The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Giv slip - Demise I_vote_lcapGiv slip - Demise I_voting_barGiv slip - Demise I_vote_rcap 
Zero
Giv slip - Demise I_vote_lcapGiv slip - Demise I_voting_barGiv slip - Demise I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Giv slip - Demise EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Giv slip - Demise EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Giv slip - Demise EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Giv slip - Demise EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Giv slip - Demise EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Giv slip - Demise EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Giv slip - Demise EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Giv slip - Demise EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Giv slip - Demise EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Giv slip - Demise

Go down 
ForfatterBesked
Santana

Santana

Antal indlæg : 88
Race : Vampyr

Giv slip - Demise Empty
IndlægEmne: Giv slip - Demise   Giv slip - Demise EmptySøn Apr 01, 2012 3:01 am

S: Diskoteket
T: omkring kl. 01:25
O: fulde, dansene mennesker/væsner
V: overskyet, men det var mørkt i forevejen
P: Lårkort, armløs, sort kjole og en kort cowboyjakke

Det var forlængst blevet mørkt, og Santana sad oppe ved baren, på en barstol og rørte i sin drink. Der var fulde mennesker over alt, men Tanna havde været forberedt og drukket blod fra tre mennesker, før hun tog derhen.
Plugslig mærkede Tanna en hånd på hendes skulder, og hendes stol blev vendt om. Foran hende stod tre fyre, med åbne skjorter og så smilene på hende.
"Hva' så smukke, skal vi danse?" spurgte ham i midten, og trak Tanna ned fra stolen, og lagde hænderne om livet på hende. "Lad mig være" Tannas tonefald var helt roligt, det var ikke første gang hun havde været ude for sådan noget. Hun prøvede at vikle sig ud af drengens arme, men det gik ikke så nemt, for nu begyndte han at læne sit hoved hen mod Tannas, og hun ville helst undgå at skulle gøre nogen fortræd i fuld offlighed, så hun satte en hånd på hans ansigt, og prøvede at skubbe det stille væk, så han ikke opdagede hendes styrke. De to andre fyre, tog fat i hendes hænder og tvang dem om på Tannas ryg, så ham der holdte om hende havde mulighed til at kysse hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Giv slip - Demise Empty
IndlægEmne: Sv: Giv slip - Demise   Giv slip - Demise EmptySøn Apr 01, 2012 7:03 am

Demise havde en smøg dinglende fra sine læber mens han sendte flirtende smil til en bartender, som tydeligvis havde set sig varm på den 'unge' dæmon. Det var nok også den eneste grund til at der ikke var nogen der havde bedt ham om at gå udenfor og ryge. Det og så var der hans faretruende gule øjne. Egentlig havde planen ikke været at tage i byen, eller flirte - for hold kæft hvor havde han ondt i røven efter Zero og hans sidste møde - men det var det jo blevet til.
Bartenderen nærmede sig Demise med et lille smil om læberne. "Er der noget jeg kunne hjælpe med?" spurgte han venligt. Demise lagde blot hovedet på skrå og betragtede ham åbenlyst. "Hvad med en drink?" foreslog han med et småliderligt udtryk, som gjorde bartenderen helt rød i hovedet. "Hvad skulle det være?" "Det må du bestemme" sagde Demise blot og tegnede små cirkler i bordet med sin pegefinger. Bartenderen fløj væk og var tilbage endnu hurtigere. "Den er på husets regning" sagde han blot med et flirtende smil. For at holde stemningen til det med en flirt kom Demise med et lille grin og tog imod drinken.
Han så sig kort omkring og fik øje på en tøs som blev behandlet knapt så venligt af en bunke fyrer. Normalt var han ligeglad, men han var fandme imod at det var flere imod en. Så istedet for at blive siddende rejste han sig og gik fra sit potentielle knald. Han gik roligt over imod de fire. "Tre imod en. Er det ikke lidt unfair?" sagde han blot med et hævet øjenbryn. Han tog et hiv fra sin smøg og flyttede den blot fra sin mund, inden han roligt pustede røgen ud mellem sine læber.
Santana

Santana

Giv slip - Demise Empty
IndlægEmne: Sv: Giv slip - Demise   Giv slip - Demise EmptyMan Apr 02, 2012 2:02 am

Gutten havde været utrolig heldig, at Santanna ikke var tørstig, for ellers var han allerede død. Men så ville hun blive smit ud af diskoteket, og ikke kunne komme ind igen, nogensinde. Og det ville være en smule synd, for det var her Tanna for det meste fandt sine offre.
Den utroligt klamme fyr var kommet alt for tæt på, så Tanna flåede sine hænder fri, fra de to andre fyre, og skulle lige til at skubbe den miderste væk fra sig, da hun hørte en stemme ved siden af sig. Tanna drejede hovedet, for at se hvem der lige havde redet hendes ry, og så en fyr med en cigaret i munden, og et hævet øjenbryn.
Santanna blev utrolig lettet, og måtte nu, for fjere gang på en uge, spille skuespil.
"Hej skat, hvor er det godt at se dig" Santanna viklede sig helt ud, af de tre fyres hænder, kyssede den fremmede fyr på kinden, fik fat i en af hans hænder og tog den i sin. De tre fyre blegnede, da de troede at det var Santannas kæreste, og til Tannas store fornøgelse, skyndte sig væk.
"Tusind tak, hvis du ikke var kommet, ved jeg slet ikke hvad jeg havde gjort ved dem" Tanna smilede taknemligt til den fremmede, og en lidt nuttede fyr, og gav slip på hans hånd, da de tre klamme ståderer var kommet så langt væk, at de ikke kunne høre hvad hun sagde.
Gæst
Gæst

Giv slip - Demise Empty
IndlægEmne: Sv: Giv slip - Demise   Giv slip - Demise EmptyFre Apr 06, 2012 8:20 am

Demise var tæt på at slå dem alle fire - specielt hende pigen da hun bare kyssede ham på kinden og holdte ham i hånden. På den anden side, han havde virkelig ofte en trang til at slå folk såååh... Han reagerede dog ikke på den ligeså ofte som sin lyst til mad, da det ligesom var et lidt vigtigere behov.
Han spillede dog med og så på de fyrer som kun en overbeskyttende kæreste kunne gøre det. Da de så var væk, trak han sin hånd til sig og tog sin smøg ud af munden og holdte den mellem tommel- og pegefingeren.
"Hvorfor gjorde du ikke noget? Det havde været langt sjovere at se på. Det der var ynkeligt" brummede han, mest henvendt til fyrerne. "Istedet for "tre fyrer forsøger voldtægt på ung kvinde' kunne det være 'tre fuldvoksne fyrer får tæv af køn, ung pige" sagde han så og lavede nogle lette armbevægelser som understregede hans ord. Demise tog som sædvanligt ikke situationen seriøst - for hvad ville det sjove være ved det? Han tog en tår af sin drink og så dernæst på glasset, mens han overvejede hvad han egentlig drak.
Santana

Santana

Giv slip - Demise Empty
IndlægEmne: Sv: Giv slip - Demise   Giv slip - Demise EmptyFre Apr 06, 2012 8:41 am

Santana hævede øjnbrynene, og så på den fremmede, som hun havde opdaget var dæmon, for hvem har den farve øjne og så kunne Tanna lugte det.
"Jeg ville helst ikke blive smidt ud herfra, og helt seriøst så havde jeg bare ikke lyst til at slå dem ihjel bare fordi de prøver at voldtage mig, for hvis jeg gjore det.." Tanna satte sig ned på stolen igen, med et lille BUMP, "..hver gang der er nogen der prøver det.. så ville der ikke være såå mange drenge tilbage i verden" svarede Tanna til fyrens spørgsmål, og begyndte at blive mere og mere irriteret på ham. han var utrolig arrogant, og Tanna fortrød mere og mere at hun ikke bare havde kyldet de tre fyre igennem rummet, for så var hun sluppet for den har skidderik. "Ja sikke en fed overskrift!!" Sagde Santana ironisk, og himlede med øjnene, og ignorerede fuldstændig at han havde kaldt hende køn...
Gæst
Gæst

Giv slip - Demise Empty
IndlægEmne: Sv: Giv slip - Demise   Giv slip - Demise EmptyFre Apr 06, 2012 8:55 am

Demise lo lavmeldt da hun tydeligvis ikke brød sig om hans fremtræden. Den virkning havde han på en del personer. De få som kunne klare hans arrogance og Og opråbende attitude var enten stang stive eller sære... Eller kunne se det gode i alt, og som mente at Demise blot var et 'misforstået væsen, som med lidt hjælp kan komme på rette spor igen.' Pfft, det var sjovt at høre folks sære idéer til hvordan man prøvede at afvende ham fra at være som han var.
"Tja, der ville vel være i hvert fald nogle få. Dem som ikke går ind for voldtægt og støtter kvinders rettigheder..." sagde han tænkende som om at han talte om sig selv. "Mangler stadig at møde den person, men den dag jeg møder ham, slår jeg ham ihjel. Desuden er han sikkert bøsse" sagde han blot og betragtede sine negle. "Og desuden skal du tage det som noget godt. Kun kønne kvinder kommer ud for voldtægt... for det meste" han trak på skuldrene og tog endnu en slurk af sin drink. "Desuden!" startede han sin korte tale. "Burde du vist være glad. Jeg forlod min flirt alene for at finde ud af hvad der foregik" sagde han med et grin så hans spidse tænder kunne ses. Han vendte hovedet og sendte fyren et lille luftkys, samt en lille, men langt fra uskyldig håndledsbevægelse som gjorde fyren helt rød i hovedet. Tilfreds med det, vendte han sin opmærksomhed tilbage til Santana. "Forresten slår jeg op. Jeg har ikke overskud til tre forhold på en gang, det er for besværligt" det var mest for at drille hende med at hun havde ladet som om at de var kærester.
Santana

Santana

Giv slip - Demise Empty
IndlægEmne: Sv: Giv slip - Demise   Giv slip - Demise EmptyFre Apr 06, 2012 9:54 am

Santana gjore tegn til bartenderen, og bedte om den stærkeste drink han kunne diske op med. For hvis hun skulle kunne udholde at være sammen med denne dæmon, skulle der alkohol til, selvom hun ikke blev så påvirket som mennesker, og andre skabninger.
Mens Tanna vendtede på sin drink, og kun lyttede på hvad dæmonen sagde med et halvt øre, var der noget der fangede hendes opmæksomhed. De tre fyre fra før, havde fundet et nyt offer. En pige på ikke mere end femten år, og denne gang havde de fået fat i et mennekse, var blevet presset op af en væg, og stod nu og prøvede at skubbe den største af fyrene væk fra sig. Normalt ville Santana være ligeglad, men ikke når det handlede om børn, det ville hun simpelthen ikke lade ske. Hun tog sin korte cowboyjakke af, så hendes nøgne skuldre kom til syne, "her hold lige den.." sagde hun lidt fraværene til dæmonen, og smed sin jakke i hoved på ham, før hun begyndte at presse sig igennem folkemængden til hun nåede den lille pige og de tre skideriker. "hey mester!!" råbte Tanna og prikkede fyren der havde fat i pigen på skulderen. han vendte sig og så surt ned på hende, "kan du huske mig? jeg har en ven du lige skal møde!!" fyren så uforstående på hende, mens hun hævede sin knyttede næve, og slog til. Tanna ramte kæben, og der lød et højt KNÆK, da den brækkede. Fyren faldt om på gulvet og blev liggende. Santana så på den lille pigens ansigt der skiftede imellem lettelse og rædsel. Nu hvor Tanna var kommet tættere på, så pigen ud til kun at være 14. "Hvordan gjore du det" spurgte pigen en smule skræmt, "Deet kommer an på om man er vred nok" Svarede Tanna med et smil, og et lille skuldertræk, "er du okey?" Pigen nikkede, og skyndte sig væk.
Santana var ret tilfreds med sig selv, og da hun gik tilbage til dæmonen havde hun et stort smil på sine læber. Folk kiggede en smule skræmt på hende, men hun var ligeglad, hun havde fået deres respekt på den bedste måde.
Det havde været perfekt timet, for hendes drink stod på bardisken og vendtede på hende.
"Sådan.. Nu kan du lave din atikel om en køn ung pige, smadre en fuldvoksen mands kæbe..."
Sponsoreret inhold

Giv slip - Demise Empty
IndlægEmne: Sv: Giv slip - Demise   Giv slip - Demise Empty

Giv slip - Demise
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En tur i byen - Demise
» Modsætninge? - Demise