Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Aug 14, 2013 11:19 pm
Xerox grinede stort over Snows ord. "Jeg er ikke en overbeskyttende kæreste. Har du aldrig hørt om de skyggejægere som er droppet ud af det hele, og ingen beskyttelse har fået bagefter? Jeg vil jo bare ike miste dig" sagde han glad, og kyssede hende roligt videre på munden. Xerox kom roligt op med hoved til Snow, og kyssede hende roligt videre der. "Halløj min kæreste" sagde han glad, inden han blidt kyssede hendes mund.
Snow
Antal indlæg : 198 Join date : 29/01/12 Age : 30 Race : menneske
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tors Aug 15, 2013 3:21 am
Snow kyssede ham og nussede ham i håret. "synes bare bedre om du er det end en bodyguard..." sagde hun sødt så han ikke kunne sige nej til hende. Hun havde trods alt lært alt om udtryk gennem det at være model. Hun kunne få lige hvad hun ville med de blik men ville ikke udnytte nogen med dem. Snow grinede blidt over ham og kyssede løs med ham for at vise hvor meget hun elskede ham. "min dejlige xerox "
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tors Aug 15, 2013 3:40 am
Xerox grinede blidt over at hun sagde tingene i sådan en sød tone. "Skat du behøver ikke at bruge tricks for at få det du vil. Du får alt hvad du vil have uden tøven" sagde han glad, og krammede hende godt ind til sig med et kys. Han ville jo gøre alt for at gøre hende glad. Xerox blev mere og mere ivrig af at rører ved Snow, og fik så også sat sine fingre lidt i spil de private steder på Smow.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tors Aug 15, 2013 4:10 am
//Gå til bagefter??//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tors Aug 15, 2013 4:19 am
//god idé//
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Nov 05, 2013 8:01 am
Snow vågnede senere på aftenen til at ligge i xerox's stærke favn. Hun smilede stille som hun listede ud af værelset efter at have snuppet en af hans skjorter som hun tog på. Den var lige lang nok til at kunne være en kjole for hende. Hun gik så ud og begyndte at lave noget aftensmad til dem begge for at give ham en hyggelig overraskelse. Han havde godt nok også fortjent det efter den omgang han havde givet hende. Hvordan kunne det også være at det bare blev bedre og bedre for hver gang de gjorde det. Hun dækkede bord i stuen og tændte for små stearinlys på bordet for at gøre det lidt hyggeligt. Ikke at hun troede at Xerox ville lægge så meget mærke til det men det betød lidt romantik for hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Nov 05, 2013 11:40 pm
Xerox vågnede afslappet op ved at han ikke havde sin Snow i armene, derfor satte han sig lidt forvirret op, og hørte så den dejlige lyd af at hun stadig var her, og rumsterede rundt i huset. Roligt rejste han sig op og tog nogle lidt løse røde boxers på som det eneste, inden han roligt gik ind til Snow. "Du har tændt lysene" sagde han med et smil, da han lagde armene om hende bagfra og begyndte at kysse hendes hals blidt. "Det dufter virkelig vidunderligt." Mumlede han så, imens han hev hende længere ind til sin krop og nød bare at have hende tæt på sig.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Nov 05, 2013 11:45 pm
Snow grinede glad over at måske hans stærke arme om sin krop. Hun smileded blidt og vente sig mod ham. "håber du kan lide det for har lavet det nu." svarede hun og kyssede ham før hun gik fra hans arme for at få maden over på bordet. Det var bare noget hurtigt noget og af hvad xerox havde i køleskabet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Nov 05, 2013 11:49 pm
Xerox faldt roligt hen med et smil, da han hørte Snows latter. Den ville han aldrig blive træt af overhoved. "Alt hvad du laver er fint for mig." Sagde han glad, hvor han ventede med at løfte hende op i sine arme, til maden var sat på bordet. "Nu kan du ikke stikke af." Grinede han glad og kyssede hende så blidt på munden. Dog stod han og tænkte lidt på, at han nok skulle handle ind igen, der var trods alt gået virkelig lang tid siden sidst og nu var de jo pludselig to.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 12:19 am
Snow smilede glad over hans svar og kyssede ham blidt for at vise at det var sødt sagt. Hun skreg så med et grin da han løftede hende op. "hvad skal jeg så gøre hvis jeg gerne vil blive her hos dig" grinede hun og lagde armene om halsen på ham og kyssede hans læber igen og igen. Måske skulle hun snart bare flytte ind her da de alligevel var mest her hos xerox men det ville xerox nok ikke synes om. At have en pige boende bare sådan.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 1:18 am
Xerox kunne umuligt undgå at grine over Snows skrig. Han nød virkelig at hun var sådan som hun var, og at hun var så tit her hos ham. "Du skal bo her." Kom han til at sige uden at tænke på det, Snow havde nogle fortryllende kys, så han glemte alt omkring sig. Flovt satte han hende så ned, og kløede sig i nakken. "Jeg mener... Eh.... Vi er alligevel sammen hver dag, og er kun her hjemme, som om vi allerede boede sammen som et par, så i stedet for at vi havde hver vores hus om vi... Eh ikke slog det sammen til et?" Spurgte han hende lettere flovt og nervøst over.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 4:08 am
Snow så undrende på ham da xerox sagde det som hun lige havde tænkt. Det var da lidt sjovt at de lige havde stået og tænkt på det samme. Hun smilede lidt over at han blev så flov selvom hun nu ikke synes der var meget Xerox over at blive så flov. Normalt kunne han jo endda gå i bukserne på hende på offentlige steder og det var før de blev kærester men nu hvor de var kærester blev han altid så flov. Hun krammede sig ind til ham og kyssede blidt hans bryst. "det vil jeg gerne.." svarede hun og puttede sig ind til ham for at vise hvor glad hun var men også hvor latterligt det var at være flov over at spørge om sådan noget. Hun så ham i øjnene og fniste blidt. "jeg skulle faktisk til at spørge dig lige før"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 7:27 am
Xerox anede ikke hvorfor han blev så flov konstant nær hende. Han var nok bare bange for, at vis han gjorde noget forkert, så ville det blive akavet mellem dem, hvad han på ingen måder havde ønsket skulle ske. Heldigvis sagde hun ja, hvad der bare fik hende til at smile kæmpe stort, hvorefter han hev hende langt ind til sig og kyssede hende længe på munden. Overrasket kiggede han så og grinede så lykkeligt. "Jeg har faktisk tænkt pånat spørge dig om det i en uge ca nu. Da vi alligevel lever sammen." Forklarede han hende venligt, hvor han så satte sug ned og hev hende oven på sit skød, hvor han så blidt kyssede hendes mænd igen og lod hoved blive ved hendes. "Det bliver rart at komme hjem til nogle efter arbejdet." Sagde han med et smil til hende.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 8:09 am
Snow kyssede ham dybt om og om igen mens hun bare lod ham flytte sig over på hans skød i sofaen. Det var så vidunderligt! "du skulle have spurgt noget tidligere så var jeg flyttet ind nu!" grinede hun og kyssede ham igen. +det bliver vidunderligt at vide man ikke kommer hjem til et tomt hus."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 8:16 am
Xerox sukkede lettere omgivende og løftede så sine øjenbryn. "Helt ærligt det er strengt at sige lige nu. Jeg har kæmpet en indrekamp med om du ville eller ej." Sukkede han hvor han så grinede lidt, blot for at vise hende, at han på ingen måder ar sur. "Hvad med, at vi så bringer dine ting her over i dag og begynder at sige din lejlighed op så du ikke skal tænke på den længere?" Spurgte han hende så venligt om, imens han lod sine fingre glide ind i hendes hår og betragtede hende med et smil. "Og så går vi i seng om aften hvor du ligger i mine arme." Sagde han, og man kunne ikke undgå at høre hvor meget han glædede sig til det skete.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 8:47 am
Snow grinede blidt og nussede ham over håret som en undskyld. Hun for sjov trøstedd ham også for at vise at hun godt vidste han ikke var sur på hende. "xerox kl. Er altså over 8 om aftenen ikke morgen" grinede hun da Sommerens dejlige lys nok snød ham. Hun havde jo også lavet aftensmad og ikke morgenmad til dem. "men vi flytter bare mine ting imorgen selvom jeg nu skal pakke alt ned igen allerede. Godt jeg bare bor på kollegie."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 8:57 am
Xerox lukkede øjnene blidt i, da hans hår blidt blev nusset af Snows dejlige hænder. Det var altid en virkelig rar følelse at mærke hendes kærlighed fysisk og psykisk. Dog måtte han kigge voldt overrasket op på hende, da han fik af vide hvad tid det var. "Vent har vi kun sovet nogle timer og ikke hele natten?" Spurgte han overrasket og grinede så med Snow. Gud det var for komisk at han seriøst havde troet, at det var morgen. "Jeg troede ellers vi havde sovet hele natten igennem." Mumlede han så lettere forvirret.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 9:31 am
Snow grinede over ham og satte sig overskævs på ham og lagde armene om hans hals. "jup det er kun aften" grinede hun og kunne ikke lade være med at synes at det var helt vildt sjovt at have xerox til at tro at det havde været morgen. Hvor var det genialt! "nu ikke så sur. Jeg var nær ved at tro det samme indtil jeg så på uret." grinede hun og kyssede ham blidt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 10:04 am
Xerox smilede varmt til Snow, og kunne umuligt holde en latter inde i sig, da dette her var for latterligt. Han var altid så bevidst om tiden, og nu sad han og troede at det var morgen. "Her det gode ved dette er, at jeg kan sove med dig for anden gang i mine arme i dag så." Sagde han med et blink, hvorefter han så kyssede hende blidt. "Hvad vil du så lave her til. I skal i seng igen?" Spurgte han så venligt om, og kiggede lidt på den skjorte hun havde taget på. "Måske skulle jeg også købe nogle ekstra skjorter nu når du bruger dem alle sammen." Grinede han drilsk.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 8:20 pm
Snow sad bare med armene om hans hals og nussede ham over nakken mens han talte videre. "hvem siger jeg vil sove med dig igen?" grinede hun drillende "du snorker helt vildt meget!" hun grinte blidt for at vise at det kun var for sjov og at hun selvfølgelig gerne ville sove hos ham igen. Snow nussede ham blidt i håret så det kom til at stå ud til alle sider. "vi kunne starte med at spise aftensmad for er virkelig sulten! Og bagefter kunne vi se en film måske"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Ons Nov 06, 2013 10:24 pm
Xerox kunne ikke lade vær med at grine lidt over Snow. Hun var virkelig en skøn kvinde, som nu kun var hans. Det var jo mere end perfekt! "Nå så du vil ikke sove med mig..." Startede han trist op og lod som om han var meget såret. "Så må jeg bare tage dig med magt!" Grinede han stort og fik lagt hende over på sofaen, hvor han begyndte at kilde hende ivrigt. Xerox nikkede så roligt af Snows ord. "Hva ser jeg pænest ud med pjuske hår eller hvad?" Grinede han drilsk, og kyssede hendes hals blidt.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tors Nov 14, 2013 7:29 pm
Snow grinede vildt da hun blev kildet af ham over på sofaen. Hun var virkelig kilden hvis man ramte dee rigtige steder og det gjorde Xerox i den grad! Hun vred så under ham for at forsøge at slippe for at blive kildet. "Stop! det kilder!" grinede hun om og om igen da det både var sjovt og lidt ubehageligt at blive kildet. "Ja jeg mener bare at det sidder bedre sådan der." grinede hun blidt og gik af hans skød for at sætte sig ved siden af ham da hendes mave virkelig begyndte at rumle højt efter mad.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tors Nov 14, 2013 8:24 pm
Xerox kunne umuligt lade vær med at grine over Snow, da hun blot var så sød og komisk, når hun lå sådan og vred sig over at blive kildet. Hun lignede enkelte fisk på land! "Ja selvfølgelig kilder det, jeg skal jo drille dig lidt nu." Grinede han glad, og kyssede hendes pande hurtigt inden han kildede videre. "Nåh nåh nåh så må du sætte min frisure hver dag, får sådan kommer jeg aldrig til at kunne sætte det." Grinede han glad, hvorefter han blidt kyssede hendes kind, og trak stolen indtil bordet.