Antal indlæg : 593 Join date : 05/02/12 Age : 29 Race : Furry (Kat)
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Man Maj 06, 2013 9:18 pm
Nathan kyssede ham blidt igen mens halen viftede løs bag ham i bar glæde. "gjorde du virkelig alt det her imens jeg var i bad?" spurgte han overrasket da han ikke selv vidste at han brugte så lang tid på det men det gjorde han åbenbart. Roligt satte han sig men halen afslørede at han bestemt ikke var rolig men der imod var meget nysgerrig og glad efter hvordan denne aften ville være.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Tirs Maj 07, 2013 12:25 am
Gabriel kunne ikke lade vær med at grine stort over ham, og nussede så blidt hans hale imens. Han kyssede ham så lykkeligt på munden, og hev ham helt ind til sig, hvor han bare nød sin elskedes nærvær. "Ja det gjorde jeg. Da landsbyen opdagede hvad jeg lavede ville de også med glæde hjælpe mig med det." Forklarede han venligt med et kys. Gabriel kunne dog ikke lade vær med at grine stort over Nathans hale, og satte så en lille forret frem, som han ikkeanede hvad var, men det så pæ t ud
Nathan
Nathan kunne næsten ikke tro dette her. De var for det første alene på ferie til sådan et smukt sted og for det andet havde Gabriel taget sig tid til at regne ud hvad de skulle lave og gøre. "hvor fantastisk." svarede han så glad til det han sagde og kyssede ham igen. Han så spændt på forretten da han ikke havde ret den slags før men det så godt ud og det var det vigtigste så længe han ikke blev syg.
Gabriel kunne ikke have været mere tilfreds, end han var lige nu. Nathan havde haft den bedste reaktion på dette her, og den var bedre, end han havde regnet og håbet på. Et lille nik kom så fra Gabriel, inden han blidt tog fat i hans hånd. "Altså landsbyen sagde det smagte godt, så jeg aner seriøst ikke hvad det er for noget." Sagde han med et lille undskyldende grin, og var faktisk lidt nervøs over dette her.
Nathan
Nathan prikkede let til maden før han smagte på den. Halen røg direkte op i luften i bar overraskelse over hvor godt forretten smagte. "du skal ikke være nervøs for det ikke smager godt for det gør det i hvert fald!" sagde han med et let grin og spiste roligt videre selvom han måtte beherske sig for ikke at grovæde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Ons Maj 08, 2013 4:46 am
Gabriel prikkede konstant til maden, da han var lidt bange for dens bakterier, som var fremmede. Det var problemet med at rejse. Han spiste mindre end han plejede. Ud over når Nathan engang imellem spiste, så spiste han også. Gabriel grinede så stort over Nathsn, og spiste lidt af den selv, inden han kiggede overrasket på Nathan. "Wow det er jo vildt godt! Jeg ved hvor Damen bor så vi må altså få opskriften fra hende!" Sagde han bestemt med et grin.
Nathan
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Ons Maj 08, 2013 7:40 am
Nathan spiste roligt videre og grinede så virkelig glad da han spurgte om de ikke skulle hente opskriften en af dagene det var da vidunderligt. "virkelig?! Fantastisk" sagde han glad og spiste det sidste det sidste af sin forret da han bestemt ikke var bange for den.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Ons Maj 08, 2013 7:44 am
Gabriel grinede stort over Nathan, og da han så endelig havde spist op, rejste han sig lidt op, og kyssede så Nathan længe og blidt på munden. "Tak fordi du tog med med min skat. Glædelig første måned." Sagde han glad, inden han kyssede ham blist igen, og rakte ham så en fin flot æske.
Nathan
Nathan smilede og tog glad imod hans kys. "jeg er bare glad for at du ville have mig med." sagde han virkelig lykkelig og kyssede ham igen. "også glædelig først måned til dig" han grinede meget blidt og kyssede ham igen før han så undrende ned på den æske som Gabriel stod med. Det kunne da ikke være for at fri for den ring havde han allerede på der bekræftede at han havde sagt ja.
Gabriel kunne ikke fatte hvor heldig han havde været med Nathan. Bare den lille tur hvor han ville tegne ham, og pludselig blev angrebet af en sommerfugl. Det havde været en hel vidunderlig dag. Gabriel grinede så stort over Nathan, da han så æsken "det er ikke endnu en vielsesring. Den næste ring bliver den ring vi skal giftes til." Forklarede han venligt, inden han rakte ham æsken ugen. Det var et sølvarmbånd med vinger, katteøre og en underlig gammeldags skrift og sprog.
Nathan
Nathan fnisede blidt over at gabriel jo stort set havde læst hans tanker. Han åbnede så roligt æsken og smilede stort til ham. "hvor er det smukt!" sagde han virkelig glad og faldt om halsen på Gabriel og kyssede ham lidt før han tog armbåndet på. Det var virkelig virkeg smukt og det var tydeligt at gabriel selv havde valgt det hele.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Søn Jun 02, 2013 9:24 am
Gabriel smilede stort over Nathan. Hans dejlige latter, stemme, fnis, blik og alt det andet, fik ham altid til at smile stort og bredt. Han elskede Nathan mere end noget andet i hele verden, og derfor måtte han lige kysse hans pande blidt. Gabriel var så endelig holdt op med at blive overrasket, når Nathan angreb ham på den måde nu. Han kyssede ham så blidt igen med et smil. "Jeg er glad for du kan lide det. Jeg var faktisk lidt usikker på om du ville syntes om det" forklarede han venligt og lidt flovt.
Nathan
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Man Jun 03, 2013 5:17 pm
Nathan kyssede løs på Gabriel mens hans hale bare snoede så glad i luften bag ham da han bare så glad så man skulle tro det var løgn. Gabriel købte ham altid sådan nogle pæne ting mens nathan næsten aldrig kunne give tilbage på andre måder end bare at være sig selv. Der manglede altså lidt balance. Han kyssede ham så længe på munden og smilede kæmpestort. "jeg elsker det! Og endnu mere fordi du har valgt det til mig!" sagde han virkelig virkelig glad.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Fre Jun 07, 2013 6:02 am
Gabriel tog imod alle de fantastiske dejlige kys, som han fik fra Nathan. De var helt vidunderlig, og han fik altid et hurtigt bankede hjerte, samt helt bløde knæ. Selvom de nu havde alligevel været sammen i noget tid, så var de alligevel som helt nyforelsket, og de skulle trods alt giftes om nogle år. Gabriel strålede så stort op. "Virkelig!? Denne aften er ikke engang begyndt, og du har allerede gjort mig vildt lykkelig." Sagde han glad, og gav ham så et langt kys.
Nathan
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Man Aug 12, 2013 10:43 pm
Nathan forstod slet ikke hvad han sagde om ar aftenen kun lige var begyndt. Var der mere end denne vidunderlige middag og gave fra Gabriel? Hvordan kunne han dog give ham så mange ting? Men det var nu ikke det de lavede eller hvad Gabriel købte til ham som gjorde ham.lykkelig. Det ar være sammen med ham var det som gjorde ham lykkelig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Tirs Aug 13, 2013 1:48 am
Gabriel kyssede ham blidt på læberne imens han flettede hans hænder blidt ind hans imens han spiste sin mad færdigt. Roligt hev han så deres chokolade mossé og deres chokoladekage med varm flydende chokolade inde i. "Spis løs Nathan." Sagde Gabriel lykkeligt inden han selv begyndte at spise chokoladen. Han elskede virkelig meget sin chokolade lige for tiden, så det var lidt anderledes at skulle spise maden lige nu.
Nathan
Nathan satte sig over på hans skød og tog noget af kagen som han gav til Gabriel. Han tænkte at det måske var romantisk på den måde men nu måtte han se hvad Gabriel syntes om det.
Gabriel lagde roligt armene om Nathan, da han satte sig oven på hans skød. Gabriel spiste så roligt fra Nathans gaffel, hvorefter han selv tog noget op på sin og viste at Nathan skulle åbne munden op for ham så han kunne gøre det samme for ham. "Jeg glæder mig til vi er færdige med at spise så du kan se det næste" sagde han virkelig glad.
Nathan
Nathan åbnede munden for ham og tog imod maden da den bare smagte så fantastisk efter hans mening. den blev også bedre når han fik den serveret på denne måde af gabriel. Han så så undrende på ham og ørerne fløj op. "er der mere end dette?" spurgte han virkelig undrende. Det var da vildt at der var mere end denne romantiske middag. Gabriel havde virkelig gjort noget ud af det.
Gabriel fortsatte roligt med at fodre Nathan, da han ikke selv kunne få mere mad ned i sig, og det virkede til, at Nathan nød denne mad virkelig meget. Et bredt grin kom så på hans læber, imens han nussede de oprejste øre. "Ja selvfølgelig da! En middag ville da være alt for nemt, der skulle lidt mere til med dig som min forlovede." Forklarede han ham venligt, hvor ham blidt kyssede hans næse.
Nathan
Nathan fik efterhånden spist det hele på Gabriels tallerken mens de snakkede sammen da det jo bare smagte så vidunderligt. "men det er jo næsten for meget skat... Jeg kan slet ikke give dig så meget..." sagde han trist med tilbagelagte ører og halen hang bare bag ham uden bevægelse. Det var ikke svært at se at han følte sig virkelig unfair overfor Gabriel.
Gabriel smilede blot stort over Nathans reaktion på at Nathan spiste så lystigt af maden, og nussede ham blidt imens de snakkede. Roligt hev Gabriel sin elskede ind tilsnig, hvor han kyssede hans pande blidt med et smil. "Hør for det første er jeg voksen med fuldtidsarbejde hvor du stadig er i skole. Du giver mig allerede mere end jeg kunne håbe og regne med skat." Forklarede han ham venligt, hvorefter han kyssede ham længe på munden. "Du giver mig allerede mere end jeg overhoved kunne håbe på." Forklarede han ham venligt, og rejste sig op med ham. Derefter lagde Hansen ene arm om ham og flettede sin hånd indeni hans. "Kom lad mig vise dig din overraskelse." Sagde han og begyndte at gå.
Nathan
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Man Dec 02, 2013 9:49 pm
Nathan så på ham med et lettere trist blik da han stadig ikke syntes det var fair selvom Gabriel forklarede ham det sådan. det hjalp lidt men bestemt ikke meget da han ikke følte han kunne give gabriel nok igen for at ville være sammen med ham. Han nikkede og gik med ham derhen hvor Gabriel nu havde fundet på en overraskelse.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Floridas kyster - Nathan Ons Dec 04, 2013 7:26 am
Gabriel trak lidt på smilebåndet, så smilet blev skævt. "Skat jeg vil ikke have du har det dårligt med dette okay? Hør jeg køber også alt det Diann vil have og smiler over, så lad vær med at se så trist ud, for dette er jo ikke for at såre dig eller gøre dig trist overhoved. For det er det stik modsatte jeg ønsker." Forklarede han ham venligt inden han kyssede ham blidt på læben. "Jeg har været her i byen før, så jeg ved hvad de laver i denne måned. Luk øjnene så du får en overraskelse." Forklarede han med et stort smil på læberne.