Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 03, 2012 11:30 pm
Gabriel nussede ham blidt videre imens han betragtede sin elskede med et forelsket smil på læben. Det var da helt vildt fantastisk, at han kunne sidde sammen med Nathan på den måde uden de overhoved skulle side og tænke perverst om hinanden. Gabreil nikkede så af hans ord, og gav hans lår et blidt klem. "Selvfølgelig skat du have lov til det min elskede. Vi gør det som du ønsker det." sagde han venligt, og spiste lidt mere af suppen, men var meget hurtig færdig med de tre spiseskefulde. "Diann for pokker" mumlede han med et smil på læben, da hun sad med kæmpe suppeskæg, og suppe på hele bordet.
Nathan
Antal indlæg : 593 Join date : 05/02/12 Age : 29 Race : Furry (Kat)
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Man Okt 08, 2012 7:06 pm
Nathan nikkede let og kyssede hans kind blidt for at sige at de tog den her senere og ikke nu da der var virkelig mange ting at skulle tænke på lige nu i forvejen. Gabriels familie var nemlig ikke helt nem at regne ud. Han spiste roligt videre sammen med de andre. Men skulle virkelig tvinge suppen i sig da den virkelig var kedelig i forhold til det han var vant til. Man kunne dog ikke se at han tvang det i sig. Heldigvis for det. Det kunne godt skabe problemer.
Gabriel smilede stort over det lille kindkys han fik for sin forlovede. Forlovede det var jo ikke til at fatte! Han havde faktisk fået sig en forlovet, som vr sød, lækker, og ufattelig vidunderlig! Han var dog ikke helt tilreds med at de sad foran hans familie, og havde det godt. Gabriel lænede sig så lidt tættere på Nathan, med et smil på læben. "Der kommer meget andet mad, så du behøver ikke spise mere, det er der alligevel ingen som gør" sagde han venligt til ham.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 10, 2012 6:54 pm
Nathan følte sig helt frelst da Gabriel fortalte at det ikke var uhøfligt at efterlade noget af suppen. Havde det været hjemme hos ham så ville de begynde at drille med at man ikke kunne lide maden hvis man ikke spiste det hele selvom at det bare var for at drille at de sagde det var det altså ikke sjovt når hele familien var med til det. Han nikkede og ville helst sidde oppe på skødet af Gabriel og kysse ham men det kunne han ikke tillade sig at gøre overfor Gabriels meget stramme familie.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tors Okt 11, 2012 3:47 am
Gabriel smilede varmt til Nathan, da han tydeligt kunne se, at han ikke var glad for suppen, og var lettet over dette med, at han ikke behøvede at spise resten. Han nussede så blidt sin forlovede på ryggen, og tog så hans suppe, og hældte den op i sin egen skål. "Nu kan ingen se det" sagde han venligt, og trak Nathans stol hen til sig. Han ville egentlig skide på hvad hans far sagde til dette, de var jo ikke venner længere, aldrig havde. "Hvorfor sad du så langt væk?" spurgte han drillende, og fik dem til at sidde lår mod lår.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tors Okt 11, 2012 4:30 am
Nathan grinede blidt over ham da han hældte hans suppe op i sin skål. "Det behøver du altså ikke at gøre." sagde han blidt og lagde sit hoved på hans skulder da han blev hevet tættere på ham. Han lagde blidt sine ben over hans men så det så ud som om at han stadig sad normalt hvis man kiggede fra de andres pladser. "Det ved jeg ikke men er dette her tæt nok for dig min kære?" spurgte han blidt og kyssede ham på kinden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tors Okt 11, 2012 5:00 am
Gabriel grinede lidt over det de lavede. De hyggede sig monster meget, selvom de nok ikke lige ville få bonus point fra familien af, men de hyggede sig, og det var nu det vigtigteste. Han smilede meget mere over, at Nathan lagde benen op på hans, og derfor nussede han blidt hans ben, og nød det kindkys han fik. "hm... hvis jeg nu får et kys på munden, så an jeg svare dig" sagde han varmt til ham med et smil på læben. Han ville bare gerne være sammen med Nathan alene, men han havde jo valgt, at det skulle være her, så han kunne se, at han ville trodse hans familie for hans skyld. Kort efter kom der så noget hvidt brød med hvid ost på ind til dem, og te med mælk i. "Det er earl grey" forklarede Gabriel venligt, inden han tog en lille slurk af det.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tors Okt 11, 2012 7:01 am
Nathan ville gerne rykke helt op på skødet af ham men det ville nok lige gå over gabriels families grænser. De havde jo trods alt også kun lige fortalt at Gabriel aldrig ville blive til piger og sådan. Han smilede og kyssede ham blidt da han bad om et. Han kiggede så bagefter undrende på maden som kom ind. Plejede man ikke at få sådan noget her tilsidst? han trak på skuldrene og havde intet imod det da han elskede te.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tors Okt 11, 2012 7:51 am
Gabriel smilede varmt til Nathan, og nussede han nu lidt ned mod balderne efter han havde nusset hans kæ. Han kunne virkelig godt lide at nusse sådan med Nathan, det var dog vidunderligt dette her. Kysset var vidunderligt, og han fnes så lidt og rystede på hoved. "Neej du sidder ikke tæt nok på" sagde han drillende, og imens maden blev serveret, så hev han Nathan op på sit skød, hvor han kyssede ham blidt igen. Gabreil tog så lidt af den franske ost. "Der kommer kage bagefter, og så skal vi se hvordan ffar reager" det sidste blev mumlet meget lavt til sig selv.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tors Okt 11, 2012 8:07 am
Nathan følte at det var lige lidt for rart at sidde og nusse sådan da han jo bare fik lyst til mere og mere. Men det blev ikke nu men først senere på aftenen. Han gav så et lille overrasket piv fra sig da han pludselig sad på skødet af Gabriel. Gabriel mente åbenbart godt at de kunne gøre det så hvorfor stoppe ham i det? Han grined blidt og spiste lidt af maden og kunne ikke se hvordan det her kunne udgøre en hel middag. Ved ham. Ville det have været suppe forret tre forskellige hovedretter ost også kage. Men det her var kun lidt så han var glad for at han spiste hjemmefra af frygt for a. Der ikke blev serveret så meget. Han nikkede til ham og tog en blid til af osten som for ham heller ikke var på spændende men han spiste den alligevel. "gad vide hvordan det vil gå?" mumlede han og spiste det sidste.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tors Okt 11, 2012 8:45 am
Gabriel havde tænkt sig at nusse og putte om Nathan indtil de var alene igen, uanset om det blev lidt for rart. Tænk hvis han fik lavet Nathans lyst så stor til når de kom hjem, at de ikke engang nåede ind af døren. Desuden ville Gabriel faktisk gerne have ham overnattende hos sig, nu efter han lige havde friet, men det kom jo an på hvad Nathan ville. "Efter kagen er der slik og hygge, så kommer der alt muligt andet mad du kan få." sagde han venligt, og kyssede ham blidt i nakken imens de sad der, og drak te med ost. "Jeg tror han bliver lige så sur som altid, men jeg vil nu bede til han ikke bliver sådan" sagde han lettere anspændt, og kiggede på sinn far, som gav ham det samme blik tilbage.
Nathan
Nathan nikkede og ville altså snart ikke sidde ved det bord mere da mange af de andre gæster skulede hen imod ham med onde og fornærmede blikke som bare sagde at man ikke var sådan ved middagsbordet og da slet ikke foran alle andre. "jeg håber ikke at han bliver lige så sur som da du introducerede mig for ham. Han lod bestemt ikke til at kunne lide mig." sagde han stille. Og drak det sidste af sin te lige så stille selvom de havde misforstået det med mængden af mælk i te det skulle jo ikke være mælk med te men te med mælk.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Fre Okt 12, 2012 7:06 am
Gabriel kyssede blidt Nathan endnu engang i nakken og nussede blidt hans mave imens. Ud af, at Gabriel var en engel, så brød han en del af familiens normer lige nu. "Hvad sigr du til at tage med mig hjem efter festen?" spurgte han venligt, og kyssede ham blidt videre op af halsen. Gabriel fik så Nathan til at kigge på sig, og kyssede ham så blidt på munden. "Han hader dig ikke... Hvis det havde været min lillebror havde han været glad... men det er fordi du er sammen med mig. Siden jeg var 10 har vi ikke været venner..." forklarede han roligt, og kyssede lige Nathan endnu engang. "Tro mig det er ikke dig de er sure på." sagde han venligt til ham, og krammede ham varmt ind til sig. "Vil du med ud og have lidt luft?" spurgte han venligt.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Fre Okt 12, 2012 8:07 am
Nathan nikkede og begyndte at spinde højlydt da han blev nusset sådan om. Det var så forfærdelig dejligt. Han var næsten ved bare at ligge sig i Gabriels skød og så bare blive nusset men det var vist allerede over folks grænser at han sad på hans skød, så han måtte hellere lade være. "okay.." sagde han stille og tog imod hans kys. Han ville helst ikke blande sig i deres familieproblemer selvom han gerne ville hjælpe Gabriel så han kunne få et bedre forhold til sin far men det kunne han ikke. Han havde heller ikke ret til at blande sig i det. Han var jo bare den forlovede som skulle støtte uden at være rigtig med. "ja det vil jeg gerne." sagde han smilende da han ikke længere kunne klare de blikke han fik af at han forlidt siden havde spundet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Fre Okt 12, 2012 8:29 am
Gabriel smilede bredt over nikket, og kyssede ham igen, og fnes lidt over den spinden han kom med over det. "Du hvis du vil... så må du gerne tage med til Afrika her til vinter... Der er det kun min moster, og hun er skør i roen... hvis du har lagt mærke til det, så er hun ved at hvine lykkeligt over vi er sådan" sagde han med et lille grin, da han så sin moster, som bare stirrede tilfreds på dem, og lignede Gabriels mor på en prik. Gabriel var glad for det kys han fik fra Nathan, og nussede blidt hans mave. "Hvis du vidste hvad han har gjort, så ville du ikke turde sidde her... nok siger de, at det er mig, som er familiens sorte får, men det er ham som går rundt med horn i panden." mumlede han blidt til Nathan. "Derfor ser vi ham kun en gang om året" saggde han så med et grin. Gabriel tog så deres kager op på en tallerken, og rejste sig op med Nathan i sin arm, han gik så ud og satte et ben på hver side af en lille hvid bænk i græsset, og smilede varmt til sin forlovede. Nu kunne de være sig selv uden andre.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 24, 2012 2:43 am
Nathan så på Gabriel med store øjne. "virkelig? Må jeg komme med til afrika!? Jeg vilhelt vildt gerne med der vil!" sagde han virkelig glad og overrasket mens hans så over på mosteren kort for at se om det var sandt det som Gabriel sagde. Der var ingen tvivl om det. Hun så virkelig glad ud. Han så i starten undrende på Gabriel men lukkede for det udtryk da han ikke ville vide hvad fasen havde gjort. Og han ville slet ikke vide hvordan han kunne forblive en hvid engel hvis han havde gjort noget som var så slemt at Gabriel ikke ville snakke om det. Det var bedst at lade være med at spørge. Han lagde så armene blidt om hans hals og lod ham bære ham udenfor. Han smilede og kyssede Gabriel på munden da han satte sig med ham på den lille fine bænk.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 24, 2012 6:51 am
Gabriel grinede stort over hans udtryg, og nikkede så. "Ja min egen selvfølgelig må du da det! Hvorfor skulle jeg ellers spørge dig?" spurgte han ham tilbage. Nathan var bare så sød! Et dumt spørgsmål han havde stillet, men han var sød. "Håber du vil glæde dig til det" sagde han venligt, og kyssede ham blidt i panden. Han kunne dog ikke lade vær med at grine lidt over sin mostor, da hun bare var så sød og vidunderlig. Nogle gange ønskede han, at hun havde været hans mor, end hans egen, men tanken var trukket tilbage, da det var for ondt. Gabriel sukkede lidt over sin far, og lukkede kort øjnene i. Han ønskede nu, at hans far var anderledes. "Folk vokser jo forskelligt..." mumlede han så, og kyssede lige Nathan igen. "Jeg er sikker på, at din familie har det sjovere til fester og i det hele taget" kom det lidt drømmende fra ham. Gabriel smilede varmt efter kysset, og satte tallerknerne ned, hvorefter han lagde begge armen om Nathan. "hm... Har jeg nogensinde sagt hvor pæn du er?" spurgte han roligt med et smil.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 24, 2012 7:51 am
Nathan var virkelig glad for at han måtte komme med til afrika da han altid havde drømt om at komme dertil. "jeg vil helt vildt gerne med!" sagde han glad og tænkte slet ikke på at det var forbudt at vise man var homoseksuel dernede plus at han ikke engang tænkte på om han overhovedet måtte for sine forældre. Han fnisede over Gabriel da han lagde sine arme om ham og spurgte om ham nogensinde havde fortalt hvor pæn han var. Han lagde armene om hans hals og så tænkende på ham. "det ved jeg ikke om du har." sagde han smilende og kyssede Gabriel på munden i et længere kys. Han havde ventet på at måtte røre og snave som det passede ham igennem hele middagen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 24, 2012 8:10 am
Gabriel grinede stort over Nathan, og nussede ham blidt på kinden. "Min moster bor der nede jo, så vi kommer til at bo hos hende, men tro mig det er et vidunderligt sted, og hun behandler sine thjenere så godt, og underviser dem gratis, så de ikke skal bekymre sig. Du vil elske det" sagde han helt vildt spændt, da han ikke kunne vente med at komme der ned. Hans moster havde jo fået værelser til sine tjenere, og gav dem mad osv. så de havde det perfekt, og Gabriel var blvet venner med dem alle sammen. Gabriel smilede så stort over hans ord, og klemte ham tættere ind sig, hvor han kyssede ham på munden. "Jamen så siger jeg de gerne igen. Du er vidunderlig smuk min egen" sagde han roligt, inden han kyssede ham længe på munden.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tors Okt 25, 2012 5:26 am
Nathan smilede bare kæmpe stort da han hørte at de skulle bo hos hans moster. Så behøvede de ikke at tænke over at de ikke måtte være som kærester overfor hinanden når de var et sted. Nu havde de i det mindste et fristed hvor der heller ikke var nogen form for slavehandel. "jeg kan ikke vente til vi skal afsted. Det bliver jo på en måde lidt ligesom en bryllupsrejse." sagde han mega forelsket til Gabriel da han lige kunne forstille sig turen. Han smilede forelsket til ham og kyssede ham igen imens han lagde armene virkelig tæt om hans hals da han bare elskede at være tæt på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tors Okt 25, 2012 7:31 am
Gabriel kiggede drømmende på Nathan imens han sad der. Han virkede utroligt glad for denne rejse, og at de var forlovede. Han var bare så sød og vidunderlig,, at det umuligt ikke kunne blive bedre. "Ved du hvad? SÅ siger vi bare, at dette er en bryllupsrejse, og nr vi er gift tager vi på nogle flere." sagde han varmt, og lagde armen blidt om Nathan, og nussede blidt hans kind. "Og bare rolig... Hvis du vil have et romatisk Afrika... så får du det min egen" Efter de ord fik Nathan et kys på munden. Gabriel nød virkelig meget at sidde sådan med Nathan, og kyssede ham med glæde igen. Hvis det stod til ham skulle de bare være samme for altid.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Man Okt 29, 2012 12:02 am
Nathan smilede og begyndte svagt at spinde igen imens hans hale snoede sig lystigt i luften. Han grinede blidt og satte sig tættere ind til Gabriel. "det ville virkelig være vidunderligt." svarede han helt drømmende og kunne lige se hvordan de sad og så solen. gå ned bag savannen. Hvilket romantisk øjeblik det ville være. Han kunne ikke vente. Han rykkede let på sig og satte sig helt ind til Gabriel så han havde skridtet mod hans næsten. Men det var ikke noget som han lagde mærke til da han var optaget af at kysse sin dejlige Gabriel.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Man Okt 29, 2012 2:44 am
Gabriel kunne ikke lade vær med at smile bredt til Nathan, da han bare virkede så glad over den Afrikatur han var blevet inviret med på. Hvordan kunne det være, at han blev så vidunderlig uanset hvad han gjorde! Nathan var perfekt, og helt fantastisk uanset hvad han fortog sig. "Så får du det fantastiske" sagde ahan lykkeligt, og nussede ham blidt i baghåret imens de sad og hyggede sig. Dog fnes han lidt under kysset. "Hva skat lægger du op til noget?" spurgte han grinende , men kyssede ham så varmt på munden.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Man Okt 29, 2012 3:36 am
Nathan smilede til ham over det og kyssede ham blidt på kinden imens Gabriel begyndte at fnise over hans kælenhed. Han var så dejlig når han var sådan der. Han var bare sød selvom det nu var Gabriel der var manden i deres forhold og den måde han fnisede på var altså lidt tøset. "det kunne man måske godt sige at jeg gør.." spandt han og kyssede ham selvom det ikke havde været meningen at det skulle virke seksuelt. Han ville bare gerne være tættere på Gabriel.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Man Okt 29, 2012 3:58 am
Gabriel kunne umuligt lade vær med at nyde at være ammen med Nathan. Han blev hverken dømt, anklaget for noget, og han kunne bare være sig selv hele tiden uden Nathan ville lave om på ham. Hvordan kunne han være så heldig at have mødt ham! Gabriel smilede bredt over Nathan, og skubbede så kagerne så langt væk, hvorefter han lagde Nathan ned inden han kyssede ham videre. Han ville bare gerne kysse ham videre og hygge sig mega meget med ham, da han ikke kunne få nok at de dejlge kys han fik fra ham.