Antal indlæg : 542 Join date : 24/01/12 Race : Fuldblodsvampyr
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Man Maj 21, 2012 8:04 am
Zero var som solgt med det smil som Demise sendte ham. Han kunne virkelig ikke stå for nogen der sendte ham sådan et blik samtidigt med at de var overdrevet sexede. Hvordan kunne man også det? "Jamen hvis du ikke vil så må jeg jo enten tvinge dig eller gå ud og finde en der gider. Men jeg vil nu mest synes om den første del med at tvinge dig." svarede han igen. Han kiggede let på Demise imens han slikkede og suttede sådan på hans fingre. Var du gal mand hvor det tændte ham at han gjorde det ved ham. Af ren startende liderlighed lod han sin anden hånd glide ned af Demises krop til hans boxers hvorpå hans fingre begyndte at nussede ham uden på hans boxers. Det var mest for at få Demise til at være liderlig sammen med ham istedet for at han skulle være alene om det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Tors Maj 24, 2012 5:43 am
Demise skød tænkende underlæben frem. "Så enten skal jeg frivilligt have sex med dig, blive tvunget til at have sex med dig, eller se min yndlings-vampyr smutte?" spurgte han tænkende. Han betragtede tænkende Zero mens han overvejede det. "Beslutninger, beslutninger" sukkede han og nussede tænkende hans kind. "Og nu tager min nysgerrighed over. Hvordan, vil du tvinge mig til at have sex med dig?" spandt han kælent og så udfordrende på ham. Det gav et lille gib i Demise da han blev nusset udenpå sine boxers og han måtte lade et støn lyde fra hans læber, da det ikke tog lang tid før han blev tændt. Han fortsatte derfor lidt mere ivrigt med at sutte hans fingre og prøvende at skubbe sig imod Zero's hånd, for at få lidt mere af det. Han var muligvis lidt grådig, men hey, han var en dæmon!
Zero Admin
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Tors Maj 24, 2012 7:43 am
Zero smilede til ham på sin drengede hvis. "Lige netop." svarede han kort da Demise havde fanget ideen i løbet af få sekunder. Fantastisk. Han grinede svagt invendigt over Demises måde at forsøge at beslutte sig på. Det hjalp altså ikke bare at sige beslutninger hele tiden. Han smilede så lumsk til hans spørgsmål og tog fat i bæltet der var på Demises kimono-ting. "Jeg tænkte på noget i retningen af at binde dig med den her også... ja.. bare gøre det." mere enkelt kunne det vel ikke blive men nu havde han heller ikke så mange muligheder nu hvor de var i stuen. Zero smilede tilfreds med Demises reaktion på at han nussede ham dernede. Han kunne umuligt undgå at være liderlig sådan som han var lige nu. Han valgte da også at gøre noget ved det, ved at lade sin hånd glide ned i hans boxers hvor han så tog fat og startede på et handjob som nok skulle få Demise til at hungre efter sex.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Søn Maj 27, 2012 10:04 am
Demise placerede tænkende sin finger imod sin underlæbe, mens han lyttede til Zero's plan om hvordan han ville tvinge ham til sex. "Mhm... Så håber jeg at du bliver nødt til at tvinge mig" sagde han med et sigende grin. Sidst han var blevet bundet fast af Zero - hvilket egentlig var for et par timer siden - havde han absolut ikke haft noget imod det. Ikke andet end at han ikke ville tage ham. Og igen, han elskede tanken om at Zero var over ham og besluttede hvad der skulle ske. Demise skulede kort, da Zero begyndte at skubbe hans boxers ned, da det absolut ikke var fair at distrahere ham sådan, når han prøvede at drille Zero! Han kunne altså ikke multitaske, så hvordan fanden skulle han nyde hvad der blev gjort og samtidig slikke Zero's fing- længere nåede han ikke i sin indre skideballe, da han som sagt blev distraheret af den hånd som begyndte at give ham et handjob. Han gispede efter vejret og måtte tage Zero's fingre ud af sin mund for ikke at bide dem af, men holdte stadig hans hånd med begge sine, for at have noget at holde fast i når nu han sad op. Ivrigt begyndte han at skubbe sig imod hans hånd, uden at tænke på hvor han sad og hvad han gned sin røv op af, selvom det godt kunne virke sådan, hvis man kendte Demise. Men for en gangs skyld gjorde han det i et uskyldigt forsøg på... okay, et ikke så uskyldigt forsøg på at få mere ud af et handjob.
Zero Admin
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Man Maj 28, 2012 10:57 pm
Zero smilede til ham en smule lumsk og lod båndet glide rundt om Demises fingre for at vise at han mente det helt seriøst. "Nå men så skal jeg nok tvinge dig." sagde han med det samme lumske smil og lod båndet glide rundt om Demises håndled. Zero var vildt tændt af Demise og nu skulle det altså snart være. Han smilede over at mærke hvordan han masede sit underliv mod hans hånd for at få mere ud af det. Dog fik Demise også gnedet sin røv op af Zeros problem. Han bandt Demises hænder med den anden hånd som ikke var i Demises boxers. Derefter tog han sin hånd under ham og satte sig op. "Jeg håber ikke du har noget imod at miste nogle boxers." sagde han og rev dem i stykker så han kunne få dem af ham. Han hev så sine egne nok ned til at han kunne gå i Demise og gjorde det så efter at have lagt demises bundede arme om sin hals så han blev siddende og ikke faldt sammen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Lør Jul 21, 2012 6:50 am
Demise slikkede sig om læberne ved den tanke. "Det skal nok blive hyggeligt" svarede han med et sigende grin. Han havde ikke tænkt sig bare at lade ham... Men det gik pludseligt lidt for hurtigt, pludselig var han bundet, hans boxers var revet af og Zero var oppe i ham. Hvilket faktisk ikke gjorde så ondt som han havde regnet med - nok fordi at han ramte det der forbandede punkt - den eneste forskel fra før var at han var at han var knapt så stram og at han var mere følsom end før. Han kom derfor med et overrasket støn og bed sig i læben kort efter med en smule tårer i øjnene - men ikke så han rent faktisk tudede. Han så Zero i øjnene, mens han overvejede sine muligheder, men smilede så. "Skulle du ikke tvinge mig?" hviskede han så, ikke helt sikker på hvor meget han kunne klare, men villig til at forsøge. Forhåbentlig ville Zero heller ikke være for hård ved ham.
Zero Admin
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Tirs Jul 24, 2012 2:51 am
Zeros smil voksede lidt mere mens han fik bundet demise hænder og hørte hvad han sagde. Ja det skulle skam nok blive spændende. Hvorfor skulle det dog ikke være det når demise var så pisse sexet hele tiden. Han elskede den lyd han fik ud af demise ved at gå i ham så hurtigt. For hans vedkommende så var der altså ikke nogen bedre lyd end støn ved sex. De gjorde ham altid endnu mere liderlig og trangende. "jo det var meningen men du lader da til at synes om det så hvorfor tvinge dig." drillede han og begyndte at rykke samtidigt med at han begyndte at slikke ham lidt op og ned ad halsen og oppe omkring øret da han jo ikke ligefrem kunne rykke så meget når det var demise der sad oven på ham.
Sidst rettet af Zero Ons Jul 25, 2012 11:32 pm, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Tirs Jul 24, 2012 8:27 am
Demise himlede med øjnene, men kunne ikke lade være med et grine lidt, inden Zero begyndte at rykke på sig. Så nu krævede han også at han gjorde det hele? Pfft! Dovne skid! Han fangede Zero's læber i en hed snav, mens han rykkede sig lidt rundt, så han kunne få manøvret sine ben så hans fødder var mod sofaen, ved Zero's hofter, men så Zero stadig var oppe i ham - hvilket var ret besværligt, når hans arme ikke var frie, så han kunne bruge dem til at hjælpe sig på vej og det var heller ikke blevet lettere af at Zero rykkede sig. Men det lykkedes, og nu brugte han Zero til at holde balancen, mens han laaaaangsomt begyndte at bevæge sig op og ned af hans pik, mest for at være provokerende, men også for at teste om det gjorde ondt på den her måde - hvad det heldigvis ikke gjorde... men han kunne godt lide at være provokerende, så hans fortsatte på den måde.
Zero Admin
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Ons Jul 25, 2012 11:48 pm
Zero var godt tilfreds med at Demise valgte at starte et snav med ham mens han rykkede rundt på sig selv. Det var af en eller anden grund altid noget helt andet at snave Demise end så mange andre. Det var nok fordi at Demise nok var lettere.. hmm.. "trænet". Han kunne nu meget godt lide at han var en anelse provokerende med den måde han rykkede på da det jo bare gjorde det bedre selvom han nu ønskede at få det til at gå hurtigere. Han havde altså en aftale senere idag med en anden lille hottie. hehe. Den fyr havde tilmed katteører hvor vidunderligt. Selvom det nu var bedre at have sex med Demise end at have det med Nathan. "Noget siger mig at du bare forsøger at være irriterende.." sagde han lettere liderlig da han ikke kunne holde det langsomme tempo ud som Demise havde sat.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Tors Jul 26, 2012 1:59 am
Demise nussede han tilfreds i baghovedet, mens de snavede og han rykkede sine ben rundt for at det her overhovedet ville være muligt. Han fortsatte blot det langsomme tempo, kun for at være irriterende. Han gav sig drillende til at kysse Zero's hals imens og slikkede ham kælent langs hans kæbe. "Noget siger mig at det lykkes mig at være irriterende" grinede han og kyssede ham endnu en gang. "Men hvis du gerne vil have det hurtigere, må du jo selv sørge for det" grinede han drillende og lod sin tunge glide over hans læber, meget kort. Han havde intet imod at være øverst på den her måde, men han kunne bare ikke gøre det specielt hurtigt når hans hænder ikke kunne bruges og... ja, det blev heller ikke specielt hårdt på den her måde. Og eftersom at de begge foretrak hårdt, ville det nok ikke blive særlig hyggeligt for nogen af dem. Så skulle der i hvert fald foregå noget udover "bare" at have sex.
Zero Admin
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Tors Jul 26, 2012 2:13 am
Zero havde bestemt ikke noget imod at blive slikket eller kysset eller så videre men han havde i den grad noget imod det tempo. "Ja i den grad!!" sagde han lettere irriteret. Noget slog ham hurtigt. Hvorfor havde han ikke tænkt på det noget før?! Han væltede Demise ned på ryggen efter have fået en ide af hans provokerende ord. "Helt fint med mig." sagde han og gik så i ham igen da han havde fået lagt sig over ham på den rigtige måde så Demises hænderf ikke behøvede at blive bundet op. Han begyndte så at rykke noget hårdere men på en blid måde da Demise nok havde ondt fra igår. Der var jo intet ved at have sex med en som ikke nød det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Tors Jul 26, 2012 2:26 am
Demise grinede blot da hans svar kom. Han var altså ikke i den bedste form efter at han og Zero havde hygget sig i går. Det værste var nok at Knox kom forbi senere, og hvis han kendte varulven ret, ville det også ende med sex - men heldigvis ikke særligt hård sex. Og han kunne også bare bortforklare det hele - for eksempel at han naturligvis ikke var særligt stram - med at han havde leget med sig selv. Knox troede på hvert et ord, som kom ud af Demise's mund. Han blev dog overrasket over at Zero var så hurtig til at reagere og det tog ham ikke ligefrem lang tid at komme igang. Naturligvis var Demise ligeså højlydt som han normalt var, hans arme omkring Zero's hals, mens Zero balancerede præcist hvor hårdt det skulle være, så Demise lige nøjagtigt var på toppen af kløften med fantastisk, og ikke faldt ned i elendigt.
Zero Admin
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Tors Jul 26, 2012 2:31 am
Zero følte bestemt en forbedring ved at han tog styrringen for hvor hårdt og hurtigt det skulle være. Det gjorde det altså bare meget nemmere for ham på den måde. Han startede på igen at slikke Demise på halsen men mest fordi at han ikke ville lukke for de vidunderlige - dog meget høje - lyde Demise kom med da han vist havde fået det hen for dem begge hvor det bare var vidunderligt. Desværre var det med at det var rigtigt godt aldrig noget som varede specielt længe.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Søn Jul 29, 2012 8:30 am
//Jeg... er så blank =__=''//
Zero Admin
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Søn Jul 29, 2012 8:47 am
//Skal vi gå til senere eller slutte emnet?//
Gæst Gæst
Emne: Sv: En tur i byen - Demise Søn Jul 29, 2012 9:00 am
//Slutte, det er så langt =__=''//
Zero Admin