|
| Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Man Maj 21, 2012 8:21 am | |
| S: hjemme hos Xerox T: eftermiddag O: Xerox V: regnvejr
Cäsa sad over i et hjørne i den sorte sofa som Xerox havde. Hans storebror havde valgt, at han skulle babysittes af Xerox i dag, hvad der hverken huede ham eller Xerox. Cäsa havde armene over kors, og benene helt op til sig, så han sad i oprejst fosforstilling. Over alt lå der tegninger, og det samme hang på væggene. Xerox havde tegnet en del, og var i gang med at rydde alt op til et eller andet. Hvad der var lidt mærkeligt for Cäsa, da han var lige glad med hvordan huset så ud når Cäsa var hos ham. Der måtte ske noget meget spændende i dag, da selv planter var kommet frem, og alt lå i orden nu, selvom det meste var mørkt, ud over den væg, som han bare havde klasket til med maling. De andre vægge var blevet malet med en sort, og så hvide mønstre på den. Alle papirene var kommet ind på skrivebordet, så det snart ville tippe på grund af det mindste ryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Man Maj 21, 2012 8:40 am | |
| Samamtha fløj hen over byen hen til Xerox og det kunne kun gå for langsomt! 1 pga det regnede og 2.... Hun ville hen og se sin Xerox selvfølig!! Hun havde en rygsæk i hånden hvor hun havde nogen af sine ting i. Hun ville helst ikke have sin adoptiv mor opdagede hun havde været derhjemme, men hun kunne ikke leve uden nogle af sine ting. Hun havde også en lidt tyk jakke i den anden hånd da hun hurtigt frøs, men hun kunne ikke have den på mens hun fløj så hendes læber var næsten helt blå. Hun havde så heller ikke andet på end en meget kort pirat pige kjole på. Det var rigtigt en pirat skjorte, men hun var jo ret lav så det blev til en kjole for hende og med sit mørkerøde korset rundt om maven lignede det en kjole, selvfølig strammede hendes korset ikke, det var faktisk tæt på at være forstort da hun var så tynd, men det var nu ikke noget man heæt lagde mærke til. Hun havde også et par sorte læder støvler som gik hende til knæende på... Hun så seriøst pisse sexet ud at ingen dreng, selv ikke bøsser, ville kunne modstå at bare forsøge at tag på hende eller noget. Og hun var kun Xerox' alene. Hun lanede lige foran Xerox' hoved dør og lod hurtigt sine vinger forsvinde så hun kunne tage sin jakke på fro at kunne få varmen, selvom det ikke hjalp særlig meget så hendes læber stadig var helt blå. Forsigtigt bankede hun på og ventede med et kæmpe smil på læben, med munden lukket for ellers ville hendes tænder klapre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Man Maj 21, 2012 8:58 am | |
| Xerox fes rundt omkring for at få orden på alle tingene. Det med at Cäsa sad og surmulede i sofaen, så ville han ikke tænke på ham lige nu. Samantha kom, og så skulle alt bare være helt igennem perfekt, især fordi de skulle drille Cäsa lidt. Alle hans tegninger var lagt i flere bunker, så man ikke kunne se skrivebordet, men man ville tro det var massere af papirsbunker fra gulvet af. Xerox havde øvet sig meget på at tegne Samantha siden de sidst havde set hinanden, de tegninger var selvfølgelig gemt væk, så langt væk at hun aldrig ville kunne finde dem. Især ikke det store billed. Xerox syntes bare hun var så smuk, så han kunne ikke lade vær med det. Selv Samanthas tegning havde han siddet og tegnet på, da han gerne ville give hende den tatovering i gave hvis hun ville det, og så skulle han nok tegne den på hende. Ingen andre skulle have lov til det ud over ham. Xerox havde taget et par sorte bukser på, sammen med en list stor hvid skjorte, den sorte klap på øjet, med røde mønstre på... Og ternede sokker, som prikken på i'et. "kommer!" råbte han, da det bankede på døren, og hurtigt åbnede han døren. "Hej skaaaat..." nåede han kun lige at sige, og stod så med åben mund, og gloede på hende i ren overraskelse over at se hvor lækker hun var. Planen havde nu været, at han skulle kysse hende, og bære hende ind i huset i sin favn, men hans øjne var frosset fast på den lækre krop, som kun var hans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Man Maj 21, 2012 9:09 am | |
| Samantha stod spændt og ventede på Xerox åbnede døren. Hun håbede virkelig han kunne lide hendes tøj. Da døren så endelig blev åbnet og Xerox bare stod der kunne hun ikke lade vær med at grine lidt af ham og i hendes hoved sreg hun bare *YES!!* over han kunne lide hendes tøj. Hun stillede sin taske på jorden og lagde armene om halsen på ham. Hun gjorde sådan så kun hendes jakke ramte hans hud da han ikke skulle mærke hvor meget hun egentlig frøs "jeg er glad for du nyder det du ser" grinede hun og man kunne høre hendes tænder klapre en smule, men hun gjorde ikke noget ved det. Gav ham bare et hurtigt kys på kinden og ventede på han tøede op igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tirs Maj 22, 2012 7:10 am | |
| Cäsa var ved at få spar af alt Xerox fnidder. Han var gammel nok til at være alene hjemme, men bare fordi hans bror og kæreste skulle have sex (som ham og Xerox ikke var i tvivl om) så skulle han være hos Xerox. Hurra en formskifter og en skyggejæger sammen. Hvem ville mon vinde! "jeg henter noget mælk." mumlede han, da det ringede på døren. Xerox så meget glades for, at der kom en til ham nu. Selvom Väsa ikke kunne fordrage ham, så ville han nu gerne ønske sig mere ønsket hos ham. Cäsa trissede ud i køkkenet, og satte sig op på bordet med et glad mælk i hænderne. Roligt satte han sig til at drikke af det. Lød det ikke som en han kendte? Kunne det min være hende? Fuck han ville blive mobbet ude af de to, så han var næsten ved at græde allerede nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tirs Maj 22, 2012 7:20 pm | |
| Xerox stod bare og stirrede lamslået over Samanthas smukke vidunderlige krop. Hvis ikke det var fordi han var babysitter i dag, så ville han faktisk have taget hende lige på stedet, bare tanken om hendes krop.... Eiii det måtte stoppe nu, han kunne jo ikke stå, og klæde hende af med øjnene, selvom hun så over lækker ud! Xerox rystede lidt på hoved over hendes fnisen, da han vågnede. Et bredt smil kom på Xerox læber, og han kyssede hende blidt tilbage. "jeg er en mand! Jeg er svag når en lækker tøs som dig står og gør sig til." grinede han blidt over hende,nog lagde armene ind under hendes jakke, og blev virkelig overrasket over hendes kolde hud. "skat du er jo helt kold!" udbrød han, og trak hende helt ind i sin varme favn. Med foden fik han hevet tasken med ind i huset, og lukkede så døren. Bagefter tog han sin trøje af, og gav hende den på, så hun kunne få varmen igen. "forresten skat, jeg har Cäsa her i dag... Han virker lidt nede, men han sidder ude i køkkenet." forklarede han venligt til Samantha. Nok var Cäsa irriterende, men som en irriterende lillebror. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tirs Maj 22, 2012 8:04 pm | |
| Samantha grinede lidt over hans ord og kunne ikke lade vær med at give ham et langt inderligt kys "hvor er du sød skat" sagde hun stille da kysset var slut og selvfølig skulle han lige have et kys til. han fortjente alt hendes kærlighed! "det er lidt koldt når man ikke kan flyve med sin jakke på" grinede hun og puttede jeg bare helt ind til ham for at få varmen, hvor var han bare sejlig varm lige nu! "du varm..." mumlede hun glad og lukkede øjne halvt. Bare det med at stå i hans arme var fantastisk og det med at han kunne give hende varmen gjorde det bare en smuuuule bedre. "Cäsa" sagde hun med lille grin og hun amilede bare stort til ham. Hun kunne ikke lade vær med at syns det var pænt komisk Cäsa habde brug.for en.babysitter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Ons Maj 23, 2012 1:52 am | |
| Cäsa sad og drak meget langsomt af sin mælk, da hans tanker nu var et helt andet sted, og han var ikke så god til at tænke, og lavet noget andet imens. Det var ikke sjovt at være forvirret, og stadigvæk skulle være hos to, som ikke lige havde lyst til at være sammen med ham. Cäsa kiggede over mod døren til dem, og efter at have drukket sin mælk færdig, så hoppede han ned på gulvet pg gik meget forsigtigt og tænkende over på sofaen. Xerox havde ret, han var ikke helt så glad igen. Xerox havde nu prøvet at opmuntre ham i noget tid, men Cäsa havde sagt at de skulle lave noget andet, og han havde bare sat sig til at stirre. Cäsa kiggede ikke engang på Samantha eller sagde Hej til hende, så hun kunne selv se hvor nede han var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Ons Maj 23, 2012 3:01 am | |
| Xerox smilede bredt til Samantha, og kyssede hende igen lige så mange som hun ville kysse. Det var virkelig rart at have en kæreste som hende. Alt virkede bare nemmere end det plejede at være, hun var hans kreativitet. "nej du er sødere." sagde han blidt, og lagde sine arme ind under hendes jakke, så han kunne kramme hende endnu mere end før, så kom hans varme også lidt mere og hurtigere ind til hende. "måske skal vi så anskaffe dig en jakke, som er beregnet til at have vinger i." sagde han lidt grinende, og kyssede hendes pande. Og hev hende endnu mere ind til sig. "ja og du er kold" konstanterede han med munden i hendes hår. Xerox kiggede lidt alvorligt på Samantha. "skat han er helt vildt nede." sagde han meget alvorligt, og kiggede så over på Cäsa. Så hev han Samantha over det sofaen hvor Cäsa sad, og uglede hans hår grundigt. "hey hvor er den irriterende lalleglade lillebror henne du?" spurgte han venligt, og man kunne se at han allerede nu havde farposentielle. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Ons Maj 23, 2012 3:57 am | |
| "Men du er sødest!" grinede hun og et lille kys lanede på hans læber fra hendes. Hun kunne ikke lade vær. Han var bare så fantastisk! "har prøvet... Ved du godt hvor svært det er"grinede hun og rystede lidt på hoved. "jeg kan ikke gøre for det... Det er koldt uden for og jeg er en frosenpind... det er lidt svært ikke at være kold så" grinede hun og puttede sig bare endnu mere ind til ham. Sam kiggede lidt trist på Xerox da han sagde Cäsa var trist, Det var ikke meningen han skulle være trist! Hun fulgte med ham hen i sofaen og smilte stort til Cäsa "heyy Cäsa" sagde hun venligt mens hun puttede sig lidt mere ind til sin vidunderlige Xerox, nok ville hun gerne opmuntre Cäsa, men hun ville ikke give slip på Xerox... og ikke kun fordi hun frøs ht. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Ons Maj 23, 2012 4:06 am | |
| Cäsa havde det mærkeligt inden i. Det var en mærkelig i beskrivelig følelse, som ikke kunne beskrives på nogle måder, ud over at den var god, og fantastisk og alligevel så var den så irriterende og smertefuld. Derfor var han nok lidt forvirret. Han ville finde ud af hvad den gik ud på og hvorfor han havde den. Der gik noget tid inden han opdagede de var henne ved ham. "hvad har du gang i Xerox!" udbrød han og uglede sit hår på plads igen. "åh Hej Samantha. Så duner Xerox glade oprydnings overraskelse og.... Nåede han kun lige at sige. Cäsa var lidt glad for at Samantha ikke var sur på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Ons Maj 23, 2012 4:20 am | |
| Xerox prikkede Samantha blidt på næsen og kyssede hende så. "du er sødere end det." sagde han virkelig forelsket til hende. Man kunne godt høre, at denne ville han ikke give op på denne kamp. "nej skat det ved jeg ikke, men jeg ved hvor svært det er at gemme våben under tøjet, og få det til at ligne man stadig går rundt i sommertid uden noget andet på sig" sagde han med et lille grin,nog kyssede hende blidt på munden. "jamen så er det godt, at jeg er en varmepind, som er rigtig glad for at putte" sagde han drillende, og krammede hende godt ind til sig imens han vuggede frem og tilbage med hende i sine arme. Xerox nikkede alvorligt til hende. Han anede ikke selv hvad det var Cäsa var trist over, selvom de faktisk fortalte hinanden hemmeligheder, som ingennandre vidste, de viste også hinanden skjulte ting, og Xerox havde i smug været med Cäsa til lægen, og omvendt. Nok kunne de ikke fordrage hinanden, men det var på en familiemåde. "jeg prøver at vække dig fra din søvn" svarede han roligt Cäsa tilbage, og satte sig ved siden af ham, med Samantha på sit skød. Da Cäsa ævlede løs lagde Xerox armen rundt om ham, og hånden for hans mund. "ja det er hende, og så ikke mere makker" sagde han bestemt med et smil på læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Ons Maj 23, 2012 5:17 am | |
| "Hvordan kan man være sødere end den sødeste i hele verden" grinede hun og rystede lidt på hovedet af ham, nogen gange var han altså så sød han blev fjollet. Det var bare så sødt! "det er nu heller ikke nemt" gav hun ham ret i da hun selv nogen gange havde svært med gemme sin pistol under sit tøj, men vent... FUCK! Hun sagde jo nærmest hun vidste det var at gemme våben på sig... Xerox måtte ikke finde ud af hun havde en pistol! "Ja det dejligt jeg har dig til at varme mig" sagde hun vildt forelsket "og så er det godt jeg ikke er den eneste som kan lide at putte" grinede hun og kyssede ham blidt. "ikke for... men man skulle tro i to var brødre" grinede hun da hun så hvordan de var overfor hinanden, de var jo som to brødre. "nååå... har du virkelig gjort så meget ud af jeg kom" sagde hun helt nutte putte glad og hun lagde sit hoved til hans bryst. Tænk han havde gjort så meget ud af det når det bare var hende. Hun var ligglad om der var rodet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Ons Maj 23, 2012 5:23 am | |
| Cäsa kiggede irriteret op på Xerox, dahlan havde sin hånd foran hans mund. Ret så irriterende faktisk. Som en meget irriterende storebror. Cäsa lagde sine hænder på hans hånd og hev den væk, hvorefter han fnøs stort af både Xerox og Samantha. "ja en irriterende storebror, som ved hvad hans skal gøre for at få ret." sagde han lettere irriteret og udfordrende til Xerox, da han skulle prøve ham lidt af. "Samantha jeg synt...." nåede han at sige inden en hånd kom foran hans mund igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Ons Maj 23, 2012 5:39 am | |
| Xerox grinede lidt over Samantha, og hev hende så op i sine arme, hvorefter han satte hende ned igen. "nu skal du ikke overdrive det skat, så sød er jeg altså heller ikke." sagde han bestemt, og kyssede hende blidt på kinden, da han hellere ville snave hende end disse små hurtige kys efter hver sætning. Xerox nikkede roligt til hende, og smilede lidt. Busted! Nu viste han det altså, men det var også helt okay, hvis hun følte sig mere tryg med det. Så måtte hun gerne gøre det for hans skyld. "hvis du føler dig mest tryg sådan så gør du det" sagde han blidt og kyssede hende på munden. "det vil være mig en glæde at varme og nusse dig" sagde han, og misforstod egentlig lidt det han sagde. Han var en dreng, som stod med en lækker babe i sin favn, og kunne mærke hendes krop mod sig. Xerox fnøs af hendes ord. "så en irriterende lillebror, men ja... Det opføre vi os nok som." sagde han venligt, og klappede hånden på Cäsas mund igen. "så makker pas på storebror ikke tager alt slikket og tv'et fra dig." drillede han lidt, og kunne se Cäsa ikke var særlig tilfreds med dette her. Hvad der bare gjorde ham endnu mere glad. "ja selvfølgelig gjorde jeg det skat." sagde han virkelig forelsket, og kunne mærke Cäsa stirre lidt skræmt på dem, så selvfølgelig skulle hun lige kysses på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tirs Maj 29, 2012 5:00 pm | |
| "nej, du er nemlig meget sødere" sagde hun mega forelsket og kyssede ham lidt længere end før for at få ham til at give hende ret. Han var jo sød! Samantha kiggede lidt forvirret på ham da han sagde det ikke gjorde noget. Alle sagde til hende hun bare ville komme til skade hvis hun blev ved med at gå med den "vent.... så du har ikke noget imod jeg går rundt med en pistol...?" sagde hun lidt forviret og kiggede stadig ret forviret på ham. "det lyder som om jeg har valgt rigtigt når jeg har valgt kæreste, der er ikke mange drenge som vil ligge og putte med en" sagde hun vil forelsket og brugte med vilje ordet 'putte' da hun misforstod det da han sagde 'nusse'. Samantha kunne ikke lade vær med at smile da hun så hvordan Xerox var over for Cäsa. Han ville jo blive den perfekte far! Han var jo bare perfekt på alle måder. "du skulle da ikke rydde så meget op bare for mig...." sagde hun stadig vildt forelsket og havde godt set Cäsas lidt skærmte blik så Xerox fik et langt, lidt het kys og nærmest lagde op til et snav. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tirs Maj 29, 2012 10:16 pm | |
| Cäsa sukkede lidt over at have Xerox hånd på sin mund igen, den smagte ikke godt og var virkelig klamt, da hånden smagte af blyanter og kul. Kullet var blevet brugt til en masse kulbilleder, så at have den må munden var virkelig klamt. Cäsa himlede med øjnene over at de skulle lege så sukkersøde overfor hinanden. Det havde han ikke behov for lige nu! Han havde meget at tænke på. Cäsa vred sig i Xerox arm, for at komme fri, da de kyssede hinanden. Stop det dog! Skreg hans tanker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tirs Maj 29, 2012 10:37 pm | |
| Xerox skulle lige til at aige hende imod, da hun nægtede at tabe denne her, så han lod hende vinde. Da kysset stoppede smilede han bare virkelig forelsket til hende. Tænk, at hun var hans elskede nu. At ingen andre måtte røre hende eller kysse hende. Det var kun ham, som havde tilladelse til det. Hvor var det bare vidunderligt. Xerox grinede lidt over Samantha, og nussede blidt hendes kind. "skat så længe du kan finde ud af at bruge den, så gør det ikke noget. Desuden er jeg ikke dine forældre eller noget, jeg er din kæreste, og kan kun blive glad for dig. Desuden så går jeg gjo også rundt med våben hele tiden, så hvis du kam føle dig tryg ved det, så er det helt fint med mig." sagde han virkelig forelsket til hende, og man kunne tydeligt på ham, at han var på en lyserød sky på grund af hende. Xerox smilede venligt til hende, og kyssede hende blidt på panden. "jamen selvfølgelig vil jeg det! Hvordan kunne jeg sige nej til det?" spurgte han venligt, og nussede hende godt ind til sig. "alt for dig min elskede" Xerox nød virkelig det hede kys hun gav ham, og nød lige så meget at cäsa ville væk fra dem, men det fik han ikke lov til, han blev hevet tæt på dem. Efter kysset smilede han blidt til Samantha, og kyssede hende en ekstra gang. "jeg elsker dig Samantha" sagde han blidt, og kyssede hende så igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Ons Maj 30, 2012 8:48 am | |
| Samantha kiggede helt lettet på Xerox da han sagde han slet ikke havde noget imos det, alle hendes venner havde prøvet at tage pistolen fra hende. Cäsa ville sikkert også prøve at få hende til at skille sig pistolen på et eller andet tidspunkt, men så længe den sindsyge vampyr til Zero var derude ville hun aldrig forlade huset uden den. "jeg er så glad for du ikke har noget imod det. Jeg trode jeg var nød til at skjule den og alt muligt" grinede hun og gav ham lige et lille kys, han fortjente alle hendes kys og mange flere. "det ved jeg da ikke! jeg ved kun de fleste drenge ikke kan lide at blive nusset" sagde hun med et lille grin og sagde det også lidt som en hentydning til Cäsa da hun selvfølig kunne huske den aften på diskuteket. Samantha smilede stort tilXerox og kunne ikke lade vær med at grine da Cäsa ikke fik lov til at gå, men da Xerox sagde han.... hvad var ordet? elskede hende blev hun helt forviret og det kunneman tydeligt se på hende. Hun kiggede på ham med et forviret blik og mumlede "elsker...?" hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Han sagde et mærkeligt ord hun ikke vidste hvad betød! hva' fu*k kunne hun sige... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Ons Maj 30, 2012 9:46 pm | |
| Cäsa sukkede lidt over, at han ikke måtte stikke af fra de to. Det var ellers bare virkelig klamt at sidde op ad to, som snavede hinandens kranier i stykker. Det var bare sygt klamt, og det hjalp ikke at Xerox skubbere ham ind til dem. Cäsa kiggede lidt overrasket på dem, og syntes det var lidt akavet, at Xerox ikke fik et svar tilbage. Det ringede så på døren, og Cäsa løb over til døren og åbnede for sin storebror. "vi ses på tirsdag Xerox." sagde han, og gik så ud af huset efter at have sagt farvel til Samantha. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tors Maj 31, 2012 1:38 am | |
| Xerox smilede virkelig forelsket til hende, da det føltes, at hun var lidt mere lettet over, at han ikke havde noget imod det. "skat hvis jeg havde noget imod det, så ville jeg også være imod mig selv." sagde han med et lille venligt grin, og trak så en pistol op fra skjortens lomme, og lagde den så ned igen, så man ikke kunne se den. "skat du behøver aldrig at skjule noget for mig." sagde han venligt til hende, og kyssede Samantha blidt på panden, da han ikke kunne lade vær med det. Hun var jo den mest vidunderlige pige nogensinde. Xerox grinede så stort. "jamen hvem vil dog ikke nusse med sådan en lækker vild sild som dig! Dem der ikke vil det er jo sindssyge" sagde han venligt, og vendte hende om, så hun stod med rygg op ad ham. " men du er kun min nu" hviskede han forførende i hendes øre, og kyssede så ned af den skønne hals hun havde. Xerox kiggede i starten virkelig forelsket til hende, da han endelig for første gang havde sagt det til nogle. Han havde aldrig sagt det til de forrige kærester, da han ikke havde følt så meget på dem. Roligt kiggede han over på Cäsa og nikkede. "ja vi mødes på caféen." sagde han og kiggede så ned på deres skød. Hun elskede ham slet ikke! Man kunne sikkert godt se, at han var blevet lidt såret over det, og følte måske at han skulle til at græde lidt over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tors Maj 31, 2012 2:12 am | |
| Samantha var stadig lettet over han ikke havde noget imod det, men hun kunne godt se hvad han mente "det er rart at vide" sagde hun stile og kyssede ham blidt så han vidste hun var glad. Hvilket hun var, faktisk var hun over lykkelig. "indtil vidre er det kun dig" grinede hun og nød hans kys på hendes hals. Selvom hun normalt var mega kilden, kilede det ikke rigtigt hvergang han rørte ved hende kunne hun mærke lykken sprede sig i sin krop. Hvert kys der ramte hendes hals var som små lykke skud. Samantha kiggede forviret på Xerox da han bare kiggede ned. Han så så trist ud og hun fik bare extremt meget skyldføelse, men hun vidste jo ikke hvad det ord betød!? "s-skaat.... har jeg sagt noget forkert" sagde hun på grænsen til at græde og hun prøvede at regne ud hvad hun havde gjort galt. Hun havde det bare vildt dårligt og til sidst lagde hun bare armene om hans hals og knuede sig ind til ham og mumlede "undskyld skat.... undskyld, men jeg ved virkelig ikke hvad det ord betyder..." en enkelt tåre løb ned af hendes kind og hun knuede ham bare ind til sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tors Maj 31, 2012 7:50 am | |
| Xerox smilede bredt til hende, da hun virkede meget glad lige nu. Det var altid rart at se hendes glade ansigt. Det var så sødt, og bare så vidunderligt. Hvordan kunne han overhoved overleve uden det smil? "skat jeg har lidt over 10 våben på mig bare i mit eget hus, våben er gemt rundt i huset, hvis jeg får indbrud. Det skal nok gå alt sammen." sagde han virkelig glad, og skubber blidt hendes hår bag øret, imens han betragtede hendes smukke øjne. Xerox grinede lidt over hende, og kyssede blidt hendes hals videre. "så er alle andre drenge mærkelige i bøtten, og ikke helt for normale." forklarede han bestemt. Undre kyssende hev han hende helt ind til sig, og den anden hånd, holdte på den modsatte side af hendes hofte. Han ville nu måske bare lidt ønske at han kunne røre hendes krop noget mere, men han skulle nok vente med det. Xerox tog en dyb indånding, og kiggede så op på hende med et smil, men man kunne se, at han var virkelig ked af det lige nu. "der er ikke noget galt skat. Bare tag det roligt." sagde han i en lille rolig stemme, selvom den rystede lidt meget. Et lille gisp kom fra Xerox, da Samantha næsten sprang óm ham. Øjnene blev spærret op, og efter forskrækkelsen lagde han armene om hende. "shhhhh græd ikke skat" hviskede han blidt, og lagde hånden på hendes baghoved, den anden på hendes lænd, hvor han begyndte at vugge hende blidt. Et lille smil kom så på Xerox læber, da hun forklarede hvorfor hun ikke havde sagt det tilbage. Roligt kyssede han hende flere gange i håret. "at elske nogle betyder, at man holder virkelig meget af en enkelt person, mere end andre. Der er forskellige former for at elske. Den hvor man er venner, eller den hvor man er kærester. Jeg elsker dig, fordi jeg ved jeg ikke vil kunne leve uden dig, blive jaloux hvis du var sammen med en anden. Og mit hjerte hopper rundt hver gang du smiler, og jeg kan ikke stoppe med at tænke på dig." forklarede han hende venligt imens han kyssede hende konstant i håret, da hun ikke måtte græde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tors Maj 31, 2012 8:04 am | |
| "så føler jeg mig lidt sølle med min ene pistol med sølv patroner" grinede hun og et lille lykkeligt suk lød fra hende. Hun følte sig i forvejen tryg sammen, men det gjorde nu ikke noget hun vidste der var så mange våben i huset det fik hende bare til at føle sig en liiille smule mere tryg. "eller er det nu dig der ikke er helt for normal" grinede hun og nød bare hans kys på hendes hals. Han var så blid og så kærlig. Hvordan kunne hun være så heldig at have mødt ham? Samantha kunne ikke lade vær med at have det forfærdeligt over at hun havde gjort xerox ked, men da han forklarede hvad ordet betød lyttede hun bare og efter et sekund kiggede hun roligt på ham med et vildt forelsket smil "men så må det jo betyde jeg elsker dig" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk Tors Maj 31, 2012 8:31 am | |
| Xerox grinede lidt over Samantha, og rystede så på hoved. "en pige som går med en pistol er bare sexed, men en der går med mange våben er nok lige noget jeg ville undre mig over." sagde han blidt, og kyssede hende blidt på munden og smilede så blidt til hende bagefter. "jeg skal nok vise dig hvor jeg gemmer våben her hjemme så du kan bruge dem hvis jeg ikke er her." sagde han venligt til hende med et lille smil på læben, og grinede derefter. Xerox udbrød et fnys og kyssede hende så videre. "jeg er ikke mærkelig. Kun lidt småtosset." drillede han hende blidt, og lod sin tunge prikke blidt til hendes hals. Det irriterede ham måske lidt at de ikke bare kunne gå i seng med hinanden nu. Men Samantha var værd at vente på. Xerox vuggede hende blidt videre, da han ikke kunne klare at få hende til at græde. "og så føler du, at dit hjerte knuses hvis du får dem til at græde." afsluttede han roligt af, og smilede så stort over at høre hendes ord. "så hvis jeg nu siger: jeg elsker dig" sagde han igen, og lagde sin næse mod hendes, imens han kiggede hende lykkeligt ind i øjnene. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk | |
| |
| | | | Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |