan. Han blev helt vildt lykkelig af det, og nærmest skinnende i glæde over det. "God idé ellers sætter vi noget foran døren." Forklarede han med et lille blink, og begyndte så blidt at nusse Nathans hale.
Nathan

Nathan

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Maj 05, 2013 7:22 am

Nathan kyssede ham blidt igen bagefter og lagde halen om ham mens han skubbede sig tættere på ham. "lyder som en fantastisk idé." sagde han smilende og kyssede ham igen da tanken om at de nu var alene fuldstændigt gjorde ham virkelig glad. Men den fred varede ikke længe da før hans onkel stod ude foran sammen med de andre mænd og grinede over at nathan nok var ved at give Gabriel det for vildeste blowjob. Nathan tog sig ikke af dem da han vidste at de bare drillede dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 EmptySøn Maj 05, 2013 7:34 am

Gabriel kunne ikke lade vær med at smile stort over, at Nathan endelig igen var blevet så beroligende og kælen som han var nu. Efter nogle kys, og de ord der blev sagt udenfor, rejste Gabriel sop, og stak hoved ud til mændene. "Undskyld men i forstyrer lidt. Jeg prøver lige at give Nathan det bedste blowjob til dato." Sagde han venligt, inden han lukkede døren helt i, og stillede en masse tunge ting ind foran døren, så inden kunne komme ind, inden han blidt kyssede Nathan op af det ene ben.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel   endelig juleaften! - Gabriel - Page 4 Empty

endelig juleaften! - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Varm chokolade? - Gabriel
» Hjem til Gabriel. Wiiiii
» ingen ide til overskrift xD- gabriel
» aftale om betaling med blod - Gabriel og Zero
» Sandheden skal frem - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum