Emne: Vores hyggelige date - Snow Man Jun 10, 2013 5:01 am
S: stranden T: eftermiddag O: få folk på stranden V: virkelig solrigt
En perfekt date skulle begynde nu. Solen skinnende, så man næsten ikke orkede at have noget tøj på overhoved! Det var det bare for varmt til. Xerox havde mødt en ny pige, som var helt perfekt. Hans gamle pige var smidt fuldkommen ud af hoved, også selvom han havde ville giftes med hende, men hun havde blot syntes han var sød, indtil der kom en dyster emo som ville have hende. Han havde så nægtet at dræbe hende, selvom hun var eftersøgt af skyggejægerne. Han ville hellere være den fornuftige end den som tog hævn. Det havde hans barndom trods alt lært ham alt om. Men nu tilbage til denne dag. En sød pige Snow havde han mødt, og de havde set hinanden i noget tid. Han havde bare ikke turde tage mod til sig til at spørge hende ud, så det havde faktisk endt med at Snow havde inviteret ham ud. Hun havde spurgt om de ikke skulle på stranden, hvad der var helt perfekt i dag, for så kunne de blive kølet af, og ikke have meget tøj. Xerox havde taget alle tegningerne af, samt hat og klap, så man kunne se hans grønne øjne og rødbrune hår. Dertil havde han nogle korte badebukser på, som sad eb smule løst på benene og tæt på rumpen. Helt sorte og nogle sorte klipklapper.
Snow
Antal indlæg : 198 Join date : 29/01/12 Age : 30 Race : menneske
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Man Jun 10, 2013 6:55 am
Dagen idag var opsat helt perfekt og lige som den skulle. Solen skinnede varmt og havde gjort hendes date nemmere da den så hverken skulle laves om eller aflyses. Men det var nu lidt sjovt med den her date. Det havde været hende der havde spurgt den dejlige fyr hun havde fundet ud om han ville med på en stranddate. Han havde heldigvis sagt ja. Lige nu der gik de ved siden af hinanden. begge i badetøj. Snow havde taget en sort trekants-bikini på som havde en pink kant og snorer samt et par pink klipklapper. Hendes lyserøde hår var sat på i en høj hestehale hvor pandehåret var løst. I hånden havde hun en taske med et tæppe og et håndklæde samt lidt koldt at drikke. Senere kunne de altid hente mere oppe i butikkerne ved stranden. Hun smilede over til Xerox og fandt dem et sted hvor de kunne sidde alene.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Man Jun 10, 2013 7:39 am
Xerox sank så en kort klump, da han rent faktisk stod ved siden af Snow. Hun så skide godt ud i dag, så han blev helt forlegen og anede ikke hvad han skulle gøre eller ikke gøre. Han havde da aldrig været så forfjamsket sådan her! "Det er et dejligt vejr til denne date." Komme testede han så, og vidste nok godt, at hanhunde sagt det, som var det mest typiske når man var lidt nervøs på en date. Dumt gjort Xerox! Han sank så endnu en klump inden han så kiggede over på Snow efter lang tid, og skubber så noget af sit pandehår væk. "Skal jeg ikke bære tasken i stedet for?" Tilbød han hende venligt med den ene hånd fremme, og den anden på sin nakke, da han ikke anede hvad han skulle gøre lige nu. Xerox kunne så umuligt undgå at smile stort over Snows smil, og hjalp så med at ligge tingene frem for Snow, så hun egentlig bare skulle stå og kigge på ham gøre det hele.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Man Jun 10, 2013 8:16 am
Snow syntes det var virkelig utroligt at xerox var så genert som han var selvom de allerede havde gjort en hel del sammen selvom at de begge nok var virkelig fulde men det lod tydeligves ikke til at nogen af dem havde fortrudt noget som helst og det var vist også for det bedste. Det ville i hvert fald have været surt og trist hvis kun den ene af dem ikke havde fortrudt det der var sket forleden aften. "det er helt fantastisk og en god mulighed for at bade." grinede hun glad og smilede over ham. "Du behøver ikke at bære min taske for vi skal kun et par meter til tror jeg. " hun ventede så bare på at han lagde tæppet ud for dem og smilede over ham da han var færdig. Hun satte sig så roligt ned på tæppet og tog drikkevarene frem. "Håber ikke du har noget imod cider" sagde hun glad og viste ham at hun gerne ville sidde og hygge med ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Man Jun 10, 2013 9:00 am
Xerox begyndte at skælde sig selv lidt meget ud inde i hoved, da det simpelthen var for pinligt at være så genert over det her. Han sukkede så lidt hvorefter han smilede lidt gribende til Snow. "Undskyld at jeg er så nervøs, jeg ved virkelig ikke hvad der sker lige nu." Undskyldte han overfor hende, da han virkelig følte, at han skulle undskylde overfor hende. Xerox rødmede så stort over hendes svar på det gode vejr. Dette var så pinligt! Hvorfor var han så genert overfor hende? De havde jo allerede gjort ting sammen da de var fulde, og han havde flere gange inviteret hende hjem til sig til mad og overnatning. Så hvorfor var stranden så anderledes? Xerox nikkede så blidt over hendes ord, og tog så fat i hendes hånd. "Så tror jeg, at jeg tager denne her i stedet for." Sagde han med et blink, hvorefter han stillede sig lidt tættere på hende. Et lille grin kom så, da hun tog ciderne frem, hvorefter han satte sig tæt op af hende, og lagde armen omkring hende. "Er du nu sikker på at vi to og alkohol er en god idé?" Spurgte han drilsk, hvorefter han blidt kyssede hendes kind. Det var virkelig hyggeligt bare at sidde her samme med hende.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Man Jun 10, 2013 9:31 am
Snow smilede bare og kunne alligevel ikke lade være med at tænke at han var noget anderledes end normalt. Den xerox som altid inviterede hende hjem til middag og overnatning var noget mere hardcore end ham som gik ved siden af hende og sagde undskyld. "du skal ikke undskylde for noget." svarede hun blidt "men er du genert fordi vi begge er i lidt tøj eller hvad?" sagde hun så med et grin for at få den pervy og festglade xerox tilbage som hun kendte. Hun så smilende ned på hans hånd da han tog hendes i sin. Det var da vildt sødt og desuden så elskede hun at gå og putte. Snow grinede over ham da han sagde det og satte sig ind til ham. Der var den xerox hun kendte. Han skulle bare lige findes igen. "vi for jo se-'" sagde hun flirtende og en smule frækt. "men var der nogen problemer med hvad der skete sidst? Du lod da til at have nydt det." hun hentydede tydeligvis til alle de pletter der var på lagnet om morgenen da de vågnede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Man Jun 10, 2013 10:54 am
Xerox var virkelig lettet over, at Snow bare to det så roligt som hun gjorde, og at hun på ingen måder blev genert eller påvirket over hans virkelig sære opførsel lige nu. Det var faktisk virkelig dejligt, og det gjorde ham nu også lidt mere afslappet. Dog kunne han kunne undgå at grine stort over Snows ord, og trak hende helt ind til sig, hvor han legede blidt med kanten af hendes bikini top. "Det er simpelthen den bikini du har på. Den distrahere mig konstant." Sagde han lettere drillende, hvor han så roligt kyssede hende ned af halsen, inden han lagde armen om hendes skuldre, og gik videre med hende. Det var faktisk virkelig dejligt at kunne gå så tæt med Smow, uden at hun blev helt sky og skubber ham væk fra sig. Hun virkede sikker nok i sig selv til at lade ham komme tæt på sig. Xerox kom så med et fnys over at han havde nydt det. Selvfølgelig havde han da det. Bestemt tog han ciderne og lagde dem væk, inden han lagde Smow ned, og lænede sig halvt over hendes smukke krop, hvor han lod sin hånd glide rundt nogle steder, som kun en kæreste havde tilladelse til i offentligheden. "Du nød det da også i den grad." Sagde han glad til hende med en lidt kæk stemme og et glimt i øjet, inden han kyssede hende længe på munden.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Man Jun 10, 2013 8:09 pm
Snow kunne ikke undgå at fnise let da hun blev hevet ind til xerox. Hun lagde armene om ham og legede let med hans buksekant. "og dine shorts er også meget distraherende for mig sådan som de sidder omkring den lækre røv." sagde hun flirtende og gav ham et hurtigt kys inden de gik videre sammen. Han var endelig blevet sig selv igen og det var det bedste af det hele. Nu var han den dejlige pervy xerox hun kendte så godt. Hun så undrende på ham da ham tog ciderne fra hende. Hun grinede så da han lagde hende ned så de lange hår lå som en vifte omkring hendes hoved og skuldre. Hun smilede til ham da hun mærkede hans hænder nogle meget kæreste private steder. "hvor pervy du er idag?" sagde hun blidt og kyssede ham så igen med armene om hans hals da hun virkelig var glad for ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Jun 11, 2013 3:34 am
Xerox smilede bredt, da han hørte Snows dejlige latter komme frem. Den var altid så varm og imødekommende hver gang. "Er du sikker på vi ikke skal finde et lille højere af nudistområdet i stedet for?" Spurgte han drilsk, og hev lidt i hendes bikinis underdel. Han kunne ikke dy sig ni. Fenertheden var fuldkommen forsvundet, så han fyrede den bare max af. Xerox lod så roligt sine hænder glide igennem den vifte hendes hår havde lavet, hvor han konstant betragtede det smukke ansigt og den flotte krop. Dog kom der et kort lille grin fra Xerox. "Er jeg ikke altid max pervy når jeg er sammen med dig Snow?" Spurgte han venligt om, og kyssede så blidt hendes mave.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Jun 11, 2013 5:16 am
Snow grinede over ham og slikkede sig bare over læberne som han sagde det. "det kunne være vi skulle det bare for at jeg kunne kigge bedre på din røv" sagde hun frækt men nu mest for sjov da hun ikke ville vise mere af sin krop til nogen andre udover xerox. De var vist ikke kærester men det betød ikke at man ikke kunne hav de lidt ejerfornemmelse. Hun kyssede ham blidt igen og nød at mærke hans hænder i sit hår. Det føltes fantastisk at have ham så tæt på sig. "nu du siger det-'" grinede hun og smilede bare da han bestemte sig for at kysse hendes mave.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Jun 11, 2013 5:36 am
Xerox smilede varmt til hende, hvor han kyssede hende blidt på munden igen, og gav hendes røv så et lille klem. "Hmmm jeg tror alligevel det ikke er så smart. Andre drenge skal jo ikke have lov til at være så heldige som mig." Forklarede han med et blink. Xerox smilede varmt til Snow, og slukkede hende så langsomt fra bikinikanten til toppen af den. Derefter lagde han sin pande mod hendes med et varmt smil. "Snow? Hvorfor er det egentlig vi går på date nu? Jeg vil germe høre det fra din synsvinkel." Bad han hende om at forklare.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Jun 11, 2013 8:52 am
Snow kunne umuligt holde et lille grin tilbage da han havde sådan en ejerfornemmelse omkring hende og hendes krop. Det var da virkelig sødt at han også havde det på samme måde som hende. "og andre piger kunne jo så kigge på dig..." sagde hun og lavede så et flirtende og sexet smil hvorefter hun blidt slikkede ham op af kinden til hans ene øre. "jeg bryder mig ikke om at dele.." spandt hun og smilede så til ham. Snow nød.det han gjorde det han gjorde og smilede bare mere. "xerox altså.. You are such a perv" grinede hun og lagde sig så ind hos ham selvom det nok var for varmt til det. "huh? Det er vel en date fordi vi er alene sammen hvor vi laver noget vi har planlagt ude for huset.." svarede hun da hun ikke vidste hvordan man ellers skulle sige det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Jun 11, 2013 8:49 pm
Xerox kunne ikke lade vær med at smile lidt kægt over Snows grin, hvorefter han hev hende helt ind til sin krop, så han kunne mærke hendes dejlige hud mod sin egen. Det var helt fantastisk at være så høj og muskuløs, når man havde en smuk lille kvinde i sin favn. Imens Xerox kind blev slikket, lukkede han roligt øjnene lidt i, og grinede så svagt over hendes ord. "Så er vi to der ikke vil dele." Sagde han roligt og kyssede hende så på munden. "Men hvorfor skulle jeg lade andre kvinder se min krop når jeg har dig?" Spurgte han så venligt om, da han håbede lidt på hun forstod det. Hvor han så uden at tænke over det, kom til at føre sin hånd lidt ned mellem hendes ben for at nusse hende lidt der. Han kunne bare ikke lade vær, det var hans hjerne, som tænkte, og desuden ville det være fedt at have sex med hende et offentligt sted i stedet for hans seng. Xerox grinede så roligt med hende, og nappede hende så blidt ved bikiniens bryst kant, blot for at drille hende lidt mere igen. Han kunne heller ikke dy sig i at mærke hendes krop. Roligt blev hun så hevet ind til ham med et stort smil. "Sød forklaring Snow. Men jeg mente nu hvorfor du ville på date med mig?" Spurgte han hende roligt om, da han havde været virkelig overrasket over, at hun faktisk havde givet ham indgydelsen til denne date.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tors Jun 13, 2013 10:21 pm
Snow kunne ikke holde et lille fnis og smil tilbage da de så havde det på samme måde hinanden og det gjorde hende virkelig glad at vide at han kun ville lade hende se hele hans krop. Det var en helt vildt dejlig følelse og hun følte sig helt speciel på grund af det. Men hun var stadig ret usikker på hvad de egentlig var. De var vist ikke kærester eller ihvertfald ikke endnu og de var vel heller ikke bollevenner da de kun havde haft sex i meget fuld tilstand. Men de var vel heller ikke bare venner. Hvad var de egentlig? HUn smilede kærligt til ham og kyssede ham blidt hvorefter hun så måtte komme med et lavt piv da hun mærkede hånden imellem sine ben. "xerox altså? Kan du da slet ikke vente til vores anden gang sammen?" spurgte hun grinende og kyssede ham igen mens hun tog godt fat om hans røv. Snow grinede lettere flov over ikke at have forstået det ordentligt. Men sådan var det jo. "Nåå på den måde... Altså jeg syntes bare at vi er kommet tættere og tættere på hinanden her på det sidste så.. ja hvorfor ikke?" sagde hun med et stort smil og kyssede hans læber.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tors Jun 13, 2013 10:43 pm
Xerox var allerede fast besluttet, i dag skulle det være det skulle ske, og han håbede så inderligt på en positiv reaktion fra Snows side af. Men hun skulle også først kende sandheden inden da, da de ellers kendte hinanden uden rigtig at kende hinanden alligevel. Kunne Snow lide ham? Hvorfor var de så tit sammen uden der egentlig skete noget? De kyssede jo konstant, rørte hinanden, men havde kun haft sex en gang. De spistesammen som et ægtepar og overnattede sammen, men de var ikke kærester, og så var de alligevel ikke venner på en normal måde. Så hvad var de? Xerox rødmede så med et grin, og måtte spænde i kroppen, da hans røv blev klemt på den måde. Dog måtte han lige nusse hende lidt mere mellem benene. "Du står i en bikini. Du udfordre mig jo." Grinede han venligt til hende, og kyssede hende så varmt på munden. Xerox smilede så venligt over Snow, og hev hende helt ind til sig. "Du er godt klar over vi opføre os som et nygift par ikke?" Spurgte han hende venligt om, hvorefter han så kyssede hende blidt på munden.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tors Jun 13, 2013 11:07 pm
Snow kunne altså ikke undgå at synes at det var møg sexet at han spændte sådan. "Undskyld for at jeg ikke kan lade være med at være så lækker." grinede hun for sjov og kyssede ham da han altså bare var så dejlig. "gør vi?" spurgte hun da hun ikke selvhavde lagt mærke til det. de var nærmere et meget forelsket kærestepar da de konstant ville se hinanden. Men noget af det var jo sandt ved at være et forelsket kærestepar. Snow var meget forelsket i ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Fre Jun 14, 2013 12:09 am
Xerox smilede varmt til hende med et lille grin. "Om du så havde en skraldepose på så var du stadig den mest sexede på jorden." Forklarede han hende venligt, og hev hende så længere ind til sig, hvor han stadig rørte hendes vidunderlige krop. Han var helt vildt glad for at kunne være sådan sammen med hende. Xerox sank så en klump og nikkede så. "Eh... Snow jeg tænkte om vi ikke kunne blive det forelskede par?" Spurgte han så lettere nervøst om, da han ikke ville have at der kom nogle negative dele i dette forhold fordi han virkelig elskede hende højt.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Man Aug 12, 2013 11:15 pm
Snow kyssede ham godt da han sagde de søde ord. Tænk at han virkelig mente det. Han var simpelthen bare dejlig. "du er bare vidunderlig xerox." sagde hun glad og holdt sig tæt på ham da han virkelig elskede at være sammen med ham og især tæt på. Snow faldt straks om halsen på ham og kyssede løs.med ham da hun virkelig godt kunne lide ham. "det vil jeg helt vildt gerne." svarede hun og kyssede ham godt så han vidste at hun havde det på samme måde som med ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Aug 13, 2013 2:28 am
Xerox smilede varmt til hende inden kysset. Han var virkelig flad for Snow, og derfor kyssede han hende blot løs, da hun besluttede sig for at kysse ham. Han skulle trods alt udnytte det til hver en pris. "Jeg siger nu blot sandheden Snow" sagde han venligt, og krammede hende godt ind til sig hvor han kyssede hende roligt ned af halsen. Xerox kyssede hende lykkeligt igen hvor han krammede hende ind til sig. Derefter rejste han sig op med hende i favnen og snurrede hende rundt med et lykkeligt grin, inden han kyssede hende varmt på munden. "Mener du det seriøst!?" Spurgte han glad om.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Aug 13, 2013 7:11 am
Snor grinede med ham og kom så fri og løb ned mod vandet. "Ja Hvis du kan fange mig!" Grinede hun bagud til ham og var næsten nede ved det lave vand. Hun drillede ham kun da han nok tydeligt kunne se at hun bare ville have han fangede hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Aug 13, 2013 7:15 am
Xerox kiggede undrende efter Snow, da hun pludselig løb væk fra ham. Hvad skulle det til for? Dog fandt han hurtigt ud af hvorfor, hvorefter han hurtigt satte i løb efter hende. Han nåede kun lidt ud i vandet hvor han fik hevet Snow op i sine arme og løb videre ud i vandet, indtil han drillede hende med at lade som om han tabte hende. "Dig de magiske ord" drillede han hende med.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Aug 13, 2013 7:44 am
Snor skreg i glæde da han løftede hende op. Hun ville helst ikke ned igen selvom hun nu også ville kunne kysse ham. "Du må ikke smide mig i!" Grinede hun da hun havde det som om han drillede med at gøre det hele tiden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Aug 13, 2013 7:47 am
Xerox grinede stort. Dette her var meget sjovere end noget andet han havde prøvet. Snow var jo som en kæreste, beste ven og havde ærlig talt hele pakken. Det var så vidunderlig, at hun ren faktisk havde de samme følelser som ham. "Det er ikke de magiske ord. Sig du elsker mig eller jeg kaster dig ned i det kolde vand hvor der er en masse vandmænd rundt om os." Grinede han, og rent faktisk var de rundt om dem, for han kunne mærke dem mod sine ben.
Snow
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Aug 13, 2013 8:04 pm
Snow fik sig drejet så hun havde benene om ham og armene om hans hals mens hænder var på hendes røv. Hun kyssede ham kærligt og nussede sin næse mod hans. "jeg elsker dig xerox" svarede hun lykkeligt og kyssede ham videre mens hun bad til han ikke satte hende ned i vandet til alle de vandmænd. De var altså klamme når der var på mange lige nu.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vores hyggelige date - Snow Tirs Aug 13, 2013 8:44 pm
Xerox lod hende roligt vænne sig rundt i hans arme, hvor han faktisk var virkelig tilfreds med resultatet, for nu kunne han netop stå og rave hende lidt på røven. Hvad han skam også udnyttede lidt. "Jeg elsker også dig Snow. Bare rolig du kommer ikke ned i vandet." Sagde han glad, og kyssede hende roligt videre, hvor han satte sig op på en stor sten med hende på sit skød.