Antal indlæg : 593 Join date : 05/02/12 Age : 29 Race : Furry (Kat)
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Fre Sep 14, 2012 7:13 am
Nathan grinede blidt til ham og kunne faktisk ikke forestille sig gabriel til sin families familiefester da de altså var meget meget anerledes end den her de var til nu med gabriels. "Sikker på at du vil det? alle bliver hammer fulde og der danses sjovt med alle." svarede han ham med et grin selvom han lige nu ville ønske at gabriels familie var en smule mere festglade som hans egen familie. han lavede straks store øjne og udstødte så et "hvad??" hvorfor i alverden skulle han være bange for gabriel? Han vidste jo udemærket godt at han kunne stole på gabriel. Selvom han af og til gav ham virkelig ondt i røven men det var jo på den gode måde i form af efter sex. "jeg kan også godt lide dig diann." svarede han glad og kysse hende blidt i håret.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Fre Sep 14, 2012 7:32 am
Gabriel smilede bredt til Nathan, og nikkede så. "Skat jeg elsker dig, og jeg ville ønkske noget af din livsglæde og sorte hår vile smitte af på denne her fest. Bare en lille fejl, så bliver det den størst skandale i hele familien." sagde han og sukkede opgivende med et rystet hoved. "Diann er den eneste, som kan klare at have skidt under neglene, og du er begyndt at rode mig ud i alle mulige ting." sagde han med et grin, og nussede hans hoved bidt. "Du stoppede mit kys." hviskede han tilbage til ham, da det virkelig lignede at Nathan var overrasket over hans spørgsmål. Kort efter smilede han varmt til ham, da det virkede til, at han ikke ville have stoppet ham af angst. "Kom her Diann." sagde han venligt, og satte hende ned, hvorefter hun løb over til de andre børn. "Tror du jeg kunne snakke med dig alene?" spurgte han lettere nervøst.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Fre Sep 14, 2012 7:39 am
Nathan lyttede glad og smilende til hvad gabriel havde at sige om den her fest. Han var lettet og glad for at han ikke var den eneste der mente at festen manglede noget sjov. "jeg elsker og dig og undskyld for at roder dig ud i nogle mærkelige ting." grinede han blidt da han jo ikke mente det var nogle særligt mærkelige ting de havde gjort endnu. Han kunne da have fundet på meget værre ting end det. "Jeg stoppede det da ikke." hviskede han tilbage helt uforstående med det hele og kyssede ham så blidt på munden for nærmest at undskylde for det han ikke vidste han havde gjort. Han smilede til diann da hun blev taget af hans skød og så efter hende før han vendte blikket imod gabriel. "Ja selvfølgelig skat" svarede han og syntes at gabriel virkede ret nervøs.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Fre Sep 14, 2012 7:47 am
Gabriel smilede bredt til ham med et lille grin. Alle på festen kiggede så undrende over på dem, men Gabriel ignorede dem meget. Kort efter kiggede de dog væk igen. "Det gør du bare skat du bringer glæde til mit liv." sagde han med et varmt smil, og kyssede ham så på munden. Han nussede så sin næse mog Nathans. "Hvad med, at i morgen eller noget, så må du bestemme, det skøreste jeg skal lave?" sagde han, da han gerne ville vise Nathan hvor meget han ville gøre for ham, og hvor meget han elskede ham. Gabriel grinede så blidt, og rystede på hoved. "Enten snakker vi forbi hinanden, ellers er det fordi jeg tænker å noget helt andet imens." sagde han stadig en sule nervøst, og kyssede så Nathan længe på munden, og lod roligt sin hånd glide ned på hans røv, hvor han skubbede ham ind til sig. Gabriel nikkede så, og sank en klump. "Okay..." mumlede han, og trak roligt Natha ind i et hjøne, hvor han stillede Nathan op af væggen, og sig selv en smule tæt på. "Hvordan har du det med brylluper?" spurgte han så nervøsr og sank en klump.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Lør Sep 15, 2012 7:05 am
Nathan grinede bare stortog glad da han jo syntes at gabriel var fantastisk lige meget hvor kedelig hans familie så end var. "Hvad med at vi bare laver noget rigtig wellness så. Med masker og mælkebad og alt det der?" spurgte han da han virkelig gik op i sådan noget med wellness. Det havde gabriel nok lagt mærke til eftersom at han havde lagt en hel masse ting som masker og cremer ud i gabriels skab. Han skulle jo holde det han var begyndt på da han senere ville kunne se ung og flot ud meget længere. "Jeg tror vi snakker forbi hinanden." grinede han stille med et smil og kyssede ham længe og fniste let da gabriel igen havde hænderne på hans røv. "Hvad kan du ikke holde fingrene fra min røv??" spurgte han med et grin da han bestemt ikke havde noget som helst imod at kunne mærke de blide og dejlige hænder på sin krop. Nathan fulgte med gabriel hen i hjørnen og troede først at det var noget med et hedt kys men han tog fejl og meget end da. gabriel var jo helt vildt nervøs. "Jeg elsker dem." sagde han smilende. "hvorfor spørger du?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Lør Sep 15, 2012 7:43 am
Gabriel smilede bredt til ham, da wellness blev sagt højt, det kunne jo være irkelig sundt og hyggeligt. "Altså wellness er jo virkelig sundt for kroppen, så Det ville jeg på ingen måder have noget imod en wellness tur. Hvad ville du så sige til et weekendsophold?" spurgte han venligt til ham, og nussede så sin næse mod hans, da han faktisk ville glæde sig meget til det. "Ved du hvad skat? Jeg gik ned i en butik, og har købt nogle nye ting til dig, som ligger ude i toiletskabet." sagde han venligt til ham med et bredt smil, og gyngede ham roligt i sine arme. Dog ville han ikke fortælle Nathan at han selv var begyndt på det, da det ikke var okay, at Nathan kun gjorde noget ud af sig selv.' Gabriel nikkede så med et bredt smil, og kyssede ham igen. Da kommentaren om Nahans røv blev sagt, kunne han ikke lade vær med at grine lidt. "Den er bare for uimodståelig." sagd han venligt, og gav den et nap. Gabriel smilede så nbredt over hans ord, og kyssede ham så på munden. "Hvorfor?" Mumlede han og sank en klump. Så kiggede han nervøst ned på sine fødder. "Jeg ved godt, at dette er tideligt, for det kan først ske når du er 21 år men..." Sarede han så op. Så kiggede han Nathan direkte ind i øjnene. " du er den eneste i hele mit liv, og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig, eller hvordan jeg kunne leve i 20 år uden din kærlighed, og derfor vil jeg gerne gifte mig med dig hvis du vil. Så vil du giftes med mig?" spurgte han rigtig hurtigt og rødmede stort.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Lør Sep 15, 2012 8:03 am
"Det ville virkelig være hyggeligt men vi kan jo sagtens lave det selv så vikan være helt alene." svarede han og følte virkelig at han helst ville blive hos gabriel lige nu alene. Bare de to hvor de virkelig kunne nyde hinanden helt igennem. "virkelig har du gjort det for mig?" spurgte han glad. "mange tak skat." han smilede og kunne umuligt undgå det i det hele taget gabriel var jo fantastisk. Nathan grinede og trykkede sig helt ind hos gabriel og kyssede ham på en hed måde hvor der blev brugt en del tunge. Nathan lyttede spændt på hvad der ville blive sagt. Han smilede så kæmpe stort og kastede sig i armene på gabriel. "Ja jeg vil gerne giftes med dig!!" råbte han næsten da han virkelig var glad.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Lør Sep 15, 2012 8:18 am
Gabriel smilede så bredt til ham med et varmt smil. "Så køber jeg det hele til næste weekend, og gør huset rigtig Wellness artig, og køber alle mulig ting vi kan bryge." Sagde han glad til ham med et venligt smil, og vidste, at de ville hygge sig virkelig meget. Han nikkede så af hans ord. "Ja jeg så du går meget op i ren sund ud, så jeg købte dig en af de helt nyeste lukuspakker." Sagde han stolt og glad, selvom han vidste pakken havde været virkelig dyr, så var Nathan det værd. Gabriel smilede bredt over ham, og nød virkelig deres kys, og tog gladeligt imod det, og nussede ivrigt hans røv videre. Gabriel kiggede så overrasket glad på ham, svang armee om hans elskede Nathan, og glemte elt at stå op, så de væltede ned på gulvet med et bredt smil. Han kunne dog ikke undgå at grine i glæde, og alle kiggede over på dem. "Jeg har ville spørge dig i lang tid, men vidste ikke hvordan du ville reagere på det." Grinede han stort, satte sig så lidt op med et bredt smil tog så en æske frem og åbnede den så ringen kunne ses. "Er du sikker på, at du vil gifte dig med mig?" spurgte han igen, denne gang på det ene knæ.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Lør Sep 15, 2012 8:47 am
"Gabriel du behøver altså ikke at købe alt muligt til det. Jeg har alt derhjemme så jeg skal bare have det over til dig." sagde han virkelig glad og ville helst ikke have at gabriel altid brugte så mange penge på ham hele tiden. Han skreg let over at de væltede ned på gulvet. Han satte sig så op og kyssede gabriel virkelig lykkeligt. Han var bare så glad at han ikke kunne undgå at det. Han måtte jo sige at han virkelig gerne ville giftes med ham. "Ja selvfølgelig vil jeg det!" sagde han uden at ligge øjnene på andet end gabriels da han skulle vide at det ikke bare var for pengenes skyld han ville virkelig gerne giftes med ham selvom de kun havde været sammen i et halvt år nu. Han kunne slet ikke forstå at det allerede var sket! han var blevet friet til!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Søn Sep 16, 2012 5:26 pm
Gabriel kiggede roligt på ham, og skubbede blidt hans hår væk fra panden inden hans kyssede den. Han elskede bare at kysse Nathan, det var så ulideligt hvis han ikke fik lov til det overhoved! Bare tanken om ikke at gøre det hjemme hos hans elskede var forfædelig! "Er du helt sikker på, at jeg ikke skal købe noget til det?" spurgte han venligt, og holdte ham tæt ind til sig. Da de væltede boblede Gabriel så meget af lykke, at han blot grinede stort, og kyssede gladeligt Nathan på munden, da han fik et kys af ham. Tænk at han havde sagt ja! Gabriel gav ham så ringen på, da han havde sagt ja for anden gang, og han kunne umugligt lade vær med at smile stort til ham. "Nu er du min forlovede." sagde han, stadig uden helt at fate, at Nathan havde sagde ja. Et langt kyskom så ud af det, og han glemte helt om, at alle til festen sad og gloede på dem med øftede øjenbryn.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Man Sep 17, 2012 5:37 am
Nathan grinede blidt da det kildede at få fjernet håret fra sin pande. Det kildede dog ikke mindre af at han bagefter blev kysset der. Han fniste let og så gabriel smilende i øjnene. Han kunne umuligt finde nogen der kunne erstatte gabriel. Nathan kyssede gabriel så meget som han overhovedet kunne og viste ham alle de gode følelser der rullede rundt inde i hans hoved igennem det vidunderlige kys. "Og du er min." svarede han lykkeligt og kyssede ham godt og grundeigt så de tilsidst endte nede på gulvet igen. gabriels familie måtte tro at han var ved at overfalde eller rape gabriel.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Man Sep 17, 2012 6:31 am
Nathan kunne tydeligt se på Gabriel lige nu hvor glad og lykkelig han var. Bare lyden af Nathans vidunderlige latter, gjorde ham helt flyvsk og ubeskrivelig glad. Derfor måtte han også lige kysse ham en ekstra gang i panden, og satte sig så til at kigge ham foresket og lykkeligt ind i øjnene. Han kunne ikke lade vær med at vise sin elskede hvor meget han holdte af ham. Gabriel kyssede glædelligt Nathan igen, og klemte ham ind til sig med et bredt smil, da han hørte Nathans ord. Kort kom han i tanke om, hvordan Nathans familie ville tage det, men skød den hurtigt væk igen. Gabriel tog sig så ikke af, at han blev lagt ned på det beskidte gulv. Han var bare så lykkelig over Nathans ja!
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Søn Sep 30, 2012 10:56 am
Nathan blev bare ved og ved med at kysse Gabriel og endte også i at bruge noget tunge da det her jo bare var for godt at være sandt. Han mærkede så hvordan halen og ørene fik lyst til at vise sig men han tog sig slet ikke af det overhovedet. Folk her kunne ligeså godt vide at deres Gabriel havde forlovet sig med en halv kat med det samme. Da det så kom frem viftede den meget pjuskede hale med den orange spids rundt i lufte i ren glæde mens hans ører var lagt afslappet men glade tilbage og der tydeligt kunne høres spinden fra ham hvis man kom tæt nok på. Han udstrålede i den grad glæde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Man Okt 01, 2012 5:29 am
Gabriel kyssede Nathan lige så lykkeligt igen, da han bare var så glad over det ja han havde fået fra ham. Han havde aldrig nogensinde troet, at han ville fri til en, eller at få et ja! Han havde seriøst fået et ja fra ham! Han nød så virkelig meget de kys med tungen han fik fra ham. Han tog dog gerne imod det, og gengældte det dog alligevel virkelig lykkeligt. han ville bar gerne have mere og mere fra ham. Han nussede blidt hans hale lidt imens han sad og kyssede ham. Han fik dem så rejst op, og stillet ham op af væggen imens de kyssede videre. Han havde fået et ja fra Nathan, da han havde mødt hans forældre! Han kunne umuligt være mere glad for ham.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Man Okt 01, 2012 8:18 am
Nathan var bare så lykkelig som aldrig før. Godt nok var der omkring 5 år til at de kunne gifte sig men han var ligeglad for det vigtigste var at Gabriel elskede ham så højt at han ville giftes med ham. Ham af alle verdens mennesker! Han kunne da næsten ikke styre sin egen lykke. Han fulgte let og roligt med Gabriel da han hellere ville stå op ad væggen med ham end at ligge på gulvet. Det kær nok fordi det var beskidt. Han lagde så bare armene om hans hals og kyssede videre med øjnene lukkede i for at nyde det hele.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tirs Okt 02, 2012 7:58 am
Gabriel kunne ikke fatte, at Nathan havde sagt ja til ham! Han fandt dog ud af, efter lidt tænketid, at de kunne blive gift efter to år. "Hvis du vil kan vi giftes når du er 18" sagde han varmt, og trykkede ham ind til væggen, imens han nussede hans side blidt. Han kunne ikke fatte, at de faktisk var forlovede nu! Hvad skulle han dog gøre til gængæld for det vidunderlige ja. Da de stod op af væggen lagde han sine hænder på hans røv, da han ikke kunne lade vær med det. Der blev så slået blidt på et glas, og der blev bedt om at blive sat til bords. Gabreil trak ham så over til en stol, og fik ham sat ned, hvor han satte sig ved siden af ham, med en hånd på hans lår imens de sad ned, kiggede han på Nathan med et varmt drømmende blik. Hans forældre sad helt nede for bordenden og kiggede ikke på dem på noget tidspunkt, og så kom maden ind.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tirs Okt 02, 2012 8:39 am
"det vil jeg meget gerne!" svarede han virkelig glad og kunne springe på ham med flere kys og flere mere intense følelser. Han var virkelig så lykkelig som det overhovedet var muligt. Han kyssede ham ned af halsen og nussede ham i nakken og håret men han blev afbrudt af glas der blev banket på. Han så op og fulgte efter Gabriel. Han satte der hvor Gabriel mente han skulle sidde og kiggede smilende ned på hans lår hvor Gabriels hånd var. Han lagde sin ovenpå og ville helst føre den længere op af det men kunne ikke så han smilede til Gabriel men så så ned over bordet hvor han så Gabriels familie. Han havde ørene lagt opmærksomt tilbage for ikke at gå glip af noget.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Tirs Okt 02, 2012 9:03 am
Gabriel smilede bredt over hans ord, tog så bedre fast i ham, og snurrede ham hurtigt rundt, inden han kyssede ham længe på munden. "Jeg kan ikke vente med at gifte mig med dig! Jeg elsker dig virkelig højt" saggde han lettere flyvsk, og strakte sin hals for ham, da han blev kysset ned af halsen. Han ville bare gerne hygge sig med ham så meget han kunne. Derfor nussede han også Nathans røv så godt han kunne. Gabriel silede varmt til Nathan, og gav hans lår et lille klem, inden han lod deres hænder glide lidt længere op af hans lår, hvor han gav ham et lille klem, og kyssede ham så blidt på munden. "Jeg elsker dig" hviskede han tæt på Nathans læber. Han kiggede så ned på sin mad, da der kom ind. En lille suppe. Hans far rejste sig så op og kiggede rundt. "Velkomen til endnu en familiefest... og velkommen til... ja... øhm, min søns kæreste Nathan. Velkommen i familien nu, og jeg håber du kan se væk fra vores små fejl" sagde han venligt og satte sig ned, værsgo at spise" sagde han venligt, og Gabriel kiggede så på maden. Så lænede han sig hen til Nathan. "Bare frdi suppen og vinene er hvid, så smager det ikke slemt" hviskede han.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 03, 2012 7:46 am
Nathan grinede stort da han blev snurret rundt af Gabriel. "jeg glæder mig også helt vildt meget. Jeg elsker dig helt vildt meget." grinede han og kyssede løs med Gabriel. Han kunne bare ikke leve uden sin Gabriel. Sin dejlige og vidunderlige Gabriel. Han sad bare og smilede da han mærkede hvordan Gabriels hånd gled længere op. Han lænede sig så over til hans øre og hviskede "hvis du bliver ved så får jeg altså et lille problem." sagde han med en stemme som let spandt mens hans hale nussede Gabriels ben. Nathan syntes så det var vildt pinligt da Gabriels far nævnte ham i sin starttale på den måde. Straks følte hans sig uønsket. Men fik det en smule bedre da Gabriel kyssede ham og sagde han elskede ham. "jeg elsker også dig." hviskede han tilbage og kyssede ham igen. Han nikkede så til ham omkring det med maden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 03, 2012 8:05 am
Gabriel grinede stort til Nathan. "Uh vi skal bare have et perfekt liv sammen, og... vi skl giftes!" sagde han varmt til ham med et stort smil, og nød så inderligt det dejlige kys han fik fra ham. Hvor var det dog vidunderligt, at han skulle giftes med Nathan. UUUUh de to år har bare at gå hurtigt var?" sagde han lykkeligt med et grin, og vuggede dem lidt fra side til side imens de stod der. Han kunne bare ikke vente med det! Gabriel smilede bredt over hans ord, og kyssede ham så blidt på munden. "Det kan vi jo ikke have vel?" sagde han venligt, og lod sin hånd blive der hvor den var, da han bare gerne ville føle Nathan... det var en følelse han aldrig blev træt af. Gabriel kiggede lidt skarpt på sin far da han blev nævn, og man kunne godt se, at et kort øjeblik havde de en lille diskussio med deres øjne, hvor de med et vendte blikket fra hinanden. Diann sad med sin moster, og knævrede løs om alt muligt, imens alle sad som hvar de hos dronningen og spiste. en hvid suppe, med et hvidt englemønster var på, og vinen var hvid som mælk. "Bare tag det roligt, det smager som normalt mad, og lavendler" sagde han venligt, og tog noget af vinen.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 03, 2012 8:54 am
Nathan grinede løs og smilede som skulle man tro han lige havde fundet hele meningen ved sit liv. Hvilket han egentlig selv mente han havde. Han havde i sit kysset mange frøer men nu havde han endelig fundet den der blev til en smuk ung prins. Hans Gabriel. Han kunne umuligt vente til de skulle giftes. Han smilede til Gabriel og nussede hans hånd som lå på hans lår. Han vidste jo godt at Gabriel aldrig kunne finde på at tænde ham foran hele hans familie. For efter det så ville hans familie da være sikker på at han havde giftet sig med en stripper der ikke ønskede andet end sex. Nathan var nærmere sådan at han ønskede Gabriels kærlighed og nok også en lille smule sex men mest Gabriels kærlighed. Han nikkede igen og så lidt på maden før han smagte på den. Det var som han forventede. En meget ren smag. Og det samme galt vinen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 03, 2012 9:10 am
Gabriel kunne umuligt lade vær med at blive smittet af Nathans vidunderlige latter, så han grinede lykkeligt videre med Nathan, da han umugeligt kunne være mere ykkelig nu. Måske skulle han finde en hvid ulækker uhygiejnisk hest, sætte sig op på den, og så bare ride med Nathan til et hyggelligt sted hvor de kunne være sammen alene, det måtte han bare gøre! Gabriel ville aldrig i hele sit liv tænde sin elskede Nathan foran sin familie. De havde rigeligt imod, at Nathan var en pige og ikke en dreng, så han ville ikke gøre det værre end det allerede var. Desuden ville Nathan sikkert ikke føle sig særlig glad efter det, da familien nok ville kigge ledt på ham igen. "Skål min forlovede" sagde han venligt, og tog glasset frem for at skåle.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 03, 2012 9:26 am
Nathan var meget taknemmelig for at Gabriel hjalp ham igennem denne noget specielle familiefest. Man måtte jo intet uden at folk kiggede underligt på en. Alle her var efter nathans hoved nogle værre lysseslukkere. Men det ville han aldrig sige til Gabriel selvom han virkede til at mene det samme om dem. Han løftede så glasset og smilede til Gabriel. "skål" sagde han blidt og drak en smule mere af vinen. Havde det været hans families fest så havde der været en konkurrence i hvem der drak vinen hurtigst.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 03, 2012 10:06 pm
Gabriel håbede inderligt ikke, at Nathan fortrød, at han havde sagt ja til forlovelsen, da han var til hele festen. Han lænede sig så tættere på Nathan, og kyssede ham blidt på kinden med et smil, og nussede så venligt hans lår, men uden den der "jeg vil tænde dig"- måde. Han smilede bredt til Nathan, og slog blidt glassrt mood hans, og drak så bllidt, inden han tog skeen op i hånden, og sippede lidt til suppen. "Hvordan forklre vi din familie at jeg har friet til dig, givet dig en ring og du sagde ja?" spurgte hn venligt til Nathan.
Nathan
Emne: Sv: Den hvide familiefest - Nathan Ons Okt 03, 2012 10:43 pm
Nathan smilede over at Gabriel kunne finde ud betat nusse ham uden at det blev helt sådan jeg vil tænde dig så vi kan have sex-agtigt. Han spiste let videre af maden efter at have skålet med Gabriel. "det ved jeg sørme ikke men vi finder nok på et eller andet på et tidspunkt. Men lad op lige vente lidt med det til jeg har snakket med min om hvordan jeg fortæller min far at jeg i det hele taget er til drenge." svarede han smilende og spiste videre.