The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 I_vote_lcapFu*k up føelser - Xerox - Page 2 I_voting_barFu*k up føelser - Xerox - Page 2 I_vote_rcap 
Zero
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 I_vote_lcapFu*k up føelser - Xerox - Page 2 I_voting_barFu*k up føelser - Xerox - Page 2 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Fu*k up føelser - Xerox

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTirs Apr 24, 2012 4:41 am

Xerox smilede virkelig forelsket til hende, selvom det nik så lidt mærkeligt ud, da hans klap var på ham. "Det er jeg virkelig glad for, at du siger søde." sagde han og kyssede hende blidt på panden, da han ikke kunne lade vær med at røre hende, selvom han allerede havde stilt sig til at flette fingrene med hende imens han allerede havde det meste af sin krop helt tæt på hendes, så han måtte kigge ned for at se på hende.
Et let lumsk smil kom på hans læber, da pirartkjolen kom i samtaleemnet. "Du aner ikke hvad du lige havr sagt ja til sukke" sagde han lidt drislk til hende, emn mente det skam virkelig meget lige nu da det var så fantastisk.
"Jeg er kun din skat, hvis du ønsker, at jeg bliver din skat min smukke" sagde han venligt til hende, inden endnu et kys blev plaseret på hendes læber. Tænk, at de lige havde mødt hinanden, allerede var så forelskede i hinanden, men han vidste bare med det samme, at hun var hans sjælepartner, han troede på sjælepartnere, og på, at der er en i verden, der er ligesom en selv også i udseendet, så han vidste at det var Samantha, der var hans sjælepartner.
Xerox nikkede lidt irriteret over det faktum, at han faktisk havde fået en kjole. "Jeg tror faktisk, at den ville klæde dig, det ligner, at det er din størrelse faktisk." mumlede han lidt for sig selv med et lille venligt smil på læben, da det faktisk var en flot kjole, men han var ikke lige den type, som var til kjoler.
Xerox smilede lidt utilfreds til hende, men faldt helt hen og sammen, da hun kyssede ham længe. "Det må vi så hellere gøre noget ved." sagde han og knappede sin jakke og trøje op, tog dem så af, så der kun var en tynd bluse tilbage, lagde hende så op af sig, og lagde de varme trøjer over hendes ryg, så det kun var hendes ben, som ikke havde noget på mere. "Bedre?" spurgte han og nussede hendes ryg blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:27 am

Samantha smilede kæmpe stort da han sagde det hun havde sagt havde gjort ham glad. Det var alt hun vill... ar gøre ham glad og lykkelig.
"hvaaa... er det noget lidt frækt" grinede hun og kyssede ham lidt forførene på munden bare for at drille. Hun ville skam ikke have noget at være lidt sexet for ham.
"så er du min skat" grinede hun og kyssede ham længe på munden. Hun kunne ikke lade vær, han var jo så fantastisk at kysse ham.
"nå så nu skal jeg ikke kun have piratpige kjole på... Nu skal jeg også have din kjole på" drillede hun blidt og kyssede ham blidt lidt for at sige han ikke skulle være sur. Det var ikke sjovt når han var sur.
"kommer du så ikke til at fryse?" spurte hun lidt bekymret, da hun ikke ville have han skulle fryse selvom hun selv frøs pisse meget og var pænt glad for hun måtte få hans jakke på. Sen var så dejlig varm.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:50 am

Xerox smilede venligt til hende imens han nussede hendes fingre blidt i sine. Tænk, at den dystre skov kunne være så romantisk, som den var nu. Det var jo helt vidt utroligt, og fantastisk. Han lavede et lettere tilfreds suk over at stå sådan med en vidunderlig pige.
"Tro mig, det kan blive virkelig frækt hvis vi spiller vores kort rigtigt"" sagde han stadig med et lumsk smil, og modtog gerne kysset fra hende. Da Samantha stoppede kysset, skyndte han sig at bide hende blidt og kort i underlæben imens han så slikkede de steder på læben, som var inde i hns bid.
"Din skat... Det er første gang jeg høre den." grinede han venligt til hende med et lille grin på læben. "Så må du jo være min smukke gudinde" sagde han efter kysset, og lod sine fingre glide blidt ned fra hendes pande til hagen, hvor han så trak hende helt hen til sit ansigt. "Vi skal nok finde på noget søde." forklarede han hende roligt, da der jo kun var et år til hun var 18, så det var bare et års tid med skuespillet.
Xerox fnøs stort. "Ikke min kjole" mumlede han, og grinede så blidt over hende. "Du skal ikke tro, at et kys vil gøre det der godt igen søde skat! det skal meget til." sagde han med et drilsk smil og nussede hende under hagen med pegefingeren. Hun skulle bare ikke vinde denne her.
Et kæmpe grin kom fra Xerox, da hun spurgte ham. "Fryse! Nej gud fader bevars! Jeg har da dem kun på, da det ser sejt ud! Skat vi er snart inde i sommeren, selv om vinteren kan jeg gå i shorts og bar mave" grinede han venligt og kyssede hende blidt på næsen. Langsomt trykkede han hende ind til sig og lkkede øjnene lidt i. "Bare slap af og få varmen." sagde han venligt og kyssede hende blidt i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTirs Apr 24, 2012 8:49 am

Samantha hørte da hans suk og hun kunne ikke lade vær med at grine lidt. Han lød lykkelig og det gjorde hende bare endnu mere lykkelig... og selvfølig voksede hendes smil bare endnu mere. Det var som om når han var lykkelig blev hun bare lykkelig.
Samantha skulle lige til at svare ham, men nåde det ikke da han åbenbart syns han skulle bide hende i læben. Hvorfor han lige havde bestemt sig for at bide hende i læben var hun ikke helt sikker på, men hun havde skam ikke noget imod det.
"du er jo min skat" grinede hun og da han sagde noget så sødt om hende blev hun helt rød i hovedet og hendes smil blev en smule genert. Hvordan kunne nogen være så fantastisk.
Sam fik et lumsk smil på læben da han sagde der skulle mere til, det kunne hun sagtens. Hun lagde en hånd om bag hans nakke og rykkede en liiille smule tættere på ham før hun begyndte på et hedt snav. Måske han vile være lidt gladere bagefter.
Sam kunne ikke lade vær med at grine over det han sagde, hvor var han når hun blev ved med at fryse og havde brug for en til at varme hende, "hvor er du bare fantastisk..." mumlede hun mens hun lukkede øjne lidt i. Hun følte sig så tryg i hans arme, som om intet ondt kunne ske imod hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTirs Apr 24, 2012 9:05 am

Xerox havde på ingen måder opdaget, at han havde sukket, så han blev en smule forvirret over, at hun lige pludselig smilede lidt mere, men sagde ikke noget til det, da hun bare så sød ud med et smil på læberne. "Vidste du at din smil klæder dig meget bedre end alle andres smil, jeg ville kunne finde dig i menneskemængden?" spurgte han, selvom det lød lidt tamt af ham, så mente han det til punkt og prikke. Hun var den eneste, der kunne få alt til at smelte i ham med et smil på læberne.
Da Xerox var færdig med at bide hendes læbe blidt slikkede han dem også lige for at understrege, at han virkelig gost kunne lide hendes læber, de stålende vidunderlige læber, som nu var hans og ingen andres.
"Min dejlige nattegudinde" Sagde han og kiggede lidt undrende på hende, da hun så ret lumst ud, men det så totalt sexed ud, så Xerox fik en underlig fornemmelse i kroppen. *Kom du bare tættere på min gudinde* tænkte han virkelig drenget, da hun rykkede sig tættere på ham, og lavede det mest vidunderlige hidtil.
Xerox smilede venligt til hende og kyssede blidt hendes hår, da hun slappede mere af. "Du skal bare kalde på mig, eller ringe, når du har fået mit nummer, så skal jeg nok komme og varme dig." sagde han og krammede hende roligt.

//sorry kreasvigt//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTirs Apr 24, 2012 9:20 am

"nejj.. Eller ikke før nu" grinede hun og kyssede ham blidt. Okey nogen gange sagde han noget liiiiidt mærkeligt, men det var altså mega søde på en lidt wierd måde.
Sam forstod ikke helt hvorfor hun var lige nattans gudinde, men hun tænkte ikke så meget over det da hun var alt for optaget af deres snav, som han virkede til at kunne lide.
"du ved godt at jeg så kommer til at ringe ret tit?" grinede hun da hun seriøst næsten altid frøs.
Hun lå med næsten lukkede øjne og var bare lykkelig over at sidde med Xerox da man åluselig kunne høre hendes telefon ringe og hun rykkede sig en smule væk fra ham så hun kunne se hvem der ringede, selvfølig var der Cäsa som sikkert ville høre om hun var okey, men hun gad virkelig ikke at tale med ham. Hun var lige så glad og nu bar hendes lykkelige smil blevet til et trist blik. Hun ville ikke snakke med ham, men hun ville heller ikke have han skulle være sur eller noget.

//tænk ikke på det søde ;-) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyOns Apr 25, 2012 2:24 am

Xerox slog sig kort i panden, da det var gået op for han hvad han havde sagt til hende, det havde jo på ingen måder givet mening! "Jeg er bare en klaphat lige nu" mumlede han lidt for sig selv, da det irriterede ham lidt. Hun kunne få ham til at sige hvad som helst, når hun bare smilede venligt til ham, eller lige gjorde noget bestemt for at få hans opmærksomhed, ikke lige det en skyggejæger havde behov for.
Xerox havde besluttet sig for, at hun skulle være nattens gudinde, da hendes øjne mindede om det, så derfor var det blevet nat, desuden havde hun også sort hår, så det satte jo bare prikken over i´et. Men han ville nu hellere sidde sådan her og snave med hende, da hun da bare var alt for perfekt til ikke at gøre det, hvordan hun var så god til at kysse, bidste han ikke, men det var noget virkelig fantastisk noget.
Xerox nussede hende blidt, imens hun lå inde hos sig, men de blev afbrudt af hendes telefon, irriterende! Langsomt lagde han sin hånd under hendes hage og førte hendes ansigt op til sig, og gav hende et lille kys. "Hvad er der i vejen skat?" spurgte han venligt, og blev helt trist over, at hun var trist.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyOns Apr 25, 2012 2:40 am

"det ved jeg jeg godt" grinede hun og kyssede ham blidt "men du er min klaphat" sagde hun vildt forelsket og kunne ikke modstå at kysse ham igen. Han var bare så dejlig han fortjente et kys hvert sekund.
Sam var bare i hans arme og nød deres snav, det var så fantastisk og hun ville ikke have det skulle slutte. Hun kunne dog ikke lade vær med at grine lidt af tanken om det var første gang hun nogensinde havde snavet nogen før, hun prøvede at holdederes snav igang, men hendes lidt tøsede grin ville ikke stoppe. Aldrig i sit liv havde hun troet hun ville være lige der hvor hun var. I den mørke skov under et træ siddene oven på en så helt igennem fantastisk fyr... og tilmed sad hun og snavede med fyren. Det var bare så fantastisk.
"ikke noget..." løj hun og lagde bare telefonen ned i sin sko igen. Han skulle ikke bekymre sig om hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyOns Apr 25, 2012 7:04 am

Xerox smilede virkelig venligt til hende, med et forelsket ansigtsudtryk, da hun bare var virkelig glad for hendes søde ord, hun var bare så kærlig og sød. "Din klaphat... hmmm det lyder okay nok, men alligevel, jeg vil nu hellere være noget helt andet" sagde han venligt og kyssede hende langvarigt på munden, da hun bare var så smuk og skøn, så man skulle tror, at det var løgn.
Xerox havde prøvet at snave en masse gange før ham mødte Samantha, men alligevel, så kunne han ikke får nok af hendes måde at snave på, selvom hun begyndte at grine, hvad der sikkert fortalte, at hun ikke havde prøvet det før, da han også havde gjort det i starten. Roligt begyndte han i stedet at kysse hende ned f halsen i stedet for. "Første gang?" mumlede han mellem halskyssende. Hun skulle jo bare slappe af i hans nærvær, selvom det nok lød lidt mærkeligt... Vent det ville jo så også sige, at hun stadig var jomfru... fuck, når den måtte tages på et andet tidspunkt.
Xerox hævede sit ene øjenbryn, da det jo var virkelig løgn dette her. Så han sukkede kort af hende. "Lad vær med at lyve over for mig." sagde han og gik ned i hendes sko, og Cäsa ringede igen til hende. Han kiggede så undrende på hende. "Kender du den knægt jeg babysitter?" spurgte han undrende, og opkaldet afsluttede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyOns Apr 25, 2012 7:31 am

"nååååå.... hvad vil du så helere være end min klaphat?" grinede hun og kyssede ham bare en smule længere end han havde kysset hende. Hun kunne ikke lade vær, det var bare alt for fristene at kysse ham igen og igen.
Samantha prøvede virkelig at lade vær med at være så mærkelig, men alt det her med at kunne lige en som også kunne lige hende på samme måde... det var bare alle de mærkelig føelser i hende som hun ikke helt kunne styre "ej... Undskyld jeg er så mærkelig" grinede hun og kyssede ham blidt på panden. Hun håbede ikke han syns hun var alt for mærkelig.
"du skal ikk..." mere nåde hun ikke at sige før han havde taget hendes mobil og han igen havde sagt noget... Som hun ikke var helt sikker på hun skulle tro på "babysitte... Er den tumpw ikke gammel nok til at være alene hjemme..?" sagde hun lidt undrene og lagde egentlig ikke mærke til hun kaldte ham for tumpe... det var bare noget hun gjorde....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyOns Apr 25, 2012 7:59 am

Xerox smilede venligt til hende, men ville ikke svare før deres kys igen var færdigt, da han nu vidste, at der blev kysset mellem hver sætning, så hellere få kysset først, bare for at få lidt mod til sig. Og det hjalp, da kysset varede længere end normalt.
"Altså jeg ved godt, at det er lidt tideligt at sige det, men jeg ville nu hellere være din kæreste, end din klaphat." sagde han og sank en kort klump, da han var lidt nervøs for svaret, da de jo først lige havde mødt hinanden.
Xerox kyssede hende blidt videre ned af halsen, da hun lige skulle have lov til at køle lidt af med det her. "Hvis det er første gang du snaver med en, så er det helt forståelig, desuden er din latter sød" sagde han og kyssede hende videre ned på halsen. "Desuden, så er det følelser, der bestemmer om hvordan du reagere på vise ting." forklarede han hende venligt og kyssede hende flere gange på panden.
Xerox grinede stort over tumpe, og knugede hende mere ind til sig, og lagde mobilen i hendes sko igen. "Altså vores storesøskende er blevet kærester, og hans storebror behandler ham som en baby, så derfor skal jeg passe den snotunge." sagde han og gøs lidt over tanken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyOns Apr 25, 2012 8:08 am

Samantha kunne ikke lade vær med at smile, jo for at sige det lige ud... mere end hun nogensimde havde smilet i hendes fuc*ing liv! Nu havde der aldrig været så meget at smile over, men det var en anden sag. Xerox fik næsten ikke lov til at sige sætningen færdig før sam plantede et kæmpe kys på hans læber. Selvfølig ville hun da være hans kæreste!!!! Hvem ville ikke være kæreste med en så extremt sød en som ham!?
Uanset hvad Xerox sagde ville hun nok ikke kunne lade vær med at syns det var mega mærkeligt det hun gjorde, men hun var glad for han ikke tog det som om hun var en freak eller noget.
"mind mig om at skulle være sammen med dig næste gang du skal passe ham... Det kommer nok til at blive sjovt" grinede hun og kyssede ham længe og blidt på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyOns Apr 25, 2012 8:34 am

Xerox blev lidt overrasket over, at han faktisk ikke noget at sige særlig meget af sin sætning, før han blev kysset af hende. Tænk at det jo faktisk var et ja han fik lige nu! Hvad der fik ham til at blive virkelig lykkelig, glad og boblende af glæde. I en hurtig bevægelse havde han armene om hendes krop, og knugede hende godt ind til sig, og løftede hende virkelig godt op til sig, så hun fløj væk fra jorden. Det var helt ufatteligt, nu var de kærester! Så var det kun stedmoren , der lige skulle ordnes.
"Hvis jeg kan være en piratfreak så kan du også boble af glæde" sagde han venligt til hende og kyssede hende videre på panden. "Du er jo helt perfekt, som du er, især når du griner og smiler" sagde han venligt til hende med et lille smil og kyssede hende blidt på munden så igen.
Xerox grinede stort over hende. "Ja det skal jeg nok huske på, men hvordan skal vi kunne ringe til hinanden, når du er den eneste der har mobilen?" spurgte han venligt til hende, og hentydede lidt til at skulle tage hjem til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyOns Apr 25, 2012 8:44 am

Samantha kunne ikke beskrive hvor glad hun var lige nu, hun var kærester med Xerox... nu kunne livet ikke blive bedre! altså måske når hun kunne komme væk fra hendes adoptiv mor... men det var en mindre detalje.
Sam kunne ikke lade vær med at smile lidt genert da ham sagde hun var perfekt... han var bare så fantastisk at hun ikke vidste hvad hun skulle gøre. Alt var så perfekt når han var der.
"tjaa.... hvis du kan huske dit nummer i hovedet kan jeg bare få det" foreslog hun, men vidste godt det ikke var lige det han fiskede efter "men hvis du nu ikke kan huske deter jeg jo nok nød til at komme med dig hjem" sagde hun lidt forførene og kyssede ham længe og blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyLør Apr 28, 2012 11:17 pm

Xerox var helt vildt glad for, at hun faktisk gerne ville være kærester med ham. Selvom de lige havde mødt hinanden, og knapt nok kendte hinanden. Det var helt vildt faktastisk, at hun faktisk ville være sammen med ham.
Roligt hev Xerox sine ben op, så hun gled længere ned til sig, men det var jo noget han var nødt til. Han skulle bare have hende tæt på sig, hvad der var vidunderligt. Hendes nvarme, og smukke krop, kunne få selv ham til at dåne.
Et lumsk smil kom på Xerox læber. "Hmm.. jeg tror desværre ikke jeg kan huske det" sagde han charmerende, men man kunne tydeligt høre, at han faktisk kunne huske det uden ad.
Et blidt kys blev plaseret på hendes læber, inden han rejste sig op, med hende i sin farvn. Langsomt satte han hende ned, ved siden af ham, så hans hånd stadig kunne være i siden på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTirs Maj 01, 2012 2:48 am

Samantha var ligeglad med de lige havde mødt hinanden. Hun var overlykkelig over hun var sammen med ham og ingen, selv ikke hendes adoptiv mor, kunne få hende til at gå fra ham.
"nåå... nogen kan vist godt lide at sidde tæt" grinede hun og gav ham et lille blidt kys "så er jeg heldivis ikke den eneste" til føjede hun og kyssede ham igen, bare en liiiiille smule længere... hun kunne ikke lade vær, han var alt for dejlig til andet.
"men så må vi vel tage hjem til en af os" sagde hun med et lille lumsk smil "men jeg tror det bliver nød til at være hos dig" tilføjede hun lidt tænkene da hun kom i tanke om hendes adoptiv mor nok ikke ville lukke Xerox inden for uanset hvad. Et lille gisp lød fra hende da han rejste sig, men hun blev lidt roligere da han satte hende ned igen. Hun kiggede lidt rundt da hun abselut ikke kunne huske hvor hun kom fra "hvordan kommer man ud herfra..?" sagde hun lidt undrene, mest ment til sig selv, men man kunne sagtens høre hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyOns Maj 09, 2012 4:09 am

Xerox følte, at de havde mødt hinanden før, hvor han også havde været forelsket i hende, så derfor var følelserne så stærke. Han nød bare at sidde sådan med hende, især fordi, at deres maver var plaseret helt op af hinanden, så han kunne mærke, at hun trak vejret, hvad der var en fantastisk følelse.
"Afsløret" grinede han blidt, men skubbede hende bare endnu tættere på sig. "så har vi jo ingen problemer med det" sagde han med et lille svagt grin, og kyssede hende glad igen. Da hun slap hans læber, tog han blidt fat i hendes nakke, og kyssede hende igen på munden. Xerox kunne bare ikke lade vær med det, hendes læber var så fantastisk bløde og lokkende, så selv en fyr som ham måtte give op.
"Ja det ville jo nok være smart, nu når jeg ikke kan huske mit nummer" grinede han blidt og kyssede hende blidt på munden igen. "så kan du jo også se dit kommende hus min egen" sagde han efter en lille kort tænkepause.
Xerox hørte hvad hun sagde og udstødte et grin. "HA det var vidst godt at jeg stødte ind i dig så" forklarede han venligt, og tryggede hende mere ind til sig, og skubbede hende afsted. Tænkt hvis han ikke havde mødt hende overhoved. Så ville hun slintre rundt uden at finde vej ud.
"duuu Samantha? Jeg tænkte på om du ikke bare kunne stikke af fra de adoptivsmor, eller klage til komunen over, at hun ikke behandler dig godt overhoved..." sagde han og kiggede alvorligt ned på hende. "Det var sådan søs og jeg gjorde, jeg tænkte bare at det måske ville kunne hjælpe dig lidt" forklarede han hende venligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyMan Maj 21, 2012 8:50 am

Samantha kunne ikke lade vær med at smile stort da Xerox bare virkede så glad. Hun ville ikke have andet end han var glad og lykkelig!
"ingen problemer overhovedet" sagde hun lettere forelsket og nød bare hans kys, de var så fantastiske! Hun ville bare ønske de aldrig stop med at komme. Hun åbnede munden en liiille smule for at hentyde til et snav. Denne gang havde hun ikke tænkt sig at grine!
"mit kommende hus... som er dit hus... det lyder som sød musik i mine øre" sagde hun lettere drømmende og smilede bare en smuuule mere.
"ja det godt du stødte ind i mig" grinde hun og puttede sig lidt ind til ham. Gad vide havd der var sket hvis hun ikke havde mødt Xerox... hvor lang tid ville hun ikke havde gået rundt i skoven uden at kunne finde en udvej.
"komunen vil ikke gøre noget ved da hun teknisk set behandler mig nogenlunde" sagde hun med et lille suk "at løbe hjemme fra er nok den bedste løsning..." sagde hun med et lille smil og knuede sit hoved en lidt ind til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTirs Maj 22, 2012 7:04 am

Xerox kunne ikke føle sig så lettet og lykkelig sammen med Samantha. Hver gan hun smilede, så følte han, at hans hjerte smeltede på under et minut. Samantha var det eneste, som betød noget for ham. En gang var det hans storesøster, men hun var sammen med Cäsas storebror, så var der ikke nær så meget plads til ham i hendes liv, hvad der havde været virkelig hårdt, så han havde sørget efter noget at leve for. Og nu var Samantha der for ham. Intet kunne få hende væk fra ham mere.
Xerox smilede lidt, da Samantha åbnede munden, og godkendte det så. Mon hun nu ville grine igen eller hvad? Hun skulle i hvert fald have tilladelse til det, uanset hvad. Samantha skulle føle sig lykkelig, og virkelig glad.
Xerox fnes lidt over Samanthas ord, og nikkede så blidt. "så er vi to. At vågne med dig hos sig... Det vil være bedre end paradiset selv." forklarede han blidt, for at fortælle hende lidt om hvor meget han allerede kunne lide hende, og hvor meget han glædede sig til det.
"måske skal du have mit nummer hurtigst som mulig, så du kan ringe hver gang du forsvinder væk, og ikke kan flyve dig til den rigtige vej" sagde han lidt tænkende for sig selv, og smilede så til hende med et kort fnis.
Xerox smilede lidt til Samantha, og nikkede roligt til det hun sagde. Bagefter knugede han hendes hoved lidt længere ind til sig, og nussede hende i håret. "kommunen ville også først gøre noget hvis hun er ved at slå dig ihjel." sagde han lidt dystert og sank en klump.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyOns Jul 04, 2012 7:33 pm

Samantha elskede at se Xerox lykkelig selvom det nu ikke virkede så svært at gøre ham glad, men uanset hvad ville hun altid sørge for han var lykelig. Når han havde været ude efter væsner og var træt eller måse lidt såret så ville hun passe ham og hun vil altid sørge for der er et smil på hans læber så længe de to levede.
Samantha var lidt lettet over han ville snave med hende igen efter det der skete før, men denne gang ville hun ikke fnise eller grine. Hun startede roligt et snav, det skulle ikke være et eller et eller andet mega sensuelt snav da selvom hun allerade viste hun skulle være med Xerox forevigt ville hun ikke helt have hendes første gnag skulle være med en hun lige havde mødt. Det skulle være liiidt mere specielt i hendes hoved.
Sam smilede kæmpe stort og et lidt 'voldsomt' kys blev givet til Xerox af hende. Det var ikke fordi det var et stort ys, men mere et overlykkeligt et da hun bare syns det var så sødt det han sagde. Det ville være som at være i himlen at bo hos ham, selvóm om himlen ikke lige var et sted for hende, alt for mange engle.. AD!
"det tror jeg nok ville være en god ide" grinede hun "jeg farer vild nærmest hver dag" forsatte hun og selvom det nok lød lidt overdrevet var det faktisk sandt.. hun var utrolig dærlig til at finde vej.
Sam kiggede lidt trist på ham da han sagde noget så dystert og hun gad faktisk ikke at høre den tone komme fra ham lige nu så isteder for at svare gav hun ham bare et lille kærligt kys på kinden for at muntre ham op, men hun kunne kun lignøjagtig nå hans kind "jeg må se at begynde at gå med højhæle" grinede hun, Det var hun meningen det skulle havde været en tanke, men hun var ike van til at være sammen med nogen medmindre der var flere og hun sad i et hjørne g hørte musik, så hun sagde næsten altid hendes tanker højt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTors Jul 05, 2012 7:56 am

Xerox grinede lidt i bar lykke over Samantha, og skubbede så blidt hendes hår bag hoved, hvor han så satte sig til at betragte hendes ansigt med et forelsket blik. Han var trods alt 20, og havde prøvet nogle ting med nogle piger, som havde sagt de elskede ham. Han havde prøvet lidt af forskellige ting med forskellige former for piger, så han skulle nok tage det langsomt med Samantha, hvis hun ikke havde lyst til noget, så skulle han nok vente, til hun var klar til det.
Xerox havde intet imod de prøvede at snave igen, hvis hun begyndte at grine, så gjorde det skam heller ikke noget som helst.
Han lod hende dog bestemme hvor sensuelt det skulle være, selvom han nu tog føringen i det, da man fulgte manden i forholdet. Desuden skulle han nok tage det roligt med hende, og ikke starte ud med det alt for seksuelle her, selvom han nu gerne ville nusse lidt mere med hende, men hun stirrede tempoet.
Xerox blev dog meget overrasket over det kys han fik af hende, men smilede så stort til hende, da hun bare virkede så glad, og derfor blev hun også hevet længere ind til sig med et lille grin i smilet.
Xerox grinede så stort over det hun sagde. "så er det godt, at du er sammen med en, som har en fantastisk retningssans uanset hvor henter han er i verden." drillede u
Han lidt stolt, men mente det skam også. Man kunne give ham bind for øjnene, gå rundt med ham, tage bi det af, og så vidste han hvilken vej det skulle være.
Xerox så lidt drømmende ud af skoven, og kiggede så på Samantha med et smil på læben. "nej din højde er helt perfekt søde." sagde han glad, og kyssede hende så i panden. I det han tog sine læber til sig, så kunne man se enden af den mørke skov.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTors Jul 05, 2012 9:42 am

Samantha var allerade blevet så glad for Xerox og deres første gang skulle være noget helt specielt. Selvom det nok ikke var hans første gang skulle hans første gang med hende være noget som selv han ville syns var speciel, men desvære måtte han nok vente en lille smule da sam ikke lige var den med den højeste selvtillid så lidt overbevisning om hun er god nok til ham er nok svært at komme udenom.
Sam sad bare rolig og nød deres snav. Det var bar eså fantastisk bare at kunne sidde der og snave Xerox uden det skulle ende i sex for det vidste hun godt mange drenge ville tro, men han var anderledes end de andre drenge. Han var mere end perfekt.
Sam kunne ikke lade vær med at grine lidt da han så så glad ud. Han var bare så sød så når han var glad var sam det bestemt også.
"er du virkelig så god som du påstår?" grinede hun lidt mistroist og gav ham et lille kys på kinden så han vidste det bare var lidt dril.
"men jeg kan jo knap nok nå dig når jeg skal give dig et kys" forklarede hun og man kunne høre hun ikke var særlig tilfres med sin højde lige der. Det var ikke så sjovt at hun var så lille og han var så stor. Hun smilede så igen da hun kunne se de snart var ude af skoven. selvom hun havde Xerox med var hun stadig lidt i tvivl om Hvor lang tid det havde tager dem at komme ud af den forbannede skov.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 EmptyTors Okt 04, 2012 8:53 am

Xerox nød virkelig bare at være sammen med Samantha. Hun var noget helt specielt, noget helt fantastisk og vidunderligt, så han villegøre alt for hende. Endda allerede fri til hende, hvis hun ikke ændrede sig til noget f det dårlige. Han skulle nok begynde at fortælle hende nogle sandheder, hviis de pludselig kom sammen til det helt seriøse. Xerox ville nok så bare gå nøgent rundt selvom hun var der, eller kun med et håndklæde om underdelen, men det var jo også sådan et forhold skulle være ikk?
Xerox nussede hende meget blidt på ryggen under snavet, og nød det virkelig meget. Nok kom han lidt til at tænke på sex, men han ville ikke bare sådan hoppe i seng med en pige, lige efter de havde mødt hinanden., og hvis hun så skrider fra en bagefter. Det prøver man kun en gang i sit liv, så han ville helst ikke bare hoppe i sengen med hende.
Xerox grinede stort over hende, og nød virkelig meget det kys på kindne fra hende. "Spørg selv James eller min søster" sagde han varmt til hende med et bredt smil på læben, og kyssede hende blidt i håret, da han bare allerede var så glad for hende.
Xerox fik hende så vendt med front mod ham, så de stod ansigt til ansigt. "Skat du er perfekt som du er! Der er intet, der skal ændres på dig. Du må bare bede mig om at bukke mig ned" sagde han venligt, og bukkede sig så ned for at give hende et langt blidt kys, hvor den ene hånd var på hendes kind, og den anden lå om Samanthas krop.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Fu*k up føelser - Xerox   Fu*k up føelser - Xerox - Page 2 Empty

Fu*k up føelser - Xerox
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Dømt til at dø - Xerox
» Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk
» skaat... hvad er der sket? . Xerox

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Darkness :: Naturam :: Den mørke skov-
Gå til: