The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
strandtur - åbent emne - Page 2 I_vote_lcapstrandtur - åbent emne - Page 2 I_voting_barstrandtur - åbent emne - Page 2 I_vote_rcap 
Zero
strandtur - åbent emne - Page 2 I_vote_lcapstrandtur - åbent emne - Page 2 I_voting_barstrandtur - åbent emne - Page 2 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
strandtur - åbent emne - Page 2 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
strandtur - åbent emne - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
strandtur - åbent emne - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
strandtur - åbent emne - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
strandtur - åbent emne - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

strandtur - åbent emne

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

strandtur - åbent emne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strandtur - åbent emne   strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyOns Sep 05, 2012 7:35 am

Demise gned fortsat sine øjne, midlertidigt blind for alt omkring ham på grund af den overraskende tackling. "Meh, jeg har det fint. Det er bare lidt vand" svarede han sin kæreste, med et lille skuldertræk. Han åbnede tøvende øjnene og kunne endelig se noget, men hans øjne var røde, som havde han grædt, hvilket han naturligvis ikke havde. Okay måske en smule, men det havde været meget mandelige tårer!
Han sendte Gabriel en ond skulen og tog blidt Zero's frie hånd mellem sine. "Bare giv slip på ham. Han er pisse irriterende alligevel" brummede han, tydeligvis utilfreds med at være blevet tacklet af en engel, men også alt for doven til at gøre noget ved det. Der var nok tre dødssynder som Demise kunne bestå med bravur. Dovenskab, lyst og fråseri. Især dovenskab.
Tilbage til toppen Go down
Zero
Admin
Zero

Antal indlæg : 542
Race : Fuldblodsvampyr

IndlægEmne: Sv: strandtur - åbent emne   strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyOns Sep 05, 2012 7:54 am

Zero nikkede til demise og var virkelig glad for at han var okay. Han smilede let men det smil forsvandt hurtigt. Han smed så gabriel fra sig lige inden hans fod kunne nå at ramme demise. Han fløj nok et stykke i luften før han ramte vandet igen. Han lagde så sine arme om demise og lod sig selv falde lidt ned igen så hans øjne igen var grønne. Tænk at han havde undervurderet den tåbelige engel så han havde angrebet hans demise. Det var ikke til at tro. Normalt var han meget mere skrap. Måske var det solen der påvirkede hans evner.
https://thedarkness.danskforum.net
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: strandtur - åbent emne   strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyOns Sep 05, 2012 8:04 am

Gabriel blev åbenbart kylet tilbage, hvad han ikke tog sig af, da hans vinger holdte ham oppe, så det kun var fødderne, som rørte vandet. Helt fint med ham! Intet andet skulle røre hans krop!
"Demise din store spade!" skreg han vredt, og fik så fundet en konkylie, som han kylede efter ham. "din store skiderik! Fucking lorte Dæmon! Hvorfor fanden kunne jeg ikke bare dræbe dig i stedet for!" råbte han, og kastede flere og flere konkyljer efter ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: strandtur - åbent emne   strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyTors Sep 06, 2012 12:24 am

Demise var som sagt begravet i Zero's beskyttende arme og lagde derfor armene om hans hals. "Jeg elsker dig" mumlede han med et lille smil om sine læber og gav ham et kys på kinden. Dog så det ud til at de kys bragte uheld med sig. Nope, for kort efter blev der kastet konkylier. De ramte heldigvis ikke Demise, da han var beskyttet af Zero.
Men han hørte naturligvis alle fornærmelserne."Skrid nu Gabby, du er pisse irriterende" snerrede han irriteret, stadig krøbet helt ind til Zero.
Zero
Admin
Zero

IndlægEmne: Sv: strandtur - åbent emne   strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyTors Sep 06, 2012 2:32 am

Zero havde regnet med at den åndssvage engel havde valgt at trække sig tilbage denne gang og bare være glad for at han var fri og ikke død. "Jeg elsker også dig" sagde han men var stadig vagt over gabriel da han ikke skulle takle demise igen. Derimod mærkede han noget ramme og ryggen og derefter noget varmt glide ned af den. han kigge tilbage og så hvordan han blødte da gabriel havde kylet en konkylie på ham. Dog helede såret hurtigt igen så man kun kunne se bodet fra det. "Skrid ad helvedes til engel eller også så kan du godt regne med at du aldrig får Nathan at se igen." sagde han og vidste at den trussel nok skulle virke på en eller anden måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: strandtur - åbent emne   strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyTors Sep 06, 2012 11:11 pm

Gabriel var vred og ked lige nu. Han ville virkelig gerne bare banke Demise til døde hvis han kunne. Men en af Guds love: du må ikke slå ihjel... Skod man d for helvede da også! Når så måtte han da bare nøjes med at kaste ting efter dem! Fryd for øjet at Zero blev ramt i stedet for!
Gabriel stivede så helt, da Nathans navn blev nævnt. "du rør ikke Nathan, ellers skal jeg nok bryde Guds love"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: strandtur - åbent emne   strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyLør Sep 15, 2012 8:21 am

Demise lyttede - for en gangs skyld - tavst til deres samtale om en eller anden Nathan. Han havde ingen ide om hvem det var, men det gav da en reaktion fra Gabriel. "Han rør ikke Nathan, hvis du bare skrider" knurrede han. Naturligvis kunne han ikke holde sin kæft i længere tid af gangen. Siden hvornår havde han gjort det? Og hvorfor skulle han begynde på det nu? Det virkede latterligt når hele hans personlighed var bygget op på at han var højtråbende.
"Desuden vil jeg gerne have min Zero for mig selv nu, så..." han viftede med hånden og nussede sig ind til sin kærestes bryst.
Zero
Admin
Zero

IndlægEmne: Sv: strandtur - åbent emne   strandtur - åbent emne - Page 2 EmptyLør Sep 15, 2012 8:29 am

Zero smilede virkelig djævelsk og modbydeligt. "Du ved godt at jeg vil gøre det hvis du ikke skrubber af og lader min Demise være i fred!!" svarede han igen og var glad for at demise støttede ham med det her så han ikke bare skulle beskyttest som en eller anden prinsesse.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: strandtur - åbent emne   strandtur - åbent emne - Page 2 Empty

strandtur - åbent emne
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hm... Mad? Åbent emne