The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 I_vote_lcapVores hyggelige date - Snow  - Page 2 I_voting_barVores hyggelige date - Snow  - Page 2 I_vote_rcap 
Zero
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 I_vote_lcapVores hyggelige date - Snow  - Page 2 I_voting_barVores hyggelige date - Snow  - Page 2 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Vores hyggelige date - Snow

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Snow

Snow

Antal indlæg : 198
Race : menneske

Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyTirs Aug 13, 2013 8:58 pm

Snow kyssede løs og sneg også tilsidst tungen med da han havde sat sig ned efter at have sagt de sagt til hinanden at de elskede hinanden. Hun satte sig helt ind til ham og kyssede ham mens hun nussede ham i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyTirs Aug 13, 2013 9:14 pm

Xerox smilede meget svagt, da Snow åbenbart gerne ville have tungen med. Hurtigt hoppede han på den, hvor han hiv hende helt ind til sin krop, og nussede hende over hele kroppen.
Intet ville nogensinde ødelægge dette her. Alt var perfekt med Snow, også selvom hun stadig ikke anede, at han var skyggejægere
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyTirs Aug 13, 2013 9:30 pm

Snow nussede sig roligt imod ham og kyssede ham om og om igen. Han var så vidunderlig og dejlig.Han var fantastisk. Hun var helt fordybet i hans kys og kunne slet ikke få nok men pludselig kom en stor bølge og slog mod stenen så de blev helt gennemblødte. "seriøst?!" grinede hun og satte sit hår så det ikke var i hendes øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyTirs Aug 13, 2013 9:38 pm

Xerox forsvandt helt væk til paradise under kyssene. Han kunne på ingen måder stoppe sig selv i at kysse løs med hende. Det hele var så fantastisk, vidunderligt og ubeskriveligt.
Xerox flækkede så af grin da vandet kom. "Intimitetsødekægger!" Grinede han og tog noget af tangen ud af håret, som han havde været så heldig at få.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyTirs Aug 13, 2013 9:54 pm

Snow kunne ikke undgå at grine over ham og kyssede ham blidt mens han fjernede tangen fra sit hår. "hvad med at sætte os ind på tæppet så vi ikke bliver overfaldet af vandet igen?" spurgte hun med et lille frækt smil som tydeligt sagde at hun ikke var færdig med at kysse ham endnu. Der ventede flere kys. Og mere til når de kom helt hjem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyTirs Aug 13, 2013 10:06 pm

Xerox kom med et stort smil, da hans næse blev kysset. "Lyder som en fornuftig idé.. Jeg tænkte lidt hvad du egentlig ville have i aften?" Spurgte han hende venligt om, hvorefter han bar hende over på tæppet, og lagde hende oven på sig.
"Du er fantastisk er du klar over det?" Spurgte han hende venligt om med et forelsket blik.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyTirs Aug 13, 2013 10:17 pm

Snow kyssede ham over halsen mens han bar hende over på tæppet igen. "hvordan tanker du for jeg har nok misforstået dig" sagde hun med et frækt blik der tydeligt sagde at hun tænke meget intimt.
Snow smilede til ham og nussede ham henover håret. "ved du hvor vidunderlig du er?" svarede hun kyssede ham blidt over læberne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyTirs Aug 13, 2013 10:52 pm

Xerox smilede lettere drilsk til Snow. "Altså det kommer an på hvad det er du hungre efter?" Forklarede han hende drilsk, og for sjov lod den ene finger glide lidt ind mellem hendes røv, men tog den ud igen maden havde nu mere været hvad han skulle lave til dem i aften, men det var allerede kommet ud af sporet.
Xerox nød virkelig meget at blive nusset over håret. "Hvorfor har jeg dog ikke mødt dig noget før end nu?" Spurgte han hende venligt om, hvor han kyssede hende længe på munden.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 1:46 am

Snow lavede et tænksomt blik og smil og kørte kroppen let op af ham. "Hvad tror du jeg hungre efter for jeg ser på det lige nu?" spurgte hun drillende mens hun så smilende på ham for at sige at hun selvfølgelig hungrede efter ham.
Snow fnes blidt og kyssede ham. "fordi du gik forsent på stripbar." grinede hun kyssede ham. Han kunne jo også have set hende på reklamer og i blade da hun var en ret se brugt model også.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 3:09 am

Xerox smilede stort til Snow, hvorefter han kyssede hende blidt på munden med et stort og bredt smil. "Hvad med at vi så skynder os hjem til mig og få fjernet den sult du har?" Spurgte han venligt om, og krammede hende langt ind til sig.
Xerox grinede blidt af hende. "Det er at udnytte kvinder på en stridbar, og mit arbejde gør så jeg ikke har haft tid til at læse i blade." Forklarede han hende venligt med et varmt smil og kyssede hende så på læberne.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 3:57 am

snow smilede flirtende og strøg hånden ned over hans lår og skridt. "sikker på at du ikke også har en hvis sult sådan som dine hænder ikke engang kan holde sig væk." svarde hun da han trods alt hele tiden havde enten sine hænder eller læber imod hendes krop.
Snow var meget stolt over at han havde det sådan og kyssede ham blidt. "Men du må have set mig før da jeg var blond." svarede hun ham da hun havde været i en del vinduer og busstop og sådan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 4:13 am

Xerox smilede bredt til Snow, og vendte dem så om, efter hendes dejlige berøringer. "Jeg hungre altid efter dig" sagde han virkelig glad og kyssede hende blidt ned af halsen, hvor han dog ikke stoppede der, men fortsatte med at kysse hende ned af kroppen.
Xerox var lidt flov over denne samtale. "Mit arbejde forgår om natten i mørket hvor man intet kan se... Men min søster viste mig engang et billed af dig" forklarede han hende ret så undskyldende overfor hende.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 5:20 am

Snow lod ham bare kysse hende så langt ned han havde lyst til selvom han tændte hende lidt med alle de kys hen over kroppen. Hun ville endelig have han fortsatte men det skulle nok ikke være her. Folk ville se dem og hun ville kunne miste sit job hvis nogen så hende.
Snow smilede let til ham og kyssede ham. "jeg ved det godt.. jeg har trods alt regnet ud hvad du måtte være efterhånden." sagde hun helt roligt. Han havde været alt for nem at regne ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 5:32 am

Xerox stoppede roligt med at kysse hende, da han var nået ned til trussekanten, hvor han kort slikkede hende langs kanten for at drille hende. "Hvad med vi tager hjem og tager hovedretten?" Spurgte han drilsk om med et blink og lille drillende grin.
Xerox trak sig ret så hurtigt væk fra hendes krop og satte sig op. "Hvad mener du med det Snow?" Spurgte han lettere nervøst om, da han jo ikke ville miste hende på grund af jobbet.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 5:55 am

snow så på ham med et blik som tydeligt viste at han bare efterlod hende lettere tændt. Det var da slet ikke fair overfor hende. "lad os komme afsted... kan ikke vente med at smage.." svarede hun og kørte igen hånden over hans skridt. Hun ville bare gerne hjem og nyde ham som kærester.
Snow hev ham tilbage til sig og kyssede ham. "jeg slår ikke op med dig bare fordi du er en skyggejæger" svarede hun og kyssede ham hvor hun hviskede det han var så ingen hørte det. "jeg synes faktisk det er sexet at du er det." hviskede hun i hans øre og slikkede blidt hans øreflip.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 6:03 am

Xerox nød at se hende lidt tændt over det han havde gjort. Det var sikkert også ret så tydeligt at se for Snow. Det var bare virkelig dejligt at se, at han næsten intet skulle lave for at tænde hende. Det viste bare lidt om deres forhold. Snow kunne nok mærke en lille bule, da hun gled sin hånd over hans skridt. Det gjorde skam intet, for de skulle udnytte det nu når de var kærester.
Xerox var ret så overrasket over, at han sådan blev hevet ind til Snow. Det havde han ikke lige set komme. Skuldrene faldt så helt ned, og han blev helt afslappet af hendes ord. Dog kunne han ikke undgå at grine over hun synes det var sexet. "Tak skat du er perfekt@" sagde han lykkeligt og kyssede hende.
Derefter tog han tingene op i den ene hånd, og hende i den anden. "Lad os tage hjem" sagde han glad.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 6:33 am

snow havde godt mærket den bule han havde fået sig og smilede bare over den da det jo betød at han ville hende ligeså meget som hun ville ham og det gjorde hende lykkelig at vide at ikke nok med at de elskede hinanden så kunne de også have et meget intimt forhold.
Snow fnisede og kyssede ham igen. "så lidt og tak." svarede hun kærligt og gik med ham hjemad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 7:03 am

Det var lidt mærkeligt at tænke på. Xerox havde altid været vildt flov over, at folk opdagede hvis han havde fået en bule nede mellem benene, men han var tvært imod stolt over at Snow kunne mærke den og havde opdaget den. Snow kunne helt sikkert også godt se, at han var stolt over, at de havde tændt hinanden så let.
"Jeg var faktisk bange dig hvad du ville sive til mit arbejde. De fleste er ikke glade for det overhoved, og væmmes rent faktisk ved det. Men jeg er oven ud lykkelig over, at du rent faktisk Lan lide det" forklarede han hende venligt, og kyssede hende så blidt på munden, da han havde bukket sig ned til hende.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 7:28 am

Snow kyssede ham som de fortsatte hjemad sammen mens de snakkede. "Jeg ville da ikke hade dig for noget mine forældre selv var." svarede hun og kyssede ham igen på kinden. "Jeg er også selv trænet til det men ville hellere overveje om det var noget for mig før jeg kom for langt ind i det for har skam prøvet flere gange." Hun var jo nødt til at forklare ham sandheden og sådan var det jo.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 7:56 am

Xerox smil blev blot større og større i det han hørte Snow fortælle om sine forældre og hende selv. Det var da vildt fedt! Her kunne han blive accepteret i Snows familie og det var jo vildt vidunderligt!
"Se det er noget jeg synes er ret så sexet" sagde han med et tilfreds smil på læben. "Men jeg er nu flad for du har valgt det du er. Og jeg vil altid støtte dig i hvad som helst du sætter et mål for" forklarede han hende venligt, inden han åbnede døren op til sit hus, og smed tingene på gulvet.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 8:45 am

Snow var virkelig lykkelig for at xerox bare forstod at hun gerne ville tænke over tingene og ikke bare sige hun skulle tage det ene eller det andet på grund af sikkerhedsårsager. Hun var bare lykkelig for at have mødt ham. "tak skat" svarede så glad og gav ham et kys.
Roligt gik hun ind i huset og smed så roligt skoene for så at gå mod værelset mens åbnede sin top og lod den falde til gulvet og det samme med hendes trusser. Hun var i den grad ude på at tænde ham og vidste også at hun ville få det gjort med det samme sådan her.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 8:51 am

Xerox kyssede hende blidt på munden med et varmt smil. Derefter kiggede han hende lykkeligt ind i øjnene. "Du skal ikke takke mig. Hvis du vil være skyggejægere, så vil du være det og hvis du vil være noget andet, så beskytter jeg dig fra anti-skyggejægere. Så der er intet problem uanset hvad er du i sikkerhed, og jeg vil elske dig lige så højt som nu" forklarede han hende varmt og kyssede hende varmt på munden.
Xerox tog roligt skoene af, og pludselig da han kiggede op så han Snow smide tøjet. Tilfredst låste han døren, og fulgte efter hende imens han åbnede sin skjorte op. "Hva prøver du at tænde mig hurtigt?" Grinede han blidt, hvor han virkelig hurtigt fik lagt hende ned med sig selv stående over hende hvor hendes hænder var låst i hans hænder. "For så virker det" sagde han glad.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 9:17 am

Snow nikkede til ham med et smil. "men godt at vide at jeg har mig en stor stærk mand til at passe på mig" svarede hun og kyssede ham igen op igen. Han var så dejlig at manskulle tro det var løgn.
Snow vidste allerede med det samme at han ville følge efter hende med det samme og var derfor ikke overrasket da han fangede hende og lagde hende nøgen på sengen da det jo ikke tager lang tid at tage en bikini af. Hun smilede frækt til ham og skød sit bryst op mod ham. "det var meningen " svarede hun med et sexet smil og ventede bare på han ville røre hende snart.h
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 7:45 pm

Xerox smilede og gengældte alle de dejlige kys han fik fra sin smukke kæreste. "Og også selvom du ikke har behov for at blive beskyttet. Så vil jeg stadig være der som din bodyguard." Forklarede han hende venligt, og krammede hende så tæt ind til sig med et langt forelsket kys.
Xerox smilede så bredt, og samlede hendes hænder i sin ene hånd. "Så virker det helt perfekt" sagde han glad, og lid sin anden hånd glide svagt rundt på hendes krop for at drille lidt, og lod sine læber kysse hendes dejlige bløde krop alle mulige steder.
Snow

Snow

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 EmptyOns Aug 14, 2013 8:07 pm

Snow smilede over alle de dejlige kys hun fik af ham og nussede ham godt. "jeg synes ikke om bodyguard... Mere om overbeskyttende kæreste" svarede hun og kyssede ham længe igen.
Snow så sexet op på ham og begyndte benene til at få ham ned til sig så hun kunne kysse ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vores hyggelige date - Snow    Vores hyggelige date - Snow  - Page 2 Empty

Vores hyggelige date - Snow
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Apotekeren - Snow
» Inspiration til lektierne - Snow
» Ikke med dig bror! - Snow, Cäsa, Blain
» Første date - Woen
» på date med den forkerte - casa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum