The Darkness
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Darkness

Heaven or Hell

ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Nathan
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 I_vote_lcapBabysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 I_voting_barBabysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 I_vote_rcap 
Zero
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 I_vote_lcapBabysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 I_voting_barBabysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 I_vote_rcap 
Blain
Snow
Kaylan
Woen
Santana
Alex
Narcariel
godric
Seneste emner
» Kreahjørnet X3
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyFre Aug 08, 2014 9:08 pm af Kaylan

» Hot Chaperone - Kimmi
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptySøn Jul 06, 2014 2:02 am af Kaylan

» Wut Up Party People!!?
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyLør Jul 05, 2014 8:05 pm af Kimmi

» Fredfyldt sted. - Woen
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:59 am af Woen

» Aften i parken - Åbent emne
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 10:34 am af Woen

» Min dejlige mis - åbent emne
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 2:08 am af Woen

» Varm chokolade? - Gabriel
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptySøn Feb 23, 2014 1:18 am af Woen

» Skoven skønhed - Cáldor
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:47 am af Cáldor

» Min lille bøn - Cáldor
Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyMan Dec 09, 2013 8:21 am af Cáldor

Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyTors Maj 31, 2012 8:46 am

"så du syns jeg er sexed..?" spurte hun med et lille grin og gav ham et lille kys "så kan jeg da beskytte mig hvis der kommer indbrud" grinede hun og igen fik han selvfølig et lille kys.
"uanset hvor mærkelig du er... så vil du altid være min lille pirat" Griende hun og nævnte detmed pirat da det vist ike var heeeeelt normalt at klæ sig ud som pirat i hverdagen, men hun var ligeglad.
"skal jeg så sige: jeg elsker også dig min skat" sagde hun med et meget forelsket blik og hun smilede bare extremt meget da han nussede sin næse mod hendes. Uanset hvad ordet var holdt hun af ham mere end nogen anden og ingen kunne måle sig med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyTors Maj 31, 2012 9:21 am

Xerox smilede stort til hende, og grinede så stort. "skat uanset hvad så er du den mest sexede pige på jorden i mine øjne. Du er den mest vidunderlige kvinde jeg nogensinde har mødt, og du er ikke færdig udviklet endnu... Jeg tænker stadig over hvorfor jeg har været så heldig at få dig som kæreste." forklarede han hende, da hun skulle vide hvor meget hun betød for ham.
Xerox nikkede meget glad for hende. "der ligger sværd inde i lamerne, og stave i planterne" forklarede han hende kort, så hun allerede vidste det nu. "men jeg skal nok beskytte dig hvis jeg er i nærheden" forsikrede han hende om.
Xerox grinede sort over Samantha. "lille? Jeg er 2.01 meter." grinede han, og begyndte så at slikke hende op ad halsen. Det var det bedste, at hun bare boede hos ham, så var der ikke noget med hjemmetider, og hun skulle til familiefester eller noget. Han kunne være sammen med hende 24/7 når de altså ikke arbejdede, elller Samantha ville være sammen med veninder.
Xerox kom til at smile virkelig stort over de ord Samantha sagde. "lige præcis min elskede." sagde han forelsket, og kyssede hende så blidt videre på munden. Xerox ville gøre alt for Samantha uanset tid og dag. Hun kom i første række, og så kom resten af verden efter hans familie, men Samantha kom først.
"vi kvalte Cäsa med kærlighed." grinede han mod hendes læber, og fyrede sig stort over det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyFre Jun 01, 2012 5:11 am

Samantha kiggede kort ned af sig selv og kunne ikke lade vær med at grine "skaaaat.... Jeg tror altså ikke jeg bliver højere" grinede hun og rystede lidt på hovedet af ham. Hvis hun skulle udvikle sig mere.... ja ville hun max få lidt mere former, men det var ikke meget....
"jeg kan da heller ikke føle mig andet end tryg sammen med dig" grinede hun og kyssede ham lidt længe for at vise hun holdt af ham.
"så længe jeg kan sno dig rundt om min lillefinger.... så er du min lille pirat" grinede hun, men han måtte jo give hende ret. Hun kunne jo nærmest styre ham, men han kunne sikkert også styre hende hvis han gad. Hun begyndte småt at grine eller nærmere fnise da han slikkede hende på halsen. Han vidste godt hun var extremt kilden!
Samantha smilede kæmpe stort da hun så at xerox blev så glad. De ord skulle han nok høre tit da han så ud til at kunne lide dem meget.
"det var ret sjovt at se ham sådan" grinede hun. "det bliver mærkeliimgt at se ham i klassen på mandag" fortsatte hun og kunne tydeligt se Cäsa foran sig der bare ville stire mærkeligt på hende hele dagen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyFre Jun 01, 2012 6:01 am

Xerox kiggede undrende på hende, da hun kiggede ned ad sig selv. Hvorfor gjorde hun dog det? Kort efter, da han havde fundet ud af det grinede han virkelig stort. "skat jeg mente mentalt ikke fysisk. Din krop er perfekt som den er." sagde jan venligt til hende, og man kunne se, at dette havde moret ham.
Xerox smilede virkelig glad til hende, og følte sig virkelig stolt over de ord han fik. Det betød virkelig meget for ham, at hun kunne sige de ord til ham. Det var virkelig rart at høre hende sige, at hun faktisk stolede så meget på ham. "det er jeg glad for at høre." sagde han virkelig drømmende, og kyssede hende igen meget lille.
Xerox fnøs igen. "jeg vil aldrig være lille på nogle måder, kun på min forståelse af hvordan folk ville kunne skade en smuk pige som dig." sagde han virkelig forelsket, og man kunne tydeligt høre han var helt væk i Samantha. Han var allerede klar nu på at binde sig helt fast til hende, og starte et helt nyt liv op hvor de to var de ældste.
Xerox smilede stort over hende, og holdte sin hånd på den modsatte side af hendes hals, så hun ikke kunne hive sig væk fra ham overhoved. Derefter begyndte han at overfalde hende med slik og små nap. Han kunne ikke lade vær med at nyde hendes latter, eller drille hende virkelig meget.
Xerox smilede virkelig stort til Samantha over de tre små ord, som han havde fået fra hende. Han elskede de ord. "skat... Jeg ved at jeg vil kunne fortælle dig alt lige nu. Selv de ting, som min bedste ven kun vidste." fortalte han hende meget glad, og håbede hun følte sig lidt stolt over, at hun var en af de eneste der vidste nogle hemmelige ting fra ham. Faktisk kun den eneste levende nu.
Xerox grinede lidt og kyssede hende blidt. "jeg skal til lægen med ham på tirsdag, det bliver nok lidt akavet." grinede han blidt, og kyssede hende så lang tid igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyOns Jul 04, 2012 6:54 pm

Samantha blev næsten helt rød i hovedet da hun fandt ud af hvad han virkelig mente med hun ikke var færdig udviklet. Fu*k hvor pinligt hun havde sagt sådan noget dumt! "nåå.... på den måde" sagde hun ret forlegent mens hun bare prøvede at få rødmen væk fra hendes kinder.
Sam smilede stort da han tydeligvis kunne lide at høre hun følte sig tryg hos ham, men hvordan kunne hun andet? Først og fremmest var han jo hendes kæreste og hun holdt utoligt meget af ham og så var han altså pænt stærk så enhver som han holdt af ville føle sig tryg på en eller anden måde.
"hvor er du sød sakt" småt grinede hun mens hun gav ham et lille kys på kinden "men du er nu stadig min lille pirat" sagde hun så man kunne høre hun ikke ville give op "altså indtil der kommer en ny lille pirat" sagde hun vildt forelsket da hun jo snakkede om nr de ville få børn a så ville han nok ikke være hendes lille pirat, men hendes store pirat far.
Samantha begyndte at grine liiidt hjøt da det altså virkelig killede det han gjorde! "skaaat... det kilder" grinede hun og prøvede at komme fri selvom hun godt vidste hun ikke kunne.
Sams smil voksede da han sagde han kunne fortælle hende alt, for selvfølig kunne han det! "skat.... Du kan fortælle mig alt" sagde hun med et skævt smil og man kunne se i henes øjne hun mente det "og skat... jeg ved jeg kan fortælle dig alt"sagde hun så man kunne høre hun var 100% ærlig og roligt tog hun hans hånd og lod hans ene finger køre over hendes håndled så han kunne mærke alle de ar hun havde fået af at hun cuttede i sig selv "du er grunden til jeg stoppede med det" hvisede hun da hun aldrig havde fortalt nogen det, folk havde altid opdaget det selvom hun havde prøvet at skjule det.
"Jeg håber bare ikke han er helt skræmt væk fra os" grinede hun så man kunne høre hun var lykkelig. ikke fordi Cäsa var gået selvom det nu ikke gjorde noget for så kunne hende og Xerox være alene, men hun var lykkelig for hun havde sin Xerox og det skulle aldrig ændre sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyTors Jul 05, 2012 7:07 am

Xerox smilede virkelig glad til hende, da hun bare var så nuttet over det hun gjorde, og sagde. Hvordan kunne han være så heldig at have fået hende. Det var især sødt, at hun rødmede så meget. blidt nussede han den ene røde kind hun havde med to af sine fingre. "skat jeg syntes du ser helt vidunderlig ud, som en gudinde... Der er ikke noget du skal ændre ved overhoved." sagde han venligt til hende, og gik så lidt ned i benene for at kunne kysse hende længe og blidt på hendes læber.
Xerox krammede hende godt ind til sig med et lille smil, og kyssede hende så lidt mere sensuelt på munden, da han ikke kunne lade vær med at kysse hende, og så bare at mærke hendes krop mod sin var helt vild fantastisk.
Han kiggede dog lidt utilfreds på hende, da hun sagde, at han var hendes lille pirat, og derfor fnøs han meget utilfreds med at han var en lille pirat. Xerox kiggede så lidt undrende på hende. "vent... Har du fundet dig en anden?" spurgte han virkelig forvirret, og håbede ikke, at hun havde fundet en anden en at være sammen med. Det ville han ikke kunne bære.
Xerox holdte hende mere ind til sig, og stillede sig op af et væg, og lagde så benene om hende, så hun på ingen måder kunne komme væk. "brrrrr" drillede han hende blidt inden han fortsatte med det drilleri.
Xerox smilede virkelig stolt over, at hun kunne stole på ham, og så endnu mere over, at hun kunne fortælle ham alt. Han kiggede så forskrækket på hendes håndled, da han mærkede ar. Hurtigt finhan hevet begge hendes arme op, så han kunne se mere på dem, og kiggede så forskrækket på hende, og tilbage på arene. "skat hvorfor gjorde du det! Lov mig det aldrig sker igen aldrig!" sagde han virkelig bekymret, og man kunne tydeligt se, at han tog det virkelig ind til sig. Hurtigt havde han hænderne på hendes kinder, og kiggede hende alvorligt i øjnene. "det stopper du med med det samme, og du må heller ikke gøre det andre steder på kroppen." forklarede han alvorligt og fik helt tåre i øjnene. Han ville ikke have hans elskede ødelagde sig selv. "skat stop det der okay! Du ser vidunderlig ud, er utrolig smuk og klog..." forklarede han hende alvorligt, og krammede hende så godt ind til sig.
"ar han er som min lillebror, han overlever nok." grinede han glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyTors Jul 05, 2012 9:16 am

Samantha kune ikke lade vær med at smille kæmpe stort da han kaldte hende en gudinde. Det hadve han gjort før, men hun blev altid overrasket da hun ikke unne se sig selv som nogen gudinde. Hun ville nok aldrig vænne sig til det selvom hun godt vidste det ikke var sidste gang han kaldte hende det "Du ved altid hvad man skal sige for at få en pige til at smile" sagde hun vildt forelsket og selvfølig skulle hendes fantastiske Xerox have et kys.
Sam smilede vildt forelsket itl ham mellem kyssende. Hun holdt bare så utroligt meget af ham og det var tydeligt for alle som gik forbi. Xerox havde vist lært hende ordet for det.... elsker... Sam elskede Xerox, jo det var sådan det skulle høres. Sam elsker Xerox.
Sam rustede blidt på hovedet af ham sa han spurte om hun havde fundet en anden "skat...... undskyld men det er noget af det dummeste jeg nogensinde her hørt" halvt grinede hun "jeg ville aldrig kunne finde en anden som var bedre end dig" forlarede hun mens hun tog hans hånd og lagde den på hendes mave "du er min lille pirat idntil der kommer en rigtig 'lille' pirat" sagde hun igen og håbede han forstod denne gang.
Sam vidste godt Xerox ikke havde tænkt dig at stoppe, men det kilede altså! "skat det kilder altså" grinede hun selvom hun prøvede at tage sig sammen, men det virkede tydeligvis ikke så godt da hendes latter bare ikke ville stoppe.
Samantha tog det pænt rolig alt det han sagde selvom han virkede som om han var ved at flippe ud, som hun også havde forventet han ville have gjort. Hun lod ham bare lige falde lidt til ro og mens han krammede hende ind til sig hviskede hun blidt i hans øre "jeg sagde jo: Du er grunden til jeg er stoppet" Han havde vist ikke hørt det første gang, men det kunne hun nu godt forstå da det måde ikke var så fedt at finde ud af ens kæreste er cutter.
"din lillebror?" griende hun "sidst vi snakkede om Cäsa kaldte du ham en snotunge og nu er han din lillebror" fortsatte hun og man kunne se hun syns det var lidt sjovt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyFre Jul 06, 2012 2:50 am

Xerox syntes altid at hun smilede mere over, at han kaldte hende gudinde, så han kunne ikke lade vær med at kalde hende det på nogle tidspunkter. Hun var jo så smuk, fantastisk, klog, ung, og bare en Gud værdig, så at have hende hos sig var jo helt utroligt. Et lille grin kom dog fra ham med et lille rystende hoved. "nej jeg ved aldrig hvad man skal sige til en pige. Det er mit hjerte der snakker til dig, så det går meget nemmere." forklarede han med let røde kinder. Han kunne virkelig godt lide hende, så mange gange begyndte han at rødme, og det var aldrig sket før nu, det var lidt mærkeligt og akavet.
Xerox havde sine arme på hendes nedre ryg, og vuggede dem lidt frem og tilbage imens han betragtede sin elskedes ansigt. Han kunne ikke lade vær med at betragte det, og kyssede hende også igen på munden.
Xerox skulle til at flere ud over, at hun havde fundet en anden end ham, men blev virkelig forvirret over, at hun rystede på hoved. Havde hun ikke fundet en anden? Et svagt smil kom så på hans læber, og han lod hende bare føre sin hånd. Efter hendes sætning var kommet ind i hoved på ham, og han havde stirret på hendes mave, smilede han stort, og hev hende op i sine arme med et kæmpe latter, og kyssede hende så virkelig lykkelig og forelsket på munden. "du siger bare hvor mange 'små' pirater du vil have." sagde han virkelig lykkelig, og stirrede hende rundt.
Xerox rystede lidt over det med hun havde cuttet sig selv, og holdte hende godt ind til sig. "det er jeg også virkelig glad for du er stoppet med. Jeg burde have hentet dig noget tidligere... Undskyld skat. Du skal vare ikke ødelægge din smukke krop... Du er jo helt vildt vidunderlig." forklarede han hende roligt, onykser hende flere gange i håret.
Xerox grinede så stort. "ja men småbrødre er også pisse irriterende nogle gange, men han er nu min bror uanset hvad." forklarede han med et skuldertræk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyTirs Nov 20, 2012 10:07 am

"Ej hvor sødt sagt!" udbrød sam med da Xerox sagde med hans ord kom fra hjertet, men det var det jo også! han sagde jo altid det helt rigtige på det rigtige tidspunt. Hver minut blev hun bare mer forelsket i ham og hun kunne virkelig ike fatte hun var med en så sød en som ham.
SAm kunne ike lade vær med at grine lidt da Xerox endelig fattede hvad hun snakkede om og et stort kys blev givet til ham "nå så fattede du den" grinede hun glad "tæn du lige et sekund trode jeg havde fundet en anden" grinede hun og prikkede ham på næsen, det sulle han skam ikke tro om hende!
Sam kunne godt forstå at Xerox var ked af hun havde cuttet, men at sige han burde havde reddet hende tidligere, hvordan skulle han havde kunne vide det!? Hun lagde begge sine hænder på hver af hans kinder og kiggede ham dybt i øjnene "sket er sket skat.. vi kan ikke ændre på vores fortid, men vi kan jo gøre vores fremtid bedre" sagde hun med et lille skævt smil, og et lille kys fik han da også.
"hvor er jeg glad for jeg ikke har nogle søskende... det ville havde være irrerterne" grinede hun og rystede lidtpå hovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 EmptyOns Nov 21, 2012 5:27 am

Xerox begyndte at grine stort over hendes ord. Hun var da mega kær og vidunderlig! "Hvor er du kær mi egen..." grinede han blidt, og kyssede hende så varmt på munden, da han bare ikke kunne modstå hendes læber i for længe tid.
Xerox smilede så varmt til hende med et svagt grin, og nussede sin næse mod hendes. "Jeg har mistet så meget i livet, så det er helt i ren refleks at jeg tænkte det" forklarede han venligt, og kysse hende så længe på munden, da ha ikke kunne vente til de små pirater kom.
Xerox nikkede så over hendes ord ed et lille smil på læben. "Den er allerede vidunderlig hvis jeg kan se på dit smil" forklarede han venligt med et forelsket smil, og kyssede hende så længe på munden.
Dog kunne han ikke lade vær med at grine over hendes ord. "Hvor er du tosset skat"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk    Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk  - Page 2 Empty

Babysitning hos Xerox med Samantha... Suk
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Fu*k up føelser - Xerox
» Dømt til at dø - Xerox
» Fantastisk dag! ~ Samantha
» skaat... hvad er der sket? . Xerox
» Står du på skøjter? - Samantha

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum