Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Lør Dec 08, 2012 11:04 pm
Gabriel vidste allerede nu, at han ikke brød sig om Nathans farfar. Han var da pisse ubehøvlet, og så når de mødtes første gang! Der skulle meget til før Gabriel ikke brød sig om folk, så farfaren var pisse led! "Det er forståeligt nok skat. Det var også virkelig ubehøvlet af ham at gøre sådan noget for en vidunderlig person som dig. Alligevel så skal du ikke lytte til de ord. Lyt til mine. For du er den mest vidunderlige person i hele verden. Ja du er feminin, men du er ikke en pige. Nok er du ikke den mandige af os i forholdet, men hold kæft jeg elsker dig for det. Intet i denne verden kan ændre min mening om dig. For du er den mest perfekte mand i hele verden. Så ja du er feminin, men du er ikke en pige! Du er en vidunderlig fyr, med et perfekt hjerte, perfekt hjerne, perfekt udseende, og perfekt alting. Du har alt min egen, og du kan få alt hvad du nogensinde ønsker dig." Sagde han til ham, for at fortælle ham hvad han følte om sin elskede. Han skulle ikke blive ked over sin farfars små ord. "Lyt til mig i stedet for" forklarede han venligt, og kyssede ham så længe på munden. Kyssede ham bare om og om igen, da han ikke kunne lade vær. Nathan skulle jo slet ikke være ked af, at hans farfar var en idiot, men han skulle være glad for, at han var så elsket.
Nathan
Antal indlæg : 593 Join date : 05/02/12 Age : 29 Race : Furry (Kat)
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Lør Dec 08, 2012 11:43 pm
Nathan stod og fik næsten tårer i øjnene over de søde og vidunderlige ord Gabriel kom med om ham. Han lyttede med et bredt og forelsket smil om sine læber og kyssede Gabriel godt på munden da han var færdig med at snakke. Han endte med at hoppe op i armene på ham og bare lade ham kysse ham dybt. Han lukkede nydende sine øjne i og kyssede ham om og om igen. "du er også mit et og alt" svarede han og kyssede ham dybt endnu engang da han bare elskede ham så højt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Søn Dec 09, 2012 5:00 am
Gabriel smilede forelsket til Nathan imens han fortalte hm alle de vidunderlige ting. Der var jo ingen fejl fra Nathans side af overhoved! Han elskede ham så fandens meget, at det var helt ubeskriveligt dejligt. Han ville jo bare gerne være sammen med sin skat, og hvis nogle prøvede at gøre ham ked, så måtte Gabriel bare fortælle en helt masse om hvor vidunderlig Nathan var, da der jo intet var i vejen med ham. "Det er jeg glad for at høre" svarede han ham glad igen, inden han valkede lidt tilbage mod væggen, hvor han bare sørgede for ikke at tabe Nathan på noget tidspunkt. Han ville jo ikke skade ham overhoved. "Har min egen det lidt bedre?" Spurgte han så under kysset, og nussede blidt hans ryg imens.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Søn Dec 09, 2012 9:13 pm
Nathan kyssede Gabriel om og om igen og var røv ligeglad med at der konstant kom flere gæster da han bare ikke ville slippe sin Gabriel. Han smilede til ham og nikkede blidt over hans spørgsmål. "ja jeg har det meget bedre nu efter du muntrede mig op" sagde han glad og kyssede ham men afbrudt af hans kusine der var 21. Hun stod selv med sin kæreste og smilede over dem. "altså i to hvis i skal fortsætte så må i hellere finde jer et værelse. Vi kan jo ikke have alt det yaoi hernede" fnisede hun da hun selv ikke havde noget imod det men de ældre syntes nok ikke nær så meget om det. Nathan smilede til hende og kyssede Gabriels læber kort før han hoppede ned af ham. "jeg tror vi gemmer det til senere." sagde han glad og kunne godt se at hun var skuffet. "okay så men hvad hedder din kæreste så nathan?" spurgte hun og var meget nysgerrig. "hans navn er Gabriel vi har været sammen nu i over et halvt år." sagde han glad og stillede sig ind hos Gabriel hvor han viste ham at han ville have armene omkring sig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Dec 10, 2012 12:04 am
Gabriel kyssede bare lystigt videre med Nathan, selvom han følte sig pisse uhøflig overfor de andre gæster som kom. Men han elskede sin Nathan, og bare han blev glad, så måtte han selv ofre sig lidt for hans skyld. Bare Nathan var glad, så var alt godt. "Jeg er glad for at kunne mundre dig op min egen. Uanset hvad så skal jeg nok gøre dig lykkelig. Koste hvad det vil" forklarede han ham venligt. Gabriel rødmede så stort over det der blev sagt, og kiggede lidt flovt på dem, han kløede sig så lettere nervøst i nakken, da det bare var for flovt at vise det. "Goddag" sagde han glad, og lagde så armene blidt om Nathan, hvorefter han kyssede ham blidt på munden. "Et halvt år fra i dag af" sagde han glad, og nussede sin næse blidt mod hans. "Beklager meget at vi var så langt væk, men han er ikke til at modstå" forklarede han venligt, og kyssede sin skat lige en ekstra gang på munden.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Dec 10, 2012 12:55 am
Nathan smilede til ham og var lidt ligeglad med de andre gæster da de holdt sig i stuen mens de var rykket ud i gangen. "du er vidunderlig skat" svarede han og kyssede ham blidt da de nok skulle til at stoppe det kysseri da der jo snart skulle spises en masse julemad. nathan nussede sin næse mod Gabriels og kyssede ham blidt. ""ej hvor romantisk at have halvårsdag på juleaften." sagde hans kusine glad og puttede sig ind hos sin kæreste som var noget mere maskulin end Gabriel. "ja men det er nu også hyggeligt at have årsdag i påsken" svarede han til det og kyssede hende. "det gør ikke noget overhovedet for vi gjorde det faktisk ude i indgangen før vi kom ind til jer" sagde hun glad og tog imod et kys fra sin kæreste.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Dec 10, 2012 3:43 am
Gabriel kunne umuligt lade vær med at kysse Nathan på munden, hvor han bare følte et vidunderligt stød gik igennem ham imens han kyssede sin skat. Han følte sig bare altid glad og lykkelig med sin elskede skat. "Du er fantastisk min egen" svarede han glad igen, og kiggede så bare forelsket ind i Nathans øjne. Hold kæft hvor var han heldig med at have fået sådan en kæreste. Gabriel smilede varmt til Nathan, og kunne ikke lade vær med at smile varmt til hans kusine imens han hev Nathan helt ind til sig. "Det var nu ikke planlagt at vi skulle have halvårsdag i dag. Men vi var da meget heldige" sagde han varmt, og kyssede hans hår blidt imens. "Forresten må jeg spørge hvem De er?" Spurgte han venligt, da han ikke anede hvad der stod overfor ham og snakkede.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Dec 10, 2012 7:50 pm
Nathan smilede over denne søde romantic der var imellem dem. Han puttede sig ind hos Gabriel og lyste helt op af alt den forelskelse der var mellem ham og gabriel. "Ja meget" svarede han blidt og og nussede gabriels hænder. Kusinen fnisede og rakte hånden frem mod ham. "Jeg er Nathans kusine Maddie og det her er min kæreste Mark." svarede hun gabriel og krammede ham blidt hvorefter han fik et hej og et kort kram af kæresten. Han havde intet imod bøsser så længe de ikke forsøgte at komme i bukserne på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Dec 10, 2012 8:06 pm
Gabriel smilede mega forelsket til Nathanunder dette her. Det var da ufatteligt at han havde fået sådan en vidunderlig kæreste, og han faktisk var inviteret til at holde jul med dem og denne afslappede familie i stedet for sin stive familie. De var også blevet vildt glade for at han ikke kom i år. "Forresten så ringer Diann til os på et tidspunkt og ønsker os god jul" sagde han venligt, og gav Nathans hænder et blidt kram, og kys i tindingen. "Hyggeligt at møde jer" sagde han venligt til dem, og gav dem et blidt kram, inden han lagde armene om Nathan igen, og nussede hans skulder blidt. Han kunne ikke lade vær med at nusse om sin skat, da han faktisk gerne bare ville hygge med sin skat, men havde intet imod at andre var der.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Ons Dec 12, 2012 8:40 pm
Nathan smilede op til ham og stillede sig på tæer for at kysse ham. "hvor hyggeligt! det vil jeg glæde mig meget til!" sagde han virkelig glad da han bare syntes at Diann var så sød og nyttet så det gjorde helt ondt. Hun var altid så kær og så kunne han sidde og sætte hår på hende i flere timer og hun nød der bare da han altid kom med en ny ide. "også hyggeligt at møde dig Gabriel." sagde Mark og lagde armene om Maddie. "Hvad med at vi lige hilser på de andre der også er kommet?" spurgte Maddie så da resten af familien nu var ankommet. Der var bare mennesker og furryer overalt lige nu. Der var faktisk også en enkelt vampyr som sad med hans yngste onkel. De to var lige blevet gift her for nylig. Det havde været et flot natte-bryllup. Hvidt i mørket havde deres tema været og det var så smukt. "Lyder som en god ide." svarede nathan glad og tog Gabriel med sig over til sofaerne hvor folk endten sad eller stod og nød en lille velkomstdrink.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tors Dec 13, 2012 6:08 am
Gabriel kyssede Nathan blidt på munden, og flettede roligt sin hånd ind i hans, og nussede den blidt, hvorefter han mærkede lidt for at se om ringen var der. Han regnede ikke med at han havde den på foran familien. De ville jo begynde at spørge hvad der skete med den ring, og så var der ballade. "Forresten så har hun brugt en uge hjemme hos mig på at lave dig den perfekte gave, og tro mig den er pisse sød." Forklarede han venligt, og gav Nathan et kram ind til sig, og kyssede ham endnu engang. Hans lillesøster havde lavet en hjemmelavet gave med lyserød, lyselilla, rød og en masse glimmer og en masse børnebokstaver. Gabriel sank en klump, da han skulle gå rundt og hilse på alle Nathans familiemedlemmer. Han gjorde det alligevel, og smilede konstant, hilste på alle, men holdte konstant Nathan i hånden.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tors Dec 13, 2012 7:06 am
Nathan smilede til Gabriel da han ledte efter ringen. Han kyssede ham blidt på munden. "jeg har bare sagt at du har givet mig den i halvårs gave" sagde han da han stadig havde den på. Han tog den aldrig af. Kun når han skulle i bad eller sove. Ellers var den på hvert sekund af hans liv. Han grinede blidt over at diann havde gjort så meget ud af hans have til hende. Han havde også en gave til hende som hun skulle have på et tidspunkt. "hvor er hun sød at hun ville gøre det. Jeg har også købt en gave til hende" svarede han virkelig glad. Han vandrede stille rundt med Gabriels hånd i sin imens de begge hilste på hans familie.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tors Dec 13, 2012 7:42 am
Gabriel kiggede overrasket ned på Nathans finger, og smilede så bredt til ham, da han havde ringen på! Han havde rent faktisk ringen på! Derfor måtte Nathan også give Nathan et kæmpe kys på munden. Han kunne ikke fatte det! Bagefter kiggede han på Nathan med et bredt smil. "Hold kæft hvor jeg elsker dig skat! Du er jo helt fantastisk!" Sagde han glad, og krammede ham så ind til sig imens han kyssede ham varmt på munden. Gabriel smilede så bredt over Nathan. "Så næste gang du kommer hjem til mig er hun der også, og så vil hun sikkert begynde med alt muligt angående gaven" forklarede han venligt til ham, og kyssede ham så endnu engang på munden. "Jeg elsker dig skat" sagde han så venligt, og kyssede ham så endnu engang på munden. Da de endelig var færdige med at hilse på Nathans familie gav han hans hånd et lille klem. "Du har godt nok en stor familie skat" forklarede han ham venligt.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tors Dec 13, 2012 8:52 am
Nathan grinede over Gabriel og kyssede ham godt igen med armene om hans hals da han virkelig bare var glad for at Gabriel var glad for at han havde ringen på foran det meste af sin familie. "jeg elsker også dig!" sagde han virkelig glad og kyssede ham dybt. Tænk at Gabriel kunne blive så glad for at han tog ringen på overfor hans familie! Han troede at Gabriel syntes det var ligegyldigt om ham havde den på foran andre end ham selvom han nu ville have den ring på for evigt. "ja også kan vi lave det som en mini juleaften" sagde han storsmilende. Han var hundred på at diann ville kunne lide hans gave. Det vidste han at hun ville! "jeg elsker også dig!" sagde han virkelig glad og kyssede ham virkelig godt igen hvor han havde armene tæt om hans nakke. Han nikkede til ham og kyssede hans næse. "ja og det her er kun halvdelen." sagde han glad mens der var en hyggelig summen af snakken.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tors Dec 13, 2012 12:26 pm
Gabriel boblede af lykke og glæde. Først og fremmest vidste HELE Nathans familie, at de var sammen, hans forældre havde taget det fint nok med de var kærester, og hans mor havde taget det pænt, da de havde afsløret at de var forlovede! Pg nu gik Nathan rundt med ringen foran hele familien! Han gik faktisk rundt med sin forlovelsesring! Hvor lykkeligere kunne Gabriel overhoved blive? "Du aner ikke hvor glad jeg er for at du bærer den" mumlede han lykkeligt mod Nathans læber, og kunne ikke undgå at emile stort over det imens. Gabriel nikkede så over hans ord. "Du siger nøjagtig det samme som Diann gør skat! Men det må blive lidt tideligere end en rigtig jul, da hun kun kan holde sig vågen til 18:30 og så går hun i en dyb søvn ved 7-tiden, så har vi resten af aften helt for os selv" det sidste blev sagt på en let drillende måde, imens Gabriel skubbede Nathans hår bagud, og kyssede så hans pande. Gabriel kiggede overrasket på ham. "Er dette kun halvdelen af familien!? Skat jeg får et hjertestop hvis jeg kommer til at møde hele din familie" sagde han med et grin, og tog så Nathans hånd op til sit bryst, hvor han lod Nathan mærke hvor hurtigt det bankede i nervøsitet.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Fre Dec 14, 2012 12:11 am
nathan smilede og kyssede ham igen. "det er godt at du er glad før det... For troede lidt at du ville synes det var dumt gjort af mig.." sagde han glad da han elskede Gabriels dejlige reaktion på at han havde ringen på foran sin familie. "det er helt okay. Så kan vi bare lave det som en frokost eller noget i stedet for at holde det om aftenen." sagde han glad og tilfreds med sin idé da det jo ikke gik at diann faldt i søvn øget i det hele. "ja min familie er enorm." grinede han blidt og kyssede hans næse. Han smilede over at mærke hans meget hurtigt bankende hjerte. "du skal ikke være nervøs. Det er kun min farfar der er åndssvag" forklarede han blidt og kyssede ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Fre Dec 14, 2012 12:39 am
Gabriel smilede stort til ham, og lagde begge hænder på hans kinder. "Jeg ville være dum hvis jeg sagde det! Den ring betyder at du har sagt ja til den kærlighed jeg vil give dig. Den betyder du vil have en fremtid med mig og du elsker mig tilbage. Selvfølgelig betyder det noget at du har den ring på jeg gav dig" forklarede han ham venligt, og kyssede ham så længe på munden. Han elskede bare at se ringen på hans finger, og tig så hans hånd op i sin, og betragtede den blidt imens. Gabriel nikkede så over hans ord, og nussede ham blidt ind til sig. "Det vil være virkelig hyggeligt, Diann vil sikkert elske det virkelig meget" forklarede han venligt, og kyssede Nathan op til flere gange på kinden med et smil. "Åh Gud hvor jeg elsker dig skat. Du er alt hvad jeg nogensinde ønsker mig" sagde han så blidt, og kyssede ham så blidt ned af halsen. Gabriel smilede så bredt med et nik, og grinede svagt over næse-kysset. "Det ved jeg godt skat. Jeg hilste på dem alle sammen. Men det er som om jeg skal godkendes, da alt skal være perfekt for dig." Forklarede han venligt, og kyssede ham så længe på munden. "Jeg elsker dog så højt at det er ubeskriveligt." Forklarede han venligt, og smilede så varmt til ham.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Dec 17, 2012 9:56 pm
Nathan smilede bare helt vildt lykkeligt til ham da det bare var vidunderligt at vide at Gabriel ikke havde noget imod at han havde ringen på foran sin familie da det jo i prinsippet var ret dumt da de nemt kunne blive opdaget hvis de begyndte at spørge for meget ind til den da den jo var ret stor og meget dyr at give som en gave. Han nikkede smilende. "ja virkelig hyggeligt. Jeg glæder mig meget til vi skal hygge alle sammen." sagde han helt vildt glad. "Jeg elsker også dig min skat." sagde hab og kyssede ham blidt. Nathan tog Gabriel over til bordet hvor de så blev sat ved siden af hinanden overfor hans onkel og tante. "Bare rolig skat du er godkendt for længst."
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Man Dec 17, 2012 10:34 pm
Gabriel kunne umuligt vise hvor lykkelig han var over dette her. Nathan havde sin forlovelsesring på foran hele familien! Det var da helt ufatteligt rart og fantastisk! Hans fantastiske skat stod foran hele familien med ringen på! Ingen havde nogensinde gjort sådan noget sødt! Dog ville der falde brænde ned hvis hans familie opdagede at Nathan allerede var forlovet med englen Gabriel. Måske ville de tage det lidt mere roligt når han var en engel? Han kunne dog ikke lade vær med at smile varmt over ham, og så kysse ham endnu engang på munden. Gabriel grinede så blidt over ham. "Hvis du tror du har set Diann som hyperunge, så har du ikke set hende når det er jul." Grinede han venligt, og krammede blidt Nathan ind til sig imens de gyngede blidt frem og tilbage imens han kyssede hans hår blidt. "Hvad har jeg gjort for at fortjene dig?" Spurgte han venligt, og smilede så dybt forelsket til ham. Gabriel nikkede så af Nathans ord inden han selv satte sig ned med et smil. "Nu ved jeg hvordan du havde det til min familiefest" grinede han blidt, og kiggede så varmt på Nathan.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tirs Dec 18, 2012 7:28 pm
Nathan kunne ikke holde et grin tilbage da Gabriel fortalte hvordan diann blev når det var jul. "jamen så skal det jo nok blive rigtig sjovt for hvis hun bare mindede lidt om mig dajeg var yngre så kommer det hele til at blive splittet ad. Jeg havde det nemlig selv ved at hoppe og løbe rundt indtil jeg fik lov til at åbne gaverne." grinede han og gav Gabriel et kys. "og hvordan har jeg fortjent dig?" spurgte han virkelig glad og kyssede ham blidt. Han smilede til ham og tog hans hånd for så at rykke tættere på ham så de sad helt op af hinanden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tirs Dec 18, 2012 8:49 pm
Gabriel lagde hoved opgivende ned med et grin. "Mere oprydning til mig når hun sover!" Klynkede han for sjov, men kiggede så varmt på Nathan bagefter. "Ved du hvad? Det overrasker mig ikke at du var sådan som barn. Jeg kan lige se det for mig. I forhold til dig, så græd jeg over det farlige juletræ som stod og ventede på at vælte ned over mig." Forklarede han, med den ene hånd over øjnene. Så vidste Nathan det i hvert fald... Han kyssede så Nathan igen på munden, og smilede så varmt til ham. "Du skal bare være dig, så har du allede fortjent mig." Sagde han glad, og kyssede ham længe på munden. Gabriel smilede så over at Nathan satte sig tættere på ham, og lagde så armen om ham, og gav ham et kys på kinden.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tirs Dec 18, 2012 9:23 pm
"årgh... skaat.. jeg skal nok hjælpe dig med oprydningen så vi hurtigere kan komme igang med vores hygge." sagde han glad og kyssede hans kind ved det næste. "Hvor er du sød skat! Jeg var den som væltede træet fordi jeg ville have fat i stjernen." grinede han og kysede ham lige igen for at berolige ham. Han smilede over at få Gabriels arm omkring sig og lagde hovedet op af hans arm. "hvor er du dejlig..." sagde han lykkeligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Tirs Dec 18, 2012 9:33 pm
Gabriel smilede bredt til ham over det han sagde. "Hm det vil jeg glæde mig til... Ellers må vi vente med oprydningen til næste dag." Sagde han venligt, og kyssede ham blidt på munden med et bredt smil. Det var faktisk virkelig rart at kunne snakke sådan med ham, og så føle sig tryg samtidig. Det var faktisk meget rart, og især fordi han aldrig havde turde snakke sådan med nogle. Gabriel smilede bredt over kindkysset han fik. Så kiggede han skræmt på Nathan. "Mind mig om at vi ikke skal have et stort juletræ..." Advarede han om, og grinede så stort. "Desuden har Diann skræk for høje genstande, og især for nogle ting som ikke smiler til hende... Men hun kan jo heller ikke flyve." Grinede han venligt, og krammede Nathan ind til sig. Gabriel smilede varmt til ham. "I lige måde skat" sagde han flad, og kyssede ham blidt i håret.
Nathan
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Fre Dec 21, 2012 4:06 am
Nathan gav Gabriel ét sexet blik og lod hånden køre igennem Gabriels hår. Han lod så også hånden glide over hans røv for at hentyde til hvad de kunne komme til at lave. Han grinede over ham. "jeg gør det altså ikke længere" grinede han og kyssede hans kind. "hvad med at vi så bare køber et fint træ som diann kan hjælpe med at pynte så hun ikke er bange for det" svarede han glad og kunne godt fore stille sig hvor hyggeligt det ville være.
Gæst Gæst
Emne: Sv: endelig juleaften! - Gabriel Fre Dec 21, 2012 4:39 am
Gabriel smilede bredt over det Nathan gjorde, og trak ham helt ind i sin favn, hvor han så gav hans røv et blidt klem, og lagde hånd på hans kind inden han kyssede ham. Han kunne ikke lade vær med det. Han måtte bare kysse ham et par gange! Det var noget helt specielt hver gang hans læber rørte Nathans. Gabriel grinede stort over ham. "Nej nej så siger vi det! Men du kunne stadig finde på at drille mig med det!" Grinede han varmt og glad, og nussede sin skats kind blidt imens han betragtede ham. Et nik kom så fra ham. "Det lyder helt fint for både Diann og jeg. Hun glæder sig bare til at holde jul med dig." Sagde han glad, og kyssede ham blidt på munden.